אמנות ועיצובבילוייםיוזמות חופשיותמהעולםמוזיקהסדנאות, קורסים, חוגים

ארטנס בתנועה!

שלום עליכם חברים באשר תהיו. בואו אספר לכם קצת על ארטנס – בית ובית ספר לאמנויות התנועה וההופעה.

ארטנס הוקם בשנת 2005 על ידי שחר דור ובשנתיים האחרונות חי ובועט, מתגלגל וקופץ בקיבוץ עין שמר, ממש מעבר לכביש. ארטנס הוא משכן בינלאומי לאמנים, קהל וקהילה, ללימוד וליצירה ומרחב להופעה ותצוגה. העשייה בארטנס נישאת על גבי השורשים המושרשים של מובילי הפרויקט, ודברים גדולים קורים לכל הלוקחים חלק בדבר.

להגדלה לחצו על התמונההשנה אנחנו ממשיכים. בהתרגשות, פליאה ועבודה רבה, אנחנו עוברים למקום משלנו!!! אחרי 15 שנים של עבודה במקומות הכי הזויים שאפשר לדמיין. אנחנו בונים בית חדש לארטנס, בתוך הקיבוץ. בבית יהיה סטודיו גדול, 150 מטר, עם רצפת עץ צפה, תקרה גבוהה וכל מה שצריך כדי לעבוד, להתפנק, ליצור ולהופיע. וגם משרדים, ושירותים ומקלחות ואפילו – מגורים לתלמידים שבאים מחו"ל ומתל אביב.

גם תוכנית הלימודים מתרחבת ואל שיעורי הליבה של בית הספר נוספו שעורים מגוונים מיוחדים עם אמנים מהשורה הראשונה בתחום התנועה ובאמנויות משלימות. התוכנית מאפשרת לכל תלמיד להרכיב את מסגרת הלימודים המתאימה לו: מתוכנית מלאה של ארבעה ימים מלאים ועד לשיעור יחיד בשבוע לאורך השנה.

ביום חמישי 5.8 בין 11:00-14:00 אנחנו עורכים יום פתוח בבית הספר לקראת שנת הלימודים הקרובה. בתוכנית שעורים קצרים עם מיכאל שחרור, נעם כרמלי ושחר דור, וזמן לשאלות, לתשובות והרשמה. הכניסה ללא תשלום. אנחנו מזמינים אתכם לבוא, לרקוד ולהכיר.
עוד על ארטנס, הפעילות, הפועלים ובית הספר תוכלו למצוא כאן: www.artness.org/school או כתבו למייל או התקשרו לכרמית: 054-5952695

נשמח לפגוש אתכם בתנועה

שחר דור וצוות ארטנס.

[צילום: רונן הירש]

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “ארטנס בתנועה!”

  1. שחר היקר מאד .
    כמי שמכיר את פועלו של האיש המוכשר כשד,יצירתי כבורא , ועוד כישורים לרוב,אני רוצה לאחל שפע לרוב
    הרבה יצירה,תנועה ומוזיקה .שהדור שאתה ישפיע על דורות היצירה הבאים.
    יש לי רק המלצות חמות [ הופ…זהירות לא לחטוף כוויה ]על שחר,כרמית וכל הנפשות הפועלות מסביב ומבפנים.
    וגם תודה קטנה גדולה על ההופעות שלנו ביחד שהוסיפו המון לי ובכלל .
    עלו והצליחו אוהב המון.
    אסף סביליה

כתיבת תגובה

Close