בעלי מקצועמוזיקהסדנאות, קורסים, חוגים

ניגונים חדשים בקונסרבטוריון רימון

שבת אחר הצהרים. רוח אביבית מלווה את האורחים ובני המשפחה שנכנסים ומתיישבים במקומם.

כל הנגנים יושבים בצד הבמה ומחכים לתורם. ההתרגשות בשיאה.

אני ניגש לפסנתר, מוכן ללוות את הכנר הצעיר וגם אני מתרגש עד לקצה האצבעות. על הבמה עולה ילד שקט ורציני ושקט משתרר באולם. האם הוא מוכן? האם יתמודד עם ההתרגשות ויצליח לנגן בפני הקהל הגדול – לבדו?
אני מסתכל אליו והוא מאשר – אפשר להתחיל. אני פותח בצלילים בטוחים וחזקים, מנסה לנסוך בו ביטחון ולדחוף אותו קדימה ומייד אני נסוג כדי לפנות לו מקום.
הוא מתחיל בצליל מהוסס וחלש אבל אינו טועה. לאט לאט מתגבר הצליל ומנגינה נפלאה זורמת ממנו אל האולם. צליליו נעשים בטוחים ונמרצים והמנגינה כובשת את הקהל. שקט מהפנט ממלא את החלל למשך 3 דקות ועם הצלילים האחרונים הדרמה מגיעה לסיומה.
הקהל מגיב בתשואות רמות וזו הצלחה גדולה. גם אצלי המתח מתפוגג והלב מתמלא בגאוה. אלו הרגעים היפים של קונסרבטוריון "רימון" – של התלמידים המורים והמשפחות. אחווה ושמחה של קהילה שלמה.
בשעה הקרובה עולים נגנים רבים על הבמה ומנגנים את היצירות שהכינו בכלי נגינה שונים – צ'לו, כינור, חלילי צד, קלרינט פסנתר ועוד…
ולבסוף – עולה התזמורת כולה. 20 נגנים על הבמה, עיני כולם נשואות למנצח, והשרביט מונף.
עוצמת התזמורת ממלאת את החלל. המנגינה עוברת מכלי לכלי וביחד הם יוצרים מוזיקה נפלאה. קבוצה של ילדים ונערים מצליחים ליצור שילוב מרתק של מורכבות ואחדות והקהל כולו נע יחד איתם – שותף מלא להתרחשות על הבמה ובסיום מוסר להם את אהבתו במחיאות כפיים סוערות שמסרבות לדעוך.
עבודה של שנה שלמה בקונסרבטוריון "רימון" נותנת את פרותיה.

קונסרבטוריון רימון

רח' היוגב 1 (מתחם החקלאי) פרדס חנה

לפרטים נוספים לפנות לאיל – מנהל הקונסרבטוריון
054-7648438
rimonconservatory@gmail.com

בואו לפגוש את המורים ולהכיר את כלי הנגינה ביום ההכרות שלנו:

יום שני, 12 לספטמבר בין השעות: 17:00-18:30 במתחם רימון.

לוגו רימון

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close