2012 זה עכשיוסביבה וקהילה

הגל הנוכחי לפי המאיה: הלך שמים (15-27/2/11)

[טליה טוקר]

שלום רב וברכות לכולנו:

הלך שמים
ה- 15/2: היום הראשון בגל הלך שמים: הלך שמים מגנטי מעיד על כך שבגל הקרוב קיים פוטנציאל רב לפריצת דרך ואפשרות לקפיצת מדרגה רוחנית. זה הוא זמן להתחדשות אדירה ולהשתנות שלנו. זמן לקבלה של אינפורמציה ושל עצות פרקטיות בנוגע לדרך בה אנחנו יכולים לגלם עכשיו את העוצמה הרוחנית הקיימת בנו. הלך שמים הוא הנביא, המשיח בעל האומץ והחמלה שבנחישות ובאמונה מבטא את החכמה שבו. לאורך הגל המודעות שלנו תלך ותגדל עד שנפתח למסרים ממימדים שהם מעבר לאשליית הזמן/מרחב שאנו חיים בה.

הגל מוביל אותנו צעד אחר צעד עד לנחש קוסמי ביום השלוש עשרה שמסמל אלכימיה של הרעל וההרס שבתוכנו ליצירה ולביטוי יחודי. גל זה מלמד אותנו כיצד להרחיב את המידע שאנחנו פועלים ממנו, לשנות תבניות של תלות אנרגטית ולהפתח לאפשרויות שכלל לא העלנו בדעתנו. בימים אלה כולנו חווים את ההאצה שמתרחשת בזמן ואת קצב החיים ההולך ומתגבר. אנו מרגישים כיצד הכל משתנה כל הזמן במהירות שהולכת וגדלה ממחזור למחזור. אנו מתחילים עכשיו גל שמאפשר להכיל את השינויים הללו עד לזרע ביום של הפתרון שמכוון אותנו להסכים להשתנות המתמדת והאינסופית. הימים של הגל מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו להפתח להדרכה ישירה ולפעול בחינניות ובמלוא העוצמה עם הידיעה הפנימית שלנו.

בגל הנוכחי הלך שמים דוחף אותנו "להתעורר על חיינו", לשחרר זויות ראייה מוגבלות על החיים ולנוע באומץ לכיוונים חדשים. למשך שלוש עשרה הימים של הגל הוא ממגנט אלינו אנרגיות של אומץ לעמוד על שלנו, לממש את רצונותינו ולהתעמת ישירות עם כל מי ומה ששואבים לנו אנרגיה. אנו מתמלאים בחוזק פנימי בכדי לשים גבולות, להיות ברורים ונחושים וליצור לעצמנו מרחב אישי לחקירה וללמידה. השהות ב"ספייס" שלנו מגדילה את הערנות שלנו ואת היכולת לקליטת מידע. אני ממליצה שניצור לעצמנו מרחב הלך שמים מקודש ובו נשנה את צורת החשיבה שלנו בנוגע להיבטים שונים בחיינו. ננשום את הסמל לכל תאי גופנו, נאפשר למידע חדש להתקבל וניצור תצורות מחשבה חיוביות להמשך הדרך.

קוסם
ה- 16/2: טון 2, אתגר הגל באנרגיית הקוסם: אנרגיית היגואר מאתגרת אותנו במהלך הגל להתחבר לעוצמה הקיימת בנו ובעזרתה לנוע בכנות ובפשטות. במהלך הגל הלך שמים מזרים מידע חדש אל המוחות שלנו, מידע שמאפשר לפרוץ את מגבלות הזמן בהם אנחנו חיים ולהרחיב את מבנה המח האנושי שלנו לרמה חדשה של קליטה. הקוסם מאפשר להכיל את כמויות המידע החדשות הללו ומלמד לסמוך על עצמנו ועל הידיעה שלנו. ככל שנפנה לעצמנו זמן ומרחב לחקירה וללמידה, כך המח שלנו יוכל להפתח לאפשרויות שטרם נחשפנו אליהן.

