אני הולך מחר להפגנה במטרה

אני הולך מחר להפגנה במטרה להביא לפתיחת התיק של רצח תאיר ראדה ז"ל.
אני הולך כי אני לא מוכן לקבל את זה שהמשטרה לא עושה את הכל על מנת למצוא את הרוצחים, ומתעלמת מעשרות ראיות, כולל ראיות פורנזיות (מדעיות) רבות בזירה.
אני הולך כי אני לא מקבל את השיטה שבה חוקרים אדם בלי שום ראיה שקושרת אותו לאירוע במשך ימים ארוכים, עד שהוא נזקק לטיפול פסיכיאטרי, משקרים לו שיש מארג ראיות מוצק כמו בטון כנגדו, שמים אותו בתא עם עבריין שהובטחו לו 12,000 ש"ח אם יגרום לו להגיד דברים מסוימים, מסבירים לו שהוא עשה הכל תחת התקף זעם ושזו תופעה ידועה שלא זוכרים כלום, ולאחר מכן הוא נשבר ומוכן מוכן להודות, רק לא יודע במה, ואז "מזכירים לו".
אני הולך כי אני לא מקבל את זה שהמשטרה רצה "לספר לחבר'ה" שהרוצח נתפס במסיבת עיתונאים חגיגית, עוד לפני שהחקירה הסתיימה.
אני הולך כי אני לא מקבל את זה שמרשיעים אדם כי ידע "פרטים מוכמנים" כאשר כל אותם "פרטים מוכמנים" הם אך ורק פרטים שכבר ידועים לחוקרים והוא למעשה לא מצליח למסור אף לא פרט מוכמן אחד שאינו ידוע לחוקרים, והיו מספיק כאלה, כולל פרטים מרכזיים להבנת האירוע (למשל שבע פגיעות ראש שלא זכו לשום התייחסות בשחזור האירוע כי השוטרים לא ידעו עליהן).
אני הולך כי אני לא מקבל את זה שהמכון לרפואה משפטית מתפקד כקבלן הרשעות ומנסה לטעון שמה שכל ילד רואה שהוא חתך מלהב משונן למעשה נוצר ע"י סכין יפני.
אני הולך כי אני לא מקבל את זה שהפרקליטות במקום לחפש צדק מכפישה עדים מקצועיים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם שלא מיישרים איתה קו, עד כדי נסיון לפגוע בקריירה של רופאה משפטית שהעזה לומר שהשמש זורחת במזרח.
אני הולך כי אני לא מקבל את זה ששופט בישראל יכול לקבוע שלהב משונן הוא ישר, שנעל מלוכלכת היא נקייה, שעדים מומחים מהשורה הראשונה הם שרלטנים, שאדם יכול להיות בזירת רצח כזאת כלי להשאיר סימן בזירה או על בגדיו וחפציו, שטביעות רגליים שנטבעו בדם על מיכל ההדחה ועל מחיצה בגובה שני מטר הם של כוחות החילוץ, ולא של רוצח שברח מתא שרותים נעול, שיכול להיות ששש בנות היו בחדר השרותים בטווח זמן קרוב מאוד לאירוע כזה ואף אחת לא ראתה ולא שמעה שום דבר, שזה שהיו שינויים בהתנהגות של תאיר באותו יום זה לא דבר שצריך להתייחס אליו, שטביעות אצבעות מזירת הרצח ושערות בידה של הנרצחת הם לא דבר שחובה לחקור עד תום, שתאום עדויות של תלמידים הוא לא רלבנטי, ששחור זה לבן.
אני הולך כי אני לא מקבל את זה שהמשפט הזה מראה שבישראל חזקת החפות למעשה לא קיימת, ואדם אשם אלא אם יצליח להוכיח אחרת.
אני הולך כי אני רואה ששלושה גופי מדינה ושתי ערכאות משפטיות מתנהגות כמו המלך ב"בגדי המלך החדשים" ושולחות לכלא אדם חף מפשע, כאשר כל ילד, עם קצת אומץ, רואה שהמלך עירום.
מי בא איתי?
לינק לאירוע:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000779293896#!/events/1083174508383693/?fref=ts
לינק ללוח טרמפים:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000779293896#!/groups/503382736508522/?fref=ts

1 thought on “אני הולך מחר להפגנה במטרה”

  1. חבוב,

    בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון – הכול אפשרי.
    מערכת המשפט של אותה דמוקרטיה, על עורכי הדין, השוטרים, השופטים וכל היתר היא רקובה ומושחתת כולה, ויש בה רק מתי מעט יחידי סגולה שעדיין שומרים על שפיותם ועל יושרתם.

    עמוס ה13: "לָכֵן, הַמַּשְׂכִּיל בָּעֵת הַהִיא יִדֹּם, כִּי עֵת רָעָה הִיא"

    עמוס ה 10-12: "שָׂנְאוּ בַּשַּׁעַר מוֹכִיחַ, וְדֹבֵר תָּמִים יְתָעֵבוּ… כִּי יָדַעְתִּי רַבִּים פִּשְׁעֵיכֶם וַעֲצֻמִים חַטֹּאתֵיכֶם, צֹרְרֵי צַדִּיק לֹקְחֵי כֹפֶר וְאֶבְיוֹנִים בַשַּׁעַר הִטּוּ"

    גילוי נאות: אני חילוני לגמרי…

כתיבת תגובה

Close