2012 זה עכשיוטורים אישיים

הגל הנוכחי: קוסם (26/2 עד 10/3)

[טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

קוסם
שנת 2013 הולכת ו"מתקדמת" והאנושות נמצאת בעיצומה של האצה שממחזור אחד למשנהו גדלה יותר ויותר. הכל קורה הרבה יותר מהר – כמויות של אינפורמציה מציפות את גלי האינטרנט, התקשורת עם הסובבים אפשרית מכל מקום, השבועות והימים חולפים במהירות מסחררת ושינויים פנימיים וחיצוניים מרחיקי לכת מתרחשים במציאות חיינו.

במחזור הנוכחי של שנת 20:13 ההאצה מגיעה למהירות שיא וקיימת עכשיו הנגישות עבור כולנו להתנהלות אחרת עם גלי הזמן. בני האדם הם יצורים שמודעים לשלושה מימדים: אורך, רוחב ועומק. מבחינתנו מימד הזמן הוא מימד נוסף וחיצוני לנו. הוא מחולק על ידנו למקטעים לינאריים של שבועות, ימים ודקות שמבחינתנו מתקיימים בכל מקרה והם אמת מוחלטת. באשליה הלינארית המדידה נדמה לנו שיש גורם חיצוני שכזה הקרוי זמן, שחולף ומתקתק מרגע לרגע ואנחנו מודדים ומתאימים את עצמנו ביחס לדבר החיצוני הזה. בשינוי התדרים המתחולל ברגעים אלו ממש קיימת האפשרות לקלוט שאנחנו אלה שנותנים את המשמעות לזמן ועמו גם לתהליכים הביולוגיים ושאנחנו טועים לחשוב שהוא נמצא אי שם בחוץ.

פער מהותי זה בנוגע לזמן הוא קריטי בדרך ראיית המציאות שלנו ומשפיע על כל רגע בחיינו. העבודה היום יומית עם הקודים הגיאומטריים של הזמן והתנועה במרחב המציאות על גבי הגלים מאפשרים בהדרגה להקטנת הפער ולנוכחות יותר ויותר מלאה ברגע העכשווי. אנחנו לומדים לצמצם את התנודה אל העתיד הווירטואלי ואל העבר הלא רלוונטי שיוצרים את אשליית הזמן. ככל שאנחנו מפקסים את המודעות שלנו להווה הממשי היחידי שקיים, אנחנו מצליחים לזרום מרגע לרגע. לאט ובהדרגה אנחנו מתחילים לקלוט שהזמן קיים בתוכנו ושאנחנו אלה שאחראיים באופן בלעדי על יצירת המציאות שלנו.

האנרגיות המוזרמות אלינו בצ'ולקין הנוכחי שמתחזקות עוד יותר עם גל הקוסם שמתחיל עכשיו מאפשרות לשינוי מהותי ביחס שלנו לזמן. המודעות האנושית מגבילה את עצמה לתפיסת זמן לינארית של עבר- הווה- עתיד שמוגבלת בלידה ובמוות. אנרגיית הקוסם עוזרת להרחבת שדה הראייה האנושי, לשינוי מבני פנימי ולתפיסה מחודשת בדבר המוות והאינסופיות שלנו. אנחנו לומדים לנוע מתוך זמן פנימי ומתוך ידיעה וודאית שהכל תמיד קורה בול בזמן. כשאנחנו במלוא האנרגיה שלנו אנחנו מסונכרנים באופן מושלם בכמה וכמה רבדים ומפתחים את היכולת להיות במקום הנכון בזמן הנכון, כפי שאמר טולקין בשר הטבעות: "קוסם אף פעם אינו מקדים ואינו מאחר…". 

