יוזמות חופשיותסביבה וקהילהשיטוטים

ח"י באהבה: רשימת ההתרחשויות המלאה וקישור למפה

לילה לבן

אז יש לנו לוגו (תודה לאילנה) ויש היענות, וזה קורה עוד פחות משבועיים!
בגלל אופיו החתרני של האירוע, קטלוג מפונפן כנראה לא יהיה.
מי שמשתתף מוזמן להוסיף את עצמו בתגובות לפוסט הזה, כולל כתובת, טלפון, אתר, פייסבוק ומה מתוכנן לאותו לילה..

קדימה להשתולל!

אורי מוסנזון הכין מפה:

הצג את חי באהבה – לילה לבן בפרדס חנה כרכור במפה גדולה יותר

תגיות
הראה עוד

134 thoughts on “ח"י באהבה: רשימת ההתרחשויות המלאה וקישור למפה”

  1. היי יעלה וברוכה הבאה , כיף לקבל את המבט החיצוני/פנימי שלך ואת התובנות שמלוות בניחוח מדברי.

    נתחיל מהתחלה: אני שמח על התגובות שמגיעות מכל הכיוונים כי הן מאפשרות לאט לאט לראות את כל התמונה, ולערוך מעין סיכום גם אם וירטואלי של האירוע עם תובנות להווה ולעתיד.

    האירוע הזה מעבר לזה שהוא יוזמה משותפת של הברונית ושלי, היה אירוע אינטרנטי במהותו ועל כך בין היתר חתרניותו. המטה המשותף שלו כלל 4 אנשים בסה"כ: את הברונית, את אורי מוסנזון על המיחשוב, את אילנה על הגרפיקה ואותי.

    הגם שאני הייתי בחזית נדמה לי שחלק מהאנשים לא מבינים את המשמעות של התפקיד של רונית ושל מושבה חופשית. . הפלטפורמה שאנחנו משתמשים בה (גם כרגע) , היא פר מעשה ידיה. הפירסום, הדחיפה שנעשו בחינם אין כסףלאורך כמעט שלושה שבועות של עבודה אינטנסיבית הם דברים שאולי ניתן להתייחס אליהם כמובנים מאליהם בפרדס חנה כרכור, אבל הם ממש לא מובנים מאליהם (במיוחד לאור המאבק שאנו מנהלים בין היתר כנגד השילוט שעולה כאמור המון כסף!), ולכן שכשמישהו אומר תודה (ואני מעריך את התודה מעמקי לבבי, שיודה גם לברונית באותה נשימה).

    לפני שפורטים לפרטים את המסקנות (אירוע פעם בחודש, מתחמים גדולים,גוף מארגן, דמי אירגון, פירסום גורף , התארגנות אורגנית וכו' וכו' וכו',) אני מבקש שנסתכל רגע על התמונה הגדולה. ובתמונה הגדולה יש קהילה, והקהילה הזו הוכיחה שבהתארגנות מהירה, אפשר לייצר תנועה, ושהתנועה הזו מוציאה רק דברים טובים. זה לא היה אירוע כלכלי שבסופו נשאר לספור את הכספים בקופה, זה היה יותר אירוע חברתי שמצביע על כך שיש כאן ציבור רעב (בעלי העסקים המקומיים) שמוכן לעשות למען הקהילה היותר גדולה שסובבת אותו ושזו מגם רעבה וגם מוכנה לתמוך בו.

    ועדיין יש כמה דברים שצריך לדבר עליהם:גוף יכול לפעול מתוך האנרציה הפנימית שלו (פוזיטיבית) ויכול לפעול מתוך התנגדות למשהו (שלטון, הקמת חוות גז, סלילת כביש 6, שהיית צהל בלבנון וכו'). במקר ה שלנו מעבר לעובדה שאנחנו פועלים בצורה פוזיטיבית על מנת שלמור על האינטרסים שלנו כבעלי עסקים מקומיים וחברי הקהילה של פרדס חנה כרכור, אנו נמצאים גם במאבק. במקרה הזה מאבק על השילוט, או על מחירי השילוט שמונעים מאיתנו (או מחלקנו)את האפשרות לפרסם במחירים שפויים ברחובות המושבה. בכך שאנחנו מייצרים "חרם צרכנים" אנחנו פועלים בצורה ברורה מתוך כוונה לשמור על האינטרסים של ההתאגדות ושל החברים בה,. עסקים שנמצאים בהתאגדות ונהנים מפירות הלילה הלבן ושוברים את ה"חרם" באותה נשימה, פוגעיםבהתאגדות, הם גם פוגעים בעצמם בשופו של יום. משום שהם לא רואים את האינטרס ארון הטווח. הם מקריבים את הרווח המיידי על חשבון המאבק הכולל לשינוי תפיסתי. זה יותר מכך, כי הם גומרים את כל התקציב על פירסום של זכיין חיצוני, במקום לפרסם במושבה חושפית, או בגפן או אפילו במגזין המושבות שאלו הם עסקים מקומיים.

