טורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: לילה (8-20/10/10)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

לילה
ה- 8/10, היום הראשון של גל הלילה:
ברוכים הבאים לגל מעניין במיוחד שמלמד אותנו להרגיש בנח עם עצמנו ועם חיינו. כשאנחנו במקום נינוח ושקט אנחנו מצליחים בקלות לזרום עם החיים ונפתחים לאפשרויות חדשות בחיינו. הלילה מחבר בין ה"ל"- הלמידה ל"יה"- לאלוהות ומלמד על השיעורים וה"תיקונים" שעלינו ללמוד בגוף ובחיים הללו. לאורך הגל אנחנו נכנסים למצב של חקירה אישית שמלמדת אותנו המון על עצמנו ועל דרכי החשיבה שלנו ובסופה יכולה להוביל למימוש רחב יותר של הפוטנציאל הגלום בנו ולסוג של קפיצת דרך קוואנטית אישית.

הלילה מאפשר לנו להתבונן אל תוך עומק התוכנה המוחית שמפעילה אותנו ושם לגלות מידע דפוסי שמעכב את ההתפתחות שלנו. במהלך הגל אנחנו עומדים לראות צדדים בנו ובחיינו שעד היום טרם העזנו להתבונן בהם באופן ישיר משום שלא היינו מוכנים לכך. הפחדים הפנימיים הללו מנהלים באופן אוטומטי ולא מודע את חיינו וגורמים למיחזור של סיטואציות מרוקנות. לאורך הגל אנו נתבונן ביסודיות בשדים המעיקים הללו עד שנחווה שינוי פנימי מהותי באופני החשיבה שלנו. הלילה ממגנט לחיינו תקווה ואמונה וממלא אותנו בכוחות ובמוטיבציה להטעין מידע חדש וחיובי למוחנו. כשאנו עושים זאת אנו משנים את צורת החשיבה שלנו מחשיבה רגשית ממוחזרת לחשיבה הגיונית ופרקטית בנוגע לסוגיות השונות בחיינו. החשיבה ההגיונית מחברת אותנו לאינטואיציה חדה ולידיעה פנימית מלאה בביטחון עצמי.

אנרגיית הלילה קרויה גם "בית" ומלמדת אותנו במהלך הגל כיצד להרגיש בבית בגופנו הפיזי הנושא אותנו נאמנה לאורך הזמן, בביתנו שאותו אנו הופכים למרחב מקודש לעשייה יצירתית ובפלנטה בכלל, שאנחנו חלק ייחודי ויפיפה שלה. תחושת הבית מגדילה את הביטחון העצמי שלנו ויוצרת בתוכנו שקט. כשאנחנו במקום הנינוח והמחובר הזה, אנו זורמים עם האינטואיציה שלנו ומסוגלים למגנט לעצמנו שפע בכל התחומים. אנו מוזמנים לנשום היום את הסמל של הלילה לתאי גופינו, לדמיין היכל לילה מקודש שמקיף אותנו ולקבל את המתנות שממתינות לנו שם.

כדי להבהיר לעצמנו את האנרגיות הקיימות מזווית ראייה קצת אחרת נתבונן גם בחכמה הסינית: לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים הללו קרויה- "מכשולים" (הקסגרמה 39 ). אנרגיה זו מלמדת שזהו זמן של מכשולים בחיינו שניתן להתמודד איתם בחיקוי דרך הזרימה של המים. נתיב המים מלמד אותנו לזרום כשניתן ולעצור, לנוח ולאסוף כוחות כשנדרש (ראה זרע2 ). הסינים מוסיפים כי המכשולים מקורם בפנימיותנו (לילה 1) ושככל שנתמיד בחשיבה בונה וחיובית נוכל להתפתח ולהתחזק.

