2012 זה עכשיואינטרנטטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: לוחם (21/10 עד 2/11/10)

מאת: טליה טוקר.

ברכות לכולנו:

סמלי המאיה הם צורות גיאומטריות שנמצאות בתוך הד.נ.א האנושי שלנו, כשם שכל הידע הקוסמי והאישי קיים בתאי גופינו. החיבור לסימבולים פותח אותנו למידע אינסופי שקיים בנו, מידע שהוא מעבר לידע הממוחזר של התוכנה הסגורה במח שלנו. החשיפה לתדר שהוא מעבר למילים דרך הצורות הגיאומטריות מאפשרת לשינוי במבנה המח וכתוצאה מכך לשינוי ההתנהלות במציאות היומית שלנו. המשחק עם הסמלים יוצר בתוכנו רישומים של מידע שעד היום לא זוהו ע"י המח שלנו משום שהמח הוא תוכנה מוגבלת במידע. ביצירת תבניות המידע החדשות אנחנו מרחיבים את אפשרויות ההתהנהלות שלנו ומאפשרים למגנוט מהיר ומדויק של רצונותינו.

אני מציעה לאלה שקוראים את התחזית מדי יום לשים את גלופת היום מול העיניים: לנשום אותה אל תוך כל התאים, להרגיש כיצד האנרגיה מחלחלת לכל תא ותא, לאפשר לזרם האסוציאציות החופשי למלא אותנו ולהתכונן לאנרגיה של היום. בעזרת ההדרכה של הסמל נשתדל להתמלא במחשבות חיוביות לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. ניתן לכתוב כל מה שעולה לנו- כוונות, אירועים והבנות. החיבור לסמלים הוא ישיר לכל אחד ואחת מאיתנו וכדי להיזכר בו- הנשימה, הציור והכתיבה יכולים מאד לעזור.

לוחם

21/10: תחילת גל הלוחם: הלוחם מלמד כיצד להיות עצמאיים בשטח ולא תלויים בדבר. בדרכו הנבונה הוא מתמודד בשעבוד פנימי של מחשבות ממוחזרות, בהתמכרויות, בתלות באנשים, בחפצים ובכל דבר חיצוני עד שהוא חווה תחושת חופש פנימית של ידיעה ומעשה. הלוחם של תחילת הגל מטיל ספקות בנוגע לנושאים שונים ובודק אותם ביסודיות עד שהוא מגיע לתובנות לגבי מה שנכון לו.

המטרה בגל היא לבטא בחן ובתעוזה את האמת הפנימית שלנו ולא משנה באיזה תחום מדובר. אמת זו נוגעת בתחומים מגוונים: בעבודה, ביחסים המקיפים, בתחומי עניין שונים, בזמן הפנאי ועוד. הלוחם מתבונן בשקט בעצמו ובהתרחשויות בחייו, חוקר לעומק תחומים שונים עד שהמודעות האישית שלו מתרחבת והאינטליגנציה שבו הופכת לפעילה. אז הוא יכול להגשים את הרעיונות והרצונות שלו במציאות ולהתקרקע.

גל הלוחם מלמד אותנו כיצד לבטא את האמת העמוקה ביותר שלנו באומץ, בחכמה ובאלגנטיות. הוא מניע את המעבר מהמערכת הדפוסית, שממחזרת שוב ושוב את אותן תבניות מידע מוגבלות אל מערכת הגיונית, שבה אנו בעלי בחירה מאינסוף של ידע. במהלך הגל אנו לומדים כיצד לפעול מתוך הרצון (הרץ), מתוך חופש הבחירה ולא מתוך הצורך (הצר), שמגביל את האפשרויות בחיינו. אחרי שהשתחררנו מהישן בגל הלילה והרשנו לחדש ולשונה להתווסף אל תוך חיינו עם הזרע, אנו מוזמנים לנוע באומץ אל מציאותנו המשתנה ובה ליצור את חלומותינו. למשך שלוש עשרה הימים הקרובים הלוחם ממגנט אלינו אנרגיות של אמון בעצמנו, מחבר אותנו להדרכה הפנימית שלנו וממלא אותנו ברוח אומנותית לקראת ימים מלאים בעשייה ובהשראה. בגל הלוחם אנו לומדים כיצד לבטא את הרעיונות המבריקים שלנו, להגשים אותם בקלות ובחכמה ולהתנהל בתזמון מושלם במציאות היום יומית שלנו.

