2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי לפי המאיה: רוח 5-17/1/13

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה לכולנו:

טוב… אז באופן וודאי משהו קורה! האנרגיה השתנתה, הקצב מואץ, דברים מתרחשים ובגדול! עכשיו כשאנחנו "נוחתים מהירח" עם הסערה והכובד שהורגשו בגל האחרון, זה ברור שזה הזמן "למתוח" את הגמישות המחשבתית שלנו עוד יותר ולהיפתח לאפשרויות חדשות לחלוטין של התנהלות בכדור הארץ.
אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה משמעותית מאד עבור כולנו משום שב -12/2 מסתיים מחזור צ'ולקין מקודש בן 260 הימים. אנחנו נכנסים לגל הרוח, לאחריו גל הנשר ולבסוף גל הכוכב, שחותמים תמיד את סוף "שנת" הצ'ולקין. קיים עכשיו תדר מהיר מאד ואף מאתגר עבור יושבי כדור הארץ וכולנו עוברים תהליכים עמוקים ובעלי משמעות מרובה. בשלושת הגלים האחרונים של הלוח אנחנו מתבקשים להעצים את היושרה, את טוהר הכוונה שלנו שהם אלה שמאפשרים לנוכחות מלאה ברגע.

באופן אישי שנת 2013 מרגשת אותי אף יותר מה"גימיק" של ה-21 לדצמבר. לאורך השנים שבהם חקרתי את הלוחות היה לי די ברור ששום דבר חיצוני דרמטי לא יכול לקרות (למרות שקיוויתי…). שהקפיצה במודעות הזמן אצל בני האדם לא מתרחשת מהחוץ אל הפנים. שעיקר העניין הוא לפנות יותר ויותר פנימה ולהתחיל להתנהל מתוך זמן פנימי שלא מנייד אנרגיה לעולם ולמטרות חיצוניות. ב-21 נפתח שער אנרגטי משמעותי נוסף, מבין כמה וכמה שערים. בזמני השער יש מעין פתיחה אנרגטית לאפשרויות חדשות ולהוויה אותנטית מתוך חיבור ליושרה ולעוצמה מלאה.

במקביל לעידון, לאור, לשיתופי הפעולה ההגונים, לאהבה מכל הלב שהולכים ומתגברים, כך גם התהומות והחשכה, האטימות הרגשית, ההישרדותיות והכאב, גם הם גדלים בעולם הקוטבי של המציאות הפיזית. בזמן הזה על כל אחד מאתנו לעשות את מיטב המאמצים להתגבר על השליליות הפנימית. כולי תקווה שהשינוי בתדר באמת יאפשר לשינויים ממשיים על פני כדור הארץ שלנו. שיותר ויותר אנשים יוכלו להרפות, לנוח, לשתף פעולה ולשמוח בחלקם. לכך בדיוק מיועדת שנת 2013 על הקוד המיוחד של לוח הצ'ולקין (20:13) שמרכיב אותה.

בני המאיה לא דיברו על סוף העולם אלא על סוף הזמן. לוחות הזמן והסמלים שלהם מאד עוזרים לפריצת דרך במודעות שלנו בנוגע לקו ולספיראלה. סמלי המאיה הם צורות גיאומטריות שנמצאות בתוך הד.נ.א האנושי שלנו כשם שכל הצורות הגיאומטריות האחרות. הצורות מכילות בתוכן את כל הידע הקוסמי והאישי והוא קיים בתאי גופינו. החיבור לסימבולים פותח אותנו למידע אינסופי שהוא מעבר לידע הממוחזר שקיים כרגע במח שלנו. המשחק עם הסמלים יוצר בתוכנו רישומים של מידע שעד היום לא זוהו ע"י המח שלנו משום שהמח הוא מעין "תוכנה" שמוגבלת במידע. החשיפה דרך הצורות הגיאומטריות והגלים לתדר שהוא מעבר למילים מאפשרת לשינוי התכנים במח וכתוצאה מכך לשינוי ההתנהלות במציאות היומית שלנו. ביצירת תבניות המידע החדשות אנחנו מרחיבים את אפשרויות ההתנהלות שלנו ואת היכולת למיגנוט מהיר ומדויק של רצונותינו.