    כשנסעתי בערב " "חי באהבה" וראיתי את "חלומות כרכור" בכל חור, הבנתי עד כמה היציאה לכל המאבק הזה הייתה מוצדקת. אבל הייתה איתה גם תחושת החמצה כי ידעתי באותו זמן שיש כבר עסקים מקומיים (ולא הרבה) שסגרו מול הזכיין. אז בסדר, אנחנו לא נאיבי, ובסופו של יום חלק מהאינטרס של כל עסק זה לדאוג לרווחתו, קודם שהוא דואג לאינטרס הכללי. זה לגיטימי. והשורות עדיין לא מאוחדות לגמרי , ויש כבר חילוקי דיעות וזה גם לגיטימי, ועוד יהיו.

    אבל אם נסתכל על התמונה הגדולה, אז נראה שיש לנו שמהו ביד, הוא שברירי, ויחד עם זה צובר תאוצה. מהרגע שפירסמנו את הלילה הלבן, הכפלנו את מספר העסקים המקומיים שחברים בהתאגדות מ60- ל-110. זה כח. כח שצריך להשתמש בו בתבונה. גם אם נפסיד קרבות וסליחה על הטרמינולוגיה הצבאית אנחנו יכולים לנצח באחרים. יש כאן מאבק על שינוי תודעה, על לקיחת אחריות ועל רצון אמיתי לראות שינוי ולא לשבת כמו בטטות כורסא ולקטר. יש כאן אסופה של כישרונות ואנשים שיכולה להרים חצי כדור תאמינו לי. וביחד זה הרבה יותר חזק.
    "יש בנו לא רק אהבה אלא גם כח והם ינצחו".

  2. גם אני מסתכלת על השלטים – שלתומי דמיינתי אותם כשלטי הכוונה ומסתבר שהם משמשים על תקן תחנות אוטובוס בערים – עומדים וממתינים למפרסמים. עד כה ראיתי את קפה קפה (שזו רשת), את שיכון ובינוי, ושלטים ירוקים של המועצה. 1500 ש"ח לחודש (כולל או לפני מע"מ?) זה באמת משכנתא. או קייטנה, או פעוטון. כל הכבוד למי שלא נכנע למניפולציה "מהר מהר פן יגמר". מסתבר שההתארגנות של העסקים הקטנים כן אפקטיבית. לפחות ברמת ההחלטה הפרטית שכל אחד לקח עם עצמו.

    ולראיה – התושבים ניצחו את הטייקונים במאבק על הקמת מתקן גז יבשתי בחוף דור. את הטייקונים, לא איזה חברת שלטים שמי יודע מאיפה היא באה ומה הערכים שמובילים אותה.