אדמה

22/10: יום שער: יום שני באנרגיית האדמה: האתגר בגל הלוחם הוא להתחבר לאדמה ולעמוד איתנים ויציבים עם שתי רגליים על הקרקע. אנו לומדים כיצד ליצור עוגן פנימי בעל שורשים עבותים שחודרים הישר אל עומק נבכי האדמה. אנו מתחברים לאמא אדמה- במגע, בהליכה יחפים על האדמה, בחיבור לחיות, לצמחים, לאבנים ולקריסטלים. ככל שאנו מתייצבים ומשתרשים, אנחנו מתחברים לנקודת המרכז שבתוכנו והענפים שלנו יכולים להתפשט אל עבר השמים. תחושת העוגן הולכת ומתרחבת ככל שאנחנו נמצאים בעשייה ויוצרים את המחשבות שלנו אל תוך החומר. בעידן הנוכחי שבו קיימים אינסוף של גירויים סביבנו, רבים מאיתנו מחפשים אחר האושר אי שם בחוץ ושוכחים שהכל נמצא בתוכנו כאן ועכשיו. האדמה מלמדת להתרכז במציאות עצמה ובמה שקורה בה עכשיו וזאת במקום לבזבז את האנרגיה שלנו על מסקנות מיותרות ותסריטים עתידיים. אנו לומדים לחיות בהווה הריאלי, להתמקד במה שממשי בחיינו ולא בפנטזיות הוירטאוליות שעוברות ללא הרף במוחינו. לאורך הגל האדמה מסנכרנת אותנו עם סיטואציות ומפגשים משמעותיים שמבקשים להעיר אותנו מתרדמת של שנים ארוכות ולהניע אותנו לפעול בדרך הביטוי שנעימה לנו. ייתכן שהאדמה תנער את חיינו ותעיר חלקים במוח שלנו כדי שנשחרר מחשבות מכשילות ונוכל לעזור בשינוי התדרים שמתרחש בתקופה מואצת זו. מעצם הבחירות והמעשים שלנו בגל ובחיים בכלל, אנחנו משפיעים על האחרים ואין צורך בדיבורים מיותרים ובשכנוע הסובבים בצדקת דרכינו. ברגע שאנו מבטאים את קולנו עם הלוחם ולומדים לעשות את שלנו עם האדמה, אנו חווים תחושת חופש פנימית וזורמים לכיוון של צמיחה והתפתחות הידע.

מראה

23/10: יום שלישי באנרגיית המראה: ביום של תחילת הפוקוס לכיוון פתרון אתגר האדמה, המראה מניחה בידינו את החרב שחותכת את האשליות ומאפשרת לראות מבעד למראות המשתקפות. היא מבקשת שנתבונן באנשים הסובבים אותנו ונלמד בעזרתם כיצד לשנות את עצמנו. אחד הגורמים שמקשים מאד על יכולת המימוש והביטוי שלנו קשור ביחס שלנו להשתקפויות המקיפות אותנו. אנו מבזבזים המון אנרגיה על הבחוץ בנסיון להרשים, לקבל פידבקים ולעמוד בנורמות החברתיות המקובלות. המראה היום מלמדת כיצד להפסיק את התנודות אל עבר המראות ובמקומן ללמוד על עצמנו דרך השיקוף ולשנות בתוכנו את החלקים שלא נעימים לנו. היא מלמדת לשחרר מתחים, תרגומים והשלכות ולזרום בקלילות מסיטואציה אחת לאחרת. המראה מסמלת ריכוז ומיקוד ומאפשרת היום להיות יותר ויותר נוכחים ברגע, בלי המחשבות המיותרות על העתיד הלא ידוע ועל "מה שיהיה" בו. ביום של הזרימה האינטאיטיבית אנו לומדים להתמקד בעצמנו ובהווה היחידי שקיים ובכך מתמלאים באנרגיה להמשך הגל.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה קרויה: "מתינות", "צניעות" (הקסגרמה 15), עפ"יה אם נאזן מצבים קיצוניים בחיינו, נשלים בדרכנו משימות שהתחלנו (אדמה 2) ונשמור על כנות עם עצמנו, המטרות שהצבנו לעצמנו יתממשו (לוחם 1). הסינים מוסיפים שעלינו לזכור לעשות הכל במידה, למתן את הפנטזיות מרחיקות הלכת שלנו ולהשאר מרוכזים בעכשיו (מראה 3).

