2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: ירח (3/15/11/10)

[טליה שלחה את הגל בזמן ואני הייתי במירוץ סוף חשוון.. אז לכבוד א' כסלו החל היום, עם ובלי קשר, ועדיף מאוחר מאשר בכלל לא – קבלו את גל הירח, שאנחנו היום ביום הרביעי שלו: הלך שמים (רונית)]

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

מחזוריות הצ'ולקין ממשיכה בכל רגע לנוע ולנוע והנה הגענו לתחילתו של ג'נסיס הירח. לוח המאיה הקדוש מחולק לשלושה "עידנים" שמסמלים את ההתפתחות האנושית על גווניה- החל מעידן הדרקון, הג'נסיס של האל האם שמסמל את תחילת הדרך ומחבר אותנו לראשית ולמקור הידע האינסופי. המחזוריות נמשכת אל עידן הקוף היצירתי והאקטיבי שנמצא בדיוק במרכז הלוח. עידן הקוף מקשר בין החלק הראשון של הצ'ולקין שבו מתרחשת קבלת המידע לחלק השני של היישום שלו. ולבסוף אנחנו מגיעים אל עידן הירח בעל העומקים וחיישני הקליטה המחודדים.
בעידן הירח אנחנו סוגרים את המעגלים השונים שנפתחו במהלך הלוח ומתכווננים לקפיצת דרך אישית וקולקטיבית. גל הירח שמתחיל היום פותח את המחזוריות של ארבעת הגלים האחרונים של הצ'ולקין שהם השלב האחרון והסופי ללמידת השיעורים של הצ'ולקין הנוכחי. במהלכו של ג'נסיס הירח אנחנו לומדים כיצד לנטרל סופית טראומות ילדות ומידע רגשי ממוחזר, כיצד להרחיב את טווח הקליטה המוחית שלנו למידע חדש וכיצד לזרום בהנאה על גבי ספיראלת הזמן והחיים. מאחלת לכולנו ג'נסיס ירח מעצים וקליל.

ירח3/11: תחילת גל הירח: הירח מסמל גלגל עם הציר שלו ונותן לנו את הכח להתגלגל בחיים כמו כדור שזורם מנקודה לנקודה. הירח המגנטי של תחילת הגל מלמד אותנו כיצד ניתן לנוע ממצב אחד למשנהו מבלי לעצור באף נקודה. כשאנחנו מתבוננים בים האינסופי, אנו מגלים שהוא כל הזמן בתנועה ולא עוצר אף לא לרגע אחד. החיים הם תנועה אינסופית ורק אנחנו בני האדם נוטים לעצור ולחשוב על הדברים. בגל הירח אנו לומדים לזרום מעניין לעניין כשאנחנו שקטים, רגועים ומחוברים לעוצמה שלנו.

הירח מסמל את 'חוק הגורם והתוצאה' ומלמד על כך שהסיבות למיחזור של סיטואציות בחיינו, לדיבור העצמי השלילי ולהתנהלות האוטומטית ביום יום שלנו קשורות בזכרונות תת מודעים מהילדות שלנו. בחלק האחרון של מחזוריות הצ'ולקין בכלל ובגל הירח בפרט אנחנו מוזמנים לחזור לשורשים הפיזיים שעיצבו את צורת החשיבה שלנו. הירח מסמל את אלמנט המים ואת הילד הרגיש שבנו ומלמד שרבים מהקשיים שאנו מתמודדים עימם היום כבוגרים החלו במחוזות ילדותנו. הוא מחזיר אותנו למקורות ואז מלמד כיצד לנקות דפוסי חשיבה והתנהלות שהוטבעו במוחנו ואנו חוזרים עליהם שוב ושוב במהלך השנים. בעזרת הירח ניתן לנקות תבניות מידע שקשורות בדיכוי עצמי, בהזנחה עצמית ובאי מימוש מלא של הפוטנציאל שלנו. ככל שאנו מנקים את ה"פיילים" מהילדות, אנו יוצרים תקשורת עמוקה עם עצמנו, מתייצבים מבחינה רגשית עד למצב של תנועה בחיים ממקום רגשי מאוזן.

