השימושון

דברים שקורים ביום שישי 19/9/08

ישירות מהכוורת! דבש טבעי
בימי שישי של חודש ספטמבר – 12 19 26 לחודש בין השעות 9:00-14:00 , מכירת דבש במכוורת עמק חפר ליד קיבוץ משמרות (שילוט למקום). מבחר סוגים וטעמים, מחירים שווים, אפשרות לטעום מהדבשים ואפשרות לחבילות שי ואריזת מתנות. כדאי לקנות במרוכז לקראת החג! לכל שאלה הטלפון של נעמה 0526857722

מכירת חג בלוונדר!

לכול באי המושבה
אנו רוצים לאחל לך ולבני משפחתך שנה נהדרת,
ולהזמין אתכם ליהנות ממוצרי טיפוח טבעיים, מקומיים, יחודיים, ולהעניק ליקיריכם מתנה ריחנית בריאה ויפהיפיה. לכבוד החג ניתן לבוא לבקר אצלנו בימי שישי במהלך ספטמבר ובימים אחרים בתאום מראש. הנחה על כל רכישה..
אם אתם גרים רחוק ניתן לרכוש דרך האתר שלנו (המחירים כוללים משלוח) ובהקלדת קוד קופון 26908 לזכות ב10% הנחה

בריאות שמחה ואהבה

להתראות

טלי ועידו – לבנדר

האוסף – מכירת מכל הבא ליד שניה
בגדים מיוחדים וממותגים, בגדי ילדים ועוד. מלא. ספרים, המון, גם באנגלית, מפות, אינציקלופדיות, מגזינים, מילונים ואלבומים, תקליטים, דיסקים וקלטות וידאו, כלי בית למיניהם, חפצי נוי וקישוטים, תמונות ומיסגרות, בובות וצעצועים. מזוודות עם ניסיון, תיקים יפים, מנורות, מישקולות, רמקולים ותנורים. ספה עם כורסאות וגם כמה שטיחים.
האוסף פתוח כל יום שישי בשעות 10:00-16:00 ברחוב הנשיא 50 כרכור, וניתן גם לתאם טלפונית—0524.657.366/7

שלום לכל בנות הפרדס
מכירת בגדים במוצ"ש וראשון הקרובים לכבוד השנה החדשה. מוזמנות להתחדש בבגדים לחג ובכלל עם הבגדים המיוחדים של "בא מאהבה". בגדים יפים ויחודיים בעיצובים רומנטים. מוזמנות להפיץ לכל החברות ושנה טובה לכל עם ישראל.
המקום: רח' עמל 37, לפרטים : אפרת שדות 052-4654780

הקוסם
19/9: טון 6 באנרגיית הקוסם:
ביום שבו מתאזנים לקראת שיא הגל, מאפשר הקוסם להגדיל את יכולת ההכלה של התהליכים והאירועים השונים, המתרחשים עכשיו בחיינו. אנו הולכים ומתקרבים אל הילד שבתוכנו, לומדים לשנות דינמיקות ממחוזרות במערכות היחסים הקרובות אלינו והקוסם היום מרחיב את זווית הראייה שלנו כלפי התהליכים הללו. כדי לאזן את עצמנו בתהליך פתיחת הלב, מבקש הקוסם שנשחרר את חוסר הכנות, את הצורך בשליטה ואת הנטייה לבקש אישורים מבחוץ, במקום להקשיב לקול הפנימי שלנו. אנו יודעים הכי טוב מה נכון לנו וכך אנו נרגעים היום אל תוך עוצמת הידיעה השקטה לקראת המשך תהליך איזון הרגשות שלנו בגל.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close