קוסם
ב- 26/2: מתחיל גל הקוסם: הקוסם ממגנט אלינו את אנרגיית היגואר השואג והעוצמתי, את אנרגיית הכוהנת הגדולה שממלאה אותנו בתחושת פליאה ובהשראה אינסופית. הקוסם מסמל את הקסם ואחד מנושאי הגל הוא היכולת שלנו לחולל ניסים במציאות חיינו. אם כך, אז מהו בעצם נס? אותו דבר הקרוי בפינו "נס" הוא מידע שלא נמצא בטווח הקליטה שלנו כרגע או מעשה שלא ניתן לביצוע בעזרת היכולות המוחיות שלנו היום. כלומר נס הוא למעשה פונקציה של כמות המידע הקיימת במוחנו. אם כל אחד מאתנו יופיע עכשיו באיזה כפר פרימיטיבי נידח עם מצלמה, לפטופ וזיקוקים, הוא יחשב כאל בעל עוצמה וכוחות על. בסרט "הבליפ" ראינו את האינדיאני השאמאן שעומד על היבשה ורואה דבר לא מזוהה בתוך המים. במבנה המח של האינדיאנים באותו הזמן, לא היתה תבנית מוגדרת של ספינה ועל כן לא היה ביכולתם לזהות את התופעה המוזרה שלפתע צצה מולם. השאמאן התרכז עד מאד, ביקש בכל מאודו לדעת, עד שבסופו של דבר הצליח לקבל מידע ממקור אחר ולזהות את ה"חייזר" שבמים כספינה. עד לאותו הרגע מבחינתם של האינדיאנים, הספינה יכלה להיחשב כסוג של נס בדמותו של אל מוזר שמשפריץ אדים לכל עבר.

בגל הקרוב הקוסם פותח אותנו לידע חדש תוך כדי נטרול ההגבלות המחשבתיות שמצמצמות את האפשרויות שלנו. כדי להיות קוסם עלינו לנטרל את ענייני האגו מחיינו ואת כל התנודות שלנו ביחס לסביבה. הקוסם מהווה צינור נקי למידע שמוזרם אליו ואין לו צורך בהערכה, בפידבקים או בכותרות מסנוורים. אנרגיית הקוסם מאפשרת להפחתת התנודות הללו ביחס לנורמות ולסביבה ובמקום נוקשות וחוקים חיצוניים, הוא מלמד לזרום עם הידיעה הפנימית שלנו. אנחנו לומדים להקשיב ולסמוך על עצמנו וזאת במקום הצורך באישורים ובהכרה מהחוץ. ככל שאנחנו "מאשרים" את עצמנו לעצמנו, אנו נפתחים לידע טהור והופכים לקוסמים בהתנהלות היום יומית שלנו. ככל שאנחנו משתחררים מהתנודות אל עבר הבחוץ והעולם, הקוסם המגנטי מרחיב את טווח המידע שמוזרם אל תוך המערכות שלנו ויכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשרויות להתחולל עכשיו בחיינו.

חכמת גל הקוסם מלמדת שאנחנו יכולים לשנות את המידע האוטומטי והממוחזר שמגביל אותנו וכתוצאה מכך לפרוץ את הגבולות שהיו מוכרים לנו עד היום. אנו מבינים שזה לא באמת מגביל לחיות בגוף פיזי. מה שמגביל אותנו זה רק האמונה שלנו בנוגע למוגבלות שלנו. עבור בני האדם נס נחשב למשהו לא טבעי, אך הטבע הוא בסה"כ הטבעה של מידע בתוך המח שלנו. במידה ונשנה את סוג ההטבעה, את סוג הידע שממלא את מוחנו, נוכל ללכת אל מעבר למגבלות הטבע כפי שתפסנו אותו עד היום ולחולל ניסים וקסמים למען עצמנו ולמען האנושות כולה. אמן ואמן!

לפי הסינים, האנרגיה בימים אלה קרויה: "ריבונות", "בעלות על שפע רב", (הקסגרמה 14), לפיה ככל שננהג במתינות ובענווה נוכל להגיע לקדמה ולהצלחה גדולים. הסינים אומרים ש"התנהגות ראויה הכרחית כדי שנוכל להתמיד בהישגים" (קוסם 1). הם מוסיפים שיש לרסן את האגו ולהתאים את הערכים שלנו למציאות (נשר 2). יש להקפיד על הדיבור, הרעיונות והאמונות וע"י כך ניתן להגדיל את ההצלחה החומרית (אדמה 4).