זרע ב- 9/10 אתגר הגל מופיע ביום שער באנרגיית הזרע: הזרע מלמד אותנו ש-'השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום' ובמהלך הגל הקרוב מבקש מאיתנו לשנות ולהשתנות. כשמתבוננים בטבע ניתן לראות את השינוי התמידי שמתרחש: בכל רגע כדור הארץ משנה את הזווית שלו ביחס לתנועה של השמש, העצים והפרחים צומחים או משילים את הישן ומתפתחים בהתאם למחזוריות השמים. רק אנחנו בני האדם אוחזים בחוזקה באורח חיים ספציפי שחוזר על עצמו. החיים הם תנועה והכל משתנה במהלכה של תנועה אינסופית זו. אנשים שלא משנים דברים בחייהם ומעדיפים לשמור על הבטוח והמוכר, למעשה נמצאים בנסיגה ביחס לתנועה הבלתי פוסקת של כדו"א. בגלל הפחד שלנו מהלא ידוע פעמים רבות אנחנו שומרים על מצבים מקובעים שכבר מזמן לא זורמים בנעימים בחיינו – אותה עבודה, אותם המגורים, אותה מערכת זוגית וכו'.אתגר הזרע באנרגיית השער מבקש שנשחרר הרגלים, קבעונות וסיטואציות שאינן זורמות בחיינו ונפתח ונזרע אפשרויות חדשות. אנו לומדים לשנות את זווית הראייה שלנו בנוגע לתחום מסוים והשינוי הפנימי מוביל לתוצאות במציאות. אנו מוזמנים לשחרר משהו ישן ולארוג במקומו יצירה חדשה אל מציאות חיינו.

אתגר גל הלילה מלמד אותנו להפוך לאדמה פורייה שמאפשרת לנביטת זרעי האפשרויות שאנו זורעים. בגל הנוכחי קיים פוטנציאל אדיר לשינוי משמעותי אם רק נסכים להפתח, ליצור ולקבל אותו. אני ממליצה לבחור תחום מסוים בחיים שבו אנו מרגישים "תקועים" ובו להתמקד עכשיו ביצירה של שינוי. לאורך ימי הגל ניתן לנשום את הזרע לתאי גופינו ולהגיד: "כל שינוי מביא לחיי שמחה, אושר ואהבה". אמן.

נחש
ה- 10/10, היום השלישי של הזרימה האינטואיטיבית באנרגיית הנחש: בצעד הראשון לכיוון פתרון האתגר מופיע הנחש הצבועני והאותנטי שמחבר אותנו לחיות ולמרץ הקיימים בנו וממלא את חיינו במלוא החופן של תענוגות החיים. חכמת הסמלים מלמדת שכדי שנסכים לשנות הרגל או צורת חשיבה שמלווים אותנו נאמנה במשך שנים ארוכות, עלינו להתחבר לטעם החיים ולשמוח על החיים המרתקים שניתנו לנו. כשאנו נוכחים בתוך הגוף וקיימת זרימה קולחת של האנרגיה שלנו, אנו מפוגגים את תחושת התקיעות והדריכה במקום. במהלכם של החיים השוטפים והמלאים במחויבויות החכמה היא ללמוד גם להרפות, לנוח ולהנות מזמן של פנאי איכותי.

מעבר לכך הנחש היום מלמד שכדי שנוכל לבצע שינוי כלשהו, עלינו להיות קשובים לרצון הייחודי והאינדיבידואלי שלנו. במקום להכנע לדרישות הסובבים או להתנהל בהתאם לנורמות החברתיות המקובלות, אנו לומדים ליישם את הרצונות הפנימיים שלנו. כשאנו מחוברים לפעימה האותנטית שלנו, אנו מתמלאים במוטיבציה ובאנרגיית חיים ומסוגלים לנוע בחיינו ולייצר שינוי. הנחש האלכימאי מאפשר היום להאיר את החשכה הפנימית שמתחילה להציף אותנו ומלמד כיצד ניתן להתמיר את הרעל שצף ולהפכו לדבש. ביום זה ניתן לנשום את סמל הנחש לכל התאים בגוף ולהתמלא באנרגיה ובחיות.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה- "ביקורת" (הקסגרמה 36), עפ"יה אנו חווים עימות חזיתי עם כוחות שאינם עולים בקנה אחד עם הרצונות והצרכים שלנו (נחש 3). אין טעם להתעלם או להתכחש לשליליות שעולה שרק מתחזקת כשמתנגדים אליה (מגשר עולמות 4). אנו לומדים לקבל את הרגע ואת כל מה שקיים בו. הקבלה של מה שיש היא הדרך היחידה לשחרור ולשינוי (כוכב 6).