  3. היינו בצוקים , ישוב שאולי 20 משפחות גרות שם ופרויקטים של תירות ב- נו וור לנד..
    אי שם בערבה .. וכמה אמנים שאת חלקם אנחנו מכירים שמתחילים ליצור מעיין מרחב של סטודיות…
    היינו כמה חברים שנפגשנו אחרי שנים שלא..היו לנו כאלה מפגשים אי שם בימי הזוהר של פרדס חנה , כשגרנו בסוג של שכונה ,עושים יחד פיתות , ארוחה משותפת והילדים מתגלגלים להם מצד לצד לא מרגישים אותם , ככה .. ברכות מים , מרחבים ואושר האין סופי של הפשטות העשירה מאוד באהבה בשמחת המפגש במרחבים, ושיחות שכאלה על מה שיש על מה שהיה והנה השיר של אריק אינשטיין מתנגן לי ברקע "יכול להיות שזה נגמר" …אומרים שהיה כאן שמח לפני שנולדתי…
    אז אולי לחלק מתאים להשתנות , אולי לחלק מתאים לפתוח את הראש לכיוונים לא צפויים ולא לוותר על מה שבאמת יקר לנו , למצוא את הדרך להגשים את אותו משהו עמוק שנמצא בשורש כל האנשים והיזמויות שיש כאן
    יש כמובן אחיזה במה שנבנה כבר , אבל הכשרון והאיכות היא משהו שיש לנו ולא תלוי במקום או בפיזי…
    ואולי אנחנו כבר מבוגרים מדי. ואולי לא היו הדברים מעולם….
    ותכלס בחום הזה הלח – איך אמר יאייר מצוקים – מזל שאנחנו לא הטיפוסים המזיעים…
    ותודה הילה שכל זה לא העניין תשוקה אולי כן

  4. היי לכולם אכן היה ערב מהנה ( או לילה) ומבחנתנו היה שווה אצלנו מרבית הפעילות של הריקודים סלוניים התבססה על באי החוג אצלנו ולכן זה היה טוב לומר את האמת ללא משתתפי החוג זה היה חלש, בנוסף לא ראיתי המונים שהסתובבו ובוודאי היו המון המון תושבים שלא הכירו את הפעילות ולכן מספר מסקנות
    1. תודה רבה לאייל כגן שהרים את היוזמה המבורכת הנ"ל, רץ , השקיע , יזם וכד'.. שוב תודה
    2. מניסיון שהולך ומצטבר קשה מאד מאד להרים אירוע חד פעמי בפרדס חנה כרכור
    3. חייבת להיות קבוצת מארגנים על בסיס קבוע – רק בצורה הזאת ניתן יהיה לעשות פעילויות על בסיס קבוע ( אדם אחד עם כל היוזמה המבורכת לא יוכל לעשות דברים עבור כולם ובוודאי לא לאורך זמן)
    4. צריך כסף – אולי לא הרבה ( בוודאי אם זה מתחלק בין העסקים) אבל צריך – שוב יוזמה זה נחמד ואפילו פייסבוק זה נחמד אבל ממש ממש לא מספיק.
    5. עדיין לא חובה את המועצה אבל בוודאי שווה לנסות לעבוד איתם.

    שוב כל הנרשם פה מכוון לזה שחייב להיות גוף ( ואני מוכן להיות חלק מתוכו) מסודר אשר עובד על בסיס קבוע ( ניתן גם לשקול החלפה כל כמה זמן).

    לדבר אחרון לגבי הפרסום לא ממש הבנתי מה הבעיה , עניין של יופי זה סובייקטיבי וכל אחד יחשוב לעצמו עם זה יפה או לא ( בעיני זה יפה) ומבחינת עלויות גם זה עניין של היצע וביקוש אם לא יהיה מפרסמים ירדו המחירים ואם יהיו יעלו המחירים ( וכן גם לחברות נדל"ן מותר לפרסם)
    אבל יתכן שלא הבנתי את הבעיה ואשמח לשמוע עליה

  5. יעלה ברוך שובך .התגעגענו אלייך.שכל תמיד היה לך.
    השלטים עומדים ומחכים ,מי ימצמץ ראשון… מי ישלם משכנתא על שלט בפרדס חנה ,כי הגיעה הקונסטרוקציה שרק לנו מחכה.הלואי וכולם היו מתאפקים לפחות לראות את התוצאות.
    לצערי ישנם כמה"קטני אמונה" שנורא ממהרים לסגור ענינים שמא לא יישאר מקום טוב ואני לא מזלזלת חלילה בחשיבות השלטים לעסקים הנידחים שלנו זה חשוב לנו מאד. ודוקא בגלל זה היינו צריכים לעמוד מאוחדים ,ולחזק אחד את כוחו של השני.יש מה לעשות.המאבק הוא יותר מנכון והוא מוכרח להתנהל מול המועצה שאותה אנו מכלכלים בכספינו ולא רק מול הזכיין שזה עתה הגיע לעיירה המנומנמת,לגבות דמי חסות ללא רחם.אינני יודעת מה יהיה בעתיד ואולי הכל נתון בידי החזירות הקפיטאליסטית ואין סיכוי לשנות את הגזרה.אולי נשלט בעיר אחרת כי שם יש פתרון,כי שם יש בריכה וגם בית ספר טוב.
    חבל ,כי אנחנו באמת אוהבים את המקום הזה מאד.וגם פה אפשר אולי עוד למצוא סיכוי לשינוי ולא רק "חלומות כרכור".