הירח מחדד את יכולת הקליטה שלנו לסימנים ולמידע, מדייק את המחשבות שאנחנו משדרים ליקום ומאפשר להבין את עקרון התקשורת הפנימית שמתנהלת בתוך המוח שלנו. לאורך הגל הירח בעל רגישות הקליטה הגבוהה מציף אותנו במפגשים "מקריים", בשיחות עמוקות ובכלל בסיטואציות מרובות משמעות. ככל שאנו מסכימים לראות את המסרים שנשלחים אלינו נוצר בתוכנו עוגן בטוח ועוצמתי ואנחנו מצליחים לזרום מאוזנים ורגועים במציאות חיינו.

כלב4/11: יום שער: טון 2 באנרגיית הכלב: הכלב הידוע בתור ידידו הנאמן של האדם מבקש שנלמד להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו ושנהיה קשובים ונאמנים לצרכים שלנו. באתגר השער הוא מבקש מאיתנו "להקפיד" לעשות את מה שטוב ונעים לנו מבלי להרגיש אשמים, מוזרים או להדביק כותרת אחרת על הרצון שלנו. האתגר מלמד כיצד לשים את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהעמיד את הרצונות שלנו בראש סדרי העדיפיות. אנו לומדים לאהוב את עצמנו וכתוצאה מכך באמת לאהוב את האחר, כפי שנאמר "ואהבת לרעך כמוך". פעמים רבות אנחנו נוטים לשכוח את ה"כמוך" וכתוצאה מכך אנחנו מלאי ביקורת עצמית ותסכול.

אתגר הכלב מלמד כיצד באמת לאהוב את עצמנו כאן ועכשיו. האהבה לעצמנו משחררת מאיתנו את הדרמות במערכות היחסים הקרובות, את העליות והירידות במצבי הרוח שלנו, את תחושות הכעס והאכזבה ואת הדינמיקות של שאיבת האנרגיה מהסובבים אותנו. אנחנו לומדים לעשות אך ורק את מה שבא לנו וכשאנחנו מרשים זאת לעצמנו, הרגשות שלנו הולכים ומתאזנים וליבנו נפתח יותר ויותר. אתגר של כלב באנרגיית שער מעמיד אותנו אל מול כל מה שמרגש ומסעיר את ליבנו. במהלך הגל עולים נושאים של אינטימיות, של נאמנות לעצמנו ולצרכים שלנו ושל שיתוף אמיתי עם השותפים שלנו למסע החיים. ה"משימה" בגל הירח היא לשחרר מחיינו את הקיצוניות, המעורבות הרגשית והנטייה לרצות את האחרים ובמקומם להתמלא בחמימות, בשמחה וברוגע. הכלב שמחבר בין ה-"כ"- הכוונה ל"לב" מאפשר במהלך הגל לזהות מה פותח את ליבנו ומעודד אותנו לשהות בחברתם של אנשים שחושבים כמונו ושתומכים במימוש המלא שלנו.

קוף5/11: יום שער: טון 3 באנרגיית הקוף: המאיה מלמדים אותנו שבתחילת תהליך איזון הרגשות הסוערים שלנו כדאי לנו לחבור לאיכויות הקסם, המשחק והמקוריות שקיימות בקוף. במהלך הגל אנחנו עוברים תהליך עמוק של התבוננות עצמית וכדי שנוכל לרפא את הנושאים שעולים עלינו ללמוד לשחרר את רצינות היתר ואת הכבדות. ביום של תחילת הפוקוס לפתרון אתגר הכלב, הקוף מבקש מאיתנו לשחק באלגנטיות את משחק החיים. ביום שער זה הוא מלמד כיצד לקחת בקלות את האירועים השונים בחיינו, לזרום בנעימים מסיטואציה אחת לאחרת ולראות את ההומור שקיים בכל רגע נתון. כבוגרים יש לנו נטייה להיות מאד רציניים ואחראיים ובטח כשאנחנו מנסים לפתור את חוסר האיזון הרגשי שלנו. הקוף הספונטני מלמד שמותר לנו להשתעשע ולהנות מהחיים שלנו. הגאוניות והמקוריות של הקוף מאפשרים היום לשנות את זווית הראייה הרצינית והמחייבת ובמקומה להפתח לאפשרויות של תקשורת וזרימה אחרות לחלוטין בחיי היום יום שלנו. ביום השלישי של הזרימה הקוף מלמד אותנו כיצד לעלות על בימת החיים בדרך יצירתיות ומעוררת השראה ולזרום בהנאה ובקלילות מעניין לעניין.