הקוסם מאתגר אותנו לשחרר את הצורך באישורים מבחוץ, בפידבקים ובכותרות ובמקומם להקשיב ולתת אמון קודם כל בעצמנו. במקום הצורך בחיזוקי האגו מהחוץ אנו מתבקשים לאשר את עצמנו לעצמנו. אנחנו יודעים הכי טוב ומה נכון לנו וככל שאנו מפסיקים "לקבץ אישורים" מהסביבה ומחזירים את האנרגיה לעצמנו, אנו נפתחים לידע טהור והופכים לקוסמים בהתנהלות חיינו. התלות בפידבקים מהסביבה מונעת מאיתנו חיבור לאנרגיה הספיראלית של אינסוף האפשרויות.

כמו כן אתגר קוסם מבקש שנשחרר נושאים של שליטה בעצמנו ובסובבים אותנו. השליטה היא סוג של ביטחון אשלייתי בחיינו והיא מונעת מאיתנו צמיחה והתפתחות. כתוצאה ממנגנוני הגנה שפיתחנו לעצמנו במהלך החיים, אימצנו לעצמנו אורח חיים מתוכנן וידוע מראש מתוך תחושה אשלייתית שכך אנחנו שולטים במצב ובחיים. במהלך הגל אנחנו לומדים שאנחנו לא יכולים לשלוט בשום דבר ובאף אחד ומתחילים לזרום בפתיחות בחיינו. החיבור לקוסם שבנו מאפשר לנו לתת אמון בדרכי היקום המיסתוריות ולהרפות בחיי היום יום שלנו. לאורך הגל הקוסם מחבר אותנו לעוצמה מלאה ולכריזמה ומאפשר לזרימה מתוך ידיעה אינטואיטיבית הקיימת בכל אחד מאיתנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "שגשוג" ("שלום") (הקסגרמה 11), לפיה מתקיימים כרגע התנאים האידיאלים להתעוררות חדשה, לשיתוף פעולה ולמימוש המטרות שלנו. זהו זמן לטפח את הקרקע, להציב גבולות כדי שנוכל לעצב את העתיד שלנו ולארגן את המציאות הפיזית (הלך שמים 1). בעזרת הבהירות הנוכחית כמו של תחילת האביב, דברים רבים מתאפשרים עכשיו וניתן להקים מערכות חדשות שיתקיימו לאורך זמן (נשר 3). בזמן כזה של התאמה הרמונית, אם נלמד לקחת אחריות ולתרגם את הידע שמתקבל על ידנו, נוכל לנוע בין המימדים, לחקור ולגדול (קוסם 2).

נשר
ה- 17/2: טון 3 באנרגיית הנשר:
הנשר ביום של הזרימה האינטואיטיבית מלמד שראשית כל עלינו לקחת כמה צעדים לאחור ולהכניס פרופורציות ריאליות בנוגע להיבטים שונים בחיינו. המאיה מלמדים אותנו שהצעד הראשון בחיבור לעוצמה שלנו הוא לראות כיצד אנחנו אלה שבוחרים ויוצרים את כל מה שקורה במציאותינו ואין מקום לקורבנות ולהאשמות. כל עוד אנחנו במח הדפוסי, ה"בחירה" שלנו היא במידע שאנחנו ממחזרים שוב ושוב החל מילדותנו הרחוקה. העיט המגביה מעוף מלמד אותנו לראות את החיים מזווית ראייה אובייקטיבית ואז להפתח למידע שהוא מעבר למידע הממוחזר המוכר לנו. בחשיבה אובייקטיבית אנחנו מסוגלים להפסיק את הדינמיקות האנרגטיות המתישות ובמקומן קיימת בידינו זכות הבחירה והחופש לעוף בשמחה אל עבר מימוש החלומות שלנו.

הנשר ביום החשמלי ממלא אותנו ביכולת נדירה לעשייה של הרצונות שלנו. במקום לבזבז אנרגיה על כל מה ש"צריך" לעשות, אנחנו מתחילים פשוט לפעול באופן מודע להגשמת הרצונות שלנו. ביום של הזרימה הנשר מאפשר לראות ולזהות את כל מה שכבר מצוי בחיינו ובנו ולהכיר בכך שהחיים הם דבר נפלא ושלם. הרחבת הפרספקטיבה עם הנשר ממלאה את מוחנו בהגיון בריא ומאפשרת לא לקחת שום דבר באופן אישי. אנו לומדים להטעין ולרומם את עצמנו, עד שנוצרת בתוכנו האנרגיה ליצור מציאות קסומה שהיא מעבר לכל דמיון.