סערה

24/10: יום רביעי באנרגיה של סערה: ביום של הזריעה המנטלית לפתרון אתגר האדמה, מהות הסערה מכוונת אותנו לנקות ולרפא כל סוג של חסימה- פיזית, רגשית, מנטלית ואנרגטית. הריפוי של הסערה מאפשר היום לטיהור של תאים חולים מגופינו ולניקוי של מידע ממוחזר מתוך התאים הללו. אנו לומדים שכדי להתקרקע בדרכינו הייחודית, עלינו לשחרר את תחושת הפער המדומה בין הרצוי למצוי. כל מה שקורה בחיינו הוא נפלא ונהדר ואנו מוזמנים לשנות את אותם הדברים שפחות זורמים בחיינו. גם אם לעתים נדמה לנו שאין לנו ברירה והמציאות מבחוץ כופה עלינו דברים, זהו למעשה מידע ממוחזר שקיים במוחנו והופך למציאות. אותם הכבלים שאנו חיים בהם הם יצירה שלנו והחקירה היסודית של הלוחם מרחיבה את זווית הראייה שלנו ומאפשרת לבחירה חדשה בהיבטים שונים בחיים. בזריעה לפתרון אתגר האדמה אנו משחררים "פיילים" שלא רלוונטיים יותר לחיינו ומנקים כמות אדירה של מסה תאית שלילית. כדי לצעוד באומץ עם האמת שלנו עלינו להאמין בעצמנו וביכולות הקיימות בנו. הסערה עוזרת לנו לבדוק עד כמה אנחנו מעריכים את עצמנו ומגדילה את הביטחון שלנו לקפוץ למימיי החיים הסוערים. היא עוזרת לנו להטעין את עצמנו ברעיונות חדשים ובהשראה ובכך מאפשרת להשתרש בנחישות במציאות חיינו.

שמש

25/10: יום חמישי באנרגיית השמש: תהליך גילוי הרצונות האמיתיים שלנו עם הלוחם מחבר אותנו ביום החמישי לאלמנט האש שבתוכנו. השמש היום מחזקת את החיבור לאש הפנימית שמתחילה לזרום בלהט אל תוך התאים שלנו. אש מחממת זו שורפת חלק נוסף מהדחיסות שנתגלתה ביום זריעת הפתרונות עם הסערה וממלאה אותנו בכוחות לעשייה ובאנרגיה יצירתית. המוטיבציה להשתרש יותר ויותר במציאות נשענת על היכולת להיות בהירים בנוגע לדרכי הפעולה שלנו. הבהירות השמשית מאפשרת היום לשים את הפוקוס על הדברים שחשובים לנו עכשיו ומשחררת מאיתנו בלבול ופיזור שמקשים על יכולת ההגשמה שלנו. כדי לחזק את הקרקוע והביטוי של רעיונותינו, עלינו ללמוד להיות חמימים כלפי עצמנו כמו שמש נעימה חורפית ומלטפת. חמימות זו מטעינה אותנו באנרגיה פנימית שמאפשרת ליישום רצונותינו. השמש ממקדת אותנו היום במה שבאמת חשוב לנו בחיים וממלאה אותנו באור, במידע ובחום.