נשר
ה- 27/2: טון 2, אתגר הגל באנרגיה של נשר בהדרכת יד: אתגר הנשר מבקש שנפסיק את הפער בין המצוי לרצוי ונלמד שאנחנו היוצרים היחידים של המציאות שלנו. בגל הקוסם הנשר מלמד אותנו לנטרל דינמיקות של קורבן ואשם מחיינו ולגדול אל מעבר לזווית הראייה הרגשית הממוחזרת שלנו. במקום להתלונן, להשליך, להאשים את האחר ולהתייאש, הנשר הירחי מלמד לקחת צעד לאחור ולראות את תמונת חיינו השלמה מלמעלה. במקום להדגיש את הקשה והשלילי ולצאת מפרופורציות, הנשר מבהיר ששום דבר לא קריטי וגורלי ומרחיב את זווית הראייה שלנו בנוגע להיבטים השונים במציאות החיים. ככל שאנחנו מצליחים להתרומם אל מעבר לתכנים הממוחזרים המוגבלים, אנו מזהים שאפשרות הבחירה תמיד קיימת בידינו ושעם נחישות פנימית וסבלנות ניתן להפוך כל רצון שלנו למעשה.
לאורך הגל אנחנו לומדים כיצד להתעופף בחופשיות מרגע לרגע ולבחור את האובייקטים השונים בחיינו.

בגל הדרקון שחלף נפתחנו לאפשרויות חדשות לפריצת דרך בחיים ועכשיו אנחנו לומדים להגדיל את נקודת המבט שלנו ולפעול באופן פרקטי להגשמת רצונותינו. היד מדריכה אותנו היום "לתקתק" את ענייני החיים השוטפים ופשוט לעשות את כל מה שמקדם את החזון שלנו. הקושי בגל הוא ביכולת לשמור על תחושה של רוגע ואיזון ולא להיכנס למתחים ולדאגות עקב ריבוי ההתרחשויות במציאות המשתנה. אנחנו נמצאים בגל קוסם שדוחף להתרחבות ולעוצמה, אך אין זה אומר שעלינו להכנס עכשיו לעשייה אינטנסיבית אלא ללמוד לאזן בין מימוש לבין זמן של מנוחה. ככל שנזכור שאנחנו חופשיים לעשות בדיוק את מה שאנו רוצים ו"נקפיד" לעשות זאת, נוכל להגשים בשמחה ובריקוד את החלומות הכי מרחיקי לכת שיש לנו.

לוחם
ה- 28/2: טון 3, באנרגיה של לוחם בהדרכת שמש: ביום השלישי של הזרימה האינטואיטיבית אנחנו מתחברים לאנרגיית הלוחם שבנו, שמעז ושואל את עצמו שאלות בנוגע לחיים בכלל וכן לדרך המדויקת עבורו ולהיבטים ספציפיים בעשייה שלו בפרט. כדי ליצור שינוי פנימי מהותי בתפיסת המציאות שלנו עם הקוסם אנחנו מתמודדים עם מאבק פנימי בין הצורך- הצר והמוגבל לבין הרצון- הרץ והפתוח לאינסוף אפשרויות. הלוחם האינטליגנט והסקפטי חוקר ובודק עד כמה הוא נאמן לעצמו, לחזון שלו ולאמת שהוא מבקש לבטא כאן בכדור הארץ. הוא מתבונן לעומק ברצונות העמוקים שלו ובאמת הנכונה לו ומכוון את עצמו להילחם בכנות ובעוז בספקות, בשליליות ובפחדים. תהליך ההתבוננות פנימה עם הלוחם החשמלי עוזר לנטרול האוטומטים המוגבלים ולהיפתחות לדרך חדשה של תנועה בחיים.

השמש שולחת אלינו היום אור ומידע שמבהירים עבורנו סוגיות בעייתיות שונות. הלוחם מטיל ספקות וחווה תחושה של חוסר וודאות והשמש מחזירה אותנו כל הזמן לעובדות הריאליות ולבהירות פנימית. השמש מקרינה אש יוקדת שממלאה אותנו בלהט ובאנרגיה יצירתית לפעול בהתאם לידיעה הפנימית שלנו. ככל שאנחנו מטעינים את עצמנו באש ובהגיון בריא, הלוחם שבנו מסוגל ללכת באומץ ובחכמה בדרך האמת שלו ולממש את עצמו ובגדול.

