טורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: אדם (26/3-7/4/11)

[מאת: טליה טוקר]

ברכות ואהבה לכולנו

אדם
ה- 26/3: טון 1 בגל האדם:
למשך שלושה עשר הימים הקרובים האדם ממגנט אלינו את היכולת להתחבר ולפעול מתוך רצון הלב שלנו. לרוב אנחנו עושים דברים שצריך ביום יום שלנו מתוך תקווה שמתישהו נהיה מאושרים. רובנו מתנהלים אוטומטית מתוך הצורך שמצר את העשייה שלנו וזאת משום שהתרגלנו לחפש את האושר מחוצה לנו. האדם מלמד אותנו את מה שניטשה גם אמר ש"האושר הוא מהות", הוא הדרך עצמה ולא המטרות שבסוף הדרך. בגל הנוכחי בעזרת האדם אנחנו לומדים כיצד להתגבר בתבונה על מכשולים שונים שצצים מדי פעם במציאות חיינו וכיצד להנות מהדרך שאנחנו עושים.

המטרה הכללית בגל היא לשחרר את המניפולציות השכליות שחולפות ללא הרף במוחנו ומטילות ספק בכך שבאמת ניתן להיות שמחים בחלקנו במציאות העכשווית שלנו. לאורך הגל אנחנו מבררים מה גורם לנו לאושר, מה מאזן ומטעין אותנו ומתבקשים לממש את הרצונות שלנו. הסיבה לתחושות של תקיעות וחסר נעוצה בפער בסיסי שלרוב אנחנו חיים בו, בין מה שקיים במציאות שלנו לבין מה שהיינו רוצים שיהיה בה. למעשה זה לא נתפס בעינינו שכל מה שאנחנו מבקשים אכן יכול להגיע אלינו בקלות. אנחנו רגילים לרוץ ממשימה אחת לאחרת, כשאנחנו מוטרדים, לחוצים ובמתח. האדם מלמד שכל מה שעלינו לעשות הוא להעלות את רמת האנרגיה במח שלנו וכתוצאה מכך רמת המגנטיות שלנו עולה. ברגע שאנחנו מעבירים את הפיקוד ללב אנחנו יכולים לזרום בהנאה במציאות ומתוך היש למגנט שפע בכל התחומים.

האדם גם מלמד אותנו כיצד ניתן "לקבל את האדם באשר הוא אדם" ולהתבונן בגובה העיניים ללא ביקורת ושיפוט על הסובבים אותנו. ככל שאנחנו מבינים שהאושר הוא בתוכנו ותלוי אך ורק בזווית הראייה שלנו, משתחררים מאיתנו גם הציפיות והשיפוטים על בני האדם הסובבים אותנו. אנחנו מבינים שהכל מתרחש בינינו לבין עצמנו ושאין צורך לקחת אישית שום דבר ואף אחד. כל אחד והתוכנה שממנה הוא פועל והאדם מבין שקיימות אינסוף דרכים כאינסןף האינדיבידואלים.

בגל הסערה שחלף ניקינו דחיסות וחוסר איזון ועכשיו אנחנו מוכנים לצעוד בחכמה בדרכנו ולמגנט לעצמנו אפשרויות חדשות. גל האדם מציע לכולנו הזדמנויות חדשות לביטוי אהבתנו לזולת ולמימוש הרצון הבלתי מוגבל שלנו. ביום הראשון של הגל ניתן לשים את סמל האדם מול העיניים ותוך כדי נשימת הסמל אל כל התאים בגוף להפוך לגביע פתוח לשפע של אפשרויות.

