2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: מראה

[טליה טוקר]

ברכות לכולנו:
בשעה טובה ומבורכת הסתיים לו גל הנחש על ימי השער המרובים שבו וסופו מוביל הישר אל גל המראה ואל מרכז הצ'ולקין שהוא הטור השביעי והאמצעי של הלוח הקדוש של המאיה. מרכז הצ'ולקין מסמל את צינור האור שהוא המרכז שקיים בגוף שלנו ושדרכו אנחנו מתחברים ישירות לנפש האלוהית ולאינסוף המידע שבה. בתהליך הכללי שאנחנו עוברים במחזור המקודש בן 260 הימים, המעבר למרכז הצ'ולקין הוא משמעותי ביותר עבור כולנו. מרכז הלוח מסמל את המעבר ממצב של קבלת מידע למצב של ביטוי והעברת הידע שהתקבל באופן מעשי במציאות חיינו. בגל המראה אנו בעיצומה של ההתמרה, של תרגום המידע שהועבר אלינו ועל כן ימי צינור האור הם ימים מרוכזים מאד מבחינה אנרגטית. ימים מיוחדים אלה של מרכז הספיראלה שבצינור האור מהווים פתח למימד החמישי ומאפשרים ל"טעימות" ממנו. גל המראה על המיקום הייחודי שלו הוא בעל פוטנציאל לקפיצה משמעותית בדרכינו ובחיינו.

מראה
ה- 4/8: טון 1 באנרגיית המראה:
בשלוש עשרה ימי גל המראה אנחנו לומדים להתמקד במציאות הריאלית היחידה שקיימת. אנחנו לומדים להוריד מהלכסיקון את ה- "מה יהיה", "מה יקרה" וגם את ה"מה היה" ומגדילים את הנוכחות הצלולה שלנו בהווה.
בנטייה הטבעית אנחנו מבזבזים המון אנרגיה על מחשבות עתידיות ונעים כל הזמן אל עבר מה שעומד להתרחש בהמשך היום, השבוע ובכלל החיים. אנחנו יכולים שעות על גבי שעות לשבת, לתכנן ולהמציא תסריטים שונים בנוגע לעתיד הוירטואלי, בעוד שבפועל הכל משתנה כל הזמן. במהלך הגל המראה מלמדת כיצד לחתוך את התנועה אל העתיד והעבר ומגדילה את המיקוד ברגע הממשי. אנחנו בכל מקרה לא יכולים לדעת מה יהיה והדבר היחידי שאנחנו כן יודעים בוודאות הוא מה קורה כאן ועכשיו במציאות הריאלית שלנו. לאורך הגל המראה דוחפת להתבונן בהשתקפויות הסובבות ולראות דרכן את עצמנו. אנחנו מתחילים להבין שהסרטים הם בתוך המוח שלנו בלבד ושהגיע הזמן להתבונן במציאות באופן אוביקטיבי. המראות המקיפות מלמדות אותנו על המחשבות והרגשות שלנו ועל מצבנו בחיים. כשאנו מתבוננים במראה של ממש ומשהו לא מסתדר לנו, אנחנו משנים על עצמנו את מה שמפריע לנו. כך גם המראה מלמדת כיצד לשנות בתוכנו את מה שמציק לנו בהשתקפויות שלנו. ככל שנבין שאנחנו היוצרים הבלעדיים של המציאות ושהכל קיים בנו, נלמד לשנות את עצמנו וכתוצאה מכך גם המראות משתנות. אנחנו לומדים להטעין את עצמנו ללא התלות הרגילה בסובבים והמלאות האנרגטית הזאת מאפשרת לנוכחת ולריכוז בהווה. המראה מלמדת כיצד לשחרר מחיינו קושי, תלות ושאיבה אנרגטית וכיצד למגנט את המראות שתומכות ועוזרות לנו להתמלא באהבה לעצמנו ולעולם. נזכור שאנחנו עוברים עכשיו אל מרכז הלוח שבו מתרחשת טרנספורמציה פנימית עמוקה של המידע שקיבלנו ב130 הימים האחרונים. זהו זמן מעולה לשחרר מחיינו את התנודות אל עבר הבחוץ, הסובבים, הנורמות והעתיד. התהליך ממשיך וימשיך עד שנגיע למצב שבו כל האנרגיה שלנו בתוכנו, במרכז הלב ואנחנו הופכים לספיראלה שמאצילה שפע של אור לכל עבר. אמן.