מגשר עולמות
ה- 11/10 הטון העצמאי של זריעת הפתרונות באנרגיית מגשר העולמות:
המגשר מסמל את מותם של דפוסים והרגלים ישנים וביום הרביעי של הגל מעיד על תהליך עמוק ומשמעותי של שינוי. הוא מלמד אותנו שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ומשנה את היחס שלנו לסיומים ולפרידות. ברגע שאנחנו מבינים שאין דבר כזה "סוף" אלא פשוט תנועה אינוספית מעניין אחד למשנהו, אנו הופכים להרבה יותר קלילים ונפתחים לשינויים שמתרחשים בחיינו. הזריעה בגל מלמדת שעלינו להפטר מהתנהלות אוטומטית כשלהי שקשורה בתחום שאותו אנו מבקשים לשנות.

המגשר עוזר לנו לשחרר מידע שלילי שמשפיע באופן לא מודע על ההתנהלות שלנו ומכביד עלינו בחיי היום יום וניקוי הזכרון מאפשר לשינוי להתרחש. המגשר מלמד אותנו להיכנע- שורש כ.נ.ע: להביא את ה"כ" – הכוונה, ל"נע" לתנועה ולהגיד "כן" ל"ע" – לעוצמה הפנימית. כלומר כדי לאפשר לשינוי לקרות עלינו להאמין בעוצמה הטמונה בתוכנו, להתמלא בביטחון בנוגע לכישורים ולידע הקיימים בנו ואז לנוע באומץ מחוויה לחוויה, מרגע לרגע וממשחק למשחק. היום ניתן לנשום את מגשר העולמות אל תוך התאים שלנו ולמלא את עצמנו באור לבן מכף רגל ועד ראש תוך כדי הכנסת כוונה לניקוי ולריפוי של זכרונות כואבים.

יד
ה- 12/10 הטון הקוואנטי שמגבש את המוטיבציה לפתור את אתגר הזרע באנרגיית היד: בגל הלילה כח הרצון לשנות היבטים שונים בחיים נשען על יכולת ההגשמה שלנו. היד מסמלת את יכולת הפעולה ואת האפשרות לממש את רצונותינו מהכח אל הפועל. אנו למדים ששינוי בחיים חייב להיות מלווה בתנועה כלשהי במציאות עצמה. זה לא מספיק לרצות שינוי או לשנן מנטרות ולקוות למשהו שיקרה, אלא שעלינו לפעול באופן פרקטי במציאות חיינו ולבצע את הפעולות הנדרשות לשינוי. ביום החמישי אנו לומדים פשוט לעשות את שלנו בלי לחשוב יותר מדי. לאט ובהדרגה הרצון הופך לפעולה ללא הספקות, מחשבות הביניים והדאגות של השכל, שעוצרות את הזרימה בחיינו וגורמות לתחושת התקיעות. אנו משתחררים מהתח, הלחץ והדאגה ובמקומם לומדים להנות מהתהליכים והאירועים השונים ולזרום עם עצמנו. היד יוצרת בתוכנו כח פנימי מגובש, מאוזן בארבעת האלמנטים ויציב. החיבור לעומק הלילה שבתוכנו מתחזק ככל שאנו קשובים ליד היודעת שבנו ופועלים בהתאם לידיעה הפנימית הזו. היום ננשום את היד אל תוך התאים ונתמלא באנרגיה של עשיה.