דרקון

26/10: טון 6 באנרגיית הדרקון: ביום שבו אנו מתאזנים לקראת שיא הגל, האנרגיה של האל האם מבקשת מאיתנו לקבל את עצמנו ואת מי שאנחנו היום ולהכיר בהישגים שכבר מימשנו בחיינו. אנרגיית הדרקון מאפשרת היום להעריך מחדש את מה שכבר עשינו ועברנו בחיינו ולגלות שיש כמה דברים שבאופן אוביקטיבי ניתן לכנותם הישג. היא מכוונת אותנו למלא את מחשבותינו בחיוביות לגבי עצמנו, לגבי התהליכים השונים בחיינו ובכלל לגבי כל מה שקורה לנו. פעמים רבות מה שמרפה את ידינו מלהגשים את עצמנו ברבדים שונים הוא וויתור עצמי וחוסר ביטחון בסיסי בכך שאכן ניתן לחיות את האמיתות שלנו. כשאנו מתבוננים במה שיש לנו ומעלים את רמת הפלוס במערכת שלנו, אנו מתמלאים באנרגיה שמאפשרת לעשייה נוספת. בעזרת הקבלה האימהית של הדרקון ניתן להגיע לרגיעה, לשקט ולרכות ולשחרר את הביקורת וההרס העצמי, שהם אלה שמעכבים את הביטוי המלא שלנו. בתהליך ההשתרשות ההולך ומתייצב שלנו עם האדמה, האנרגיה הנשית מזמינה אותנו להרגע ולהזין את הגוף ואת המוח שלנו. ככל ש"נקפיד" לאהוב את עצמנו ואת חיינו, נוכל להיוולד אל תוך מציאות קסומה שבה אנו חיים את הרצון שלנו בכל רגע ורגע.

רוח

27/10: טון 7 באנרגיית הרוח: הרוח בשיא גל הלוחם מזכירה לנו קודם כל לנשום. הנשימה היא מפתח בסיסי למימוש, לתנועה ולחיים. אמנם לנשום נשמע מאד הגיוני לכולנו אך רובנו לא נושמים כמעט בכלל. כדי שנוכל לבטא, להתעגן וליצור, הרוח מלמדת אותנו כיצד למלא את בית החזה שלנו באוויר ואת מוחנו בחמצן החיוניים לערנות ולריכוז שלנו. החמצן שאנו נושמים הוא למעשה הדרך המהירה ביותר לקבלה של מידע והנשימה מאפשרת להזנה של המוח שלנו. בשיא הגל הרוח מרעננת את דרכי התקשורת שלנו עם עצמנו ועם הסביבה ומאפשרת לבטא את עצמנו בחדות, בדיוק ובנועם. הרוח התקשורתית מעמיקה את שאלת השאלות של הלוחם ומעצימה את היכולת לבטא בהנאה ובחן את האמת שהולכת ומתגלה לנו במהלך הגל. כדי שנוכל להשתרש בנועם ולא לפעול מתוך לחץ ורמות מתח גבוהות, הרוח מחדירה קלילות ושמחה אל התהליך של הגל. לעתים קרובות נדמה לנו שהמציאות היא קשה ומורכבת וכדי להגיע לאיזושהי תחושה של מימוש, עלינו מאד להתאמץ ואולי אפילו קצת לסבול. הרוח בשיא התהליך מלמדת שתהליך של קרקוע יכול גם לזרום בתנועה קלילה, מלאה בהומור ובהשראה.