אדם6/11: טון 4 באנרגיית האדם: ביום שבו אנחנו מגדירים בצורה מפורשת אפשרויות קונקרטיות לפתרון אתגר הכלב, האדם מכוון אותנו להפוך ל"גביע שפתוח לשפע של היקום". הזריעה המנטלית בגל מלמדת שהיקום מלא במתנות עבורנו וכל שנדרש מאיתנו הוא לשנות את זווית הראייה ל"יש" במקום להתמקד בחסר וב"אין" המוכרים לנו. אנו מוזמנים לעשות רשימה של כל מה שאנחנו רוצים עכשיו בדרך שלנו ולאט ובהדרגה ליישם את הרשימה הזאת. ניתן להתבונן ולבדוק אילו התנגדויות עולות בתוכנו, אילו ספקות מונעים מאיתנו מלעשות בדיוק את מה שבא לנו וסביר שנגלה שהמחשבות השליליות שלנו הן מיחזור של מידע מהילדות שלנו.

ביום הרביעי האדם מלמד להקשיב לסימנים שאנחנו מקבלים לאורך הגל מהירח ולרצון האמיתי שלנו שהעמדנו במקום הראשון עם הכלב ובהתאם להדרכה שלהם לצעוד בדרכינו בתבונה. הוא עוזר לשחרר "לופים" שכליים וקופץ בשמחה על ההזדמנויות שנקרות בדרכו. האדם גם מבקש שנקבל את האנשים סביבנו בדיוק כפי שהם ונסתכל על כולם בגובה העיניים. ככל שנרחיב את התפיסה שלנו לגבי בני האדם בכלל ונבין שכל אחד ודרכו הוא, נוכל להרחיב את מעגל ההשפעה שלנו ולמגנט לעצמנו שפע באינטימיות, בחברויות ובכל מה שנרצה.

הלך שמים7/11: טון 5 באנרגיית הלך שמים: ביום החמישי האומץ, ההחלטיות והחמלה של הלך שמים עוזרים לנו לגבש כח רצון חזק ויציב להמשיך את התהליך שבגל הירח. הנטייה שלנו לרצות את האחרים, להזדקק לפידבקים מהסביבה וכל סוגי התלות למינהם שפיתחנו לאורך השנים, גורמים לדרמות בחיינו ומבזבזים לנו המון אנרגיה. המוטיבציה להתמודד עם אתגר של איזון רגשי גדלה ככל שאנו מסכימים להתעמת ישירות עם כל מי ומה ששואבים לנו את האנרגיה. כדי שבאמת נוכל לזרום עם עוצמות הירח שבנו ולהיות נאמנים לרצונות שלנו, הלך שמים מלמד אותנו לשים גבולות ברורים לכל מי ומה שלא מתאים לנו ולהגיד "לא" החלטי למצבי ההתעללות השונים שעד היום אפשרנו בחיינו.

הלך שמים ממלא אותנו היום בנחישות, בעוצמה ובאסרטיביות ומלמד כיצד ליצור לעצמנו מרחב מוגן להטענה עצמית. הוא מזמין אותנו ליצור לעצמנו חלל שבו אנו חוקרים, לומדים ומקבלים מידע ותשובות לגבי עצמנו. השהות במרחב האישי המקודש הזה מגדילה את היכולת שלנו לעמוד על רצונותינו ומאפשרת חיבור ישיר להדרכה מהנפש.

קוסם8/11: טון 6 באנרגיית הקוסם: הקוסם הוא איש הפלא בעל החיבור לעוצמה אדירה והוא מחבר אותנו היום לידיעה הפנימית שלנו. הוא מאזן את הנטייה שלנו לבקש אישורים מבחוץ ולפתח תלות בפידבקים מהסביבה במקום להקשיב לקול הפנימי שקיים בכל אחד מאיתנו. בעזרת הקוסם אנו מפתחים היום גבולות זיהוי של הכרה עצמית שלא תלויים בבחוץ ובעולם. אנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו ומי אנחנו וככל שנשען על תחושות הבטן שלנו, נוכל להרפות ולהרגע.