כולנו מוזמנים לנשום את הסמלים אל תוך הגוף, להרגיש כיצד האנרגיה מחלחלת לכל תא ותא, לאפשר לזרם של אסוציאציות חופשיות למלא אותנו ולהתמקד באנרגיה שבה אנו מעוניינים. בעזרת ההדרכה של הסמל נשתדל להתמלא במחשבות חיוביות לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. ניתן לכתוב כל מה שעולה לנו- כוונות, אירועים והבנות. החיבור לסמלים הוא ישיר לכל אחד ואחת מאתנו וכדי להיזכר בו- הנשימה, הציור והכתיבה יכולים מאד לעזור. 

רוח
ב- 5/1: באנרגיית שער נכנס גל הרוח: הרוח מסומלת ע"י יונק הדבש ולאורך הגל הקרוב ממלאה אותנו בשמחה ובעליזות ומאפשרת לקפץ בקלילות ובנועם מסיטואציה אחת לאחרת. אחת ממטרות הגל העיקריות היא ללמוד לחיות ברמת מתח נורמטיבית בניגוד לרמות המתח הגבוהות שרובנו חווים במציאות היום יומית. המתח הוא המחלה של המאה שלנו והוא נובע מהפער בין הרצוי למצוי שקיים במוחנו. אנחנו כל הזמן מוטרדים מאיזה רצוי אחר שעלינו לממש. ככל שאנחנו נפתחים להומור, לפשטות ולקלות שבאנרגיית הרוח, משתחררות מאתנו תחושות של דאגה, עצבות, נטל ומטען המייצרים את המתח הגבוה.

הרוח מסמלת את אזור בית החזה בגופנו ואת מערכת הנשימה שלנו וכדי שנוכל להירגע היא מזכירה לנו קודם כל פשוט לנשום, כמה שיותר פעמים ביום. בזמן הנשימה אנחנו מאפשרים למידע שבאוויר להכנס אל תוך המערכת שלנו. כתוצאה מזרימת המידע החדש רמת המתח שלנו יורדת ואנחנו חווים רגיעה בגוף שלנו. הרוח המגנטית מסמלת את עקרון התקשורת ומאפשרת לתקשורת קולחת בכל הרמות בסוגים שונים של אינטראקציות. היא דוחפת אותנו לאורך הגל לבטא את עצמנו ואת האמת שלנו בחדות, בבהירות ובאופן מדיוק ונאמן לרצונות שלנו. ככל שאנחנו לומדים לומר בפירוש את הרצונות האמיתיים שלנו לכל רגע, המצוי בחיינו הופך לנעים יותר ולזורם יותר.

הנושא הכללי של הגל הוא היכולת לקחת אחריות על עצמנו ועל חיינו. המילה responsibility"" מתורגמת ל"יכולת להגיב"- כלומר להגיב במחשבות, במילים ובמעשים על כל מה שקורה במציאות שלנו, כאן ועכשיו ולהרגיש בנח עם ההחלטות שלנו ברגע הזה. אנחנו לומדים להגיב "און ליין" ולבטא את עצמנו בבהירות ובכך משחררים מתחים פנימיים ועומסים רבים ומיותרים. אז הרוח המגנטית פותחת עבורנו חלון להתפתחות המודעות האישית שלנו ומחברת ישירות לשדה הנפש הנצחי שדרכו השראה אינסופית זורמת אל תוך חיינו.

לילה
ה- 6/1: טון 2, היום השני של אתגר הגל באנרגיית הלילה: האתגר בגל הרוח הוא לשחרר חלק נוסף מהדואליות והרעש האינסופיים שבהם אנחנו חיים ולאט ובהדרגה להסיר את הערפל החשוך של המציאות האשלייתית. הגיהנום הוא כאן! במציאות הקוטבית של הטוב והרע, העליון והנחות, השווה והלא שווה. בגיהנום הארצי הזה אנחנו שופטים, מגדירים ומסווגים כל דבר, בהתאם למידע המצומצם שקיים במח שלנו. הלילה מסמל את החשכה הפנימית ואת הטראומות הרגשיות שהצטברו לאורך החיים במערכת שלנו. כתוצאה ממיחזור אוטומטי של מידע במשך שנים ארוכות, הפחדים גדלו והעמיקו והיום אנחנו חווים אותם כמפלצות שמרפות את ידינו. לכל שאלה קיימת תשובה ודרך "צלילה" עמוקה אל נבכי מוחנו, ניתן להאיר את אותו חלק במח שנותן את הפתרונות לקשיים.