כוכב
ה- 13/10 הטון השישי של הגל, באנרגיית הכוכב:
כמה נעים הכוכב המנצנץ שמאפשר להתאזן ולהרגע לקראת שיא הגל. הכוכב "החיוביסט" מחזק היום את הדימויים החיוביים שמתחילים להיווצר לנו לגבי עצמנו ולגבי העשייה שלנו. ככל שאנו מתקדמים בתהליך של גל הלילה ומתבוננים בעומק החשכה הפנימית שבנו, אנו מגלים שפחדינו הם דימויים שליליים ותבניות דפוסיות שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. ביום של הזרימה אנו מבינים שהיכולת לשינוי של אספקטים שונים בחיים כרוכה בשינוי המחשבות שאנו משדרים ליקום. ככל שנחליף את מחשבות החסר השליליות במחשבות חיוביות ומפרגנות, נמגנט שפע של אפשרויות חדשות אל מציאותינו. הכוכב שמסמל את היופי של ונוס מאפשר לנו לראות את היופי הטמון בנו ובהרבה מאד סיטואציות בחיינו ומלמד כיצד להטעין את עצמנו באהבה. היום נשלח את הכוכב לכל התאים, נתמלא באהבה ללא תנאי שהוא מזרים אליהם ונהפוך למגדל אור.

ירח
ה- 14/10 הוא הטון המהדהד ביום השביעי של הגל, יום שער באנרגיית הירח: גם שיא גל הלילה, גם שער וגם ירח! שיא הגל מוביל אותנו הישר אל זרועות הילד הרגיש שבתוכנו ואל מנגנוני ההגנה שילד זה סיגל לעצמו כדי לחיות בעולם הזה. הנבירה בעומק מוחנו עם הלילה מגיעה עד לדפוסים ישנים ונושנים שהחלו במחוזות ילדותנו. תבניות מידע אלו יושבות עמוק בתוך המח שלנו ואנו ממשיכים למחזר אותם שוב ושוב באופן אוטומטי ולא מודע, לרוב עד יום מותנו. ביום שער זה של הירח קיים פוטנציאל לניקוי של דפוס ילדות ישן ומעיק. כדי שנוכל להשתנות עלינו לשחרר את תחפושות ההישרדות שאימצנו לעצמנו כילדים משום שהן מסתירות מתחתן עוצמה, פשטות ותמימות.

הירח בעל חיישני הקליטה המחודדים מלמד אותנו היום שדרך ההתגלגלות בחיים עצמם ניתן לקבל תשובות לגבי כל מה שמטריד אותנו. הוא מחזק את היכולת שלנו להרגיש אנשים, מקומות וסיטואציות תוך כדי הזרימה ביום יום שלנו. אנו לומדים כיצד להרים את מבטינו ולראות את הסימנים שהיקום שולח לנו. במהלך הגל כדאי שנשים לב למסרים שונים שנשלחים אלינו המועברים דרך מפגשים, ספרים, מילים ובדרכים שונות. היום ננשום את סמל הירח אל תאי גופינו ונרגיש תחושת חום פנימי וחיבוק שמחברים אותנו אל הילדים הסקרנים, התמימים והיצירתיים שבנו.

כלב
ה- 15/10 הטון הגלקטי ביום השמיני שמכוון אותנו אל עבר האמת הפנימית שלנו, באנרגיית הכלב:
בתחילת תהליך הירידה של הגל מגיע הכלב כדי לחבר אותנו לחכמת הלב ולעזור לנו לאזן את הרגשות הסוערים שמציפים אותנו במהלך הגל. ביום של היושרה שבו אנחנו עורכים בדק בית פנימי, הכלב עוזר לנו לדייק את תהליך השינוי כשהוא בודק את מידת האיזון הרגשי בחיינו. הוא מזמין אותנו לשאול את עצמנו היום: "עד כמה אנו מאוזנים רגשית ולא מעורבים בדרמות ובמצבים קיצוניים בחיינו"?, "עד כמה אנו עושים את מה שטוב לנו ונאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו"?, "עד כמה אנו נתונים למצבי רוח "?, "האם אנו משליכים על הסובבים את הקשיים שלנו"?, "האם למדנו לבטא ברוגע ובהגיון את הרצונות שלנו"?