ביום של האיזון הקוסם משחרר מאיתנו את הצורך לשלוט בעצמנו ובאירועי החיים. השליטה היא בכל מקרה מדומה ואנחנו לומדים לוותר על האחיזה במוכר ובידוע. ביום שבו אנחנו מתאזנים לקראת שיא הגל, הקוסם עוזר לנו להכיל את התהליכים והאירועים המרובים המתרחשים עכשיו בחיינו. אנחנו הולכים ומאזנים את הרגשות הסוערים שבנו, לומדים לשנות דינמיקות ממחוזרות במערכות היחסים הקרובות אלינו והקוסם של היום הופך אותנו למיכל של אור שמסוגל לעבד ולעכל את התהליכים העמוקים שאנחנו עוברים. בעזרת עוצמת הידיעה השקטה של הקוסם אנחנו מצליחים להתאזן בתוכנו ואז מסוגלים יותר ויותר לזרום עם הרצונות שלנו.

נשר9/11: טון 7 באנרגיית הנשר: בשיא גל הירח אנרגיית הנשר מרוממת אותנו מעלה מעלה ומראה לנו את הפסיפס הרחב והרבגוני של החיים. ביום של ההדהוד הנשר מרחיב את נקודת המבט שלנו ומאפשר לזווית ראייה הגיונית ופרופורציונאלית בנוגע לדרמות ולמצבים קיצוניים ושונים בחיינו. במקום להתפס על פרטים ספציפיים, לדוש בהם ולהדגיש אותם, הנשר מאפשר לראות כיצד כל אירוע בחיינו הוא חלק ממשחק גורלי עצום ואין טעם להאחז בנקודת המבט המצומצמת שלנו. פעמים רבות אנחנו "נתקעים" על מחשבה שלילית אחת ולא מצליחים להרפות ממנה. כשאנחנו מרחיבים את זוית הראייה שלנו, צצות להן אפשרויות חדשות של חשיבה והתייחסות בנוגע לאותם דפוסים שליליים.

הנשר עוזר לנו להבין שאנחנו אלה שבוחרים בכל מה שקורה בחיינו ושביכולתינו לשנות את המצבים שלא רצויים לנו. בשיא התהליך של הגל אנחנו לומדים לשחרר את החסימות המחשבתיות ואת הדינמיקות של הקורבן והאשם מחיינו. הנשר הוא בעל יכולת להגשים פרוייקטים מורכבים ומלמד אותנו שעלינו ללמוד לאזן בין העשייה שלנו לרגעים של פנאי ומנוחה. אנחנו מבינים שככל שננוח ונרפה, נוכל להתמלא באנרגיה יצירתית מחודשת ולהרחיב את טווח העשייה שלנו. ביום השביעי הנשר מחבר אותנו לתקווה ולחלומות הפועמים בליבנו ומלמד כיצד לרקוד ולשיר את הרצונות שלנו במציאות היום יומית.

לוחם10/11: טון 8 באנרגיית הלוחם: ביום השמיני מתעורר לוחם האור הנבון שבנו, שואל שאלות ומטיל ספקות בכל התהליך הרגשי שאנחנו עוברים. ביום של בדק הבית הפנימי הוא מזמין אותנו לשאול: "עד כמה אני באמת משוחרר/ת מדרמות וממעורבות רגשית בחיי, גם אם מדובר בסערות פנימיות"?, "עד כמה אני באמת נאמן/ה לעצמי ולצרכים שלי במסגרת של מערכות היחסים הקרובות אלי ובכלל"?, "איזה קשרים בחיי עדיין לא מאוזנים ומעוררים את הילד הפגיע שבתוכי"?, "עד כמה אני באמת עושה בכל רגע את מה שטוב לי ונמצא/ת בראש סדרי העדיפיות בחיי"? בעזרת האינטליגנציה הטבעית של הלוחם שבנו ודרך חקירה פנימית ממוקדת, אנחנו מקבלים היום תשובות לשאלות הללו. אנו לומדים להגיע לידיעה פנימית ברורה שהיא מעבר לכל ספק ועם ידיעה זו לנוע בחיינו.

הלוחם הגלקטי של היום מאפשר לתובנות פשוטות ומדויקות שמתירות את סבך הבלבול הרגשי שמציף אותנו עם אתגר הכלב. ביום השמיני של גל הירח אנו מוזמנים להשתחרר מתלות וממעורבות רגשית ובמקומם להאמין בעצמנו ובאינטואיציות שבנו ולבטא באומץ ובחופשיות את האמת שלנו.