לוחם
ה- 18/2: טון 4 בו מגדירים פתרונות לאתגר, באנרגיה של לוחם: הלוחם ביום הרביעי בודק עם עצמו עד כמה הוא נאמן לאמת הפנימית שלו ברבדים השונים של חייו. אנו נמצאים בגל שבו אינפורמציה חדשה ומרובה מתקבלת על ידינו והלוחם החוקר והאינטליגנט בודק לאורך הגל מהם רצונותיו האותנטיים. לרוב בחיים אנחנו מתנהלים מתוך כח האינהרציה ונותנים לברירות המחדל הטבועות במערכת המידע הדפוסית שלנו להוביל אותנו. לא כך הלוחם העוצמתי שמוכן להלחם בעוז בדרך החשיבה השלילית ובתוכנה האוטומטית שבו. הלוחם היום שואל את עצמו שאלות מרובות בכדי להגיע לאמת הפנימית שלו ואז הוא משחרר באומץ את הפעולה מתוך ההישרדות, הפחד, המאבק והכאב. שינוי מבנה המח עם אתגר הקוסם כרוך במאבק פנימי בין הצורך- הצר לבין הרצון- הרץ.

הלוחם היום מגדיר באופן מנטלי את כל מה שהוא יכול לעשות כדי לשחרר את התנועה מתוך הצורך ובמקומה להתחבר לתנועה מתוך הרצון. ביום זה אנחנו מוזמנים לחדד את יכולות הקליטה שלנו למסרים של הידיעה הפנימית שלנו. אנחנו לומדים את הרצונות שלנו וכיצד ניתן לבטא אותם במציאות היום יומית. ככל שאנחנו חוקרים ולומדים את עצמנו, אנו מגיעים לתובנות בהירות ומסוגלים ליישם אותן בתבונה בחיינו.

אדמה
ה- 19/2: טון 5 באנרגיה של אדמה:
גיבוש כח הרצון הפנימי בכדי להתחבר לעוצמת הקוסם נשען על האנרגיה של אמא אדמה. האדמה מבקשת מאיתנו היום לדרוך עם שתי רגליים על הקרקע ועליה לממש את החלומות מרחיקי הלכת שלנו. אנו מוזמנים להתחבר לחומר, לממשי, לחמשת החושים שלנו ובעזרתם לנווט את דרכינו במציאות.

בעזרת האדמה הקוואנטית אנחנו פועלים לשם הגשמת החלומות שלנו, בלי יותר מדי דיבורים אלא במעשים. המוטיבציה להתמודד עם אירועי החיים המרובים גדלה ככל שאנחנו יוצרים עוגן מאסיבי בתוכנו ומעמיקים את הקרקוע שלנו במציאות הפיזית. אנחנו מבינים שככל שנשתרש עמוק אל תוך האדמה, כך הענפים שלנו יוכלו להגיע עד לאינסוף האפשרויות שבשמים.

כולנו מערכות תקשורת שמקבלות ואוספות מידע תוך כדי חיינו הארציים. כל אחד מאיתנו מחובר לרשתות אישיות וקולקטיביות של מידע. כתוצאה מעבודה של קבוצות אור שונות, נבנתה רשת מידע אדירה מעל לכדור הארץ שלנו וכמויות של אור אינסופי מועברות עכשיו אל תוך המערכות שלנו. המידע שמוזרם אלינו מיועד להרחבת מגבלות המח שלנו כפי שהוא היום עד לקפיצה קולקטיבית במודעות האנושית. האדמה מבקשת שנשים לב למידע החדש המוזרם אלינו ללא הרף וכיצד הרבה אירועים, מפגשים ורצונות שלנו מתקיימים במקביל. ביום החמישי של הגל אנחנו מרחיבים את תחושת היציבות בחיינו ואת תחומי העשייה שלנו ותורמים את חלקנו בשינוי התדרים המתרחש עכשיו על פני כדור הארץ.