בתהליך סגירת המעגלים של המחזור שחולף אנחנו מתמודדים עם אתגר הלילה כדי לנטרל סופית מהמערכת שלנו מספר תבניות אישיותיות ששולטות בתפיסת המציאות שלנו. אנרגיית הלילה מאפשרת לשינוי זווית הראייה שלנו בנוגע לנושאים דפוסיים עמוקים ומעיקים ולסיטואציות מרוקנות שחוזרות על עצמן. דרך הרחבת נקודת המבט שלנו ליותר ויותר אובייקטיבית, אנרגיית הלילה הירחי מאפשרת לנגיסה בגן העדן שמבעד לזמן ולמרחב. הלילה מסמל תחושה של בית ומזמין אותנו ליצור לעצמנו מרחב אישי מקודש שבו נרגיש נינוחים ומוגנים. ככל שנרגיש בבית בתוך עצמנו ובתוך מציאות החיים, נשתחרר מהחשכה הפנימית ונתמלא במידע מחודש.

אנחנו נמצאים לקראת סוף לוח הצ'ולקין ושנת 20:13 החלה ובגדול! זהו הזמן להתנקות מעוד מידע רגשי שלילי שמגביל את האפשרויות האינסופיות שלנו. השחרור של המידע השלילי מאפשר לסוג אחר של תקשורת עם עצמנו. אנחנו הולכים ונפתחים לדרך של הזרימה האינטואיטיבית שמחוברת ישירות לידע גבוה ולאינסוף של אפשרויות חדשות.

זרע
ה- 7/1: טון 3 שבו מתחיל הפוקוס לפתרון האתגר, באנרגיית הזרע: הזרע מלמד שכדי להתמודד עם פחדים עמוקים ולהתרחב לזוויות ראייה חדשות עלינו לבדוק כיוונים שונים להתפתחות ולהתכוונן על מטרות חדשות. הוא אורג עבורנו רשת של צורות ותאוריות מציאות חדשות שממגנטות את הרצונות שלנו אל תוך המציאות. הזרע מלמד אותנו את אומנות השינוי ומזכיר לנו את העובדה החשובה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום". הפחד משינוי הוא אחד הפחדים הגדולים ביותר שלנו כבני אדם. לרוב אנחנו מעדיפים לשמור על המוכר והידוע משום שהלא ידוע מעלה בנו תחושות של חוסר אונים ושל איבוד שליטה. קיימים תחומים שונים בחיים שבהם אנחנו מרגישים "תקועים" אך הפחד מ"הרעת המצב" משתק אותנו. כדי שנוכל לזרום בחיינו עם הרוח ולהתחבר לאינטואיציה שבלילה, הזרע מאפשר להכיר בערך החיובי של יצירת שינויים בחיים ואז גם מלמד כיצד לזרוע אותם.

הכל משתנה כל הזמן: כדור הארץ נמצא בתנועה מתמדת ביחס לשמש, בטבע בכל רגע נתון קיימת צמיחה גם אם היא במילימטרים, גלי הים עולים ויורדים והרוח מנשבת. ביום החשמלי אנחנו לומדים לזרום עם התנועה האינסופית הזאת שהיא בעצם החיים. החיים הם תנועה וככל שאנחנו נעים ומניעים את המחשבות התקועות, אנחנו נפתחים לקסם החיים. היום ניתן לנשום את הזרע לתאי הגוף ולהבין מה עלינו לשנות עכשיו בגישה הפנימית שלנו ומה כדאי לעשות לשם כך. הזרע מביא אותנו להכרה ברורה בשינויים שבהם אנחנו רוצים עכשיו. אז הוא מזמין אותנו לפעול בשטח לקראת שינוי פנימי מהותי או לחילופין שינוי ממשי במציאות החיים היום יומית שלנו.

לפי החכמה הסינית הצורה הגיאומטרית של שלושת הימים הראשונים של הגל קרויה: "קדמה", "התקדמות" (הקסגרמה 35) ועפ"יה בימים אלה ניתן ליישם רעיונות ולהוציא לפועל מטרות חדשות (זרע 3). הסינים מוסיפים כי קיים עכשיו פוטנציאל לתקשורת בכל הרמות (רוח 1), במקביל לאפשריות של תמיכה, כנות, עידון, שיפור והשפעה יוצאת דופן (לילה 2).