הלך שמים
ה- 27/3: יום שער: טון 2 באנרגיה של הלך שמים:
בגל שבו אנחנו מושכים שפע, חירות פנימית ואת פתיחת הלב, האתגר הוא להתעמת ישירות עם כל מה שמפריע לנו בדרך. לאורך הגל הלך שמים מאתגר אותנו להתחבר לעוצמה ולידע שלנו, להתמלא באומץ ובנחישות ולבטא בחמלה את החכמה שבנו. אנחנו מבינים שאנחנו לא חייבים שום דבר לאף אחד אלא אך ורק לעצמנו ולומדים לשים גבולות ברורים לכל מי ומה שלא מתאימים לנו יותר. הלך שמים מלמד אותנו שמותר לנו לעשות מה שבא לנו ולהעמיד את עצמנו בראש סדרי העדיפיות שלנו. הוא מלמד כיצד להגיד 'לא' החלטי ונחוש לכל מה שלא מדויק עבורנו ולנטרל כל צורה של שאיבת אנרגיה מחיינו, שלנו מעצמנו או של האחרים מאיתנו. אנחנו לומדים שהכל קורה בתוכנו ועל כן אין מקום להרגשה של "לא נעים" או לכל תנודה אחרת שהיא ביחס לאחר ולעולם. כשאנחנו מכבדים את עצמנו ואת הצרכים שלנו, אנחנו מסוגלים לשמור אנרגיה ובכך יוצרים מרחב ללמידה של ידע חדש, להתפתחות המודעות שלנו ולהתחדשות בחיינו.

הימים בגל האדם נמצאים בסמוך למרכז לוח הצ'ולקין ויכולים ללמד אותנו כיצד לקחת את הזמן לבד עם עצמנו, לחדד את הערנות שלנו בנוגע לסוגיות השונות המלוות אותנו בחיים ואז לנוע באומץ לקראת מימוש הרצונות הללו. הצמיחה עם אתגר השער של הלך שמים יכולה להוביל להתרחבות המודעות שלנו ולקפיצת מדרגה רוחנית. ככל שנאפשר לעצמנו את המרחב שאנחנו זקוקים לו, נוכל להתחבר ישירות למימדים הגבוהים ומשם לקבל אינפורמציה שרלוונטית עבורנו. ביום זה ניתן לשאוף את הלך שמים אל גופנו ולדמיין היכל שמקיף אותנו. בתוך היכל הלך השמים שנוצר ניתן לראות אילו דברים אנחנו רוצים למשוך עכשיו אל תוך חיינו ולאילו דברים אנו רוצים להציב גבול ברור. ככל שנשהה בהיכל המקודש הזה נוכל להרחיב את זויות הראייה ולהגדיל את העוצמה והערנות שלנו.

קוסם
ה- 28/3: טון 3 באנרגיה של קוסם:
הפוקוס לפתרון אתגר הלך שמים מתחיל עם הקוסם החשמלי שמלמד אותנו שאנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו בחיים ושאנחנו יכולים לסמוך על תחושות הבטן שלנו. הוא מחבר אותנו לידיעה פנימית בטוחה ולהבנה שיש לנו את כל הלגיטימציה לקבל את הטוב ביותר. אז הוא מאפשר לנו ללכת בדרכנו, להתעצם ולהרחיב את הידע שלנו. הקוסם ביום של הזרימה מחבר אותנו למקום של פשטות וכנות עם עצמנו ועם הסובבים אותנו ומשחרר מאיתנו את הצורך בשליטה באירועי החיים. תחושת השליטה המדומה מגבילה את ההתפתחות שלנו ומקפיאה מצבים ואפשרויות בחיינו. אנחנו בכל מקרה לא שולטים בשום דבר ובאף אחד והקוסם מלמד אותנו היום כיצד ניתן להרפות. במקום של כנות עצמית ומנוחה אנחנו מתחברים לידיעה הפנימית שלנו ומפסיקים להזדקק לאישורי הסביבה.

גל האדם ממגנט אלינו סיטואציות מגוונות בהתאם לרצונות שהגדרנו והזדמנויות חדשות צצות עכשיו בחיינו. ככל שאנחנו בוטחים בעצמנו ובאינטואיציות שלנו, אנחנו מסוגלים לשחרר, להכיל ולזרום עם המצבים החדשים שנוצרים עכשיו. ביום זה ננשום את הקוסם, ניתן הוראה למח להתמקד בכאן ועכשיו ונתחבר לחכמת הלב.

נשר
ה- 29/3: טון 4 באנרגיית הנשר:
ביום הרביעי אנחנו יושבים ומגדירים אפשרויות פוטנציאליות לפתרון אתגר הלך שמים עם החזון והתקווה של הנשר. כדי שנוכל להתמלא באומץ לעמוד על שלנו, הנשר מאפשר לנו היום לקחת כמה צעדים לאחור ואז להתבונן מלמעלה על תמונת חיינו הרחבה. כשאנחנו מרחיבים את הפרספקטיבה שלנו, אנו מסוגלים להתייחס באוביקטיביות לאנשים ולסיטואציות השונות ומפסיקים להתנהל מתוך הדינמיקות הממוחזרות של קורבן ואשם. בזריעה לפתרון אתגר הלך שמים אנחנו לומדים במקום להיגרר בתחושה קורבנית אחר האירועים השונים כיצד לבחור את האפיזודות השונות בחיינו ממקום חופשי.