סערה
ה- 5/8: אתגר הגל הוא הסערה:
אתגר הסערה מבקש שניתן תשומת לב לחוסר איזון פיזי, רגשי או מחשבתי שאנו חיים איתם לאחרונה או בכלל לכאבים כרוניים שמלווים אותנו במהלך החיים. במהלך הגל הסערה המרפאה והמבריאה מעודדת אותנו לנקות דחיסות שקיימת בגוף ובמחשבות שלנו. אנחנו נמצאים בגל מראה שמלמדת לשמור על אנרגיה מאוזנת ברגע העכשווי ולצורך כך הסערה האלקטרומגנטית מזרזת את תהליך הטיהור הכולל שלנו ובו היא מגיעה עד לרמת התאים בגוף. ניתן לשאול את עצמנו: "איזה מקום בגוף שלי חלש יותר"?, "איזה מחשבות טורדניות מציקות לי ללא הרף"?, "איזה טראומות עמוקות יושבות בבסיס הזכרון שלי"? מדובר בתבניות לא הגיוניות שאימצנו לעצמנו בגילאים מאד מוקדמים של חיינו ועד היום חשבנו בטעות שהם אלה שמאפשרים לנו לשרוד כאן בעולם הקוטבי. אתגר סערה מאפשר לנקות את החסרים ומנגנוני ההגנה הללו ובמקומם להטעין את מוחינו במידע חיובי ומצמיח. במהלך הגל הסערה מכוונת אותנו לבדוק מה מרפה את ידינו, מה בחיינו גורם לתחושות של חוסר ביטחון ולמחשבות שליליות כמו "אני לא יכול", "אני לא מצליח", "אני לא שווה" וכו'. "האם זוהי ביקורת מיותרת שלנו על עצמנו?", "האם אלו הם דימויים שליליים שכבר שנים אנחנו מחזיקים בהם?", האם זוהי מראה ספציפית ששואבת את האנרגיה שלנו?" ככל שננקה את הדחיסות הפיזית והאנרגטית ונגדיל את האמון בעצמנו וביכולות שלנו, נוכל לקפוץ למימי החיים הסוערים והמרתקים ולעשות את שלנו בשמחה, בקלילות ובביטחון.

שמש
ה- 6/8: טון 3 באנרגיה של שמש: הפוקוס לפתרון אתגר הסערה ולנוכחות ברגע עם המראה מתחיל עם האור המוזהב וההרמוניה שבאנרגיית השמש. ביום השלישי של הזרימה השמש ממלאה אותנו בחום ובבהירות שמאפשרים לנו לנהוג בנדיבות כלפי עצמנו וכלפי העולם. בהירות זו קיימת בתוכנו וכל שנדרש הוא לבקש מהשמש להאיר לנו את הדרך. ייתכן שתהליך הגל גורם לפיזור ולבלבול והשמש עוזרת לנו למקד ולרכז את עצמנו במה שנכון עבורנו עכשיו. היא עוזרת לנו לעשות סדרי עדיפיות בתהליך ההתנקות של הגל ומלמדת כיצד לזרום בחיים בקצב האישי שלנו. החום והאור של השמש ממיסים את תחושות השיתוק והרפיון ומפיחים בנו להט ואת אש החיים היצירתית הפועמת בנו. החמימות שהשמש מטעינה בה את אזור הלב ומקלעת השמש מאפשרת להתייחסות רכה ואוהבת עד לרגע שבו אנחנו מצליחים באמת לאהוב את עצמנו ואת העולם כולו.

דרקון
ה- 7/8: טון 4 הוא הדרקון:
הדרקון היא האנרגיה הנשית, האימהית, הרכה, המזינה, האוהבת והמקבלת. כשאנחנו לומדים לראות את הצדדים החיוביים שבנו ומקבלים את עצמנו באהבה, אנו יכולים לקפוץ בהתרגשות ובביטחון למימי החיים המרתקים. אנרגיית הדרקון בזריעה לפתרון אתגר הסערה מלמדת שרק כשקיימת קבלה אמיתית של מה שיש ניתן לנקות פצעים וטראומות וליצור שינוי. כל עוד אנחנו בשפיטה ובביקורת עצמית, ההרס וחוסר האיזון בחיינו גדלים. כשאנחנו רוצים משהו אבל מדגישים ומעצימים במחשבות שלנו את החלק השלילי שבו אנחנו לא מעוניינים, השליליות הזאת רק הולכת וגדלה. הדרך היחידה להירפא היא להתחיל לראות את החיובי בכל רגע נתון ולשנות את זווית הראייה שלנו ממינוס לפלוס. ביום הזריעה המנטלית ניתן לשאול את עצמנו: "כיצד אני יכול/ה להזין את המערכת שלי"?, "מה נעים לי"? "באיזה מקומות קל לי יותר לקבל את עצמי"? "באילו סיטואציות אני מתמלא/ה בביקורת עצמית ובאילו באהבה"? ככל שנלמד לשחרר את השפיטה העצמית ונסכים לקבל את עצמנו על כל מה שיש בנו, נוכל לחוות בהדרגה תחושות של "מגיע לי" לקבל את מה שמבקש/ת בחיי. כתוצאה מתהליך הקבלה של מה שיש אנחנו נולדים לחיים שבהם אנו נוכחים ברגע ושמחים על חיינו ועל מי שאנחנו.