נחש
ה- 8/1: טון 4 של זריעת פתרונות לאתגר הלילה, באנרגיית הנחש: חכמת הנחש העצמאי מלמדת שהדרך היחידה לחיות ולבטא את הרוח המגנטית שבתוכנו היא הדרך האותנטית שלנו, ללא השוואות ל"דשא של השכן" ולנורמות החברתיות. ביום העצמאי הנחש מלמד אותנו לצעוד בשמחה בדרך האינדיבידואלית שלנו מבלי לבזבז אנרגיה בתנודות האוטומטיות המיותרות אל עבר הקונספטים והנורמות ה"מקובלות". הנחש היום מרגיע את מערכת העצבים האקטיבית שלנו שכתוצאה מההתמודדות עם אתגר הלילה והחיים, בשלב הזה יכולה להיות מוצפת ברמת מתח גבוהה. הנחש מסמל חיות ונוכחות בתוך הגוף ומלמד כיצד לשמור על רמת אנרגיה גבוהה, נטולת מתחים בתוך המערכת שלנו. כדי לפתור את אתגר הלילה ולהרגיש בנח בגוף ובחיים, הוא מדריך אותנו לחיות, להתענג ולחוות את המגוון האינסופי הקיים ברגע זה ממש.

ההתבוננות בחשכה הפנימית מעלה סוגיות שונות אל המודעות שלנו והנחש האלכימאי מלמד להתמיר את הרעל המחשבתי, המועקות הרגשיות והתשוקות המוגזמות. הוא מחבר אותנו אל חכמת האבות הקיימת בסלילי הד.נ.א. שלנו ובעזרת הידע האינסופי הזה שבתוכנו, אנחנו מסוגלים לשנות את המחשבות השליליות. בעזרת אהבת החיים של הנחש והתנועה הספיראלית שלו ניתן להאיר "לופים" שכליים וטשטוש פנימי שנוצרו לאורך השנים במוחנו. ההנחיה של הנחש היום היא לחיות את מה שמשמח את ליבנו ומחייה את גופנו ולהנות מצוף החיים העסיסי והמגוון.

מגשר עולמות
ה- 9/1: טון 5 שבו אנחנו מגבשים כח רצון חזק לפתור את אתגר הלילה, באנרגיית מגשר העולמות: המגשר מסמל ניקיון, שחרור, סליחה וטרנספורמציה. העוגן של הגל נשען על היכולת לנקות מעצמנו שליליות ודחיסות שכל הזמן מצטברות בתאי הגוף שלנו. מגשר עולמות קוואנטי מלמד על כך שהנטל שאנחנו סוחבים עימנו הוא מידע ממוחזר שקיים עמוק עמוק בתוך המערכת הרגשית שבמוחנו. זהו מידע שהפנמנו בשלב כזה או אחר בחיים ומאז הוא קיים בתוך המח שלנו ומשפיע אוטומטית על חיינו. המודעות למיחזור המידע מורידה את הצורך להשתמש בו ומעלה את המוטיבציה לחפש דרכים אחרות.

ביום שבו אנחנו מתחברים למרכז הפנימי שבנו, אנרגיית המגשר מלמדת כיצד לרפא את המידע הממוחזר הזה ובכך מגדילה את היכולת להתמודד עם אתגר הלילה הירחי. הריפוי של המגשר משחרר מאתנו מועקות ואמונות דפוסיות שעד היום ניהלו את חיינו ומאפשר להרפיה מהלחצים והקשיים היום יומיים. כתוצאה מהניקוי אנחנו מתמלאים בקלילות ומצליחים לזרום בספונטניות ברגע, מתוך שמחה על אפשרויות החיים. ביום החמישי של גל הרוח אנחנו יכולים להגיע למקום של חמלה אמיתית פנימית לעצמנו ולסובבים אותנו. היום ננשום את המגשר לתאי הגוף ונמלא את עצמנו מכף רגל ועד ראש באור לבן מרפא.

