ניו אייג'צדק חברתישיטוטים

ויהי אור – מסר ליום ההיפוך דצמבר 2014

ויהי אור – מסר ליום ההיפוך דצמבר 2014

[קיבלה: מיכל אמדין]

ענוג הוא הלילה הנפרש למלוא אורכו בפעם האחרונה לשנה לועזית זו. במלוא אורכו הוא נפרש ותחת כנפו נחבאים כל אוהבי החשכה. הקולות הרדומים, הרגשות הבישניים, אלו העושים בסתר, חלומות שלא ראו אור, נאהבים עם עצמם ועם אהוביהם, תינוקות ברחם אמם, מים תת קרקעים, חופשיים וצלולים. ויחד עם כל אלו שוכנים הביאושים, העושקים, החומסים, התאוותנים, חסרי החמלה, מלאי הזדון, צרכני ההצע שאינם שבעים לעולם, גונבי האנרגיה, מלוכלכי השפה, והחושך נפרש על כולם. ויהי אור.

והאור הולך וגדל מעצים. מגלה. חושף, דורש תשומת לב וצימצום עיניים כי מסנוור הוא. מזמין גאולה של הצל והטהרות, שורף את הרך העדין וחסר המגן. אור בא ועולה ונגלה ומגלה ואתם החוסים בחשכה, האם לבכם ער ומוכן?

איננו נביאי זעם (תחושת חיוך), לא באנו להפחיד אתכם מהאור. לא באנו להפחיד אתכם מהחושך. באנו לעורר אתכם ולספר כי הזמן קרב ובא. העול הרובץ על כתפיכם יעשה גלוי יותר. הזעקה תצא מליבכם אל שפתיכם, אל אזנכם ואל זו של שכניכם, הכאב לא יוכל להסתתר עוד. החשכה המנחמת והמאפשרת בורות תלקח, ובמקומה האור המזמין חשיפה, שקיפות ועירנות יקח את מקומו.

השינוי יהיה איטי בהתחלה כי עוד מנומנמים אתם, אולם עם יום השיוויון הוא יתפוס תאוצה וכדאי כי עד אז תדעו כי לבבכם נכון עם לב הבריאה ומעשיכם נכונים על לבבכם. היו כנים אהובים כי קצרה היריעה והזמן. בחרו היטב, משמעות קוצר זמן הוא דחיסות המציאות כפי שאתם חווים אותה. צימצום פערים בין כוונה להתממשות ולכן היו כנים יקרים. קחו תשומת לב אל תשומת הלב שלכם.

בזמנים אלו בהם מסך האשליה מורם שוב, מוזמנים אתם לאחוז קרוב לליבכם את תמונת המציאות הרצויה לכם. תמונה הכוללת את מציאות חייכם בביתכם – משפחתכם, בארצכם, בעולמכם. החזקה של תמונת מציאות זו היא משמעותית ברגעי המבוכה והקושי, בהם המוח סוער ובוחר בחירות אשר לעיתים רחוקות הן מהתכוונות הלב שלכם. היו עקביים גם במחיר פחד.

בחרו רגע בו תתרוקנו מדאגה והביטו אל עומק ליבכם. שאלו אותו היכן רוחכם תהין לפרוש כנפיים. הקשיבו בכנות. ומצאו את הכוח לאזור אומץ ולתחזק תמונת מציאות זו. בלא תמונה או חזון מצידכם, תושלכו אל החזון אשר אחר יברא עבורכם.

חלמו וחכו. אל תצפו. היו שמחים בחלומכם ונטשו את האיך והלמה. דעו כי הוא נרשם בספר החיים, ברקמת הקיום היקומי כי ההתכוונות שלכם משמעותית היא במבחן התוצאה, ועתה הזמנים מתקרבים והתוצאה לא תאחר להגיע.

בארצכם במיוחד זקוקים אתם לתמונת חלום ברורה. אלו הרואים כזו אינם ששים לאפשר לאחרים לחלום אחת. ואלו החולמים אחת של שיוויון והרמוניה אינם מאמינים מספיק בעצמם כדי לתחזק אותה. יש חלון הזדמנויות. עשו כמיטב יכולתכם למען השינוי לו אתם כמהים. בין הבחירה אם להשקיע בעצמכם פנימה או בחברה בחוץ – השקיעו בחוץ. יטב וישתלם לכם. זה הזמן לרדת מהגדר, לקפוץ מהעץ, לצאת מהמערה ולהצטרף אל הקול שאתם יודעים שיכול להיות גם שלכם. יש הרבה חולמים טובים בחוץ אך חסרים להם משאבי אנרגיה, ידיים עושות, פיות משתפים, חולמים שכמותם לתחזק החלום. חלום הוא כמו מדורה הזקוקה לתחזוק אינסופי – אש התמיד. בריאת המציאות החברתית הרצויה לכם זקוקה לתשומת לב מלאה מכיוון שכוחות העומדים מהצד השני פועלים מתוך התלהמות – שהוא כוח מניע חזק מאד, ולכן, פועלי אור, אתם מתבקשים להתפקד.

הזמן לטובתכם. הכוחות משתנים ומתהפכים. לכו על ציר הכוכבים והתחזקו איתו. 3 שבועות מהיום, 3 חודשים מהיום. האמינו בעצמכם. התקבצו ותמכו באמונה אחד של השני.
הזמן יהיה חשוך אך יואר
האור יהיה קטן אך יגדל
אתם תהיו עייפים אך יבואו אליכם לעזרה
אתם תהיו תשושים אך ינתנו לכם מים חיים
אתם תתייאשו אך תוולד בכם תקווה.
היו תקווה – המקום בו האמונה אוחזת את הלב
מעבר להגיון ולניסיון
ומחפשת בדרך נסתרת את החיבור לסוד הדברים
לב היקום, פעימת החיים
שם מונח זרע. התקוה תפוך אותו לנבט.
טפחו את הנבט שלכם
כי יש לכם זכות ומקום בעולם הזה
שהינו רק מראה, רק חלום שנחלם
התעוררו רבותי
עת שינוי הגיע
הרפו מרפיון השמירה על המוכר
המנוכר והלא אישי
כחתול זנקו אל האפשרויות החדשות של חלומכם
זהו אינו מסר של הלקאה
זהו מסר של תקווה
אתם הנבט שלנו
החלום שלנו
תנוח ידכם פתוחה כלפי שמיים
חושו כי אינכם לבד

אמן

כן יהי רצון כי בזמן חייכם תראו אור וברכה במעשי ידיכם ובפתיחות לבבכם
אמן סלה

התקבל על ידי מיכל אמדין
פרדס חנה

מיכל אמדין היא הבוחשת בקדרה. משדרת מסרים מתוקשרים לצמיחה ולריפוי, לפי תרומת לב. לדף שלה >

בצילום: דנה גת צילמה את זריחת הבוקר שבסוף הלילה הארוך.  22/12. לאלבום >

תודה!

הראה עוד
Close