אדמה11/11: יום 9 באנרגיית האדמה: ביום התשיעי של הפענוח, הכוונה שלנו לאיזון רגשי מתחילה להתגשם במציאות באנרגיית האדמה. אנו מתחילים להבין שכדי לאזן את התוכנה הרגשית שלנו, עלינו ללמוד להניע את עצמנו באופן אקטיבי במציאות חיינו ולהתקרקע. רגשות מאוזנים הם גם תוצאה של עשייה פרודוקטיבית והאדמה היום ממלאה אותנו בחיוניות ובידע שמאפשרים ליישום של הרעיונות שלנו. לרוב אנחנו יכולים למצוא את עצמנו יושבים במשך שעות ארוכות וחושבים על כל מה שיש לנו לעשות. במקום לחשוב יותר מדי ולבזבז אנרגיה על מחשבות של עשייה, אנחנו לומדים פשוט לעשות את שלנו בלי יותר מדי דיבורים.

אנרגיית האדמה של היום גם מגדילה את הערנות שלנו ל"צירופי המקרים" השונים הנקרים בדרכנו. כשאנחנו קשובים לסימנים ולהדרכה שניתנים לנו, אנו מסוגלים לבטא את הכישורים והידע שלנו בזמן הנכון ובמקום הנכון. ביום התשיעי של "נפילת האסימון" האדמה דוחפת אותנו להתעורר ולהגשים את עצמנו. ברגע שאנחנו מתמקדים בעשייה ומשתרשים עמוק עמוק אל תוך הקרקע, אפשרויות מגוונות מופיעות בחיינו ואנחנו מקבלים עוד ועוד מידע מתחדש שמאפשר לזרימה נעימה בחיינו.

מראה12/11: יום שער: טון 10 באנרגיית המראה: המראה ביום העשירי מבקשת שנדייק עוד יותר את תהליך האיזון הרגשי שמתרחש בגל בעזרת השותפים שלנו למסע החיים. ההתמודדות עם אתגר הכלב מעמיקה את איכות הקשרים עם הקרובים אלינו ולכן ביום של ה"פינישים" מופיעה המראה הפלנטרית שמאירה לנו חלקים בעצמנו שזה הזמן להתבונן בהם. היא מבקשת שדרך ההשתקפויות האינטימיות בחיינו נבדוק עד כמה אנחנו מהווים מראה נקייה באינטראקציות השונות ועד כמה אנחנו משליכים על האחר את ה"צרות" שלנו. עד כמה אנחנו באמת רואים את האנשים הסובבים אותנו ועד כמה אנחנו מתרגמים אותם בהתאם למידע הסוביקטיבי הקיים במח שלנו. עד כמה אנחנו מבזבזים אנרגיה על האחר, זקוקים לפידבקים ממנו, לתשומת הלב שלו וזאת במקום להטעין את עצמנו מבפנים. עד כמה אנחנו מנסים לשנות את האחרים במקום לעשות את העבודה על עצמנו ועד כמה יצרנו לעצמנו מראות שמשקפות את היופי והמקוריות הקיימים בנו. תהליך ההתבוננות הכנה במראות שלנו מאפשר להפסיק להשליך ולתרגם את האחר, מעמיק את האיזון הרגשי שמתחיל להיווצר בתוכנו ומגדיל את יכולת הנוכחות שלנו ברגע ההווה.

סערה13/11: טון 11 באנרגיית הסערה: אחרי כברת הדרך שכבר עברנו בגל הירח, מגיעה הסערה ביום האחת עשרה ומבקשת שנרפא וננקה עוד כמה חסימות עמוקות שקיימות בתאי גופנו. יום זה מיועד לריפוי עדין ויסודי של הזכרונות והרגשות השליליים שהצטברו בתאים שלנו מאז ילדותינו הרחוקה. החיבור לילד שבתוכנו מעלה זכרונות רבים, פצעים רדומים מהעבר ורגישויות שונות והסערה של היום עוזרת לנקות נושאים שונים שעלו במהלך הגל.

ביום של ההמסה והשחרור של מה שעדיין חוסם אותנו מלהיות מאוזנים רגשית הסערה מכוונת לריפוי סופי של כל מה שמציף אותנו: הרגשות הקיצוניים, הנטייה לרצות, הדרמות הסוערות והדינמיקות של הקורבן והאשם עם האנשים הקרובים אלינו. הסערה האלקטרומגנטית עוזרת גם לטהר את המחשבות הביקורתיות שלנו על עצמנו ובכך מגדילה את הביטחון העצמי שלנו בנוגע לכישורים ולידיעה הפנימית הקיימים בנו. ככל שאנחנו נכנסים אל עומק הדפוסים ומסכימים להאיר אותם במידע חדש, אנו מתמלאים באנרגיה, נותנים אמון בעצמנו וביקום וקופצים בתמימות ובשמחה של ילד אל הרפתקאות החיים המרגשות.