יד
ה- 10/1: טון 6, שבו מתחילים לזרום עם הפלוס בחיינו באנרגיית היד: היד היום מלמדת כיצד לזרום מתוך ידיעה פנימית בטוחה ושלמה. ככל שנתחבר ל(יד)ע הפנימי שלנו, נוכל לפעול מתוך הרצון הרץ והזורם שבליבנו ולא מתוך הצורך הצר והמגביל שבמוחנו. במקום לנוע בחיים בתחושות של לחץ, בלבול ודאגה, אנחנו לומדים לסמוך על עצמנו ועל היכולות שבנו. תהליך הגל מלמד אותנו שכדי להרגיע את רמות המתח הגבוהות שפעמים רבות אנחנו מגיעים אליהן ( וזאת כתוצאה מהלילה שבתוכנו), עלינו פשוט להאמין בעצמנו ובכך שאנחנו יודעים מה נכון לנו. האמונה בעצמנו מאפשרת לעשות את שלנו, לזרום בלי מעצורים ולנוע הלאה, מבלי להתעכב באף נקודה.

היד הקצבית מחברת אותנו לכוח פנימי מגובש שמאחד בתוכנו את ארבעת האלמנטים, ממלא אותנו בתחושה של ביטחון עצמי ומעצים אותנו. החיבור לידיעה הפנימית מאפשר להגשים בהנאה את הרצונות שלנו וליצור פרויקטים מגוונים במציאות היום יומית. ביום שבו אנחנו מארגנים את העניינים בשטח ועושים את "הסידורים" הנדרשים לקראת שיא הגל, היד מלמדת אותנו לזרום בנעימים מעניין לעניין ולממש את עצמנו על מגוון הכישורים הקיימים בנו. היום ננשום את היד אל תאי הגוף, נתחבר לידע שבתוכנו ובעזרתו "נתקתק" עניינים שוטפים במציאות ה"יום יומית".

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה את הימים הרביעי עד השישי בגל קרויה: "תועלת", "עלייה", "התווספות" (הקסגרמה 42) והיא מלמדת שהכל אפשרי עבורנו בזמן מיוחד זה (מגשר 5). עפ"י הסינים כדאי לנו לנצל את הזמן כדי לשחרר התמכרויות והרגלים הרסניים שלא משרתים אותנו יותר (נחש 4). הם מוסיפים שע"י התמדה, משמעת עצמית ורצון יציב ומתמשך ניתן להשיג את מטרותינו ולהרחיב אותן גם לשירות הכלל (יד 6).

כוכב
ה- 11/1: טון 7, שיא הגל באנרגיית הכוכב: בשיא גל הרוח הכוכב ממלא אותנו באנרגיית האהבה ללא תנאי של ונוס ובזוהר האינסופי של האנרגיה הספיראלית. אתגר הלילה ותהליך סגירת המעגלים של סוף הלוח מעלים בנו שליליות, ביקורתיות ומטען כבד מהעבר. כדי להתמודד עם האפלה המחשבתית שבתוכנו, הכוכב מלמד לשנות את הדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים לדימויים חיוביים. בשיא התהליך הכוכב "עובד" במלוא המרץ וממלא אותנו בחיוביות וביש. במקום לנוע מהבסיס של החסר והשליליות המוכרים לנו, אנחנו לומדים להתמקד במה שכן טוב בחיינו ובמה שכן יש לנו. על מנת לאפשר את תהליך סילוקם של הפחדים העמוקים הכוכב פוקח את עינינו לראות את היופי שכבר קיים בנו ובכל רגע נתון בחיים המרתקים הללו. הוא ממשיך וממשיך להטעין אותנו מבפנים עד למצב שבו אנחנו הופכים את הפלוס הזה לנקודת המוצא שממנה אנחנו פועלים.

ביום המהדהד ננשום את האור של הכוכב ונקבל את עצמנו ואת חיינו כפי שהם ברגע זה ממש. בזמן הנשימה נחווה רטט מעודן של אהבה במרכז הלב שלנו ונדמיין כיצד אנחנו הופכים למגדל-אור שמאיר ומתפשט לכל עבר.

