השימושון

לגדל ילדים בשמחה

בע"ה

לגדל ילדים בשמחה

ב 16 באוקטובר תפתח בפרדס חנה קבוצת העצמה להורים.

4 מפגשים בני שלוש שעות כל אחד הנותנים כלים יעילים ומפתחים המאפשרים להורים ללמוד כיצד להקשיב לעצמם ולילדיהם וללמוד לתת מרחב מתוחם וגבולות ברורים ללא מאבק.

ללמוד כיצד להיות מנהיגים ולא מונהגים על ידי הילדים. לתת להם חום תוך הקשבה לצרכיהם האישיים ולהוות עבורם דוגמא אישית. להיות הורים לומדים ומלמדים, מבינים ומבקשים להיות מובנים.

בקבוצה נעבור ביחד תהליך של התחזקות אישית וזוגית שתאפשר להורים להבין שעל מנת לתת לילדים צריך ללמוד לתת לעצמנו ולהיות משוחררים מדפוסים ישנים של הקרבה וקורבנות, של רצון לתת לילדים את מה שחסר לנו בילדות או בהווה. נלמד לקיים תקשורת חמה וברורה, נושאת כבוד, אהבה והנהגה.

אופי התהליך הוא דיאלוגי, כל אחד בא לקבל ולתת לעצמו ולאחרים.
מוזמנים הורים אשר רוצים לתת לעצמם לשאול שאלות ולגלות עוד איך להפוך את הבית למרחב לימוד והתפתחות, ללא רגשות אשם, בלי קביעה ש"זה כבר מאוחר מידי".

הקבוצה היא קבוצת עבודה ראשונית, 4 מפגשים הנותנים כלים על מנת להתחיל לעבוד בבית, מפגשי המשך פתוחים להורים אשר סיימו את הקבוצה. הקבוצה מומלצת לזוגות אך מתאימה גם ליחידים.

הקבוצה בהנחיית קרן גוטמן – אמא לארבעה, מנחת קבוצות ומדריכה ללימודי חשיבה הכרתית (לימודי ימימה). מעבירה גם סדנת 'ללדת בשמחה' – הכנה רוחנית ללידה לפי דרכה של ימימה, לנשים בשבוע 25 עד 34 של ההריון. המטרה העיקרית היא הבאתו של התינוק לעולם בשמחה. הקורס כולל הכנה רגשית, נפשית ופיזית ומסייע מאוד גם לנשים שלידתן הקודמת לא היתה קלה או בניתוח קיסרי, ורוצות להתחזק לקראת לידה טבעית ומשמחת.

לפרטים על שני הקורסים – 052-6775751

הראה עוד

7 thoughts on “לגדל ילדים בשמחה”

  1. הי קרן
    הקבוצה תפתח בקרוב. התאריך עדיין לא סגור.. אם את מעוניינת בקבוצת אימהות בבוקר זה קורה בעוד שבועיים. קבוצת הערב שהינה לזוגות וליחדים תתחיל במהלך החודש הקרוב אני מקווה.
    בכל אופן את מוזמנת מאד להתקשר אלי, באותה הזדמנות אוכל לתת לך מענה לשאלתך השניה.
    תודה וכל טוב

כתיבת תגובה

Close