הכלב מלמד שכדי ששינוי יוכל להתרחש עלינו ללמוד להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהיות נאמנים לצרכים האמיתיים שלנו. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך הוא מלמד אותנו כיצד להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו ותמיד לעשות בדיוק את מה שבא לנו. אנו מבינים היום שחוסר הנאמנות לעצמנו מונע מאיתנו ליצור את השינויים שבהם אנחנו מעוניינים. היום נדמיין את הסמל של הכלב חודר לכל התאים בגוף ומתמקם באזור הלב. נמשיך להזרים את הצורה אל ליבנו ונרגיש כיצד הוא נפתח ומתמלא באהבה.

עפ"י ההקבלה לחכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו עכשיו קרויה- "הר", "מדיטציה", "הרהור", "דממה" (הקסגרמה 52). צורה גיאומטרית זו מכוונת למיקוד בנקודת המבט הפנימית שלנו ולחיבור למרכז שלנו (כלב 8). כשאנו ממוקדים אנו יודעים מתי לזרום, מתי לפעול ומתי לנוח. רק מתוך נקודת המבט הפנימית ניתן לדעת מה נכון לנו (אדם 10). הסינים מוסיפים כי דממה פנימית של מיקוד בהווה מאפשרת להתגבר על קשיים שמקורם באגו (הלך שמים 11).

קוף
ה- 16/10, הטון הסולארי ביום התשיעי שבו השינוי של הגל מתחיל להתממש, באנרגיית הקוף:
הקוף הקליל, המבריק, האנרגטי והמשועשע עוזר לנו היום לפענח את הדרך ליצירת שינוי. הוא מלמד אותנו שאם נשמור על זווית ראייה אופטימית והומוריסטית יהיה לנו קל מאד לזרום עם שינויים בחיינו. ההתמודדות עם הפחדים העמוקים שבנו יכולה להוביל לרצינות יתר ולכבדות והקוף היום משחרר מאיתנו את ההתייחסות הרצינית לחיים ובמקומה ממלא אותנו בקלילות ובהשראה.

בחברה המערבית שבה אנחנו חיים חונכנו לחשוב שאדם בוגר הוא אחראי מאד, שולט בחייו ושומר לעצמו את רגשותיו וחלומותיו. תהליך הגל מקבל תפנית חיובית כשאנו לומדים להוציא החוצה את הרגשות והמחשבות שלנו במקום לשמור אותם בחשכה הפנימית של מוחנו ומרשים לעצמנו לנוע בכיף עם רצונותינו. הצופן הפנימי שבגל מלמד שככל שאנו מבטאים את עצמנו בחופשיות וגם מקפידים לעשות את מה שבא לנו, מתפנה במוחנו ובחיינו מקום ליצירה ולהנאה. האקטיביות והאנרגטיות של הקוף מזרימים היום רעיונות מתחדשים ופתרונות מקוריים לסוגיות שונות בחיינו ומאפשרים את יצירת השינוי. היום ננשום את הקוף לכל התאים ונתמלא בהשראה, ביצירתיות אינסופית ובהומור.

אדם
ה- 17/10, הטון הפלנטרי ביום העשירי ושוב ביום שער, באנרגיית האדם:
האדם היום מלמד אותנו כיצד ללכת בדרך של הרצון החופשי ולא בדרך של הצורך המוגבל. לרוב אנחנו מגבילים מראש הזדמנויות חדשות בחיינו בגלל שנדמה לנו שזה בלתי אפשרי לזרום עם הרצון שלנו בכל רגע. אנו מחונכים לחשוב שיש לנו מחויבויות ואנחנו צריכים לעמוד בהם. האדם מלמד אותנו כיצד לשחרר את ה"לופים" השכליים הללו שלא מאפשרים לנו להאמין שאכן ניתן ליצור דרך נעימה ולהיות מאושרים במציאות הקוטבית הזאת. בהשלמת תהליך השינוי אנו מוזמנים לשחרר ספקות ומניפולציות שכליות בנוגע לעולם, למציאות ולדרך שאנחנו "אמורים" ללכת בה. אנו מתחילים לקלוט שברגע שאנו קשובים לרצונות האמיתיים שלנו ומקפידים ליישם אותם בתבונה, אנחנו יכולים ליצור לעצמנו מציאות שבה אנו צומחים, מתפתחים ונהנים.

