אוכלאקולוגיהבילוייםבעלי מקצועטיפוליםיוזמות חופשיותכתיבה פרטיתמציאותנשיםסדנאות, קורסים, חוגיםשיטוטים

קוסמטיקה לאור הפנים

[עדכון מדצמבר 2011: חדר הטיפולים של הילאה חזר למקומו הטבעי, בבית. באמצע פרדס חנה, בגינה נחבאת, פשוט לבוא ולנוח בידיים הנפלאות שלה. הטלפון נשאר אותו הדבר].
————————–

11 וחצי בבוקר בואדי הדרומי.
אין אנפיות. מבצע המים של המועצה הבריח אותן ברצינות.
מעניין איפה הן עכשיו, חשבתי אתמול וקיבלתי תמונה שהן ביער חדרה. נחות מהטראומה במרחבים הפתוחים.

למעט נחמיאס, הקומה התחתונה של הקניונית די שוממת, ובקומה העליונה יש חדרים חדרים של רופאים.
גבר מעשן במרפסת.
בהמשך המסדרון –
כמו בסרטים – דלת צדדית בתוך תפאורה יומיומית, נכנסת והופ – עולם אחר.

אישה יפה עם פנים עגולים ומטופלים, קורנים. מבפנים.
שמה: הילאה.
19 שנה בארץ, באה מברזיל, מבאהיה, איפה שנולדה הבוסה נובה.

בת 56, פעם ראשונה פותחת עסק משלה: מכון לקוסמטיקה טבעית.
יהלום נוצץ או אולי יותר נכון לומר: אתרוג בשל, שיושב בתוך רשת צפופה של הכנה וחקר ולימוד ועשייה פנימית. לפגוש אדם שהתשוקה והמומחיות שלו כל כך מזוקקים זה תמיד מרגש.

מטבח מרקחתחדר המבואה נעים ומסודר, כמו מיקדש פשוט. נקי והרמוני. מראה גדולה. כאן יהיו השיעורים להתעמלות פנים. בחדר הפנימי צינצנות עם אבקות צבעוניות, עשבים וקליפות שורים בבקבוקי שמנים, מתוארכים בקפדנות, לכל אחד תפקיד – זה לטיפול בפיגמנטציה, זה טוב לעור אקנטי, זה כדי להרוות את העור באנטי אוקסידנטים, הכל טבעי במובן: אכיל.
מי ורדים מהגינה, קנקן תה ירוק, בננה, שיבולת שועל, קקאו, בית-מרקחת-מטבח.

– – –

איזו הקלה, איזו הקלה, אני מכבה את הטלפון, לובשת לבן חד פעמי מרפרף ונשכבת באנחת רווחה.

הילאה מסתכלת לי על הפנים ולא מתחילה לפוצץ כלום. פשוט מלטפת ומנקה בתנועה אימהית חמימה סבלנית, בלי שיפוט או איבחון, במטלית כותנה נקיה טבולה תה ירוק חמים. מרגיעה את המצח, את הסנטר, את הלחיים, אנחנו מפטפטות, אני רעבה לדעת מה מתבשל לה בקערה. שואלת ושואלת והיא עונה ברצון ותוך כדי עושה ממני קינוח בשכבות.

שכבה של יוגורט עיזים עם גרנולה – ניקוי סבלני. שכבה של חימר ורוד וקקאו עדין, מה היא מרחה לי עכשיו על השפתיים והעפעפיים? הה, דבש. אני מרגישה כמו עוגת קרם.
זה מצהיל! מלקקת את הדבש מהשפתיים, חשה אותו מרווה את נתיבי הצחוק והבכי בזויות העיניים. ועד שהקרם מתייצב – מסאג' בכפות הידיים. יד שמאל המקלידה מבקשת עוד והילאה מרגישה את זה בחושים הרכים שלה, ומשתהה בה עד שכל המוח שלי צמרמר.
הגוף מקבל בפתיחות ואמון – מהפנים ישר ללב.
היא צוחקת, הקסם שלה עובד מצויין..

מבול השאלות שלי נסגר באיזשהו שלב, ואני מגיעה לאזור חלומות ומתעוררת ממנו כי מתחילה לקרקר לי הבטן. שוב נסחפתי אל היום בלי לאכול ארוחת בוקר.
גם את זה היא קולטת, ובסוף הטיפול מציעה לי את מה שנשאר מהבננה והיוגורט עזים, ותה בבונג בכוס חרס רחבה ועגלולית, עם קליפת קלמנטינה, שטובה לניקוי פנימי.

יש לה כל כך הרבה ידע להילאה, זה לא רק קוסמטיקה מה שהיא עושה. זה מעשה קסמים שממשיך לחלחל עד שבערב, נינוחה ומקולחת אני מחייכת לעצמי במראה, מקבלת את עצמי בדיוק כמו שאני עכשיו, חודשיים לפני גיל 40. כיף להבשיל..