מראה
ה- 20/2: שער: טון 6 באנרגיה של מראה:
המראה ביום השישי מאפשרת להגיע לאיזון בעזרת האנשים המקיפים אותנו. דרך המראות הסובבות אנחנו לומדים על עצמנו, על סוגי המחשבות והרגשות המאפיינים אותנו ועל כיווני ההתפתחות הרלוונטיים עכשיו עבורנו. אם לא היו לנו מראות בעולם כיצד היינו יודעים מי אנחנו? המראה משקפת לנו את המקום שבו אנחנו נמצאים ברגע זה בחיינו. החכמה היא ללמוד לשנות את עצמנו דרך הסובבים אותנו ולא להשליך, לתרגם, לצפות, לדרוש ולבקר את האחר. ברגע שאנחנו קולטים ששום דבר אינו אישי ושאנחנו אלה שיוצרים את המציאות שלנו, ניתנת לנו הזדמנות לגדול בעזרת השותפים שלנו למסע החיים.

לקראת שיא גל הלך שמים אנחנו מוזמנים להתבונן בהשתקפויות המקיפות אותנו ולעשות לעצמנו סדר בראש ובחיים. ניתן לערוך רשימה של כל אותם הדברים שאנחנו אוהבים באנשים הסובבים אותנו, להודות להם ולראות כיצד הכל משתקף בנו. במקביל לכתוב רשימה נוספת של האיכויות שאנחנו פחות אוהבים במראות המקיפות ואז להתבונן בעומק הדפוסים שמלווים מערכות יחסים ששואבות אותנו אנרגטית. באנרגיית השער של היום השישי של האיזון המראה מלמדת כיצד לזרום בקלילות מסיטאוציה אחת לאחרת, לראות מבעד למראות הסובבות ולהנות מהנוכחות שלנו ברגע העכשווי. אנו מוזמנים לנשום את הסמל של המראה לתאי גופינו, להרגיש כיצד אנו מוקפים בפרמידה של זהב ואז ליצור במחשבה תמונות מדויקות של הרצונות שלנו לתקופה הקרובה.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "תיקון" ("ריקבון") (הקסגרמה 18), לפיה זהו זמן לתקן את כל התחומים שהזנחנו והתעלמנו ושיוצרים קשיים בחיינו (לוחם 4). באמצעות עבודה פנימית על עצמנו ניתנת לנו עכשיו הזדמנות לשחרר אדישות שיוצרת מצבים לא נעימים עבורנו (מראה 6). זה הזמן לוותר על גישות ששייכות לעבר, על זוויות ראייה שגרמו לנזקים לקרות בחיינו והרחבת המודעות שלנו תלויה אך ורק בעבודה שלנו על עצמנו (נשר 3). הסינים מוסיפים שזהו זמן לפעול במרץ ולהניח את היסודות לצמיחה מתמדת, כך שאנרגיות של השראה יוכלו להיכנס אל תוך חיינו (אדמה 5).

סערה
ה- 21/2: טון 7, שיא הגל באנרגיה של סערה: בשיא תהליך החיבור לעוצמת הקוסם שבנו הסערה מזמינה אותנו לטפל בעצמנו. היא מלמדת כיצד לרפא את הגוף מכל חולשה פיזית, את המח מכל דרמה לא מאוזנת ואת המחשבות מכל השליליות והתבניות הממוחזרות. עם כל השליליות והקוטביות הקיימים בעולמנו ועם תוכנת החסר שממנה לרוב אנחנו פועלים, אין לנו ברירה אלא לרפא את השליליות הקיימת בנו. כל אחד והדרכים שלו לרפא ולהתרפא אך בשיא הגל אנחנו מקבלים הנחייה מפורשת לנקות, לטפל ולטהר. מעבר לכך הסערה המהדהדת מחזקת את הביטחון העצמי ואת האמון שלנו ביכולות ובכישורים הטמונים בנו.

כדי ליצור לעצמנו מרחב נקי לצמיחה וללמידה ולהתחבר ליכולות שהן מבעד לזמן ולמרחב עם הקוסם, הסערה מאפשרת היום לראות את היופי והכישורים הקיימים בנו. מכאן שהדגש בשיא גל הלך שמים הוא על הגדלת הביטחון והאמון שלנו בעצמנו, ביכולות שבנו וביקום כולו. כשאנחנו נשענים על הריפוי, ההטענה והביטחון של הסערה אנו מסוגלים לקפוץ בשמחה אל מימיי החיים כשאנחנו סמוכים ובטוחים בהימצאותם של הפתעות משמחות ואוצר מרהיב שמחכים לנו בהמשך הדרך. אנו מוזמנים לנשום היום את הסערה לתאי גופנו, להקיף את עצמנו בלהבה סגולה של ריפוי ואז לאפשר לרטט הגבוה לרפא אותנו.

