השימושון

מתחלפים

הבוקר הוא קם באיזה 6.
– 'אמא קומי'
– 'קום אתה', אני מנסה למשוך עוד קצת זמן. הלכתי לישון ממש מאוחר.
– 'כבר בוקר' הוא מתעקש. 'בואי נקום'
– 'טוב. תכף… שבת עכשיו… באמאשך'
הוא קם, מסתובב קצת, פותח תריסים, אני מתעוררת עצבנית למשמע חבטה – שוב פעם התריס התפרק. ככה זה עם תריסים אורגינליים משנות הארבעים של המאה שעברה. הפלסטיק התעייף. פוטי חוזר מהשטח עם דיווח: ירד גשם.

אז מה עושים בכל כך הרבה זמן פנוי?
בלגן. המון בלגן. בטירוף.
ועל הדרך, לאור האימיילים שהתחילו לטפטף בנושא החלפות בגדים וחפצים – כבר החלטתי לסדר את הארונות ולהעיף, בלי סנטימנטים.
אז הנה מה שקורה בקרוב בתחום ארון הבגדים/הצעצועים/המטבח הקולקטיבי. תתחילו למיין:

מפגש החלפות בכרכור
ביום ששי 17/10 יתקיים מפגש החלפות בכרכור, בין 10-16.
כולנו בכל מקרה מאווררים ארונות, מחליפים בין בגדי קיץ לחורף, מפנים מקום לשפע מתנות החג שהגיעו אלינו. הנה לנו הזדמנות להפטר מישן לטובת חדש, להתחדש עם השנה החדשה שהגיעה אלינו.

מוזמנים להביא אתכם בגדים לגדולים ולקטנים (במצב טוב), חפצים, צעצועים שאין בהם כבר צורך בביתכם, ספרים וכל מה שעולה בעיניכם. כדאי גם להביא משהו לנשנוש, או לארוחה משותפת לכל הבאים. את מה שיישאר נתרום לנזקקים, אם למישהו יש קשר לעמותה כזו או אחרת או מכיר בצורך כזה או אחר של מישהו, נשמח להעביר אליהם.

המפגש יתקיים בבית משפחת לב. נא לחנות בחוץ (אפשר להכנס עם הרכב כדי לפרוק דברים ולצאת אח"כ החוצה ). טלפון לברורים 0528527755 ורד, או במייל הזה.
אתם מוזמנים להגיע ולהביא אתכם חברים, ילדים וכל טוּב.

חגים שמחים ושנה נפלאה לכוווולנו!

יומיים אחר כך יתקיים שוק סחר חליפין בפרדס חנה:

שוק סחר חליפין יערך ב- 19/10 בחצר של אוהל המציאות, באמצע רחוב מגד מצד ימין
מביאים כל מה שלא צריך מהבית-בגדים תיקים נעליים סירים ספרים רהיטים מנורות ועוד מלא דברים שלא חשבתי עליהם. מביאים לאוהל המציאות ומפזרים את הדברים לפי האזורים – אזור בגדי ילדים אזור הצעצועים אזור הספרים וכך הלאה. ואח"כ יוצאים לצוד מציאות. לוקחים מה שרוצים או צריכים. רצוי להביא מזון ומשקה להשיב הנפש וכלי נגינה לשעת בין הערביים. גם מחצלת או כסא לא יזיק אם תביאו. על מנת לא לחסום את הרחוב מומלץ לפרוק את המציאות בשוק ולהחנות הרכבים בהמשך הרחוב ימינה בדרך העפר ליד בריכות המים הישנות. עם השקיעה מדורה מוזיקה וערב הזדהות עם גלעד שליט פרטים אצל יובל וחנה'לה 6371805. כולם מוזמנים.

הראה עוד

1 thought on “מתחלפים”

  1. להזכירכם
    שוק החלפות ביום א אחר הצהריים החל מהשעה 1500 ועם חשכה מדורה כייפית ומוסיקה. בשעה 2000 מחווה לגלעד שליט בהנחיית יובל וחנה'לה.
    להביא מהבית כל מה שלא צריכים יותר .
    המוטו שלנו הוא -ל ש ח ר ר .
    כמו כן להביא מחצלת כסא מזון ומשקה שיהיה נוח ונעים בחברותא.

כתיבת תגובה

Close