רוח
ה- 8/8: טון 5 באנרגיית הרוח:
כדי להקל על התהליך כולו הרוח ביום של המרכוז מבקשת שנתחיל לנשום. ככל שננשום ונמלא את אזור בית החזה והריאות שלנו באויר, כך נוכל לרפא כל דחיסות פיזית וספק מחשבתי שעולים בתוכנו. כשאנו שואפים את מולקולות החמצן שבאויר, אנחנו מתמלאים במידע שמוזרם לתאי הגוף ומאפשר לרגיעה במערכת שלנו. תהליך הריפוי האינטנסיבי וההימצאות בצינור האור מחייבים אותנו לנשום יותר במהלך הגל וככל שנעשה זאת נוכל להטעין את עצמנו באנרגיה. בעזרת השמחה והנועם שבאנרגיית הרוח אנו מגבשים היום כח רצון פנימי חזק לניקוי המטענים השליליים ולראייה מבעד לאשליית המראות. המוטיבציה שלנו גדלה ככל שאנחנו עפים מעניין לעניין כמו רוח קלילה ועליזה של קיץ. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת ומגדילה את היכולת לבטא את עצמנו בבהירות, בפשטות וברוגע ללא התרגומים וההשלכות שלרוב מאפיינים את השיחות שלנו. היא מאפשרת לשנות תקשורת שואבת ומתישה למפרה ולמעוררת השראה. הדיוק והחדות שברוח מאפשרים היום ליצירת תקשורת הגיונית עם המראות המקיפות אותנו ובה אנו מבטאים את האמת שלנו ומקשיבים לאמת של האחר. בעזרת דיבור ישיר והגיוני אנו מחזקים את עצמנו ואת הקשרים עם הסובבים אותנו ומסוגלים לנוע בהחלטיות אל עבר מימוש הרצונות שלנו.

לילה
ה- 9/8: טון 6, באנרגיה של לילה:
הלילה מלמד כיצד להעמיק אל תוככי מחשבותינו ושם לחפור ולדלות את הבסיס למועקה ולחוסר הביטחון שלנו. אתגר הסערה מלמד שלא ניתן לרפא תבניות דחוסות ללא התבוננות אמיתית ומעמיקה בפחדים הפנימיים והנסתרים ביותר שלנו. לכן ביום השישי שבו מתארגנים לקראת שיא התהליך, אנרגיית הלילה מכוונת אותנו עמוק עמוק פנימה אל תוך החשכה שקיימת במוחנו מתוך תקווה שנסכים להאיר אותה במידע חדש. כשאנחנו עולים על הדפוס הבסיסי ומסתכלים עליו בעיניים בהירות, אנו יכולים לשנות את זווית הראייה לגבי מקור הבעיה ולשחררו. אותן אמונות דפוסיות שבהן אנו נאחזים, אותן מחשבות שחוזרות על עצמן ללא הרף, אותם הרגלים מחלישים של שנים יושבים במעמקי המוח הדפוסי שלנו. הלילה ביום של הזרימה עם הפלוס מאפשר חיבור חזק לידע פנימי אינסופי שקיים בנו. אנו מוזמנים היום לשבת בהיכל הלילה הנח והנעים שלנו ולהתבונן בכל הפחדים שעולים במהלך הגל. דרך תהליך של התבוננות אנו מגלים שהשדים והחסימות לא כאלה מפחידים, שחיינו מלאים במתנות ובשפע ושככל שנתחבר לאינטואיציה שבנו נוכל ליצור במציאות את כל מה שאנו חפצים בו.