נשר ביום של הזריעה המנטלית מעיד על כך שהשפע שאותו אנחנו מבקשים ויכולים למגנט לחיינו קשור בראייה כוללת של התהליכים האנושיים ובתפקיד הייחודי שלנו ביצירת המציאות. הנשר רואה את כל הפרטים כולם ורוקד בשמחה את החלומות שלו. הוא מקפיד לאזן בין עשייה אינטנסיבית לבין מנוחה מטעינה באנרגיה ורק בדרך הזאת הוא מסוגל ליצור בחייו את חלומותיו הנרחבים. בעזרת הנשר אנחנו מגלים איך שהכל קורה בקצב הנכון ושאכן קיימת דרך גם לממש את רצונותינו וגם לזרום בחיים על מי מנוחות. היום ננשום את הנשר אל כל תאי גופינו ולאט לאט נתרומם מעלה לזווית ראייה אובייקטיבית יותר. אז נתבונן בפרטים השונים המרכיבים את חיינו, ברצונות שלנו ונקבל את הדרך הקלה ביותר שניתן לממש אותם עכשיו בהנאה.

לוחם
ה- 30/3: יום שער: טון 5 באנרגיית הלוחם:
הלוחם הקוואנטי היום מלמד על הרבגוניות הקיימת בנו ובחיים, על הידע הרב שאספנו ועל רגישות התבונה שהצלחנו לפתח לאורך הדרך שעשינו עד הלום. הוא מסמל חיבור לעוצמה, לנחישות ולהחלטיות שמאפשרים ללכת עם האמת שלנו עד הסוף, ללא פשרות וללא הצורך באישורים מבחוץ. כח הרצון למגנוט השפע עם האדם ולקפיצה רוחנית עם הלך שמים נשענים על התבונה והתעוזה של לוחם האור שבנו. הלוחם הוא עצמאי בשטח ומלמד כיצד לשחרר כל תלות מחיינו באנשים, במצבים, בחומר ובכלל. כדי להיות צינור נקי לחכמה האינסופית עלינו להגיע למצב שבו אנחנו לא תלויים בשום דבר ובאף אחד. ככל שאנחנו מתחברים לאנרגיית הלוחם שבנו, אנו מחזירים את האנרגיה לעצמנו ומתמלאים בביטחון עצמי ובכוחות לבטא את האמת הייחודית שלנו.

ביום החמישי של גיבוש המוטיבציה לפתרון אתגר הלך שמים, אנחנו שוב מוזמנים לשאול את עצמנו מהם החלומות האמיתיים שלנו ומה אנחנו מבקשים למגנט עכשיו אל תוך חיינו. הלוחם האינטליגנט עוזר לנו להגדיר את רצונותינו בצורה מדויקת וברורה ואז מלמד אותנו כיצד ניתן לממש אותם בחכמה במציאות. ביום החמישי ננשום את הלוחם, נרגיש את הסליל יוצא מהעין השלישית אל מרכז האדמה ומחבר אותנו לקול הפנימי שלנו.

אדמה
ה- 31/3: טון 6 באנרגיה של אדמה:
ביום השישי של האיזון האדמה מחברת אותנו בדרך פרקטית אל תוך המציאות. האדמה מסמלת קרקוע ועוגן מושרש היטב ומדריכה אותנו היום לבצע את הצעדים הנדרשים לצורך המימוש האישי שלנו. ביום השישי שבו אנחנו מארגנים את מה שניתן לקראת שיא התהליך של הגל, האדמה מלמדת שכל מה שנדרש מאיתנו הוא פשוט לעשות את מה שאנחנו יכולים. אין טעם לבזבז אנרגיה במחשבות עתידיות או בשכנוע הסובבים אותנו, אלא פשוט לעשות את שלנו. בכך אנחנו עוזרים גם לתהליך הצמיחה בחיינו וגם לאמא אדמה בתהליך השינוי הקולקטיבי שמתרחש עליה עכשיו. אנחנו מבינים שגם אם אנחנו רק בכיוון, מה שחשוב הוא שנצעד בכיוון הזה ולו רק צעד אחד קטן. אנחנו נמצאים בגל אדם שמלמד לצעוד בתבונה בדרכנו והיום האדמה מעירה אותנו מתרדמת ארוכת שנים ומחברת לצליל ולעשייה המתאימים לנו.