הילֵאה אָלוֵוראדו – מכון לקוסמטיקה טבעית בפרדס חנה. טיפולי פינוק ובריאות לפנים, המבוססים על צמחים, פירות וירקות אורגניים, שמנים אתריים, שמנים וחומצות מהצומח.
עיסוי יפני לפנים, שיעורי התעמלות לחיזוק שרירי הפנים – קבוצה תפתח אחרי חנוכה, לחמש נשים.
לרגל הפתיחה: 20% הנחה על הטיפול הראשון!  לתיאום: 050-4521479 | אימייל >>


תגיות
הראה עוד

31 thoughts on “קוסמטיקה לאור הפנים”

  1. הלכתי לטיפול פינוק אצל הילאה. אוי אוי אוי האישה הזאת. אוצר עשיר, נדיר ויקר של ידע,חוכמה ורפואה כמו ג'ונגל בברזיל. יודעת את האדמה ומתנותיה. "הטבע זה בית מרקחת שאלוהים השאיר לנו". כל כך חמה ואוהבת, כל כך נפתח אצלה הלב. חזרתי ממנה מרקדת כמו בת איים בחצאית פרחים, משוחת שמן כנסיכה ביום הכתרתה, עם עור רווי ניחוחות וחמדה כמו ילדה בת שנתיים, מדיפה ריחות היביסקוס, בבונג, שושנים, קלנדולה ודבש. מרגישה כמו ערוגה שהושקתה וסערה שהושקטה. הילאה אמרה לי: "מה שאת צריכה – תתפללי. הוא רוצה את הכי טוב בשבילך. ואהבה זה כמו פרחים. כל יום לשמור ולטפל, להוריד עלים יבשים, להשקות, לטפל כמו בגינה." לפני שהלכתי היא נתנה לי כוס מים עם קנמון ולימון, והסבירה שצריך לשתות לא קר מדי כדי לא להעמיס על הקיבה. היא היתה שפית 23 שנה. ונתנה לי חיבוק ענק. הילאה.
    חיוך קטן מתוק.

  2. פינגבאק: חסד פתאומי
  3. הילאה האחת והיחידה, אני קוראת לה המכשפה הטובה מברזיל. יש לה ידע עמוק ומתוק, עשיר ומופלא. היא בעיניי מרפאת אמיתית, כמו שהיו פעם לפני הרופאים וההילרים… וזה בא עם חיוך ומבטא ועיניים צוחקות כמו בספרים של חורחה אמאדו. דבש ציפורן וקינמון

  4. הילאה היא אישה רבת קסם ,אנציקלופדיה מהלכת ,מתוקה ,אוהבת וחמה כמו אמא ,חכמה נדיבה ויש לה מבטא ששובר את הלשון אבל מייצר אווירה אקזוטית .קראתי עליה לפני שנתיים וטרם הספיקותי להגיע אליה. אמש התמזל מזלי לפגוש אותה במסיבת מסיכות היא הגיעה לעשות לנו גוד טיים .הביאה איתה צנצנות מלאות כל טוב מרחה ליטפה ורקחה אל מול עיננו מיני רקיחות.קיבלנו ממנה הרצאה מאלפת וטיפים מעולים וכבר הערב הסרתי את האיפור עם יוגורט עיזים (פג תוקף…)שמצאתי במקרר .תעשו משהו טוב למען עצמכם והבריאות שלכן . האישה היא קוסמטיקאית מזן נדיר בעלת שפע על ידע ורצון לחלוק אותו. ויש לה כזו גישה לחיים שמהדהדת בחדרי הלב. ,ממליצה לכן בהתלהבות גדולה!!

  5. אפשר לרכוש אצל הילאה שמנים באיכות גבוהה לשימוש תרופתי וקוסמטי:
    זרעי ענבים, חמניות, שקדים, קצח, חוחובה, שומשום, פשתן, מרווה, פסיפלורה, דלעת, ורימונים. כל אחד עם תכונות הריפוי המיוחדות שלו, כולם בכבישה קרה. מתוצרת חברת "נס שמנים" מקיבוץ כיסופים. פרטים נוספים אצל הילאה, בטלפון: 050-4521479

  6. רונית באמת יש אנשים שמציעים מוצר ויש שמציעים אוצר. תודה שאת מוצאת את בעלי האוצרות האלה ומפליאה לכתוב אותם. בזכותך גם אנחנו זכינו בהילאה… והיא אגב, גם ריפאה לי את הגב מאיזה אבצס נורא (בעזרת עוד כמה קוסמים מדהימים)

  7. פינגבאק: גיזום ורדים
  8. אני כבר מזמינה תור לעוד 3 חודשים, כשאשוב מהודו
    בחודש שאני פה התווספו לי קמטים ששנים כבר מתבוששים להגיע
    אולי זה היובש ההודי? או המים? או הכמה ק"ג שירדו ממני?..
    בכל אופן – התזמון מצויין רק שאני קצת רחוקה כרגע
    אך כשאשוב לבטח אהיה אחת מה 5 של ההתעמלות פנים
    ובטח גם איזה עוגת שכבות נעימה שכזאת.

  9. אילולא התקלות ב"צי הרכב" המזדקן לא היו הופכות אותי ואת חשבון הבנק שלי לעוגת שכבות מתחת לגובה פני הים הייתי נשכבת בלי נקיפות מנוע ומצפון פעם בשבוע אצלה
    אולי אשכיב את הצי לקצת תה ירוק וחמר חום- – במצב הענינים זה נראה לי יעיל יותר מגריז ופחחות
    רוצה רוצה אולי ליומלדת הקרב ובא אפניק עצמי ואשלח דוגמית למוסך…

  10. כבר פעמיים שהייתי אצל הילאה .

    האישה הזאת פשוט זוהרת מהלב וזה ישר עובר לה לידיים
    ומשם לעור הפנים שלי.

    וחוץ מזה היא מאנשי הגם וגם . גם קוסמטיקאית וגם מומחית לגישות טיבעיות למיניהם.

    והעור שלי קיבל דיוק את מה שהוא אוהב. הכי טיבעי, הכי מפנק, הכי מרגיע.
    מחר אני שוב אצלה, פותחת את הסוף שבוע ברכות. כבר מחכה ….

כתיבת תגובה

Close