זרע
ה- 10/8: טון 7 באנרגיה של זרע:
העובדה שהזרע מופיע בשיא הגל מעידה על פוטנציאל עצום של שחרור הישן ועל שינוי משמעותי באורחות חיינו. אנו מוזמנים להתבונן בהיבטים במציאות שאין לנו רצון לחוות אותם יותר. הזרע מאפשר לשחרר את הכאב והקושי הכרוכים בפרידה ובסוף ולהתמלא בתקווה מחודשת לנוכח שפע ההזדמנויות שממתינות לנו. בגלל הנטייה האנושית למחזר שוב ושוב את אותו המידע אנו מגבילים את עצמנו בחיי היום יום שלנו. כשאנחנו באמת מסכימים לקפוץ אל מימיי החיים ואל הלא ידוע, אנו למעשה נפתחים לאינסוף אפשרויות שכלל לא העלנו על דעתנו. אתגר הסערה מאפשר לנקות מרמת הד.נ.א מידע טראומתי וכך להרחיב את טווח קליטת האפשרויות שלנו. ניתן לשאול את עצמנו: "מה יקרה בפועל במציאות חיי לאחר השחרור והשינוי של הגל"?, "אחרי שהשינוי יתרחש לאיזה הרגשה אני מייחל/ת"? אנו מוזמנים היום לזרוע פרחי השראה במציאות מבלי להגביל את דרכי היצירה שהיקום מבקש להביא אותם אל חיינו. פעמים רבות אנחנו זורעים ומצפים לקבל את היבול בדרך מאד ספציפית. הזרע של היום מלמד לכוון את עצמנו בצורה מודעת מבלי לפתח ציפיות מוגדרות להמשך הגדילה שלנו. כך שבשיא התהליך של גל המראה אנו נפתחים לשדרוג היחסים עם עצמנו ועם הסובבים אותנו, לאפשרויות תנועה אחרות ביום יום ולפנים חדשות של רבגוניות החיים.

נחש
ה- 11/8: טון 8 באנרגיה של נחש: הנחש מלמד ליצור טרנספורמציה דרך יצירת תקשורת ישירה בין המוח לתאים והיום מחזק את הנוכחות שלנו בתוך הגוף והחיים. ביום השמיני שבו אנו מגיעים ליושרה פנימית בתוכנו, הנחש מוזמין אותנו לשאול: "עד כמה אני קשוב/ה לרצון האותנטי הייחודי לי"?, "עד כמה אני פועל/ת מתוך התשוקה לחיים הפועמת בתוכי"?, "עד כמה אני נוהג/ת לרצות את האחרים ולסטות מהרצון שלי"? הנחש מבקש מאיתנו לבחון היום באיזו מידה אנו מחוברים לאינסטינקטים, לגוף הפיזי ולתחושת החיות. במידה ונגלה שאנו קצת מרוקנים ונטולי אנרגיה, נבדוק אילו התמכרויות או דפוסי חשיבה שליליים יצרנו לעצמנו שבאים על חשבון שמחת החיים שלנו. תהליך ההתבוננות במראות המקיפות יכול להוביל לתחושות של בדידות וניכור ולהרגשה שאף אחד לא באמת מבין אותנו. הנחש ביום השמיני מלמד שקודם כל יש לנו את חברת עצמנו המשובחת וכל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו. הוא מזמין אותנו לראות שאנו אהובים ונתמכים בדרכינו הייחודית ושלמעשה אנחנו אף פעם לא לבד. כשאנו מפסיקים את הדיון הפנימי בנוגע לשונות או למיוחדות שלנו, אנו מתמלאים באש היצירה ומסוגלים לזרום בחיים מבלי שום צורך באישורים או בעמידה בנורמות החברתיות. אז אנחנו מתחברים לעוצמה הטמונה בנו ונהנים מהכאן והעכשיו המגוונים של חיינו.