על מנת שנוכל להגשים את עצמנו בקלות, האדמה מחברת אותנו היום ליכולת הזרימה הטבעית שקיימת בכולנו ומאפשרת לנוע בחכמה מסיטואציה אחת לאחרת. אני ממליצה שנשים לב ל"צירופי המקרים" השונים המתרחשים לאורך הגל ונבחין בעובדה שהכל קורה בדיוק בזמן הנכון עבורנו. כיצד מפגש אחד מוביל לאחר, כיצד אדם מסוים מכוון לאדם הספציפי שביקשנו לפגוש, כיצד עשייה מסוג מסוים מתפתחת לכיוונים חדשים וכיצד בסיכומו של דבר הכל קורה לטובתנו. אנחנו מוזמנים היום לנשום את סמל האדמה אל תאי גופנו ולהתחבר לאמא אדמה.

מראה
ה- 1/4: טון 7 באנרגיית המראה: בשיא גל האדם מגיעה המראה שמלמדת כיצד להתרומם לזווית ראייה אוביקטיבית ולראות מבעד לאשליית המראות המעוורת את עינינו. בשיא התהליך אנחנו מתבקשים להתבונן באופן שווה על בני האדם הסובבים אותנו ללא המסכות הסוביקטיביות של הטוב והרע האישיים שלנו. כדי שנוכל להסתכל בגובה העיניים על בני האדם, המראה המהדהדת מלמדת שבכל מקרה אנחנו יכולים לראות אך ורק את עצמנו. האנשים המקיפים אותנו משקפים לנו פשוט את המחשבות והרגשות הפרטיים שלנו. דרך מערכות היחסים שלנו עם העולם אנחנו לומדים על התחומים בהם נדרשת מאיתנו עוד "עבודה" על עצמנו.

ביום השביעי של הגל המראה מבקשת שנחתוך מחיינו מערכות יחסים שליליות, דינמיקות מתישות, בזבוזי אנרגיה על הסובבים, כוונות רעות וכל מה שגוזל מאיתנו אנרגיה. היא מלמדת שככל שאנחנו נוכחים כאן ועכשיו, ברגע הזה, אין גבולות לשפע שקיים עבורנו. קיימות אינסוף אפשרויות שבהן היקום מזמן אלינו את הבקשות שלנו. כל שנדרש מאיתנו הוא להפסיק לצפות לביטויים ספציפיים של רצונות אלה ובמקום לצפות, פשוט להיות. לרוב אנחנו מבקשים משהו ויש לנו גם את התסריט לגבי איך הוא אמור להתממש. גל האדם הולך ומתפתח ובשיאו המראה מאפשרת להפסיק לבזבז אנרגיה על העתיד וירטואלי ובמקום זאת להתבונן בחיינו ולראות כיצד כבר עכשיו אנחנו במסלול של העצמה והתפתחות. בשיא הגל ננשום את המראה ונאפשר לעצמנו לראות מבעדה.

סערה
ה- 2/4: טון 8 באנרגיה של סערה:
ביום שבו אנחנו מודרכים להיות כנים עם עצמנו, הסערה האלקטרומגנטית מזרזת את תהליך הריפוי שלנו. היא מעוררת אותנו לשים לב היכן אנחנו עדיין לא נותנים אמון בעצמנו וביקום ובכך לא מאפשרים לעצמנו את איכות החיים שיכולה להיות לנו. דרך תהליך של התבוננות עצמית היא מגדילה את הביטחון העצמי שלנו ואת היכולת לזרום עם הרצונות שלנו. ביום השמיני של היושרה הסערה מזמינה אותנו לשאול: "איזה אזורים בגוף שלי מבקשים את תשומת ליבי?", "אילו חלקים בחיי אינם מאוזנים?", "אילו מחשבות שליליות עולות בי ללא שליטה?", "באילו תחומים בחיי עדיין קיים בי חוסר ביטחון?", "באיזה תחומים אני זקוק/ה לעזרה חיצונית?"

