בעלי מקצועטורים אישייםסדנאות, קורסים, חוגים

יהלי שפהרד – כושר לחיים טובים

[יהלי שפהרד]

הזיכרונות שלי מכרכור חוזרים אחורה יותר מ-25 שנה. הרוב היה פה פרדסים, וכדי להגיע להסעה לביה"ס היינו צריכים לחצות את השדות. היינו מטפסים על עצים, רצים בין שדות ומטעים ובעצם כל הזמן היינו בפעילות גופנית. אהבתי את התנועה והאתגרים הפיזיים וכבר בגיל 3 התחלתי ללמוד מחול.

בגיל 17 עזבתי את האזור הקסום הזה ועברתי לגור באוסטרליה. לימדתי מחול ולמדתי  במקביל הכשרות בתחום הכושר. למדתי הקשבה לגוף והסתכלות מדויקת על תנועה בתהליך הדרגתי. בטבעיות עברתי מהוראת מחול לאימוני כושר תוך הבנה שבתחום זה אני יכולה להשפיע על אוכלוסייה רחבה יותר בגישה הוליסטית יותר ולקחת חלק חשוב בתהליכי גדילה, התפתחות והגשמה עצמית.

באוסטרליה, רישיון כמאמנת כושר מחייב אותך להמשיך ולהעמיק את הידע בכל שנה. הלימודים המתמשכים והמעמיקים עזרו לי להתאהב יותר ויותר בתחום. נהניתי מהלימודים ועוד יותר נהניתי מיישום הידע ואני נהנית ממנו עד היום. הכי אני מסופקת מהשינוי שהוא מאפשר לי לחולל בחייהם של המתאמנים שלי.

אז מה הכוונה גישה הוליסטית?
היום בעידן המודרני מעטים מאיתנו הולכים בשדות, מטפסים על עצים ובכלל עובדים עבודות פיזיות. זה נכון גם בתקופת הילדות וגם בבגרות. אנחנו סוג של דור מנוון וזה הולך ומחמיר עם חיי הקדמה הנוחים שמצריכים מאתנו פחות ופחות פעולות פיזיות. חוסר תנועתיות מוביל ליותר חוסר תנועתיות כי קשה לנו לעשות פעילויות פשוטות כמו עליה במדרגות אז בוחרים את המעלית שוב ושוב. אנחנו נעשים פחות חיוניים, משחקים פחות עם הילדים ומרגישים ירודים ברמה האנרגטית. אנחנו חולים יותר ומחייכים פחות.
במקביל, נושא התזונה המעובדת והמתועשת שאנו צורכים מעיקה מאוד על הגוף. אנו עובדים יותר שעות עקב יוקר המחייה, צורכים יותר מזון מהיר ואין לנו זמן לבשל אוכל מזין ולדאוג לגופנו.

בשבילי לאמן אנשים ולהכניס אותם לכושר גופני זה בעצם לעזור להם לעצור את המעגל הזה ולהכניס למודעות וליומיום אורח חיים בריא. העלייה ברמה האנרגטית לא רק תלווה אותם במהלך חייהם אלא גם תשפיע על הסובבים אותם, ואני רואה בזה את חלקי הצנוע לשפר את מצב האוכלוסייה, להעצים בריאות, חיוניות ושמחת חיים.

עברתי המון דברים בחיי. טיילתי וראיתי עולם. אימנתי אישים מפורסמים, ניצחתי בתחרויות והתגברתי על מכשולים רבים. במהלך השנים אימנתי אלפי אנשים בארץ ובעולם. אבל הרגע הזה שאני רואה את המתאמנים שלי מגיעים אל הנקודה של האושר והסיפוק העצמי שהם מקבלים מאימון מוצלח, בשביל הרגע הזה אני קמה בבוקר. אין לזה תחליף, אני מכורה לזה.

מזמינה אתכם לבוא לעשות כושר, לטפח את הגוף ואת הנפש בסטודיו שלי, ברחוב עזרא בפרדס חנה.

אימוני כושר בקבוצות קטנות (עד 7 אנשים) בסטודיו ואימונים אישיים בבית הלקוח.
אימונים  במגוון שיטות: פילאטיס מזרון, TRX ,HIIT ,FUNCKFIT, אימהות ותינוקות, עיצוב דינאמי, קיקבוקס וזומבה.

להתראות!

יהלי שפרד, 052-5606827    |    אתר    |   פייסבוק

יהלי שפרד מאמנת כושר בכירה ומוסמכת ועל ידי Australian Institute Of Fitness
הכשרות: פילאטיס, איגרוף, אימון פונציונאלי, אימוני חוץ, Body Jam ,Shabem ,TRX, מדריכת סטודיו ומאמנת אישית לאוכלוסיות מיוחדות.  

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close