אמנות ועיצוביוזמות חופשיותמציאותנשים

אנטיתזה פרדס חנה

אנטיתזה – ארון הבגדים שלי

בחודש ינואר 2006 פתחה ענת יערי, בוגרת בית הספר הגבוה לאופנה "שנקר" את "אנטיתזה, ארון הבגדים שלי", חנות ייחודית ומקורית לבגדים ואביזרים ברחוב פרישמן 73, מתחם מסריק בתל-אביב.
ענת יערי היא מבוגרות "שנקר" הראשונות שלאחר תום לימודיהן פתחו חנות משלהן ומכרו בה אך ורק את העיצובים שעיצבו בעצמן. זמן קצר אחרי-כן הצטרפו אליה שתי שותפות. המותג שיצרו נקרא "ענרלה פינק".

המקום, ששכן גם הוא במתחם מסריק בתל-אביב, זכה כמעט מיד עם פתיחתו להצלחה רבה, ונשים רבות מכל רחבי הארץ נהרו לשם בתדירות קבועה כדי לרכוש שם מלתחות שלמות – סתיו, חורף, אביב, וקיץ.
כתבות רבות על המקום נכתבו ופורסמו בעיתונות הארצית, ועיצובי "ענרלה פינק" היו מבוקשים להפקות אופנה יוקרתיות. אפשר בהחלט לומר ש"ענרלה פינק" הייתה ממבשרות עידן "בגדי המעצבות" הישראלי שהיום הוא מובן מאליו.
קהל הלקוחות היה מגוון, מצעירות טרנדיות ועד לנשים בוגרות בעלות מודעות אופנתית גבוהה, שנהגו עד אז לרכוש את רוב המלתחה שלהן בחו"ל.

אחרי כמה שנים התפרקה השותפות. ענת החליטה לנסוע להשתלמות ביפן ונשארה לטיול של שנה במזרח הרחוק. במהלך הטיול התוודעה לתורות רוחניות שונות, וכשחזרה לישראל התמחתה בטיפול בשיטת "אבי גרינברג".
אבל חיידק הטיולים לא הירפה. יערי ובן-זוגה נסעו פעמים רבות למדינות בעולם השלישי, בדרום אמריקה, אפריקה ואסיה. במהלך אחד הטיולים, בווייטנאם, פגשה יערי במעצבת אופנה מקומית, התאהבה בבגדיה והחליטה להביא אותם לישראל.
יערי חזרה ל"מקום הפשע", ופתחה במתחם מסריק בתל-אביב את הבוטיק "אנטיתזה".

למה "אנטיתזה"?
"אנטיתזה", כי הבגדים שהביאה יערי מחו"ל היו בגדים מיוחדים ויוצאי-דופן, עשויים ממשי עם עיטורי רקמה בעבודת יד מוויטנאם, אריגים ותכשיטים אותנטיים מגווטמאלה, רבידי כסף עתיקים וכבדים מאתיופיה, מחרוזות מגולפות ביד מקרני באפלו, וכובעים מאקוודור. פריטים שהסיבה לבחור ולהביאם לתל-אביב הייתה היותם יצירות מלאות יופי, ולאו דווקא ערכם המסחרי.

עם השנים התאימה יערי את הבוטיק לדרישות הלקוחות, והמגמה נעשתה פחות אמנותית ויותר מסחרית, אם כי עד היום נשמר האופי האקלקטי של הבוטיק ולצד בגדי מעצבים מוכרים אפשר למצוא בו תכשיטים, נעליים, סנדלים הודיים בעבודת יד, כובעים, תיקי עור וקנבס בייצור עצמי ואביזרים שונים.

בחודש ינואר 2010 הגיע בוטיק "אנטיתזה" מלב תל-אביב ללב פרדס חנה, ו"ארון הבגדים שלך" נעשה למוקד משיכה מקומי לנשים ולבנות שאוהבות אופנה. "אנטיתזה" פרדס-חנה נמצאת ב"מקום של דגנית", בחנות מקסימה בבית פרטי מוקף עצים ירוקים בדרך השדה 2.

"אנטיתזה" בוחרת בכל עונה את מיטב הבגדים והאביזרים, סריגים קלילים במבחר גזרות מגוון ומחמיא – מצמוד וסקסי ועד לרחב, מתנפנף וסקסי. יש במקום מבחר מצומצם ומוקפד של נעלי ZAMSH, בגדים ליום-יום ובגדי מעצבים, בהם "פרופיל", "אופירה", "מיקושה", "אלין", "מרקו פולו", והתוספת האחרונה והמרגשת – יצירות בית האופנה "דורין פרנקפורט", עם התמקדות בבגדי הערב המוצלחים של המעצבת וכן בבגדים נוספים, כולל מכנסי הג'ינס המפורסמים שלה.
בקרוב אפשר יהיה למצוא בחנות גם את העיצובים של הגר אלמביק, מעצבת המותג היוקרתי "אלמביקה".

לאחרונה נוסף ל"אנטיתזה" עניין חדש: בגדי המעצבות הדניות, דיאה וסטינה, לילדות במותג Little Starz, שבחרו בנו לייצג את עודפי הייצוא שלהן.

צוות "אנטיתזה" כולל את מירב, מרים, משי ולואי (החתול).
בימי שישי מזמינה אתכם "אנטיתזה" גם לספל אספרסו ועוגה במרפסת. מי שמתגאה בעוגות הביתיות שלה, מוזמנת ליצור קשר, כדי שאפשר יהיה להציע אותן ללקוחות ולמכור אותן בימי שישי בבוקר. פרטים נוספים אצל מירב: 0546-876383

"אנטיתזה" פותחת את מכירת סוף העונה. הלקוחות חברות המועדון יקבלו 10% אחוזי הנחה על עיצובי "פרופיל", "נעלי זאמש", "אלין", "גלו", "אופירה", "דורין פרנקפורט" (שבעונה אין עליהם הנחה), ועד 20% אחוזי הנחה על שאר הפריטים.

אנטיתזה – ארון הבגדים שלי | דרך השדה 2 פרדס חנה (בכביש המוביל למשמרת) | שעות פתיחה א'-ה' 09:00 – 19:00, שישי 09:00 – 14:00 |  טלפון בחנות: 077-2044010   | מייל | פייסבוק

תגיות
הראה עוד

5 thoughts on “אנטיתזה פרדס חנה”

  1. חנות מקסימה אוירה של רוח וחומר המשתלבים יחד. מירב מביאה את האנרגיה הקסומה שלה למקום ולחויית הקנייה.
    הגעתי לחנות בחודש שמיני להריון תאומות, הרגלים שלי היו עייפות והכל כבר היה כבד, מירב הציעה לי נעליים… ברכתי וממשיכה לברך על הקנייה ועל כל יום שהנעלים היו על רגלי במהלך ההריון.
    תמשיכו להביא לאיכות הנשית נוחות מלווה ביופי

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close