שמש
ה- 22/2: טון 8, באנרגיה של שמש: שמש ביום של היושרה מבקשת שנבדוק עם עצמנו עד כמה אנחנו בהירים, מדוייקים ויודעים לתעל את אש החיים הפועמת בנו. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום ובמהלך הגל כולו: "האם האספקטים השונים שמרכיבים את חיי בהירים לי או שמא אני חי/ה בבלבול ובפיזור?", "האם אני מביא/ה לידי ביטוי את אש היצירה הלוהטת הקיימת בתוכי?", "האם אני רואה את היופי המושלם הקיים בחיי וביקום ברגע זה ממש?", "האם אני חי/ה בעולם של אידאלים זוהר ולא מצליח/ה להוריד אותו אל הקרקע?"', "האם נסחפתי למקום פרפקציוניסטי"?

ביום הגלקטי של בדק הבית הפנימי אנחנו מתבוננים בחיינו כפי שהם עכשיו ובעזרת האור שהשמש מקרינה, אנו מגלים כיצד דברים רבים כבר קיימים בתוכנו ומתרחשים בחיינו. ככל שנתחבר לחום המטעין של השמש נגלה שבסה"כ החיים נפלאים ושקיימים עבורנו אינסוף אפשרויות ליצירה ולתנועה בחיים. ביום השמיני של הגל אנחנו לומדים ליצור הרמוניה בין המחשבות, המילים והמעשים שלנו, להתמלא מכף רגל ועד ראש בחמימות מוזהבת ולהכניס בהירות ומידע חדש לרבדים שונים בחיינו.

דרקון
ה- 23/2: טון 9, באנרגיה של דרקון:
הדרקון מסמלת את תוכנית האם, את האנרגיה הנשית בשיא התגלמותה שמלמדת כיצד לקבל את עצמנו ואת חיינו כפי שהם ברגע זה ממש. ביום של "נפילת האסימון" אנו מבינים דבר מאד חשוב ופשוט: כדאי ואף משתלם לנו להתמקד במה שיש בנו ובחיינו ולא במה שאין. אנרגיית הדרקון מלמדת אותנו שברגע שאנחנו משנים את התוכנה המוחית שלנו ממינוס לפלוס ומצליחים לקבל את מי שאנחנו ואת מה שהשגנו עד להיום, נפתח בפנינו חיבור ישיר לצורת התנהלות אחרת בחיים.

ביום של פענוח הקודים של הגל אנו מבינים שהדרך להתחבר ישירות לקבלה של מידע אינסופי חייבת לעבור דרך שינוי התוכנה האוטומטית שבמוחנו מחסר ומתלות בבחוץ למלאות אנרגטית והטענה פנימית. הדרקון מלמדת לשחרר את השיפוט והביקורת העצמיים ובמקומם לקבל את מי שאנחנו באהבה. כדי להתחבר לעוצמת הקוסם, אנחנו יוצרים עוגן פנימי של "יש" בתוכנו ומתוך הההדגשה של מה שממשי בחיינו נפתחת בנו היכולת לברוא אינסוף של עולמות. חכמת הגל מלמדת להתבונן באותם הדברים שמזינים אותנו וגורמים לנו לחיוך, בכישורים הקיימים בנו וכיצד אנו יכולים לבטא אותם בדרך שנעימה לנו בחיים. אנו לומדים את מה שמרגש אותנו ופותח את ליבנו וכיצד אנחנו יכולים לזרום עם כל אלה בסינכרוניות המופלאה של פעימת החיים. היום ננשום את הדרקון, נרגיש את ההזנה האימהית והמקבלת המחלחלת לתאי גופנו, נחווה רוגע שמתפשט במערכת שלנו עד שנגיע לתחושה של סיפוק מעצמנו ומהחיים.