מגשר עולמות
ה- 12/8: טון 9 באנרגיה של מגשר עולמות:
ביום זה כוונת הגל להתמלא בביטחון ובאמון מתחילה להתגשם עם אנרגיית המגשר. בתהליך הפענוח של הגל אנו מבינים שמה שמונע מאיתנו להיות נוכחים בריכוז מלא כאן ועכשיו קשור בדפוסים שקיימים בתוכנה הרגשית שלנו. ככל שנרפא אותם, המח יוכל לתקשר ישירות עם הגוף ותתקיים זרימה נורמטיבית בתוך המערכות שלנו. אז במקום למחזר שוב ושוב את הדפוסים הטבועים בתוכנה המוחית שלנו נוכל לחיות את המציאות הריאלית הקיימת. המגשר "מפיל אצלנו אסימון" בנוגע לכך שהתהליך חייב להכיל בתוכו ניקוי יסודי של כמה זכרונות ששמורים עמוק בתוך התאים שלנו ושמשפיעים באופן אוטומטי ולא מודע על ההתנהלות בחיינו. כדי למקד עוד יותר את כוונת הסערה לריפוי עמוק ויסודי, המגשר מחבר אותנו היום אל פעימת הלב שלנו. שם במקום של הלב הוא מלמד כיצד ניתן לסלוח לעצמנו על הביקורת והשפיטה העצמית ולסובבים על חוסר הרגישות וההקשבה. הנחישות הפנימית האמיתית שלנו להרפות, להשתחרר ולנוע בסופו של התהליך מאפשרת לזרום בקלילות בחיינו.

יד
ה- 13/8: טון 10 באנרגיה של יד:
ביום של ה"פינישים" היד מבקשת שנתבונן באילו תחומים בחיינו עדיין קיימים פערים בין הרצוי למצוי. במקום להילכד בתוכם, היד מאפשרת להכיר ולהודות על מה שיש עכשיו בחיינו ולהנות מכך. הפער בין הרצוי למצוי יוצר את רמות המתח הגבוהות בחיינו והחסר הזה הוא שמניע אותנו לפעולה. במקום שהגורם המניע ליצירה בחיינו יהיה המתח, היד תומכת בנו היום לזרום בכיף עם הרצון שלנו. אנרגיית היד יודעת בדיוק מה נכון לה ויש לה גם את היכולת לממש ידיעה זו של הלב. ביום העשירי של הדיוקים הסופיים היד מלמדת כיצד לשחרר לחץ, דאגה ופיזור ובמקומם לפעול ממקום של הנאה ושמחה על התהליכים שאנחנו עוברים בחיים. היא מזמינה אותנו לבחור מבין אינסוף האפשרויות הקיימות עבורנו בכל רגע ולפעול מתוך הידיעה הפנימית הזאת של מה שנכון לנו להגשים עכשיו. אנו לומדים עשייה מתוך הנאה מה היא ומגלים שככל שאנו זורמים עם הידע והכישורים שבנו מבלי לאפשר למתחים לא הגיוניים להשפיע עלינו, התנועה במרחב המציאות הופכת לנעימה ולזורמת.

כוכב
ה- 14/8: טון 11 באנרגיה של כוכב:
הכוכב המאיר מלמד היום שהזרימה מתאפשרת כשאנחנו רואים את הפשטות המושלמת הקיימת בכל. כשאנחנו מלאים בסיפוק על מה שכבר קיים בעולמנו, אנחנו מסוגלים לזרום אל עבר אפשרויות חדשות. ביום ההמסה של מה שעדיין חסום הכוכב מבקש שנחרר את הנטייה שלנו לפרפקציוניזם שנובעת מחוסר סיפוק. הסיבה לחוסר הסיפוק נעוצה בתוכנת החסר הקיימת במוחנו שמניעה אותנו להשיג עוד ועוד דברים בעולם החיצוני. אחרי כברת הדרך שעברנו בגל המראה אנו מבינים שהדברים מושלמים בדיוק כפי שהם ושהגיע הזמן להרפות מהרדיפה האינסופית אחר הזנב של עצמנו. הכוכב מבקש מאיתנו להחליף את הדימויים השליליים שאנחנו עדיין מחזיקים בהם לדימויים ולהגדים חיוביים. להפוך את הביקורתיות והשליליות לפרגון ולקבלה. חכמת המאיה מובילה שוב ושוב לאותה נקודה: כדי להרפא עלינו להסכים לראות את החיובי שבנו ואת היופי והאלגנטיות הקיימים בחיים. הפלוס החיובי ממלא אותנו באהבה לעצמנו, לסובבים וליקום בכלל ומאפשר להאיר ולנצנץ לכל עבר. מעבר לכך הכוכב מאפשר להתחבר לעולם החלימה ולכן מומלץ בלילות הקרובים לבקש בזמן השינה להתמלא בחיוביות ובאהבה כלפי עצמנו. אנו מוזמנים לקרוא לאנרגיות הכוכב לפני שהולכים לישון ולהגיד: "אני מסכים/ה להתמלא באהבה ללא תנאי של הכוכב". זה הכל.