שמש14/11: טון 12 באנרגיית השמש: שמש ביום השתים עשרה מעידה על חיבור ישיר לאור ולמידע ועל זרימה הרמונית באפיזודות השונות בחיינו. ביום של פתרון הגל הגענו למקום של בהירות פנימית לגבי מעשינו ולגבי חיינו ולתחושה של ביטחון ויציבות. החיבור המחודש עם הירח לילד הרגיש שבנו שיחרר מאיתנו תחושות של ניכור ושל חוסר אונים ובמקומם מילא אותנו בחמימות פנימית ובחיוניות. ככל שהמיחזור הדפוסי הרגשי הולך ונעלם מחיינו, אנחנו מתמלאים בחום של יצירה שמתפשט ומתרחב אל נדבכים מרובים במציאות שלנו. אנו מבינים שככל שאנחנו עושים את מה שטוב לנו וקשובים לרצונותינו, אנו חווים את אש החיים הפועמת בנו ולהט פנימי זה הולך ומתחזק לאורך הגל ומוקרן לכל עבר.

השמש הקריסטלית מעידה על כך שלמדנו כיצד לזרום עוצמתיים וממוקדים מסיטואציה אחת לאחרת. האיזון הרגשי שהגענו אליו מחבר אותנו למקום גבוה של ערכים ויושרה ומאפשר לנו בפתרון הגל לנהוג בנדיבות אינסופית כלפי עצמנו וברוחב לב כלפי סביבתינו. בפתרון אתגר הכלב השמש ממלאה אותנו באור אלוהי מוזהב וממיסה סופית את העומסים הרגשיים שהתוכנה הרגשית שלנו העלתה במהלך הגל. האש היוקדת שבנו יוצרת עוגן הולך ומתייצב של ידיעה פנימית ומאפשרת לתפוס את הרגע העכשווי ולהנות ממנו.

דרקון15/11: יום 13 באנרגיית הדרקון: בסוף גל הירח אנו חווים את הרטט המעודן של תוכנית האם דרך הדרקון הקוסמי. דרקון ביום האחרון של הגל מעיד על כך שסוף כל סוף אנחנו רכים כלפי עצמנו, מקבלים את עצמנו ואת המצוי בחיינו ומודים על הזכות האדירה לחיים בגוף הפיזי. תהליך איזון הרגשות עם הכלב מוביל לעוצמה נשית חזקה, בטוחה ומחוברת להדרכה הגבוהה שלה שיוצרת ומתחדשת בכל רגע נתון. ביום האחרון של הגל הביקורת וההרס העצמי שקשורים בתוכנה הרגשית ובמיחזור של דפוסי הילדות מפסיקים ובמקומם אנחנו מזינים את עצמנו בחיוביות ובהשראה הישר משדה הנפש.

במהלכו של גל הירח אנחנו עוברים תהליך של התבגרות והתפתחות: מירח שהוא ילד רגיש, שכתוצאה מטראומות ומפגיעות בילדות פעמים רבות נמצא במצב הישרדותי ובהגנה על עצמו אל דרקון שהיא אנרגיה אימהית פורייה ומזינה, בטוחה, יציבה ומוגנת. מירח רגיש שתלוי בהורים, בחברים ובכלל בעולם אל דרקונית שלמה בתוך עצמה, שהיא התגלמות הנשיות בשיא הוויתה. מירח בעל יכולת לקבלה של סימנים וסמלים עד לאל האם שבוראת עולמות דרך הסימנים הללו.

הגל מוביל אותנו לאט ובהדרגה למקום של קבלה עצמית אמיתית שבו אנחנו מכירים במה שקיים בנו ונהנים מחיינו. בסוף גל הירח כולנו מוזמנים לרטוט יחד בתדר הספיראלי של תוכנית האם ולהתחבר באהבה לחן ולחסד של מקור החיים שזמינים עבור כל אחד מאיתנו בכל רגע ורגע.

מאחלת לכולנו

גל ירח זורם ומעצים..

באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337

talya@mayazone.co.il

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close