ירח
ה- 12/1: טון 8 של היושרה הפנימית באנרגיית הירח: ירח גלקטי מעיד על כך שבגל הרוח אנחנו בתהליך של התבוננות עמוקה וכנה אל תוך עצמנו ושקיימת עוד "עבודה" על המידע הרגשי שלנו. הירח מחבר אותנו אל מאגרי הזכרון של התת מודע שלנו שבהם נמצאים הטראומות והפצעים מהילדות שלנו. בהשראת הירח אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "עד כמה באמת נגעתי בשורשי הפחדים שלי"?, "עד כמה אני מסכימ/ה להתבונן באומץ במנגנוני ההישרדות האוטומטיים שאימצתי לעצמי מאז היותי ילד/ה"?, "עד כמה אני בוחר/ת את האירועים בחיי ועד כמה הדפוסים העמוקים הם אלה שמנהלים אותי?", "עד כמה אני- אני במסגרת סיטואציות משפחתיות"?, "עד כמה סלחתי לאמא ולאבא שלי"?, "עד כמה אני באמת מגשימ/ה את הפוטנציאל הגלום בי ומחובר/ת לעוצמה הטמונה בתוכי"?

הירח הגלקטי עוזר לנו לענות על השאלות הללו ומגביר את הרגישות והרכות שלנו כלפי עצמנו. הוא מסמל תחנת שידור וקליטה ומחדד היום את יכולת הקליטה שלנו לסימנים ולסמלים שכל הזמן אנחנו מקבלים "על הדרך". במהלך הגל אנחנו מוזמנים לשים לב לסימנים הללו, שמגיעים באינסוף של דרכים וצורות ובעזרתם לקבל את התשובות לכל השאלות שלנו. אנחנו לומדים לשחרר את התנועה במציאות מתוך מידע רגשי ממוחזר ובמקומו מטעינים את המוח שלנו במידע הגיוני וחיובי. ככל שהתהליך הזה נמשך, אנחנו מתחברים לעוצמה המלאה שבנו וליכולת להתגלגל כמו כדור, בקלות ובסינכרוניזציה מושלמת במציאות החיים.

כלב
ה- 13/1: טון 9, נקודת המפנה בעלילת הגל מגיעה עם אנרגיית הכלב: הכלב הסולארי מלמד שככל שנשמור על איזון רגשי ונלמד לפעול דרך ההגיון הבריא שלנו, כך יעלמו המועקות מחיינו. בכולנו קיימת מערכת מידע רגשית שממחזרת ופועלת באופן אוטומטי. הקפיצה של הגל מתאפשרת כשאנחנו מבינים שהחשכה הפנימית שבתוכנו "מופעלת" אוטומטית ע"י מידע רגשי דפוסי. ברגע שאנחנו מתבוננים בהגיון במנגנונים הללו, התגובה הרגשית השלילית נעלמת והפתרונות מגיעים. בעזרת הכלב אנחנו מוותרים על הדרמות בחיינו, על הסערות וההתרגשויות הקיצוניות ובמקומם לומדים לפעול ממקום הגיוני, הוגן ומאוזן. השקט שבלב מתאפשר רק כשאנחנו לומדים להעמיד את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיים ומפסיקים לבזבז אנרגיה על ריצוי הסובבים אותנו.

ביום הסולארי אנחנו מבינים שכדי לראות מבעד לדפוסים האוטומטים ולנוע בהשראת הרוח, עלינו לפעול בהשראת המשפט: "ואהבת לרעך כמוך". הרבה מחוסר האיזון הרגשי קשור בעובדה שאנחנו שוכחים את ה-"כמוך". כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם אנחנו לומדים להפוך לחברים הכי טובים של עצמנו. הנאמנות לרצונות ולצרכים שלנו שומרת על רמת האנרגיה שלנו בתוכנו, פותחת את ליבנו לעצמנו ולסובבים אותנו ומאפשרת למימוש הרוחני הגבוה שלנו.

לפי הסינים האנרגיה שמלווה אותנו בימים השביעי עד התשיעי של הגל קרויה: "הרמוניה", "התלהבות" (הקסגרמה 16) והיא מלמדת אותנו לזרום עם עצמנו, עם חיינו ועם הגוף שלנו, מבלי להתנגד ולבזבז אנרגיה (כוכב 7). אנחנו לומדים לזרום בחיים (ירח 8) ובכך מאפשרים לשיתופי פעולה ולביטוי מלא של עצמנו ברגע העכשווי (כלב 9).

