חינוךילדים

גן גני מזמין לשנה הבאה

גן גני בפעולה

"שרונה הנפלאה,

תודה לך על כל האהבה ותשומת הלב שאת נותנת לשי-לי שלנו בכל יום מחדש. תודה על הסבלנות שגילית בתהליך הקליטה, על השמחה והיצירתיות, על הגן המקסים, על הצוות שנותן לנו להרגיש משפחה אחת, על השקט והביטחון שאת משרה על ההורים והילדים. תודה על הכל!"

אסנת ושלומי אור, ההורים של שי-לי

***

הורים יקרים,

"גן-גני", גן הילדים המוכר והאהוב בשכונת מגד הוותיקה בפרדס חנה, פותח את ההרשמה לקראת השנה הבאה. הגן, שעבר לידי השנה, הפך לשם דבר כמקום איכותי, חם ואוהב – בואו לבקר ולהתרשם בעצמכם!

כמה מילים על עצמי
אני מתגוררת בפרדס חנה ועוסקת בגננות כבר 15 שנים. אחרי שעבדתי בכמה גנים ידועים בתל-אביב, החלטתי לפני כעשר שנים לעזוב את העיר לטובת השקט והשלווה של מצפה רמון, שם עבדתי בגן הדמוקרטי "קשת" וניהלתי צהרון לילדים עם בעיות התנהגות ולמידה. בהמשך עבדתי כגננת וניהלתי צהרונים בקיבוץ נחשולים, במושב עין איילה ובזכרון יעקב – עד שהחלטתי ליישם את כל מה שלמדתי ופתחתי גן בפרדס חנה.

על הילדים
אני מתייחסת לכל ילד מתוך כבוד, הקשבה ואהבה ורואה בו בן אדם שלם מרגע הולדתו. אני מאמינה בחופש ופתיחות, אך גם בגבולות ברורים כמו סדר יום קבוע, ארוחות מזינות ומסודרות, התחשבות בזולת והימנעות מאלימות. אני מאמינה כי הילד זקוק לשילוב זה כדי לרכוש ביטחון ולמצוא את מקומו בגן ובחברה. חשוב לי לפתח את עולם היצירה, הדמיון והרגש של הילד. אנו חוגגים חגים ומועדים, ימי הולדת וקבלות שבת, גם כסיבה למסיבה וגם כדרך לעזור לילד להתמצא במרחב הזמן.

על הגן
גן-גני פועל מעל עשר שנים באזור כפרי וירוק בשכונת מגד הוותיקה. הגן הוקם ונוהל ע"י טובה כץ, גננת מנוסה שגידלה באהבה דורות של ילדים, ועבר לידי לפני שנה. הגן מטופח, ממוזג, מעוצב ומצויד בכל הנדרש לילד, ועומד בכל התקנים והדרישות של ארגון הגנים. לרשות הילדים חצר מוצלת וירוקה, מתקני משחקים ושפע של מכוניות משחק ("בימבות") לנהיגה בחצר.

על יוגה
כמי שמתרגלת יוגה שנים רבות, בוגרת קורס מורים ליוגה לילדים בוינגייט ומנחת חוגי יוגה לילדים, מצאתי שהיוגה עוזרת לילד להתרכז ולמצוא שקט פנימי והקשבה לעצמו, מסייעת לפיתוח קואורדינציה ויציבה ומפתחת את הדמיון. ילדי הגן נהנים מתרגילי יוגה כחלק מהווי הגן.

רוצים לשמוע יותר?
אשמח להכיר אתכם ואת ילדכם. התקשרו ונקבע פגישה.

שלכם,
שרונה אליאס

טל' 077-3213544 | נייד: 052-4802052 אימייל >>

המלצות נוספות אתם מוזמנים לקרוא כאן >>

תגיות
הראה עוד

1 thought on “גן גני מזמין לשנה הבאה”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close