כמו כן אנרגיית השער של האדם עוזרת לנו היום להסתכל בגובה העיניים על הסובבים, ללא הביקורת והשיפוט הרגילים. כדי לדייק את תהליך השינוי אנו משנים את ההתייחסות שלנו לשותפים לדרך ולומדים לכבד את "האדם באשר הוא אדם".כל אחד והדרך שהוא בוחר לעצמו ואין לכך שום קשר אלינו. האדם היום עוזר לנו לשנות את הגישה שלנו לאנשים ולמהות החיים ובכך להתחבר למודעות של שפע ולמגנט אפשרויות חדשות לדרך שלנו. היום נדמיין את סמל האדם בכל הגוף ונבקש הכוונה בנוגע לדרך המדויקת ביותר עבורנו עכשיו.

הלך שמים
ה- 18/10, היום ה-11 באנרגיה של הלך שמים: לקראת סוף הגל אנו פוגשים באנרגיית החמלה, הנחישות והאומץ שבהלך שמים. ביום השחרור של מה שעדיין עוצר את השינויים בחיינו הלך שמים מלמד אותנו שמדובר בחוסר החלטיות ובקושי שלנו לשים גבולות לעצמנו ולעולם, שגורמים לכך שהמרחב האישי שלנו יהיה פרוץ לכל עבר. אנו מבינים שכדי ששינוי משמעותי יוכל להתרחש עלינו להציב גבולות ברורים לכל "שואבי האנרגיה" למינהם. אנו לומדים להתעמת ישירות עם כל מה שמרוקן לנו את האנרגיה מבחוץ ומבפנים, לכבד את עצמנו ואת הרצונות שלנו ובכך יוצרים מרחב לצמיחה ולגדילה.

השינוי מתאפשר כשאנו מודעים לגבולות הרצון שלנו ומשחררים בנחישות את המצבים שבהם אנחנו לא קשובים לרצון הזה. כשאנחנו מצליחים ליצור מרחב אישי משלנו, הלך שמים מחבר אותנו לשדה האפס של המידע הטהור ומאפשר למידע אינסופי להגיע אלינו. במקום הממורכז הזה אנחנו מצליחים לחוות תחושת נינוחות ושלווה בהיכל הלילה שבנו, מגדילים את הראייה האינטואיטיבית שלנו ומכפילים את גודל השינוי בחיינו. אנו מוזמנים לדמיין היום כדור של הלך שמים שמקיף אותנו, מחבר אותנו לרשת של מידע אינסופי ופותח את ליבנו לחמלה.

קוסם
ה- 19/10, היום ה- 12 של פתרון אתגר הזרע, באנרגיית הקוסם: אנרגיית הקוסם היום מכילה בזרועות פתוחות את הזרעים החדשים שנובטים בחיינו. הרבה דברים עולים במהלך גל הלילה וכשהקוסם שבנו מחובר לעוצמה המלאה שבו הוא יודע בדיוק כיצד לנוע בתוך מכלול אפשרויות החיים. שינויים בחיים דורשים יכולת הכלה גבוהה והקוסם הקריסטלי הוא מיכל אדיר של ידע ואור. אנו מבינים שהפחד משינוי הוא פחד מלאבד שליטה על עצמנו ועל חיינו. לרוב אנחנו מעדיפים לשמור על המוכר והידוע בגלל פחד עמוק מהלא נודע. תהליך ההתבוננות בשדים הפנימיים בגל מוביל אותנו ביום הפתרון לידיעה פנימית של קוסם. סוף כל סוף אנחנו סומכים על עצמנו ומפסיקים לבקש אישורים וחיזוקים מבחוץ. ככל שאנחנו נותנים אמון בעצמנו, בידע ובכישורים שלנו, אנו מתמלאים בתחושה של ביטחון והגנה ומשחררים את הנסיון לשליטה בעצמנו, באחרים ובאירועי החיים בכלל.