ההטענה והריפוי שבאנרגיית הסערה יכולים להעלות את רמת האלקטרומגנטיות של גופנו ובכך להעלות את רמת האנרגיה שלנו ואת היכולת לחוות אושר בחיים. אנחנו נמצאים בתהליך שבו אנו מתחברים לעוצמה ולנחישות פנימיים והסערה הגלקטית מאפשרת לנקות את החסימות הפיזיות או המוחיות שעדיין מעכבות אותנו. ביום זה ניתן לנשום את האור הסגול המרפא של הסערה, להרגיש כיצד הוא חודר לכל תא ותא בגוף, מנקה את כל השליליות והספקות וממלא אותנו בחום פנימי של ריפוי ואהבה.

שמש
ה- 3/4: טון 9 באנרגיה של שמש:
נקודת המפנה בעלילת הגל מתרחשת עם הבהירות, החמימות והאש שקיימות באנרגיית השמש. אנחנו לומדים שככל שנתמלא בחמימות ובנדיבות כלפי עצמנו, נוכל לחוות תחושות של חום גם כלפי הסובבים אותנו ולנוע שמחים ונטולי שיפוט בדרך שלנו. ביום זה אנחנו מוזמנים להתחבר לבהירות השמשית כדי להתבונן מקרוב באספקטים שונים שעדיין דורשים את תשומת ליבנו. ככל שנבהיר לעצמנו באופן ברור את הרצונות שלנו, נוכל לממש אותם בקלות ובהנאה. זה הכל עניין של זווית ראייה והשמש היום ממלאה אותנו באור ובמידע חדש שמאיר את חוסר הדיוקים שקיימים בחשיבה שלנו.

ביום של הפענוח השמש מלמדת אותנו על השלמות שכבר נמצאת בחיינו ומאפשרת נגיעה בחווית האושר הקיימת ברגע הזה. אנחנו מבינים שככל שנתחבר לאש היצירה הפועמת בתוכנו כך נוכל ללמוד, לחקור, להתמלא באנרגיה ולקבל עוד ועוד מידע חדש משדה האפס. בעזרת השמש הסולארית אנחנו לומדים לחוות את המצוי בחיינו כשדה פרחים צבעוני ומושלם. ככל שאנחנו מתמקדים ביופי הרבגוני שקיים סביבנו, אנחנו מצליחים להנות ולזרום בחיים מתוך האש היוקדת והעוצמתית שבתוכנו.

דרקון
ה- 4/4: טון 10 באנרגיה של דרקון:
ביום העשירי של ה"פינישים", האנרגיה הנשית של האל האם מזמינה אותנו לראות את כל הדברים הנפלאים שכבר קיימים בנו ובחיים ואז גם להנות מהם. במקום לנוע מתוך החסר והביקורתיות העצמיים שהם למעשה מחזור של מידע שלילי, להבין ש"זה מה יש" כרגע ומה שיש הוא נפלא. בהשלמת התהליך של הגל אנרגיית הדרקון מאפשרת להזין את הגוף, המוח והרוח שלנו ולהתמלא באנרגיה שמאפשרת לבריאה של כל דבר שנחפוץ בו. אנחנו לומדים שכדי שנוכל לממש את הרצונות שלנו בקלות, עלינו ללמוד לקבל את עצמנו ואת חיינו בדיוק כפי שהם ברגע זה ממש. ככל שנשחרר את השופט והקטגור הפנימיים ונהפוך לסנגורים של עצמנו, יהיה לנו הרבה יותר קל ליצור כל סוג של מציאות שאנחנו מבקשים לעצמנו.

יום זה מאפשר להגדיל עוד יותר את ההתבוננות החיובית שלנו על החיים ולשחרור נוסף של ספק והרס עצמיים. במקום לכעוס על ה"טעויות" שאנחנו עושים או על מצבים שנקלענו אליהם ולחשוב מחשבות שליליות, אנחנו לומדים לאהוב את עצמנו ללא תנאי על כל מה שיש בנו. ביום של עיצוב הדקויות של הגל, אנרגיית הדרקון מבקשת שננהג באימהיות, בסלחנות וברכות כלפי עצמנו ממש כשם שאנחנו מתייחסים לתינוק. אנחנו מוזמנים היום לנשום את הדרקון אל כל תאי גופנו ולהזין את עצמנו באהבה, בחיוביות ובקבלה עצמית.