אדמה
ה- 1/3: יום רביעי של זריעת האפשרויות לפתרון אתגר הנשר באנרגיה של אדמה בהדרכת הלך שמים: כדי להתחבר לעוצמת הקוסם, האדמה העצמאית מכוונת אותנו לתרום לשינוי התדרים שמתרחש עכשיו, להתקרקע ובלי יותר מדי דיבורים, פשוט לעשות את שלנו. כאנושות מתפתחת אנחנו עדים לאסונות רבים ושונים על פני כדו"א שלנו – שיטפונות, גלי חום, איומי מלחמה, רעב, עוני ועוד. כחלק מהתפתחות האבולוציה מועבר אלינו מידע של אהבה ללא תנאי שמוזרם דרך קרניים אולטרא סגוליות. האור הסגול המעודן ברובו עדיין לא מוכל בתוך המערכות האנושיות הדחוסות שלנו ועל כן נפלט החוצה מהמערכת, מחמם את כדו"א וגורם לאסונות השונים.

ב-13 בפברואר החל מחזור חדש של צ'ולקין שמזרים רטטים חדשים לכדו"א ומעביר אותנו קפיצת דרך קולקטיבית נוספת. אמא אדמה הולכת ומתפתחת לקראת שינוי סופי באבולציה שלה ועל כן היא קוראת לכולנו להתעורר. ביום הרביעי האדמה מזרימה אלינו כמויות אדירות של מידע חדש על מנת שנרחיב את היכולות המוחיות שלנו אל מעבר למה שהן עכשיו ונתעורר למסלול הייחודי שלנו. הלך שמים מסמל צמיחה והתפתחות רוחנית ומאפשר להכיל את הרטט החדש ולהפוך אותו למידע קונקרטי עבורינו. הוא מדריך אותנו היום לתרגם באופן מעשי את המידע המעודן אל תוך מציאות החיים היום יומית.

ביום הרביעי של הזריעה המנטלית אנחנו מוזמנים ליצור לעצמנו מרחב נקי ומקודש, ללא הסחות חיצוניות שבו נוכל לחקור, ללמוד, לעבד ולהכיל את הרטט המעודן ואז יחד עם האדמה לתרגם את חזון הנשר הגבוה שלנו למעשים פרקטיים.

מראה
ה- 2/3: טון 5 של החיבור לכח הרצון הפנימי שלנו, באנרגיה של מראה בהדרכת מגשר עולמות: המראה ביום החמישי מגדילה בנו את המוטיבציה להמשיך לנוע בקלילות מסצנה אחת לאחרת תוך כדי הבנה שהעולם מורכב ממראות מגוונות שמלמדות אותנו על עצמנו. כדי לגבש עוגן פנימי להמשך החיבור לקוסם שבתוכנו, אנחנו לומדים לראות את כל הצדדים שלנו, גם את אלה שלרוב אנחנו מעדיפים להדחיק ולהעלים מעצמנו. כשסוף כל סוף אנחנו מסכימים לראות את הכל, אנחנו מודרכים ע"י מגשר העולמות לסלוח לעצמנו על הצדדים שאנו פחות אוהבים. הצדדים הללו הן בסה"כ הטבעה של מידע שאנחנו ממחזרים לאורך שנים ארוכות וניתן לנקות אותו מהמערכות שלנו.

המראה מאפשרת להפסקת התרגומים וההשלכות על המראות הסובבות והמגשר מדריך לרפא את השליליות, ההרס והביקורת העצמיים שהם אוטומטים רגשיים שמוטבעים בנו. ככל שאנחנו מנקים טראומות ופצעים רגשיים מתאי הגוף, המראה הקוואנטית מאפשרת לנוע בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, כשאנחנו נוכחים לגמרי ברגע ומשקפים במחשבות, במילים ובמעשים את אינסוף האפשרויות הקיימות תמיד.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה היא של "מסה קריטית" (הקסגרמה 28), לפיה המצב הנוכחי הולך ונעשה כבד בשל מספר רב של שיקולים (נשר 2). הרבה החלטות, רעיונות ואפשרויות שגורמות לתחושה שהמצב עולה על גדותיו (סערה 6). זהו שלב מעבר ובו נדרשת פעולה מהירה ויעדים ברורים (שמש 7). זמנים אלה של התפוצצות פנימית חושפים את המהות של העצמי ובעזרת נחישות פנימית ניתן לצאת מהם מחוזקים (מראה 5).