ירח
ה- 15/8: טון 12 באנרגיה של ירח:
הגיוני שפתרון אתגר הסערה מגיע עם אנרגיית הירח הקריסטלי. הירח מכיל בתוכו את כל מאגרי הזכרון האישיים והקולקטיביים שלנו. כל הטראומות והאמונות התקועות משחר ההיסטוריה נמצאות כקפסולות של מידע באנרגיית הירח. כך שאם מדובר באתגר של ריפוי והתנקות, ודאי הוא שעלינו להיפתח למאגרי זכרון אלה ולשנות אותם. ההתבוננות הכנה בעצמנו אפשרה לשחרור של "פיילים" בעיתיים מהתוכנה הרגשית שלנו. הריפוי העמוק של הסערה החזיר אותנו להיסטוריה האישית שלנו, שבה התחיל חוסר האמון בעצמנו ובכך ש"אנו לא יכולים/מוצלחים/יציבים" וכו'. תהליך הגל איפשר להתנקות עד לרמת התאים ולמחיקה של מידע שלילי רב וכתוצאה מכך ביום הפתרון אנחנו יכולים לזרום בכיף בחיינו. במקום שהרגישות הגבוהה שלנו לאירועים ולאנשים מסויימים תרפה את ידינו, היא הופכת לאיכות מחזקת של עוצמה שמקלה על תנועה זורמת ויצירתית בחיינו. ההתבוננות במראות לימדה אותנו ששום דבר לא אישי ואין מה להפגע מהסרטים של האנשים המקיפים אותנו. ביום הפתרון אנחנו מחוברים למרכז פנימי יציב בתוכנו ומתגלגלים בכיף בין הרפתקאות החיים המרתקות. לקראת סוף הגל חיישני הקליטה שלנו פתוחים לסימנים ולמסרים שנשלחים אלינו על הדרך ואנו זורמים ממפגש אחד לאחר בחכמה, באיזון ובהנאה.

כלב
ה- 16/8: טון 13 באנרגיה של כלב:
אנרגיה של כלב בסוף הגל מעידה על אדם עם לב פתוח, מלא באהבה כלפי עצמו וכלפי הסובבים אותו. סוף כל סוף הבנו שבני האדם הם תוכנות סגורות שממחזרות מידע, ששום דבר לא אישי, שאף אחד לא חייב לנו שום דבר ושגם אנחנו לא חייבים. תהליך הגל הביא אותנו למקום שאנו שמים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו ודואגים קודם כל למימוש הרצונות שלנו. כשאנחנו שומרים על האנרגיה שלנו בתוכנו, נשארת לנו גם המון אנרגיה על מנת לאהוב ולתת אהבה לכל מי שסובב אותנו. בסוף גל המראה אנו מסוגלים להתייחס באופן אובייקטיבי כלפי הסובבים אותנו מבלי להשליך או לתרגם אותם רגשית. ראייה אובייקטיבית מעידה על כך שאנחנו מעבר לקיטלוגים של הטוב והרע ומסוגלים בפשטות לקבל את האדם באשר הוא אדם. במהלך הגל למדנו כיצד לשמור על האנרגיה שלנו בכל מצב, מול כל אדם ובכל מערכת יחסים. למדנו כיצד להטעין את עצמנו באנרגיה חיובית, ללא תלות בפידבקים ובתשומת לב של המראות שלנו. למדנו כיצד להפסיק לבזבז אנרגיה על הסביבה, להמנע מהתערבבות רגשית בדרמות של הסובבים או לחיות על חשבון האנרגיה של האחר. בכלב הקוסמי אנו נאמנים לעצמנו ולרצונות האותנטיים שלנו ומקפידים לעשות את מה שנעים וטוב לנו, מבלי לרצות את הסובבים או להיכנע לנורמות ולתכתיבים חיצוניים. תהליך הריפוי וההטענה הפנימיים הופכים אותנו למאסטרים במערכות יחסים ובעלי יכולת ליצירת אינטימיות משודרגת בדרך של תקשורת הגיונית ומפרה. הגל מוביל אותנו ממראה שממגנטת נוכחות קלילה, משקפת וממוקדת בכאן ועכשיו אל כלב שמחבר בין הכוונה ללב, נוכח עם לב פתוח ומלא בשמחה אמיתית על קירבתם של בני אדם ועל האהבה הקיימת בעולם.

מאחלת לכולנו שגל המראה
יוביל אותנו מבעד למראה…
באהבה,
טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337
talya@mayazone.co.il

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: מראה”

כתיבת תגובה

Close