רוח
ה- 5/4: טון 11 באנרגיה של רוח:
בעזרת הרוח אנחנו משחררים היום את מה שעדיין עוצר את זרימת השפע, ההזדמנויות והזרימה העליזה בחיינו. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת והופעתה ביום של ההמסה מעידה על כך שעלינו ללמוד כיצד לבטא באופן קולח ומדויק את הרצונות שלנו. בעזרת החדות, הישירות והקצב הקיימים באנרגיית הרוח אנחנו לומדים לבטא את עצמנו בבהירות ובהגיון. ככל שנלמד לתקשר באופן הגיוני ולא רגשי אישי, נוכל להפוך לגביע הפתוח של האדם או לצינור הנקי של הלך שמים.

ההומור והנועם של הרוח מאפשרים היום לשחרר כעסים מול חברים וקרובים ולנטרל מכשולים ממשיים מהדרך. ברגע שאנחנו מתמלאים בעליזות ובהשראה החיובית של הרוח, אנו משדרים את היש השופע הזה אל העולם והוא חוזר אלינו כמציאות. הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה שלנו ומזכירה לנו לנשום. כל כך טבעי ופשוט ולמרות זאת אנחנו תמיד שוכחים לעשות זאת. בכל פעם שעולה בנו מועקה, קושי או בלבול, פשוט נעצור וננשום. ככל שננשום נטעין את עצמנו במידע מחודש ותתאפשר לנו זווית ראייה רחבה והגיונית. הנשימה וההגיון מאפשרים לנו לשנות את החסר האוטומטי בתוכנה הרגשית שלנו לפלוס מודע ואז לשידור של מחשבות ותחושות חיוביות אל העולם. במצב הזה ניתן להגיע לזרימה קלילה במציאות חיינו תוך כדי ביטוי האמת שלנו בנועם ובהומור.

לילה
ה- 6/4: טון 12 באנרגיה של לילה:
הלילה בפתרון מעיד על כך שבמהלך הגל פיתחנו ערוץ ישיר להדרכה אישית משדה הנפש שלנו. הלילה מסמל את האינטואיציה ואת היכולת לפעול בחיינו בהתאם להדרכה הפנימית שלנו. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק כשאנחנו נמצאים במקום החיובי של הפלוס. החיוביות יוצרת רמת אנרגיה גבוהה במח שלנו והיא זו שמחברת אותנו למידע האינסופי מהנפש. לילה ביום השתים עשרה מאפשר לנו להרגיש בנח עם עצמנו, עם הרצונות שלנו, עם המקום שבו אנחנו חיים עכשיו ועם חיינו בכלל. בפתרון הוא מלמד שהזרמנו מידע חדש לחלק מהמפלצות והשדונים הפנימיים שניהלו עד היום את חיינו באופן אוטומטי.

לאחר תקופה של חשכה, מאבק, מוטרדות וחוסר יעילות, הלילה הקריסטלי מייצב אותנו, מסיר את הערפל ממוחנו וממלא את ליבנו באמונה ובכוחות ליצור לעצמנו חיים מאושרים. כתוצאה מכך ניתן לחוות היום תחושה פנימית חמימה של בית מפנק ורחם מערסלת. כשאנחנו במקום הנינוח הזה, אנו מחוברים לאדם הנבון שמשוטט לו עליז ושמח בדרכו. הלך שמים העיר אותנו להיות ברורים, נחושים ואסרטיביים, כך שלקראת סוף הגל אנחנו יודעים מה הרצונות שלנו, מה אנחנו מוכנים להכניס אל תוך חיינו ואילו דברים אנחנו משחררים. ביום הפתרון אנחנו זורמים עם הידיעה הפנימית העמוקה שלנו שמובילה להגשמה של חלומות ולמגנוט של שפע אל תוך חיינו. ביום זה ננשום את הלילה לכל תאי גופינו ונרגיש בבית. נאפשר לאנרגיה הזאת להתפשט בתוכנו ונחווה רוגע ושלווה פנימיים וחיבור חזק לאינטואיציה שלנו.

