זוגיות ומשפחהנשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

אביב חדש בבית בפרדס

[מאת לימור שלמון]

חודש ניסן הופיע ואיתו ריחות אביב שהתערבבו השבוע בגשמי חורף שרוצים לומר את המילים האחרונות שלהם…
האביב ביהדות הוא תחילת השנה, זהו החודש בו התחלנו להיות מה שאנחנו, יצאנו ממצרים- מהמייצרים לחירות, להיותנו אנו.
בבית בפרדס מתחדשים עם סדרות שיעורים וסדנאות והרי הם מוצגות לפניכם:

סוד הנפש – עבודת הנפש עם פי תורת הקבלה – סדרה בת 5 פגישות, שתלווה את ימי ספירת העומר, הימים שבין חג הפסח לחג שבועות.
על פי הקבלה לכל שבוע מ- 7 השבועות של הספירה מיוחדת ספירה אחת מ 10 הספירות של תורת הקבלה וממנה נגזרת עבודה נפשית המבטאת אותה. יחד עם אורן אלעד, שניהל את הבית היהודי בדרמסלה והאמפי.
ניפגש בימי שני מידי שבוע ב 20:30, הלימוד יתחלק לרקע תיאורטי רוחני ולנגזרת מעשית. מומלץ מאוד לחובבי הסוד, תורת הנסתר, ומודעות עצמית על פי המקורות. יש להרשם מראש לסדרת השיעורים.
פרטים נוספים באתר. מפגש ראשון ביום שני, כח' ניסן, 2.5 להרשמה, אהרון: 8756425 050

חוג לבנות מצווה
בת מצווה מהווה נקודת זמן משמעותית בחייה של כל אישה, במעבר מילדות לנשיות. השינויים שהנערה עוברת בזמן זה ברמה הפיזית, הנפשית והרוחנית דורשים הכלה, קשב והכוונה. בחוג ניתנת הזדמנות לכל משתתפת לעבור מסע פנימי ולגעת בדרך של חוויה ויצירה במגוון נושאים כמו:המעבר מילדות לנשיות, שרשרת הדורות, מסע אל עצמי, הכרת הטוב, כוח הנתינה, גופי- מקדשי, נשיות מעוררת השראה וכו'.
את החוג תעביר הילי מויאל- בוגרת תואר ראשון במחשבת ישראל ואומנות רב תחומית, מורה בכירה ליוגה והנחייה טיפולית, למדה ביבליותרפיה. בעלת ניסיון רב בתחום החינוך הבלתי פורמאלי בארץ ובחו"ל, מעבירה סדנאות לילדים, בני נוער ומבוגרים בנושאי יהדות ופנימיות.החוג ייפתח לאחר חג הפסח ויתקיים מידי יום רביעי בשעה 17:00 .
יש להירשם מראש אצל לימור: 0544912479. לפרטים נוספים באתר.

לימוד בצוותא מתוך פרשת השבוע
מידי יום חמישי, כשניחוח השבת כבר מורגש, נפגשים יחד ללימוד מתוך הפרשה, המספרת את סיפור חיינו כעם והשולחת מסרים לכל יהודי באשר הוא. את הלימוד מדריכים שלשה מורים המתחלפים לסירוגין: הרב יעקב מרגלית- רב קהילה בפרדס חנה, אורן אלעד- תושב פרדס חנה שהגיע אלינו משליחות בהודו, ויונתן סיאני-תושב חריש, לומד ומלמד במקומות שונים. האווירה במקום פתוחה, מעמיקה ומעודדת לימוד משותף.
כל יום חמישי 20:30 בבית בפרדס, השתתפות: 15 ₪ תרומה לבית בפרדס.

מדרשת ערב לבוגרות שירות לאומי וצבא
סדרת מפגשים אחת לשבוע ללימוד משותף מתוך סיפורי מעשיות וקטעים נוספים מתורתו של ר' נחמן. הלימוד מתמקד בתהליך של עבודת הנפש הנגזרת מתוך המקורות שיילמדו. את המפגשים תנחה זמרן בן עמי, מלמדת יהדות ופנימיות התורה במקומות שונים,עוסקת בהנחיית קבוצות ומאמנת אישית. בתוכנית 10 מפגשים.
פרטים נוספים באתר. לפרטים והרשמה יש להתקשר אלי- לימור: 0544912479

קבלות שבת בבית בפרדס
קבלות שבת בסגנונו המיוחד של הרב קרליבך פתוחות לכל החפץ לטעום את שמחת השבת. בקבלות שבת אלו שרים את מזמורי תהילים המיוחדים לעת כניסת השבת וכן שרים יחד את לכה דודי. הרבים שהגיעו מספרים על חוויה של יחד, הארת פנים, שמחה והתעלות. מידי פעם נערכת סעודת שבת במקום לכל החפץ להישאר. פרטים על קבלת השבת הבאה באתר.

במקום מתקיימים גם שיעורים בגמרא למתחילים, לימודי חסידות ור' נחמן, מדרשת בוקר לנשים כדאי להיכנס לאתר ולהתעדכן בנעשה בבית בפרדס. נשמח לראותכם.

אהרון כהן 8756425 050 ולימור שלמון 0544912479

הבית בפרדס, רח' המעלה 34 פרדס חנה, ליד כיכר 8 | אימייל | אתר

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close