קוף
ה- 14/1: טון 10, בו אנחנו מדייקים עוד יותר את הקפיצה המתרחשת בגל באנרגיית הקוף: הקוף הפלנטרי מלמד כיצד לשחק את משחק החיים עם תמימות וסקרנות של ילדים. התמימות ונתינת האמון "קצת" נעלמו מעולמנו והפוליטיקה, האשמה והלחץ הפכו לשליטים הדומיננטיים. חשיבה לבבית אינה קשורה בשכל עמוס לעייפה ולכן הקוף מחבר אותנו לילד היצירתי, הקסום והחינני שבתוכנו. עם התפתחות החברה המערבית למדנו שכדי "להצליח" בחיים עלינו להיות רציניים, אחראיים, מודאגים ובוגרים. הקוף מלמד שיהיה לנו הרבה יותר קל לזרום בחיים ממקום משועשע, מלא בהומור שנוקט בזווית ראייה קלילה לגבי הסיטואציות השונות בחיים. המועקות וחשיבת היתר של הלילה נעלמים ברגע שאנחנו לומדים לנוע ממצב אחד למשנהו בקלות ומתוך היצירתיות שבנו.

ביום של ה"פינישים" הקוף ממלא אותנו במנה הגונה של צחוק, מקוריות ואופטימיות. ככל שאנחנו משתחררים מהכבדות ומהביקורתיות של הלילה שבתוכנו, הקוף מחבר אותנו ישירות לשדה הנפש וממלא אותנו במידע חדש ובהברקות מקוריות. אז אנחנו מוזמנים להתחבר לרוח המגנטית של תחילת הגל ולבטא בדרכים שונות את ההשראה האינסופית שזורמת דרכינו.

אדם
ה- 15/1: טון 11 שבו אנחנו משחררים דפוסים עמוקים ומכשולים פנימיים שעדיין קיימים בתוכנו, באנרגיית האדם: במהלך גל הרוח אנחנו מבינים שהחשכה הפנימית והרעש האינסופי נובעים מ"לופים" שכליים שחולפים במוחנו ושלא מפסיקים כמעט אף פעם. המחשבות הדפוסיות מלוות אותנו כל הזמן, החל מהרגע שבו אנחנו פוקחים את העיניים בבוקר ועד למצבי העייפות המוגברים של הערב והלילה. אצל רובנו קיים שכל מניפולטיבי שכל הזמן מטיל ספק בכך שניתן לחיות חיים מאושרים כאן במציאות הפיזית הקוטבית. לאדם המערבי החוקר בעל הגוף המנטלי המפותח קיימת נטייה להיות סקפטי ולרוב הוא לא מאמין שבאמת ניתן לחיות את מה שרוצים ולהפוך ל"גביע שפתוח לשפע של היקום".

האדם של היום האחת עשרה עוזר לשחרר את המחשבות הבלתי פוסקות הללו שמעלות את רמת המתח במערכות שלנו. הוא ממקד אותנו אך ורק במציאת הפתרונות לכל הבעיות והמכשולים הקיימים. האדם גם מסתכל בגובה הלב ומאפשר לאחרים להיות בדיוק כפי שהם, ללא שפיטה וללא הצורך לשנות אותם. כל אדם הולך בדרך עם המידע הסובייקטיבי שמוטבע בו ושום דבר לא מכוון אלינו באופן אישי. כשאנחנו משחררים ציפיות מעצמנו ומהסובבים אותנו, אנחנו מסוגלים לזרום בקלילות ממצב אחד לאחר. בעזרת האדם אנחנו לומדים לצעוד בתבונה בדרך שלנו, "לכבד את האדם באשר הוא אדם" ולקראת סוף הצ'ולקין למגנט לעצמנו שפע של הזדמנויות חדשות ומרגשות למציאות החיים.

הלך שמים
ה- 16/1: טון 12 של פתרון האתגר באנרגיה של הלך שמים: פתרון הגל מחבר אותנו ביראת כבוד למקום מאד עוצמתי בנשמתנו ומעיד על חמלה ואומץ נדירים שיכולים למלא את ליבנו במהלכו של גל הרוח. הלך שמים קריסטלי מסמל את המטה הקדוש הקם לתחייה, את אנרגיית הנביא והמשיח. כשאנחנו באמת מסכימים להסיר את הערפל המחשבתי והרגשי מתוך מוחנו, אנחנו מתמלאים באנרגיה אינסופית, נפתחים למסרים מקודשים ממערכות מידע מפותחות ולתקשורת ישירה עם המדריכים שלנו. הגל מלמד שהארתם של המקומות החשוכים הפנימיים בזוויות ראייה מחודשות משתלמת מאד ויכולה להוביל להתפתחות רוחנית גבוהה ולסמכות פנימית.