סערה
ה- 3/3: טון 6 של זרימה עם הפלוס, באנרגיה של סערה בהדרכת סערה: תהליך הרחבת המידע במוחות שלנו צובר תאוצה ולקראת שיא הגל הסערה מרפאה, מטהרת ומאזנת אותנו. כדי שנוכל להתחבר לקוסם שבתוכנו הסערה ביום של האיזון מאפשרת לרפא את עצמנו מכל המסה התאית השלילית שמצטברת בתוכנו במהלך הזמן. ביום זה אנחנו מאזנים את הצרכים של הגוף הפיזי, הרגשי והמנטלי שלנו ובכך מאפשרים לקסם ולהשראה לזרום בתוכנו. הריפוי העצמי מזרז את ההתפתחות שלנו ואת שינוי המידע הקיים במוחנו.

הסערה הקצבית מגדילה את הביטחון העצמי שלנו ביכולות ובידע הקיימים בנו. נתינת האמון בעצמנו מאפשרת לארגון אינסוף הפרטים הנדרשים למימוש החזון הגבוה שלנו. ההטענה הפנימית עם הסערה הכרחית עד למצב שיש לנו אמון ביקום כולו ובכך שכל מה שקורה הוא תמיד מדויק ולטובתנו. ככל שאנחנו מתמקדים בפלוסים הקיימים בנו ובחיינו ומתייצבים, אנחנו מתמלאים באנרגיה ובכוחות ומסכימים לקפוץ למימי החיים הגועשים ולממש בשמחה את חלומותינו.

שמש
ה- 4/3: טון 7, יום שער, שיא הגל באנרגיה של שמש בהדרכת אדם: השמש בשיא גל הקוסם מייצבת את אש הלהט והיצירה שבתוכנו ומלמדת כיצד לנתב אותה לכיוונים פרודוקטיביים. אנחנו נמצאים בגל קוסם שמלמד להגשים את החלומות מרחיקי הלכת שלנו והשמש המהדהדת מעידה על כך שנדרשת אנרגיה יציבה ומעוגנת כדי להפיק פרויקטים ולהגיע לתחושה של מימוש בחיים.

בשיא הגל אנחנו מכווננים לתעל את האש הפנימית שבתוכנו למקומות של בהירות, אור וחיות ולהקפיד לעשות את מה שגורם לנו להיות מאושרים. האדם מדריך אותנו היום לשחרר את השכל המניפולטיבי שמטיל ספק בכך שאנחנו באמת יכולים להפוך לקוסמים במציאות הקוטבית והדחוסה. הוא מלמד כיצד להתמקד בפתרונות ולא בבעיות, באפשרויות ולא במכשולים. להקשיב לרצון הרלוונטי לכל רגע במהלך הדרך ובחכמה ליישם אותו. ביום שער זה אנחנו מפסיקים לאבד אנרגיה על הקשיים ומצבי הייאוש ובמקומם מתחברים לאלמנט האש שבנו ולהגיון בריא. ככל שנתחבר לתבונה הפנימית ולידיעת הלב של האדם שאנחנו, נוכל להרחיב את מעגל ההשפעה שלנו ולחיות את חיינו בדרך מעוררת השראה.

