אינטרנטהתפתחות האתרטורים אישייםכתיבה פרטיתסביבה וקהילה

הניוזלטר של מושבה חופשית – מתחילים מחדש!

מושבה יקרה,

כמו שאתם רואים, הניוזלטר שלנו חוזר אחרי הפסקה ארוכה.
בזמן הזה אגרנו כוחות, שילבנו ידיים, הגדרנו מחדש מה צריך להשתנות באתר ועכשיו אנחנו מתרגשים ויש לנו כ"כ הרבה דברים לספר…

ביום ראשון הקרוב, ה-8 לחודש ספטמבר, תעלה לרשת הגרסה החדשה והשלישית של מושבה חופשית! הראשונה לנו כשותפים. זה היה הריון ארוך (שבמהלכו נולדו לנו גם תינוקות משלנו, לרואי לֵיאו ולרונית מגד, תתארו לכם!) ובסופו נולדת מושבה חופשית חדשה ומופלאה, עם מודל עסקי חדש, שבו – בנוסף לקיים היום, גם הרבה שכלולים ואפשרויות: אינדקסים מעולים, קלנדר עם שכבות, שימושון מאיר עיניים, שוק חופשית, לוחות חינמיים חדשים… וכולם מתכתבים עם כולם במארג צבעוני…

זה המקום להודות לגיא לב ושני שרף, שנתנו את הנשמה בתכנות ועיצוב החדשה ובמתיחת הגבולות היצירתיים, הטכניים והדיאלוגיים. כשתראו אותה תבינו…

אז מה תפגשו במושבה חופשית השלישית?

שוק חופשית הוא שדה תעופה של רעיונות יצירתיים שמתבטאים במבצע ומזיזים מוצרים ושרותים בקהילה במהירויות משתנות. למשל: אם יש לכם הערב הופעה ואתם רוצים להדליק את מכירת הכרטיסים, אם אתם מסעדה שנשאר לה סיר טעים לעת ערב ובא לה לפנק בחצי מחיר, אם טוב לבכם בבירה מקומית ואתם רוצים להכריז על שעות שמחות ספונטניות, ואפילו – אם קמתם בבוקר עם פול מרץ ובא לכם לעשב גינה בשביל צרור מזומנים – בואו לפתוח דוכן בשוק חופשית!

האינדקסים החדשים של מושבה חופשית נבנו במיוחד כדי להיות מקום יציב, שבו אנשים יוכלו למצוא אתכם ולהכיר את מה שאתם מציעים. ויותר מזה! נוכחות באינדקס כוללת גם גישה לשוק חופשית ולקלנדר, מה שמאפשר מהלכים יצירתיים – ממבצע עונתי רחב ועד קמפיין נקודתי שובב.

הוספנו גם את השימושון, בו תוכלו למצוא מידע שימושי הקשור במושבה המתפתחת: איפה יש טיפת חלב? מתי הדואר פתוח? איפה יש גינה ציבורית עם מתקנים טובים? איפה עובר קו האוטובוס שלוקח לרכבת? ומתי יוצאת רכבת לנתב"ג?

מעתה לא תזדקקו לעזרתנו בהעלאת אירועים לקלנדר החדש – חברים יוכלו להעלות ולערוך אירועים באופן עצמאי. ויש גם שינוי מתבקש בלוחות בחינם: אם פרסמתם בית להשכרה, והוא נחטף עוד לפני הטלפון השני, תוכלו למחוק את התגובה.

ויש גם באנרים חדשים והמון הפתעות.. מה שאומר שאת החג הזה אנחנו הולכים להעביר בפריקת ארגזים וירטואליים, תליית תמונות, שיפוצים אחרונים ותפילות 🙂

אז יאללה לארוחת החג, להתנהג יפה עם אמא ואבא, לא לכעוס על הילד שלא מסיים את הגפילטע, ולחזור הביתה אל המושבה הנפלאה שלנו – שמאפשרת לקסם הזה לקרות וגם למושבה חופשית להיות.

שנה טובה מכל הלב

ולהתראות בחדשה ביום ראשון!

רונית ורואי

(עדיין לא רשומים לניוזלטר החדש שלנו? הנה, כאן, הצטרפו אלינו!)

תגיות
הראה עוד

1 thought on “הניוזלטר של מושבה חופשית – מתחילים מחדש!”

כתיבת תגובה

Close