השימושון

דברים שקורים ביום שישי 27/7/07

סדנאות הכנת קרמים וקוסמטיקה טבעית
אנאמה כתבה: "איזה כיף הולך בסדנאות הקרמים האלה!! אני כל כך אוהבת את הרקיחה, את המרקמים, את הריחות, המפגש עם הנשים (דווקא היו אצלי כמה גברים), את חדוות היצירה ואת יכולת השליטה שלי על השינויים בקרמים לפי העונות הימים והשעות. היום בא לי קרם קליל בערב בא לי מסכה לפנים. איזה חופש!! ואפילו זוהי מעין שליחות עבורי. שנשים ידעו להכין לעצמן אלטרנטיבה להון תועפות הזה ולכימיקלים האלה שבפנים. אני מזמינה אתכן או אתכם הבנים (לומדים גם הכנת ג'ל גילוח) להצטרף אלינו ל – 3 שעות ריחניות, כיפיות ויצירתיות היום בין 10:00-13:-0. בתכנית: הכנת קרם בסיס, פילינג פנים, פילינג גוף, מסכות ועוד. עבודה עם חומרים כגון: שעוות דבורים, ג'לים, אדמות, חמאת שיאה ועוד". בין השעות 10:30-13:30. פרטים אצל אנאמה מילר, הבית ההוליסטי 4790536 050

הראה עוד

1 thought on “דברים שקורים ביום שישי 27/7/07”

  1. 27 ביולי, שעה 18.00 בביץ'-בר, קיסריה – מעדני ג'אז ובלוז (ותוספות) עם הסקסופוניסט גארנר תומאס (ארה"ב) ולהקת "בעיקר ג'אז".
    תומאס נמנה על השורה הראשונה של נגני הסקסופון באמריקה – הופיע בשורה ארוכה של קונצרטים ופסטיבלים ברחבי העולם, ושיתף פעולה עם זמרים כפרינס, סמי דיוויס הבן, ריצ'רד הקטן ורבים אחרים. להקת "בעיקר ג'אז", המתמחה בעיצוב פנים חדשות לקלאסיקות של הג'אז והבלוז, חוברת לתומאס במופע חד-פעמי.
    הכניסה חופשית.

כתיבת תגובה

Close