דרקון
ה- 5/3: טון 8 של החיבור ליושרה ולאמת הפנימית שלנו, באנרגיה של דרקון בהדרכת נחש: אנרגיית הדרקון מאפשרת להתבונן במקומות שבהם אנחנו עדיין לא מקבלים את עצמנו כפי שאנחנו באהבה, ברכות ובאימהיות. אנו מוזמנים לבדוק עד כמה אנחנו מתמקדים במה שיש בחיינו ובמה שמצוי בנו, במקום להיות עסוקים בהרס ובביקורת עצמיים. הדרקונית הגלקטית מזמינה אותנו לשאול את עצמנו היום: "מה אני אוהב/ת בעצמי?", "מה אני אוהב/ת בחיי?", "לאיזה השגים כבר הגעתי בחיים הללו?", "מה יש בי?", "מה יש במציאות שלי?" התשובות לשאלות הללו יאפשרו לפוקוס על מה שכבר מצוי במציאות חיינו ובכך למגנוט של עוד ועוד "יש" ממשי.

הדרכת הנחש המסמל אלכימיה מאפשרת "להשיל את עורנו ולהתמיר את הרעל המחשבתי, האמונות השגויות ותוכנת החסר לעוצמה חיובית. דרך החיבור למהות הדרקון אנחנו בודקים היכן עדיין יש צורך בהתמרה הזו של הנחש. הנחש מחבר אותנו לתדר של שמחה וככל שאנחנו מתמלאים בחיות מבפנים, אנחנו מסוגלים לקבל את עצמנו ללא שפיטה. לאחר בדק הבית הגלקטי שאנו עורכים, ההזנה והרכות של הדרקון יחד עם החיות והאינדיבידואליות של הנחש מאפשרים לנו לנוע בשמחה אל עבר מימוש חלומות הנשר שלנו.

רוח
ה- 6/3: היום תשיעי בגל הקוסם, יום שער, באנרגיה של רוח בהדרכת מראה: ביום שער זה יצירת החזון ותחושת המימוש העצמי מתחילים להתגשם במציאות שלנו בעזרת יכולות התקשורת הקיימות באנרגיית הרוח. ביום של הפענוח הרוח הסולארית עוזרת להבין שהיכולת להגשמה של כל רצון תלויה באופן הביטוי שלנו. ככל שאנחנו מתבטאים באופן הגיוני, חד ומדויק, אנחנו מסוגלים ללכת עד הסוף עם האמת העמוקה ביותר שלנו. גם המראה המדריכה מחזקת את ההתייחסות הריאלית שלנו לעובדות הנתונות בכאן ועכשיו.

ביום של "נפילת האסימון" אנחנו לומדים להתייחס באופן מעשי ולא רגשי אל העובדות בחיינו. במקום לבזבז אנרגיה על השלכות ותרגומים רגשיים, אנחנו לומדים לבטא באופן ישיר ובהיר את הרצונות שלנו. במקום להתעייף מאינסוף ההיבטים הכרוכים במימוש של חזון, אנו יוצאים אל העולם עם האיכויות הזכריות שבנו. המראה מדריכה אותנו לראות את כל הצדדים שלנו ואת כל מה שהביא אותנו עד הלום: הכאב, השמחה, העצב והתמיכה. ואז לראות מבעד לאשליה- לראות איך שהכל הוא למעשה השתקפות שלנו, איך שלכל רגע בדרך יש תפקיד ואיך שהכל פועם בסדר אלוהי מדוייק. ביום הסולארי אנחנו מבטאים בהנאה את השראת הרוח שבנו דרך אינסוף ההשתקפויות שיצרנו וזורמים בקלילות של יונק הדבש ממצב אחד למשנהו.

לילה
ה- 7/3: טון 10 של ההתגלמות, באנרגיה של לילה בהדרכת קוף: ביום העשירי אנרגיית הלילה מאפשרת להאיר חשכה פנימית שעד היום לא העזנו לגעת בה. ברגע שאנחנו מסירים את הערפל של הלילה הפנימי, את החשכה של הפחדים הממוחזרים שבתוכנו, אנחנו מקבלים גישה לאור, למידע חדש שמשנה את זווית הראייה שלנו. אנרגיית הלילה משולה לרחם, לבית, למערה. לאחר שיושבים זמן מה במערה חשוכה, באיזשהו שלב מתחיל להפציע האור.

