טורים אישייםיוזמות חופשיותכתיבה פרטיתסדנאות, קורסים, חוגים

מי כותב את החיים שלי? סדנת כתיבה עם גבי ניצן ("באדולינה")

מי כותב את החיים שלי?

כשמשנים את הסיפור, משנים את המציאות.

שישי-שבת ה-13-14 לינואר

הסדנה מתארחת בביתו של גבי ניצן,  באביאל (ליד פרדס חנה).

סדנת סופ"ש, ללא לינה

במהלך סדנה בת יומיים, יצירתית ומפתיעה, ניכנס אל אחורי הקלעים של תסריטי-חיינו, ודרך תרגילי כתיבה והתבוננות נלמד איך להפוך את העט למטה קסמים של ממש, כזה שיכול לספר את סיפור חיינו מחדש. אין צורך בניסיון בכתיבה.

מי כותב את החיים שלי בעצם? האופן שבו אנחנו חווים את חיינו תלוי לחלוטין באופן שבו אנחנו מספרים אותם. אחת הדרכים היפות להקנות משמעות לחיים היא על ידי הפיכתם לסיפור: סיפורו של ילד סגור וביישן שהפך למנהל חברת היי טק, סיפורה של מלכת הכיתה לשעבר שמתמודדת עם הרווקות, סיפורו של חייל בסדיר המנסה לשמור על שפיות כשהוא מוקף בטירוף המלחמה…

בכל יום ובכל רגע אנחנו עוסקים בניסוח הסיפור, במיון אינספור הפרטים ובעריכה מתמדת. אלא שרוב הזמן אנחנו הולכים לאיבוד בעלילה, כאילו היינו גיבוריו של ספר שכותבת איזו יד נעלמה ורחוקה. רוב החלטות העריכה והתוכן נעשות בעזרת תוכנה אוטומטית, בלי שנהיה שותפים אמיתיים בתהליך.

כמה נפלא היה לו היינו ערים יותר למלאכת היצירה הזאת, ולכוח האינסופי שיש בידינו לשנות את הסיפור ככל שנחפוץ – להפוך טרגדיה לקומדיה, להפוך טלנובלה לרומן מופתי.

בסדנה הקרובה נזכר, שחיינו הם לא סיפור אחד עם דרך יחידה לספר אותו- אלא מצע פורה ויצירתי עם אינסוף אפשרויות. זו הזדמנות נהדרת, מפתיעה ומשחררת, ליצור התבוננויות חדשות על הפרקים שמרכיבים את חיינו ולהיווכח בנפלאות הקשר שבין הטקסט לחיים.

במהלך הסדנה ינחה אותנו הסופר גבי ניצן אל אחורי הקלעים של תסריטי-חיינו. דרך תרגילי כתיבה והתבוננות נלמד איך להפוך את העט למטה קסמים של ממש, כזה שיכול ליצור כל סיפור חיים מחדש.

הסדנה מתאימה לכל מי שרוצה לעשות קסם בחייו.

*********************************************

​​האותיות הקטנות

הסדנה מתקיימת בסוף שבוע, ללא לינה.
יש טרמפים ממקומות שונים בארץ, אז תבדקו איתנו.

תאריכים: שישי-שבת 13-14.1
שעות: 14:00-19:00, גם בשישי וגם בשבת

מה נחוץ? מחברת, עט, משטח כתיבה ונכונות להעמיק.

מחיר הסדנה: 1,000 ש"ח.
מחיר למשלמים מזומן:  850 ש"ח.

19963_101461086555431_7363054_nגבי

על גבי ניצן

גבי ניצן הוא סופר, מנחה סדנאות ואיש תקשורת ישראלי. כל ספריו עוסקים בשאלת חופש הבחירה של היחיד וזכותו לחיות באושר ללא תלות בנסיבות חיצוניות.
כסופר הוציא ניצן לאור את הספרים: "באדולינה" – שהיה לרב המכר הגדול בתולדות ישראל, "שובה של המלכה" – ספר ההמשך ל"באדולינה", פרא" ו"דיוטי פרי".

*   *   *

לפרטים נוספים והרשמה:

טלי 054-7713326   |    מייל >   |   לאתר של גבי >

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close