אנרגיית הכוהנת הגדולה היום מאפשרת להבנה שאנו אלה שיוצרים את המציאות שלנו דרך המחשבות שאנו מקרינים לעולם ואנחנו יכולים ליצור אינסוף של הפתעות צבעוניות ומשמחות עבור עצמנו. פתרון אתגר הזרע מלמד שברגע שאנחנו באמת מסכימים לשנות ולהשתנות, אנו מתחברים למקורות מידע אינסופיים ואין גבול לעוצמה שיכולה להתגלם דרכינו. ככל שאנו מסכימים לנוע ולצמוח ומשחררים את המצבים ה"תקועים" וה"קפואים" מחיינו, שינויים מתרחשים וחיינו הופכים למבורכים באינסוף של אפשרויות. כשאנו מגיעים למקום פנימי של כנות, פשטות וידיעה עצמית, הקוסם מרחיב עוד יותר את מבנה המח שלנו ויכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשריות להתחולל עכשיו בחיינו. אמן ואמן…

לפי החכמה הסינית הימים הללו מאופיינים באנרגיה של "תם", "תמימות" (הקסגרמה 25). הסינים מלמדים שזהו זמן לזרום בצורה ספונטנית עם מה שקורה לנו תוך כדי שמירה על רווחתנו ובריאותנו. עלינו לפעול גם למען הזולת ולשים לב למידע בעל ערך שמופיע עכשיו בחיינו (קוסם 12). אם ננהג כך מחכות לנו הזדמנויות מפתיעות ורעיונות חדשים (נשר 13).

נשר
ה- 20/10, היום ה- 13 בגל הלילה באנרגיית הנשר: בסופו של גל הלילה אנו פורשים את כנפי הנשר המלכותיות שלנו, מתבוננים מנקודת מבט אוביקטיבית על הנוף המתפרש בפנינו וזורמים בהנאה, בחופשיות ובהשראה במציאות חיינו. התהליך של גל הלילה הופך אותנו לנשר קוסמי בעל לב רחב, אמונה חזקה ועם הרבה כוחות ואנרגיה להמשך הדרך. אנו מתרוממים מהזחילה האיטית במערות מוחנו החשוכות עם הלילה אל תעופה חופשית של אינסוף האפשרויות עם הנשר. מהתבוננות אמיצה בפחדים העתיקים אל זווית ראייה רחבה מאד ופתוחה מאד על החיים.

תהליך החקירה הפנימית עם אנרגיית הלילה הוביל לשחרור הפער בין הרצוי האידיאלי לבין המצוי הקשה והבעייתי. לקיחת האחריות על הפחדים וזוויות הראייה השליליות שלנו שיחררה מאיתנו המון מידע שלילי ואת הדינמיקה המוכרת של הקורבן והאשם. הנשר היום מחדיר בתוכנו את ההבנה שאנו אלה שבוחרים את הרגעים השונים בחיינו ויכולים לשנות את המצבים שבהם לא נעים לנו.

הנשר הקוסמי בוחר בהנאה את הרגעים השונים המרכיבים את חייו ונע באופן חופשי ומעורר השראה באפיזודות השונות. אתגר הזרע של הגל הכניס שינויים מבורכים אל תוך חיינו והפך אותנו לבוראים פעילים ביצירת המציאות שלנו. הנשר המרומם שהפכנו להיות רואה בחדות את פיסות החיים השונות ויודע כיצד ללדת כל רעיון ולהפכו ליצירה במציאות. התחלנו בלילה כשהסכמנו להתבונן באומץ בחשכה שבתוכנו ואנו מסיימים עם האור, התקווה והחזון של הנשר הגדול. בסוף הגל קיימת בנו הבשלות והנכונות לקפוץ לזרימת החיים בשמחה תוך כדי מימוש יצירתי ואלגנטי של חלומותינו הכמוסים ביותר.

מאחלת לכולנו שאנרגיות הלילה
יאירו באור ובמידע חדש את חיינו.

באהבה,

טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337

talya@mayazone.co.il

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close