  6. נראה שהיה כאן שמיח בזמן ש"השתעממנו "בסיני ועוד הרפתקאות.. איזה כיף לחזור הביתה ולהרגיש שהחמצנו משהו פרדסחנאי אמיתי
    כל הכבוד…
    בעניין השלטים , כשנכנסנו למושבה המנומנמת קפצו לעיני השלטים – הריהוט היעני הי טקי נראה זוועה עם הטפטים האלה בפנים , זה היה יותר מוצלח כשהארונות היו ריקים ו"ומבטיחם" וכמו שנאמר כאן אם הם מפרסמים את עצמם אולי כדאי שימשיכו…..
    האם לילה לבן הוכיח כי הפרסום באינטרנט לא עולה כסף אך שווה זהב?
    האם אפשר להתאפק לרגע ולראות מה יקרה , אולי הזכיין יפנה אל שירה ויציע… מגיע לה שיחזרו אחריה לא? גם הזכיינים כלומר…

  7. דאגתי מהרגע שארונות הפרסום יתמלאו בשלטים. לצערי לא התבדיתי. השלט תלוי ברישול חובבני מעצבן!לא מכבד את הרהיט (הנזם…כבר כתבתי). וגם ברור שגודל שלט כזה יכולים לממן רק חברות ענק (לא מכרו מספיק דירות?) ובטח לא העסקים הקטנים שצריכים את ההכוונה במרחבי היקום.

  8. אני מציעה שנעשה יום קבוע בחודש שהעסקים פתוחים עד 23:00

    ואולי רק בספטמבר (בגלל החגים): נפתח כל שבוע בערבי יום ראשון .
    ——————————————————————————

    מחר אני נפגשת עם ישראל – זכיין השילוט מחברת קשת.
    יש לכם הכוונה אלי – איך להציג אותנו?
    כי כפי שזכור לכם…אני בקשר איתו כבר זמן מה, לייצג את הקבוצה.
    ובשיחה בתחילת החודש הוא טען -'שאין קבוצה… וכל עסק סגר מולו באופן פרטני……'
    אז יש קבוצה !
    וזה הארוע הוכיח לנו.

    (ובינתיים  'הרהיט פירסום' שלו מלא בפירסומים של החברה הזכיינית /המועצה/ ונ'דלן….)
    כך שאנחנו במעדה מעולה מולו !

    מה אתם אומרים? עצות הערות יתקבלו בברכה …
    שבת שלום

  9. תודה לאביב ואירה על האירוח של השקטי גרוב
    נהננו מאוד ורצינו להמשיך ולהופיע אצל כולם!!!!!!!
    אז אולי בשנה הבאה אינשאללה!
    תבורכו כל החולמים !!!!!!!!!!
    וכל המוציאים לפועל!!!!!!!!!!!!!!!!
    המשיכו ביצירתיות המקורית המופלאה שלכם,
    להזין את היצירתיות המופלאה של כולנו!
    חיבוק

  10. ש ב ת ש ל ו ם ! וואוו…תודה, תודה, תודה. על ערב/לילה מענג, מהנה, מצחיק. לכל מי שהתארח באוסף ובכלל, לכגן וברונית, לדבר הזה שקרה בין כולנו בפשטות (יחסית) ולב פתוח. היה לנו ערב נ פ ל א ! תודה למופיעים/ות ויאללה שנמשיך להיפגש בשמחות כייפיות כאלה.

  11. באתי רק בסוף בגלל OGP של גן ענבר באגם. אפילו הסוף היה מלא אור, השראה ושמחה. הלוואי שזה יהפוך למסורת.

