2012 זה עכשיוזוגיות ומשפחהילדיםכתיבה פרטית

אין חדש תחת השמש

אם כשהיכולת האנושית תמשיך ותואץ, ורובוטים ישתכללו, והמחשב יתמזג עם הישות האנושית כפי שצופה קורצווייל, איך נדע להבדיל מי אמיתי ומי מתוכנת? או כמו בשאלה שעלתה בשיחה בין הילדים בדרך מהבריכה: איך תדע שהאוייב שלך הוא האוייב שלך אם הוא מתנהג כמוך? (אגב גל המראה שמתרחש בימים אלה).
"רוצה לפגוש חייזרים?" אהובי צוחק אלי כשאני נסחפת בתיאוריות, ומצטט את שאול חבר שלו: "לכי תדפקי על הדלת של השכנים". והוא גם אומר: "שום דבר בחוויה האנושית לא השתנה מאז אברהם אבינו".

בערוץ הילדים יש הרבה מוטציות, כלומר ישויות שחציין בני אדם וחלקן חוצנים. מתקיימים בתוך שפה מדובבת שזורמת בטבעיות עם ביטויים כמו: "סייברשֶדר" "קנוניית חייזרים",  "אומניטריקס" לצד: "להשיג את הזמן הדרוש", "לחולל ניסים","מחר נצא לקניות". ינאי מצא דרך להנות מכל העולמות: הוא רוצה להיות ילד-כל-דבר, ובונה תסריטים אפשריים.

בתוך הדממה הקייצית אני מצטרפת אליו לצפיה בצבי הנינג'ה. רואים שם זוג אנושי מאוהב. הגבר עונד לארוסתו טבעת. אבל מה, הטבעת מכושפת. אצור בה כל כוח הצל והאופל של העולם והיא יכולה להפוך את העונדת אותה למפלצת. בתוך העלילה המסתבכת אני מזהה פתאום את הסיפור על אשת השלד. בחיי, זה בדיוק זה. זוג הולך להתחתן, לתוך התמונה האידילית נכנס כוח אפל. האם הגבר יצליח לראות את אהובתו מבעד ללילית שהיא עכשיו? עיניה אדומות ורושפות, ציפורניה חדות, ארוכות. גולגלתה חשופה. צבי הנינג'ה באים לעזרה ונלחמים ברעים. האהוב מצליח לזכור מי היא מתחת לכישוף (חשוב מאוד, כל גבר צריך ללמוד את זה). הטבעת מוסרת ואיתה הקללה.
סוף טוב.

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “אין חדש תחת השמש”

  1. פינגבאק: דימוי תחושתי
  2. רגע פתאום עלו לי פלאשים של כמויות של אינדיאנים ומרוצצי גולגלות נלחמים בחורמה אחד בשני כשהם חזרו אחורה למלחמות במנהרת הזמן, איכשהו תמיד היה מישהו שבמקרה ניצל מאיזה סלע שעף עליו

    טוב חוזרת בי מכל הייפיוף הזה של העבר, לא עדין ולא בטיח – הכל אותו דבר, רק צורה אחרת!

    אממ…זה קרה די מהר כל ההבנה הזאת..

  3. למרות כל הניסיונות, לא מצליחה להבין מה מעניין אותם בבום בום טראח הזה, כל הזמן מפוצצים מישהו, קורעים את השני, קנוניה על השלישי, הילד שלי יכול לצפות בזה ימים, בלי אוכל, בלי שינה (על זה הדיונים הכי חמים אצלנו בבית, מזל שיש מזגן)

    כן אולי יש פה משהו מהעולם האמיתי, אבל בחייאת ראבק גם אצל דאג וטוני היה משהו כזה, רק הרבה יותר עדין
    אני לגמרי בעניין של מנהרת הזמן..
    אולי ככה זה מנהרת הזמן של 2200 התנועה היא קדימה במנהרה, הכל ביוני, רובוטי, אווטארי

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close