ביום של עיצוב הדקויות בדרך לפתרון, הלילה הפלנטרי מבקש ש"נחפור" עוד טיפה פנימה וננקה מידע שלילי ממוחזר. נזכור שאתגר הגל הוא לבטא בעזרת ידי האלוהים את חזון הנשר שלנו וביום הפלנטרי מהות הלילה מאירה את הפחדים הפנימיים שמנעו מאיתנו מליצור אותם עד היום. הדרכת הקוף מבקשת מאתנו ליצור, ליצור וליצור! לבטא את המקוריות שלנו לאורך הדרך שבה אנחנו הולכים וברוח קלילה ומשועשעת להוציא לפועל את הרצונות שלנו.

הקוף הוא הילד הגאון שבתוכנו ומלמד לשחק את משחק החיים בקלות, בהומור ובהנאה. בתהליך הגל אנחנו לומדים כיצד להרגיש לגמרי בנח עם עצמנו בכל רגע נתון, משחררים את רצינות היתר והכבדות ולומדים לזרום בנינוחות מרגע לרגע. תהליך זה מפנה מקום לאינטואיציה ולידיעה פנימית עמוקה, שהם אלה שמתחילים לכוון את התנועה בחיינו. תנועה אינטואיטיבית חדשה זו פותחת עבורנו את דלת הכניסה לעולם הניסים והקסמים.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה בימים אלה קרויה: "עוצמה רבה" (הקסגרמה 34), לפיה העוצמה (קוסם 1) מעמידה במבחן אמיתי את אופיו של האדם: את המילים, המחשבות והמעשים שלו (לילה 10). האחריות להתנהגות ראויה בתקופות של עוצמה היא רבה (נחש 12). הסינים מוסיפים שככל שהמטרות הן לטובת הכלל, כך צפויה הצלחה בעניינים ארציים (מגשר 13).

זרע
ה- 8/3: טון 11 של השחרור, באנרגיה של זרע בהדרכת זרע: הזרע ביום של השחרור מלמד שהסיבה לכך שאנחנו לא פורצים את המגבלות המוטבעות בנו נעוצה בפחד בסיסי ועמוק משינוי. לרוב בני האדם מאד מפחדים מלנוע ללא ידוע ומעדיפים לשמור על הקיים והמוכר. בתודעה הקולקטיבית שלנו קיים פחד משינוי משום שבזכרון שלנו שינויים הובילו לאסונות, לכאב ולהרס. אך זוהי רק זווית ראייה חלקית בנוגע למהות השינוי ולאט ובהדרגה אנחנו נפתחים לעובדה שבכל מקרה הכל משתנה כל הזמן וככל שנקדים להשתנות גם אנחנו, כך חיינו יזרמו לכיוונים חיוביים יותר ויותר.

כדי להתחבר לקוסם, לעוצמה, ליושרה ולחזון גבוה, עלינו להסכים להשתנות ולשחרר את כל ההרגלים, האמונות והתבניות שלא רלוונטיים יותר למחזור החדש של הצ'ולקין. ככל שאנחנו משילים מאתנו הרגלים וקיבעונות ישנים ונעים אל עבר החדש והלא ידוע, מובטחים לנו מימוש יצירתי ושפע רב.
ביום השחרור הזרע מכוון אותנו בצורה מדויקת יותר אל עבר צמיחה בהיבטי החיים השונים, התפתחות המודעות ותנועה חדשה ואחרת בחיינו.

נחש
ה- 9/3: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של נחש בהדרכת אדמה: חכמת הגל מלמדת שהרחבת היכולות המוחיות שלנו היא תוצאה של נוכחות מלאה בגוף וחיבור לטעם, לתענוגות ולשמחת החיים. כל הידע כולו נמצא בתאים שלנו ועם הנחש הקריסטלי היום אנחנו מחוברים דרך ערוצי גופינו לחכמה אינסופית. הנחש בפתרון גל הקוסם מעיד על כך שבמהלך הגל הצלחנו לגעת באומנות האלכימיה, הפכנו תקיעות ושליליות לתקווה ולחיוביות ואנחנו זורמים בדרכינו הייחודית, הצבעונית והאותנטית.