    מאוד מעניין אותי לשמוע – מה אתם חושבים לגבי העתיד? כמה זה באמת עזר לעסקים המקומיים? כמה אנשים הצלחנו להביא מבחוץ? כמה יעילה הייתה ההפצה בפייסבוק? האם המפה השיתופית הייתה בשימוש? האם כגן עבד קשה מדי על הארגון? האם יהיה לו כוח לעשות את זה עוד פעם? האם ארגון אורגני יכל להיות אפילו יותר שיתופי ממה שהיה? למה לא פגשתי אף אחד אחר על אופניים? סתם כי היה חם או אולי שאולי כל הרעיונות שלי על תחבורת אופניים בכלל מופרכים?

  12. גם אנחנו הלכנו הביתה ב-2.30, עם חיוך גדול גדול על הפנים.

    תודה כמובן לכל מי שהגיע, למי שהשתתף במכירה הפומבית , לטליה שהתמחרה קשות וזכתה בשירותים האורגניים, לארי ולחניתה, לרוביניו האהוב,, לדליה תבורי, לברונית, לאילנה, לאורי מוסנזון, למאי פלדה לאסף ואייל שקרעו את התחת, למושיקו וגל, לכל המפיצים של הבשורה, ולכל אלו שנהנו איתנו. רק בשמחות.

  13. תודה לכל מי שהגיע. תודה לנגנים -איל עמית. יובל חלפי .ערן [?] מקיבוץ דליה. נעמי . זיו. תודה לכל מי שרכש ולכל מי שתרם לגינה . .ולארגון ..ול…ול….
    הלכתי הבייתה ב02:30 עייפה אך מרוצה
    להתראות בגינה. ימי רביעי אחה"צ או בתיאום איתי.

  14. תודה לכל יושבי המחצלות שהיו אתנו הלילה
    נהננו מחברתכם מאד
    וכמובן לטלי,עידו,קרן וכל השותפים המקומיים בלבנדר

    לדרישת הקהל (וההנאה שלנו) נראה לי יתבשל בקרוב ערב הקרנה נוסף

    ברכות
    ובשמחות
    כרמית

  15. ואת כל זה צריך לדחוק לתוך שעתיים בין תישע לאחת-עשרה בלילה…..?

    זה לילון ולא לילה. מה כבר אפשר להספיק מכל ההיצע הנפלא פה בשעתיים? לא חבל על כל האנרגיה הנפלאה הזורמת פה?
    אם כבר הזכרנו את ת"א אז שיהיה כמו בת"א, לפחות מתקרב לזה, לפחות לעבור את סף חצות הלילה "שעת חצות עמוקה" (ניטשה), שיהיה לנו צ'אנס לפגוש את נגני הגרוב…

  16. utואת כל זה צריך לדחוק לתוך שעתיים בין תישע לאחת-עשרה בלילה…..?

    זה לילון ולא לילה. מה כבר אפשר להספיק מכל ההיצע הנפלא פה בשעתיים? לא חבל על כל האנרגיה הנפלאה הזורמת פה?
    אם כבר הזכרנו את ת"א אז שיהיה כמו בת"א, לפחות מתקרב לזה, לפחות לעבור את סף חצות הלילה "שעת חצות עמוקה" (ניטשה), שיהיה לנו צ'אנס לפגוש את נגני הגרוב…
    ה

  17. איזו התרגשות לקראת מחר!!
    חשבתי שיכול להיות נחמד…
    אם יש מישהו שעובר בנקודות השונות
    אז שיצלם קצת מכל מקום..
    ואם אפשרי אז לעלות את זה אח"כ למושבה..

    אני בבית לבנדר עם סדנאות סידור פרחים
    שיהיה לילה נפלא
    חופית

  18. מזמינה אתכם להתחבר עמוק אל כח החיים ואל העוצמות הפנימיות שבנו ,לכוון כל אחד את התדר המדוייק האישי שלו בשיעור תאגיה וחכמת היסודות.
    19:30-20:30 בבית לבנדר בכרכור.