ביום של הפתרון יצרנו עוגן פנימי החלטי ונחוש שמאפשר להתעמת ישירות עם כל מה שמרפה את ידינו. ההחלטיות שבהדרגה נבנית בנו מאפשרת להפוך לסמכות של עצמנו ולהציב גבולות ברורים לכל "שואבי" האנרגיה למינהם. ההתמודדות עם הפחדים העמוקים מפתחת את היכולת לשמור על האנרגיה שלנו מכל סוג של התעללות פנימית וחיצונית ומבזבוז אנרגטי. כך נוצרים בחיינו גבולות אוטומטים לכל סוג של שליליות, מעצם המבנה היציב והחיובי שלנו. ביום הקריסטלי אנחנו מרגישים בנח עם עצמנו ומסופקים מההישגים שיש לנו בחיים. בעזרת הלך שמים אנחנו יוצרים מרחב מקודש לחקירה, ללמידה ולתנועה בין המימדים. ביום זה ננשום את הסמל של הלך שמים אל תאי הגוף, נשהה בהיכל המקודש של התדר הקריסטלי ונקבל את הסימנים המיועדים להתפתחות שלנו עכשיו.

לפי הסינים האנרגיה בימים האחרונים של סוף הגל קרויה: "התחלות קשות" (הקסגרמה 3) והיא מלמדת כיצד לטפל בבעיות השוטפות ובענייני היום יום השונים (לילה 2), תוך כדי גיבוש יסודות מוצקים וארגון המידע בסדר וביעילות (אדם 11). הסינים מוסיפים שבימים אלה אנחנו נולדים מחדש ללא ידוע (קוסם 13) וכתוצאה מכך חווים כאבי גדילה. עלינו להתארגן מחדש ולעמוד בסופת הרגשות, תוך כדי שמירה על עקרונותינו (הלך שמים 12).

קוסם
ה- 17/1: טון 13, בו מגולמת החכמה והקפיצה של הגל באנרגיית הקוסם: קוסם ביום השלוש עשרה מעיד על פתיחה לעוצמה המלאה שלנו ועל חיבור למערכות מידע משודרגות שהם מעבר לתהליכי המציאות ה"רגילה". הצמיחה עם אתגר הלילה מביאה אותנו למקום של ידיעה פנימית עמוקה שמאפשרת לביטחון בעצמנו ובהחלטות שלנו והופכת אותנו לסמכות של עצמנו. הגל מוביל אותנו בהדרגה מרוח קלילה, שמחה וזורמת אל עבר קוסם מחובר ויודע, בעל מבנה מח מפותח. מרוח תקשורתית בעלת יכולת ביטוי מדויקת אל קוסם שמהווה צינור של אור ומבטא בחמלה את הידע שבתוכו. מרוח שמחברת אותנו אל האמת הפנימית שלנו ויוצרת אפשרויות מגוונות למימוש אמת זו במציאות החיים אל הכוהנת הגדולה שמכילה בקלות את אינסוף האירועים המתרחשים במקביל.

ההתבוננות לתוך עומק הרגשות אפשרה לנטרול של מידע רגשי מתאי הגוף שלנו ולשחרור ההיצמדות לאותה התנהלות דפוסית ממוחזרת. הרוח מיגנטה את היכולת לזרום בהשראה ובכיף בחיים והפכה אותנו לקוסם שיודע את עצמו ואינו תלוי בפידבקים ובאישורים מהחוץ. ככל שמשתחררת מאיתנו התלות בעולם, בפידבקים ובזמן, אנחנו הופכים לקוסם קוסמי בעל היכולת להניף את שרביט הקסמים ולרפא את עצמו, את סביבתו ואת האדמה. ביום השלוש עשרה של גל הרוח אנחנו הופכים למיכל של ידע ושל אור שמכיל בתוכו בהנאה את המציאות הקוטבית האשלייתית. אז אנחנו מתחברים לתדר האהבה ללא תנאי ולאנרגיה הנשית הספיראלית של הבריאה ומסוגלים לחולל ניסים ונפלאות בחיינו. אמן ואמן!

מאחלת לכולנו גל רוח קליל, זורם ומלא בהשראה!

באהבה,

טליה.

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close