רוח
ה- 24/2: טון 10 שבו אנחנו מגלמים הלכה למעשה את הקפיצה שמתרחשת בגל באנרגיה של רוח:
הרוח מסמלת תקשורת זורמת וברורה של האמת שלנו ומאפשרת היום לביטוי ישיר, הגיוני ומעורר השראה של רצונותינו. כדי לדייק עוד יותר את תהליך ההתחברות למידע האינסופי מהעל מרחב, הרוח מחברת אותנו היום לזווית ראייה הגיונית ומאזנת ומייצבת את רמת האנרגיה שלנו.

החיבור לעוצמת הקוסם גדל ככל שאנו מאמצים גישה הגיונית לעצמנו ולעולם ולומדים להתנהל באופן פרקטי וזורם מבלי להתערבב בדינמיקות רגשיות שואבות. אנו מבינים שההפיכה לצינור שמעביר ומתרגם מידע נשענת על היכולת להתייחס באופן ריאלי לעובדות הממשיות בחיינו. במקום התגובות הרגשיות האוטומטיות לאירועים השוטפים הרוח מאפשרת לתגובות מעשיות בעלות רצף הגיוני הטמון בהן. ביום של השלמת התהליך שבגל הלך שמים, הרוח הפלנטרית מלמדת אותנו לנוע בקלילות ממצב אחד לאחר ולבטא בעליזות ססגונית ובבהירות את הידיעה והאמת שלנו. ביום זה קיים פוטנציאל של תקשורת קולחת ומדוייקת עם סביבתנו, תוך כדי התהלכות נעימה, שלווה ובטוחה מסיטואציה אחת לאחרת.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "התנהגות" ("התנהלות") (הקסגרמה 10), לפיה בזמנים אלה הכל תלוי באופן שבו אנחנו מתנהגים. האפשרות להתקדמות במציאות חיינו נובעת מחוש הכבוד העצמי שלנו ומשמירה על יישוב הדעת (רוח 10). זה הוא זמן לאיזון ולהבחנה המבוססים על ערכם הפנימי של הנוגעים בדבר (סערה 7). מזל מבורך נובע מהתנהגות מתחשבת ואדיבה (שמש 8) ללא מהלכים רגשיים סוערים, שמובילים לתחושה של ערך ה"עצמי" (דרקון 9).

לילה
ה- 25/2: טון 11 של השחרור, באנרגיה של לילה:
אנרגיית הלילה מסמלת את החשכה ואת היכולת להאיר שדים פנימיים בעזרת המודעות שלנו. ביום שבו אנו משחררים את מה שעדיין מונע מאיתנו מלהכיל יותר מידע ולפעול על פיו בחיינו, הלילה עוזר לנו להאיר פחדים עמוקים שלא העזנו לגעת בהם עד להיום. בשלב האחרון לקראת החיבור ליכולות הקוסם הטמונות בנו, הלילה מבקש שנפרוץ את מערכת המידע האוטומטית ונגדיל את זווית הראייה שלנו בנוגע לפחדים שונים שנמצאים בתוכנה הדפוסית שלנו.

התהליך של הצבת הגבולות והחיבור לנחישות ולאסרטיביות שבנו עם הלך שמים עזר לנו ליצור היכל לילה מקודש שבו אנחנו חוקרים לעומק את עצמנו ואת השליליות שעדיין קיימת במוחנו. במקום הפנימי הזה אנו מוזמנים היום להמיס סופית את מה שגורם לנו לסערה רגשית, לטלטלות, לתנודות פנימיות ולתחושות של אבודים בחשכה ולהחליפן באינטואיציה חזקה ובנינוחות מלטפת של בית. החפירה לעומק החשכה שבנו משתלמת משום שהיא מאפשרת לנו להרגיש בנח עם גופנו ועם מציאות חיינו. תחושת ה"בית" מחברת אותנו לידיעה הפנימית ולאינטואיציה שלנו ומאפשרת להתנהל ממודעות של יש ושל שפע בחיינו.