לילה

28/10:יום שער: טון 8 באנרגיית הלילה: ביום השמיני אנו עורכים בדק בית פנימי עם הלילה. הלילה שקרוי גם "בית" מלמד אותנו כיצד להיות נינוחים בגופינו, בביתינו ובכלל בכל מקום. הוא מבקש מאיתנו היום להכנס פנימה אל תוך המוח שלנו ולהתבונן בעומק המחשבות הקיימות שם. כשאנו מסכימים להתבונן אל תוך החשכה שבנו, עולים הפחדים העמוקים שעד היום הגבילו את החופש והעשייה שלנו. ביום השמיני שבו אנו לומדים כיצד ליצור הרמוניה בין המחשבות, המילים והמעשים שלנו, אנו מוזמנים להכנס אל תוך היכל הלילה המקודש שבנו ולשאול את עצמנו: "איזה חשכה פנימית מונעת ממני לצאת לעולם ובגדול"?, "היכן אני מרגיש/ה לא בנח בעשייה היום יומית שלי"?, "עד כמה אני באמת מרשה לעצמי לעשות את מה שבא לי בחיי?", "עד כמה אני קשובה לאינטואיציה שלי"? הלילה הגלקטי מאיר פחדים עמוקים מאד שנמצאים עד היום במוחנו. מערכות מידע אלה מנעו מאיתנו מלבטא את הקול הייחודי לנו ולחוות תחושה של מימוש עצמי. ביום שער זה אנו מוזמנים לנשום את הסמל של הלילה אל תוך תאי גופינו, להציף באור לבן את כל האמונות הדפוסיות שעולות ולהזרים במקומן מידע חיובי חדש.

הרבה מאד דברים מתרחשים במקביל עם אתגר האדמה. הרבה רעיונות, אפשרויות, מפגשים והתפתחויות. לפי החכמה הסינית הימים השביעי עד העשירי בגל קרויים: "הסתגלות" (הקסגרמה 17) ובהם אנו לומדים מתי לפעול (רוח 7) ומתי לנוח (לילה 8) וכיצד ניתן להתאים את עצמנו לצרכי השעה, החברה והתקופה. אנו לומדים להיות חלק מהמצב הקיים ולפעול בתוכו (זרע 9).

זרע

29/10: יום תשיעי באנרגיית הזרע: נקודת המפנה של הגל מתחילה בהסכמה פנימית לשינוי ולהשתנות. הזרע שמסמל שינוי מלמד שכדי להגיע לתחושה של מימוש עלינו כל הזמן לנוע אל עבר החדש בחיינו. החיים הם למעשה תנועה אינסופית, בדיוק כשם שאם נסתכל על הים נראה שהוא לא מפסיק לנוע ולהשתנות אף לא לרגע אחד. כשאנחנו באמת מסכימים לשנות משהו בסוג ההתנהלות היומית ובאופן החשיבה שלנו, תהליך גילוי הרצון וה"פוש" מהאדמה לעשייה צוברים תאוצה. אנו מזהים את הרווח המתקבל כתוצאה משחרור החשיבה הדפוסית ומגבירים את התנועה לקראת סוג אחר של נוכחות בחיינו. אנו מתחברים לפולסים של אנרגיית הזרע שבתוכנו, שוברים את המגבלות הפנימיות שבנו וצומחים ופורחים יותר ויותר. הזרע מלמד שכדי לשחרר את הכבלים הישנים שעימם חיינו עד היום עלינו להסכים לזרוע, להשקות ולהגשים את הרעיונות והידע שקיימים בנו, עכשיו. הזריעה היא היום, כאן ועכשיו. פעמים רבות אנחנו חושבים על שינוי אך לא עושים דבר על מנת שהוא יקרה. הזרע ביום של "נפילת האסימון" מלמד שעכשיו זה הזמן לעשות את הצעד הנדרש לגדילה ולצמיחה שלנו. הוא מלמד כיצד לסגל את עצמנו לצורכי הזמן, לתאם תדרים עם החברה שמקיפה אותנו ותוך כדי כך לתרום את חלקנו בשינוי הקולקטיבי שמתרחש עכשיו על פני האדמה.