זרע
ה- 7/4: טון 13 באנרגיה של זרע:
גל האדם מסתיים בזרע שמעיד על שינוי מהותי שקרה וממשיך להתרחש בחיינו. במהלך הגל אנחנו מתפתחים מאדם שממלא אותנו באומץ, בנחישות ובערנות ועד לזרע שפתוח לאינסוף של אפשרויות חדשות. מאדם שדוחף אותנו ליצור במציאות את הרצונות שלנו ועד לזרע מלבלב שפורח עם הרצונות הללו ומצמיח אותנו עוד ועוד. חכמת הגל מלמדת שברגע שאנחנו מתמקדים בדרך האישית שלנו ללא התנודות המגבילות אל עבר העולם והבחוץ, אנחנו מתחברים אל חכמת הלב ונפתחים לידע האינסופי שקיים ברגע הזה. לרוב אנחנו ממחזרים בחיינו את אותו מידע סוביקטיבי ומצומצם שטבוע בתוכנה המוחית שלנו. זרע קוסמי מעיד על הרחבת המידע במוחנו ומאפשר להפתח להזדמנויות מרחיקות לכת שלא העלנו עד היום על דעתנו, אפילו לא כאופציה.

במידה ועקבנו אחר הקודים של גל האדם הגענו בסופו למקום חדש ושונה בחיינו, משוחררים מכבלי הישן ופתוחים בשמחה אל החדש. הזרע ביום השלוש עשרה של הגל מאפשר לנו להכיר בשינויים שחלו בנו, למנות בפני עצמנו את כל ההישגים שהגענו אליהם עד היום ואת כל האיכויות הנפלאות שכבר קיימות בנו. במהלך הגל למדנו שככל שאנחנו מתמקדים ב"יש" ולא ב"אין" ובחסר, אנחנו מקרינים ליקום את השפע הזה במחשבות שלנו וממשיכים לייצר אותו במציאות היום יומית. ביום זה אנחנו מוזמנים לחוות תחושה של גדילה אמיתית ולכוון את עצמנו בביטחון לתנועה מצמיחה ונעימה בחיינו. בסוף הגל הזרע מזמין אותנו לזרום בהנאה מרגע לרגע ולגדול אל תוך הזדמנויות מופלאות נוספות שהיקום מקיף אותנו בהן.

שיהיה לכולנו גל אדם שמח ומשמח
ושכל מה שאנחנו מבקשים יגיע אלינו בקלות..

באהבה, טליה.

***

איך עובדים עם הידע?
ידע המאיה הוא עולם ומלואו של קידודים נפשיים וכל אחד מאיתנו חווה בדרכו הייחודית את המידע האינסופי הזה. הקודים של המאיה, צורות גיאומטריות וסמלים בכלל צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו והחיבור אליהם מאפשר לאט ובהדרגה להפתח לשפה האוניברסאלית של הגיאומטריה המקודשת. בכתיבת הגלים אני מכוונת לכך שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע הסמלים שטמון בכל אחד מאיתנו. אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום יום עם המידע הזה. מה שחשוב הוא להפגש מדי פעם עם הסמלים הללו בנשימה, בציור, במעקב, באומנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המח ועוזרים להשתנות שלנו. החכמה שבגל הניתנת במעבר מקוד לקוד היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיינו כמו גל, תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. הנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום בגל או בסמל שמושך אתכם באותו הרגע, לנשום אותו לכל תאי הגוף ולפתוח את הלב.

טליה טוקר:
ניאופסיכולוגית. מתמחה בידע הזמן והמרחב, בלוחות הזמן ובאסטרולוגיה של המאיה. לומדת ומלמדת כיצד לחיות את הקודים המוצפנים בלוחות הזמן. עברה חניכה בשושלת הקיצ'ה, שושלת שאמאנים גוואטאמאלית עתיקה וכן הוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

מוזמנים למפגש אישי של אבחון – בעזרת מפת מאיה אסטרולוגית ושיחה.
מתמחה ברפלקסולוגיה וב"מוקסיטה", שיטה של לחיצות על מרכזים בגוף.
מטפלת בשיטת ה"ניאופסיכולוגיה"- התאוריה המאוחדת של כל הכוחות הפועלים על האדם- שיטה שמאפשרת לשינוי במבנה המוח ובאורח החיים כולו. וכן לטיפולים אנרגטיים – מטפלת בטכניקות מאיה ובעזרת צורות גיאומטריות.
פרטים נוספים באתר של טליה ובמייל: talya@mayazone.co.il טל': 2203337 -052

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close