זרע
ה- 26/2: שער: טון 12 של פתרון באנרגיית הזרע:
זרע בפתרון מעיד על כך שעברנו שינויים מרחיקי לכת לאורך גל הלך שמים. הזרע מלמד אותנו ש"הדבר היחידי שקבוע ביקום הוא השינוי" ובפתרון מלמד על שינוי חיצוני או פנימי שקרה לנו במהליך הגל. היכולת לפרוץ מבעד לזמן ולמרחב מתאפשרת כשאנחנו נטולי הרגלים, תבניות ומצבים "קפואים" וממוחזרים בחיינו. החיבור לעוצמת הקוסם מתרחש כשאנחנו משוחררים מהישן ונמצאים בתנועה מתמדת ללא מעצורים מחשבתיים.

שינוי מבנה המוחות שלנו מתרחש בהדרגה, כשאנו בכל פעם משתנים וצומחים לקראת מציאות חדשה. לכולנו קיימים זכרונות תאיים של פחד משינוי ולעתים קרובות אנחנו מוכנים לוותר על הרצונות שלנו ומעדיפים להשאר עם המוכר והידוע למערכת המידע שלנו. בפועל הכל משתנה כל הזמן- כדור הארץ כל הזמן זז ביחס לשמש, בטבע בכל יום מתרחשת צמיחה ובכלל כל מה שנראה לנו כחומר מוצק מתהווה ומתפרק בכל רגע מחדש. הבנה עמוקה של מהות השינוי מאפשרת לשחרור הפחד הקולקטיבי והאישי מפני שינויים בחיים וכתוצאה מכך לזרימה נעימה שפתוחה לאפשרויות חדשות בכל רגע. הזרע הקריסטלי פותח אותנו לאינסוף של אפשרויות שלא יכולנו לחשוב עליהן קודם לכן. באנרגיית השער של היום ננשום את הזרע, נרגיש כיצד אנחנו הופכים לאדמה דשנה ופורייה ונזרע את זרעי האפשרויות שבהם אנחנו מעוניינים להמשך הדרך.

נחש
ה- 27/2: טון 13 באנרגיה של נחש:
הנחש הקוסמי בסוף הגל מלמד אותנו את אומנות האלכימיה. הוא מסמל את סלילי הד.נ.א. הקיימים בגופנו ובסוף הגל מגלם בנוכחותו את החיבור לחכמת האבות. הסליל העולה מלמטה למעלה מסמל את ההתמרה של התשוקות הפיזיות לעוצמה רוחנית והסליל היורד מלמעלה למטה מסמל את החיבור לידע גבוה ואת תרגום המידע לתנועה בחיים. התהליך שעברנו במהלכו של הגל לימד אותנו כיצד להתמיר רעל מכל סוג שהוא ולהפכו לדבש וכיצד להפוך תקיעות ושליליות לזרימה ולחיוביות.

חכמת הגל מלמדת שכדי להרחיב את המידע במוחנו עלינו להתחבר לטעם ולשמחת החיים. בסופו של הגל אנחנו מבינים שעם כל הכבוד למציאויות המקבילות, אנחנו חיים כאן במציאות הפיזית והכי חשוב ללמוד להתענג על כל רגע נתון. כל התורות הגדולות מיועדות לכך שניישם אותן בצורה פרקטית במציאות היום יומית ונאפשר לפרץ האותנטיות החינני שבנו לבוא לידי ביטוי. הגל מוביל אותנו בהדרגה מההתעוררות והחקירה עם הלך שמים, התנועה בין המימדים, החלל והמרחב לנוכחות אותנטית וצבעונית בדמותו הפיזית של הנחש. מהחיבור הרוחני הגבוה לשמים אל תנועה ספיראלית מלאה בשמחת חיים על פני האדמה. הקפיצה הרוחנית שעברנו בגל מאפשרת לגעת בחיים ולהנות מהם. החיבור לרשת הפרושה על פני האדמה, ההתעוררות שלנו וההגשמה של עצמנו ממלאים את תאי הגוף שלנו בחיות ובחכמה נחשיים. וכך עם תחושת גוף נוכחת וזרימה נורמטיבית של האנרגיה שלנו ניתן לחיות חיים של עונג, עוצמה וגיוון בביטויים שונים של חכמה.

שנהנה מגל הלך שמים מרומם

ושנפתח לאינסוף האפשרויות הממתינות לנו..

באהבה,

טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה:  052-2203337

talya@mayazone.co.il

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close