נחש

30/10: טון 10 באנרגיית הנחש: ביום העשירי הנחש הצבעוני והחינני מדייק עוד יותר את תהליך ההשתרשות שלנו. הנחש מסמל את הרצון האינדיבידואלי שבנו ומאפשר היום להתחבר לאמת הייחודית לנו ולקבל את השונות שבנו, שהם אלה שהופכים אותנו למי שאנחנו. אתגר האדמה הוביל אותנו לבדיקה מחודשת בנוגע לעשייה הנכונה לנו בתקופה זו בחיינו ואנו מגלים שפעמים רבות אנו מגבילים את האפשרויות שלנו בגלל הרצון להשתייך לנורמות החברתיות המקובלות. "שונים", "שייכים", "מקובלים" הם בסך הכל מילים והנחש משחרר אותנו מהדיון בנושאים הללו. הקול הפנימי האינדיבידואלי שלנו יכול להוביל לאמת יוצאת דופן שלא מתואמת עם הנורמות שעליהן גדלנו. הנחש מאפשר להתחבר לעשייה האותנטית שלנו, מבלי להיות מוטרדים מהחברה ומהחוקים שלה. כדי שנוכל להתייצב וליצור, הנחש מזמין אותנו היום להתענג על כל צעד ושעל ולאפשר לפרצי חיות ולהנאה בחיינו. הוא מופיע ביום העשירי של הגל ומבקש שנחבר את העשייה שלנו אל שמחת החיים. כדי להשלים את תהליך הקרקוע הנחש מלמד כיצד לחיות בתוך הגוף שלנו ולהנות מכל רגע במציאות היום יומית. ככל שאנו מתעגנים, אנו מתחברים לידע הקדום המצוי בתוך סלילי הד.נ.א. שלנו ומאפשרים לידע אינסופי זה להתבטא במציאת חיינו.

מגשר עולמות

31/10: טון 11 באנרגיית מגשר העולמות: אחרי כברת הדרך שכבר עברנו בגל הלוחם, מגיע מגשר העולמות ומבקש ש"נחפור" עוד טיפה בפצעים הרגשיים שלנו וננקה עוד כמה דפוסים מיותרים. ההתחברות לעוצמת אנרגיית האדמה מחייבת אותנו לרפא טראומות עתיקות נוספות, שמציפות אותנו כל פעם מחדש וממשיכות להפעיל את המערכת הרגשית שלנו. ככל שהמערכת שלנו מתייצבת, נרגעת ומתקרקעת, אנו מסוגלים להתבונן בעומק ההסחות הרגשיות שצצות. קיימות סיבות טובות לכך שעד היום לא העזנו לבטא את האמת ואת הרצון שלנו. ביום האחת עשרה של המסת המכשולים שעדיין נותרו לקרקוע שלנו, אנרגיית המגשר מאפשרת לרפא תבניות חשיבה תקועות ולשחרר הגבלות מחשבתיות של המערכת הרגשית הסגורה שלנו. הטיהור עם המגשר מרגיע אותנו, יוצר שקט פנימי וממלא אותנו בתמימות וברכות של ילד. כשאנחנו מגיעים למקום הזה של שלווה פנימית, אנו יכולים לזרום בקלילות מחוויה לחוויה ולהיוולד אל המגוון האינסופי הקיים בחיים הללו.

לפי החכמה הסינית ימים אלה מלווים באנרגיה הקרויה: "קיפאון" (הקסגרמה 12), עפ"יה אנחנו כרגע במצב שבו אין פעילות גומלין, צמיחה או תקשורת (נחש 10) ועולות בנו תחושות של חוסר אמון, חוסר משמעת, ניתוק ותקיעות (מגשר 11). בכל אלה ניתן להילחם בעזרת החיבור ליושר הפנימי של הלוחם שבנו, הריפוי של הסערה ביום של זריעת הפתרונות והבהירות של השמש שמאירה את כח הרצון שלנו.

