אוכלאינטרנטאקולוגיהבעלי מקצוענשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

הילאה מלמדת

אני קופצת לבקר את הילאה, לא נפגשנו מזמן.
בינתיים היא נהייתה סבתא, חיתנה בן, ממשיכה ללמוד, וחודשים אנחנו מחליפות עדכונים ותמונות בסמסים. היא גרה בבניין ליד ככר אגד המשתפצת ואני מחנה בין ערמות האספלט ונכנסת, אל גן העדן הקטן  שהיא ובעלה יצרו כל כך כל כך יפה.

הבית של הילאה

בבית המסודר שלה ריח בישולים. בסיר אחד גבוה ירקות ועוד משהו ובסיר אחר תפוחים וצימוקים לשטרודל. את כל זה היא מתכוונת להביא לקורס פרמקלצ'ר שהיא לומדת  אצל מאשה דולב. לא מפסיקה ללמוד האישה הזאת. ומשתפת בנדיבות.
אנחנו יושבות מדברות מדברות מדברות, התינוק מרותק אליה, מקשיב ומתבונן ומדי פעם זורק הערה מהספה.
היא שוטפת לי נקטרינות קשות ומתוקות ומספרת על שיתוף פעולה עם עידית חן, המורה שלה לארומתרפיה –  קורס חדש לקוסמטיקה טבעית שבקרוב נפתח אצלה בבית, משו אקסטרא אורדינר:

קורס קוסמטיקה טבעי RAW COSMETICA
החל מ-16.6.2013
קוסמטיקה טבעית. עם עידית חן והילאה אלוראדו. 16 מפגשים בימי ראשןן בשעות 13:30-10:00.

מה נלמד?

תהליך טיפול קוסמטי מלא עם חומרים טבעיים בלבד.
התאמת טיפולים קוסמטיים טבעיים לסוגי עור שונים ופתולוגיות שונות.
הפקת מוצרי קוסמטיקה טבעיים למכירה, לטיפול עצמי כהמשך לטיפול במכון.
ייעוץ תזונה לאסתטיקה וקוסמטיקה.
טיפולי יופי מבפנים.
Raw Cosmetics, Fresh Cosmetics

מי ילמד?

עידית חן – מטפלת ומרצה בחירה בתחום הארומתרפיה בעלת נסיון של למעלה מ-26 שנה. התמחתה באנגליה בטיפול ארומתרפי בבתי חולים כחלק מרפואה אינטגרטיבית. לימדה ויזמה התמחויות בנושא הארומתרפיה, קוסמטיקה ורוקחות טבעית בבתי ספר מובילים בארץ (ברושים, המכללה למנהל, סמינר הקיבוצים) קימה ויוזמת של הבית לארומתרפיה. עוד על עידית (תקראו!)

הילאה אלווארס – מזה 23 שנה עוסקת בתזונה טבעית, קוסמטיקאית רפואית 12 שנה, ארומתרפיסטית ופיטותראפיסטית. מפתחת שיטה ייחודית לטיפול קוסמטי טבעי לחלוטין Fresh Cosmetics, מנחה בתעמלות לשרירי הפנים בקובידו לשרירי הפנים.
מקום: דרך הנדיב 5א, פרדס חנה
מחיר הקורס: 3,300 ש"ח.
דמי רישום: 300 ש"ח.
עידית – 054-4419815 meadowsisrael@gmail.com
הילאה – 050-4521479 hilealvar@gmail.com

לפלאייר | לאיוונט 

הקורס הזה, וההרכב הזה של מורות,  הוא מסוג הלימודים שמי שמתעורר לתזונה נכונה של הגוף והנפש יכול להפיק ממנו אוצר לחיים. לא רק אנשים מהתחום.  ולתחושתי, יהיה בו הרבה יותר ממה שכתוב בפלאייר.

לפני שאני הולכת  הילאה מציעה לי צלחת מהתבשיל שבינתיים מוכן, פצ'ואדה שמו. שעועית אדומה עם ירקות מבושלים ועם התבלין המיוחד שלה: כשמגיע רגע באמצע הצלחת שהידיים שלי שוב תפוסות עם תינוק, היא מאכילה אותי עם כף את מה שנשאר בצלחת ושתינו צוחקות.
איזה הילאה זאתי.  

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close