האדמה בהדרכה מאפשרת לקרקוע נעים וזורם של הרצונות האינדיבידואליים והרעיונות המקוריים שלנו. כולנו סוג של מערכות מידע שתוך כדי חיינו הארציים מקבלות ואוספות ידע. כל אחד מאיתנו מחובר לרשתות מידע אישיות וקולקטיביות ועפ"יהם הוא מתנהל בחייו. כתוצאה מעבודה מרוכזת של קבוצות אור שונות שנעשתה לאורך השנים האחרונות, נבנתה רשת אדירה של מידע מעל לכדור הארץ שלנו. האדמה בהדרכת הפתרון מאפשרת להפעיל ולהצית רשת מידע זו ומעבירה היום כמויות של מידע אינסופי אל תוך המערכות שלנו.

לקראת סוף גל הקוסם אנחנו מתמזגים עם מערכות מידע שבעבר הלא רחוק לא היו בגדר אפשרות עבורנו. החיבור לרשת הפרושה על פני האדמה וההתעוררות שלנו אל עבר הגשמה עצמית ממלאים אותנו באנרגיית חיים. אנחנו מבינים שככל שהשורשים שלנו מעוגנים היטב אל עומק האדמה, היכולות שלנו הולכות וגדלות ואנו מסוגלים לחצות מימדים וזמנים ולהגיע אל אינסוף האפשרויות שבשמים. וכך עם תחושת גוף נוכחת וזרימה קולחת של האנרגיה שלנו ניתן לחיות חיים של עונג, עוצמה וגיוון בביטויים שונים של חכמה.

מגשר עולמות
ה- 10/3: טון 13 של הנוכחות, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת כלב: מגשר העולמות מסמל מוות לצורת חיים אחת ולידה לצורת חיים אחרת. ביום השלוש עשרה של הגל אנחנו נולדים שוב מחדש! דרך הדחיפה לפריצת היכולות המוחיות שלנו עם הקוסם המגנטי לאורך הגל הצלחנו להבין קצת יותר את מהות הזמן. המגשר היום הוא בעל הבנה ברורה ש"סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר" ונע בדרכו בקלילות וברוגע. מגשר עולמות קוסמי מעיד על ניקוי מאסיבי של מידע שלילי וזיכרונות כואבים מתאי גופינו שהשפיעו עד היום באופן לא מודע על ההתנהלות שלנו. ריפוי הטראומות ושחרור צורות החשיבה הישנות מאפשר לשינוי סוג המידע שזורם במערכת שלנו וכתוצאה מכך היכולות המוחיות שלנו גדלות. אנחנו נולדים לזרימה הגיונית במציאות החיים שפתוחה לאינסוף של אפשרויות וזאת במקום ההתנהלות הדפוסית הרגשית והאוטומטית.

גם להדרכת הכלב תפקיד חשוב בסיום החיבור לעוצמת הקוסם, משום שהכלב הוא המאסטר לענייני הלב. בתהליך הגל למדנו לשמור על רגשות מאוזנים ולשנות את התגובות האוטומטיות הדפוסיות שלנו. גל הקוסם לימד אותנו להשאיר מאחור סיטואציות שבהן לא היינו נאמנים לעצמנו ולהתנהל במציאות שבה אנחנו שמים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות. כשאנחנו מלאים באהבה לעצמנו, ליבנו נפתח ואנחנו מבטאים אהבה לסביבה ולעולם כולו.

הקפיצה שעשינו בגל מבוטאת בכח פנימי רב, בפתיחה להזדמנויות חדשות במציאות שלנו, בלב אוהב ופתוח וביכולת לתנועה קלילה וזורמת במשחק החיים הרבגוני. גל הקוסם מוביל אותנו לאט ובהדרגה למצב שבו אנחנו חיים את החיים השגרתיים ממוח מאד לא שגרתי ונהנים מהעליות והירידות, מהשיאים ומהמנוחה, כשאנחנו פשוט שמחים בחלקנו.

מאחלת לכולנו גל קוסם של ניסים ונפלאות.

באהבה,

טליה.

הראה עוד

1 thought on “הגל הנוכחי: קוסם (26/2 עד 10/3)”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close