יד

1/11: טון 12 באנרגיית היד: פתרון אתגר האדמה מגיע עם ידי האלוהים שלנו. יד ביום השתים עשרה מלמדת אותנו את אומנות ההגשמה. היד מסמלת חיבור מאוזן של כל ארבעת האלמנטים שבנו- אדמה, אש, מים ואוויר ונותנת לנו את היכולת להתמיר כל מחשבה לחומר. היא מלמדת כיצד ניתן להפוך מחשבה למציאות, ללא זמן הביניים של המחשבות המיותרות. זהו כח אדיר להצליח לשמור על האנרגיה שלנו ברמה כל כך גבוהה שיוצקת אנרגיה ממשית אל תוך הרעיונות שלנו. כשאנחנו באמת רוצים משהו, אנחנו פשוט עושים אותו. היד היודעת של פתרון הגל קשובה בכל רגע לרצון האותנטי שלה ותוך כדי זרימה היא יוצרת אותו. היא מלמדת היום כיצד להנות מהתהליכים המגוונים בחיינו ומהעשייה שלנו. מהלך הגל הוביל אותנו למקום של יצירה מתוך שמחה ולא מתוך רמות מתח גבוהות. הבנו שהלחץ והדאגה הם תמיד בנוגע לעתיד וככל שאנחנו מתמקדים בעשייה בהווה הממשי שלנו, המציאות הופכת ליותר ויותר מרתקת ונעימה. אנו לומדים שעצם העשייה שלנו תורמת באופן אוטומטי גם לסובבים אותנו ומשפיעה על החברה כולה. היד בפתרון מעידה על כך שהיום אנחנו סומכים על עצמנו, מסוגלים להחליט מה נכון בשבילנו ולממש את זה. אנו מגלים שמאד נעים להיות במקום שיודע עבור עצמו ונע במלוא העוצמה מרגע לרגע. בפתרון גל הלוחם הגענו למקום של ידיעה ואנו נהנים מתחושה של חופש וזרימה במציאות חיינו "הרגילה" והיום יומית.

כוכב

2/11: טון 13 באנרגיית הכוכב: כוכב ביום השלוש עשרה מעיד על כך שלפחות ליום אחד אנחנו יכולים להפוך לכור אטומי של אהבה שמתפשט ומאיר לכל עבר. תהליך הגל הוביל אותנו מלוחם שמחפש בעוז אחר האמת שלו לכוכב שמאיר ומנצנץ עם אמת זו. מאתגר של אדמה שמלמדת לקרקע את הרעיונות שלנו לכוכב זורח שבטוח בעצמו, בכישוריו ובהצלחתו. כוכב בטון שלוש עשרה מסמל אדם חופשי מלא בחיוביות, בהרמוניה פנימית וחיצונית ובאנרגיית חיים. התהליך של הגל מלמד כיצד להשתחרר מכבלי השליליות המילולית ולהתמלא בפוריות ובדימויים חיוביים לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. הרצון הכנה של הלוחם לגילוי האמת שלנו הוביל להבנה עמוקה בנוגע לחשיבות המילה וליכולת הבריאה שלה. אנו לומדים שככל שאנו מבטאים באופן חיובי את הרצונות שלנו וזורמים לכיוון הגשמת הרצונות הללו, אנו יוצרים בתוכנו אנרגיה פנימית עצומה, שלא תלויה בדבר ושזוהרת לכל עבר. תהליך ההשתרשות עם האדמה יצר בתוכנו מרכז פנימי וכשהוא מוזן באהבה עצמית הוא מקרין אנרגיה ספיראלית ורודה ועוצמתית. אנרגיה של כוכב ביום האחרון היא אהבה ללא תנאי שיוצאת ממפתח הלב שלנו ומתחברת אל כל המימדים כולם. בסוף הגל אנו מלאי חמלה וסובלנות, מעריכים את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ומתבוננים בפליאה ובחדווה ביופי האינסופי שמקיף אותנו בכל רגע ורגע.

מאחלת לכולנו גל לוחם מעיר ומאיר..

באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337

talya@mayazone.co.il

תגיות
הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי לפי המאיה: לוחם (21/10 עד 2/11/10)”

כתיבת תגובה

Close