    תוכלו למצוא מידע נוסף לגבי תאגיה באתר: http://www.tagaya.co.il

    כמו כן , ניתן להתקשר אליי- מיכל 054-6641116

  19. מזמינה אתכם להצטרף לשעה של כייף ויצירה ברוח חג האהבה

    2סדנאות לסידור פרחים,בסגנון וינטאג' רומנטי
    בעלות סימלית של 40 ש"ח

    סדנא ראשונה- 18:30-19:30
    סדנא שניה-20:30-21:30
    בבית לבנדר בכרכור

    איזה כייף בפ"ח כרכור-יוזמה מעולה

    לפרטים והרשמה
    חופית 0528755791

  20. מכירה פומבית באוירה בידורית .רוביק ואייל בפינג פונג מילולי כמיטב המסורת של ג'נג'ר ופרד הישראלים. רהיטים , מנורות , טקסטיל , ועוד פריטים שווים במחירים מיוחדים ! (במסגרת אירועי לילה לבן "חי באהבה " ) כולם מוזמנים פרטים נוספים – הילה : 0507390983 אייל : 0522469793 . המכירה תתחיל ב-21.30. כולם מוזמנים.

  21. חג האהבה – מוסיקה ועיון במקורות ט"ו באב

    הינכם מוזמנים לגינה של משפחת שפירא בשעה 21:30 לערב של עיון ומוסיקה.

    מנחה:מיכל קן תור, מנחה בתי מדרש ומרצה ליהדות

    מוסיקה: מירי בקלרינט, חנניה באקורדיון. שירי אהבה ויין.

    רח' הדקלים 112 (צמוד לגן איתין)

    להתראות

    יחיעם שפירא 050-5607108 יהודית אבני 050-6661177

  22. פינגבאק: חופש מהחופש
  23. ארטנס – בית לאמנויות התנועה וההופעה
    ערב וידאו ארט, וידאו דאנס, אימפרווידאו ועוד.
    מסך ענק ברחבת מתחם לבנדר. 21:00-23:00
    יש לכם חומר טוב? חושבים שהוא מתאים? רוצים להקרין אותו? צרו איתנו קשר :info@artness.org
    עוד פרטים עלינו? כאן! http://www.artness.org/hebrew

  24. רוניה בגדי מעצבים מזמינה אתכם בלילה הלבן לראות בצבע את הקולקציה , מחירים מדהימים ומבצעים שיעשו לכם את הלילה לבן… אפשר לשלם גם בשחור….
    🙂 🙂 🙂 🙂 בקיצור מי שלא בא – חבל. אנחנו נהיה שם ברחוב המייסדים 33 כרכור, מול פלאפל דבורה. מוזמנות!!!

  25. לארועים בבית לבנדר הצטרפו גם החברים החדשים בשכונה..
    חופית שמתעתדת לפתוח סטודיו ליצירה
    עם סדנאות לסידור פרחים (בתשלום)
    וארטנס שיצגו קטעי תנועה בוידאו על קירות בית לבנדר
    יהיה שמח כבר אמרנו..

  26. ט"ו באב הוא יום ההולדת של קרקס שבזי
    ונפתח את חגיגות הלילה הלבן במסיבת טרזן מטריפה בדום שלנו בבנימינה!!!
    ב 18:00 מופע שיחזיר אתכם לעצים
    30 ש"ח לאדם ועד 100 ש"ח למשפחה. להזמנת כרטיסים 052-3208066
    ותציצו בקישור לפוסטר
    http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?pid=1110374&o=all&op=1&view=all&subj=103738853014195&aid=-1&id=1663412798

    או חפשו קרקס שבזי בפייסבוק.

    נתראה שם!

  27. בואו לראות , להתרשם ולהנות ממבחר עבודות יד, תמונות מריקמות עמים ופיסולי בדים, תמונות שמן ויצירות מסיבי אקרילן. יפות וייחודיות. לא ניתן להשיג בחנויות.
    כמו כן במקום שלטים רקומים לדלתות- לפי הזמנה.
    תמונות רקמה לפי הזמנות אישיות ועוד.
    פתוח למבקרים כל ימות השנה .
    בברכת חג אהבה שמח לכולנו.
    חוה 054-7561942

  28. שלום עופרה. ההיפך הוא הנכון. אנחנו למעלה משבוע עמלים על העברת האינפורמציה בכל דרך אפשרית (מושבה חופשית, פייסבוק, וגם עיתונות כתובה) למי שאפשר.כעת כשאת יודעת על האירוע ומברכת על היוזמה כל שעלייך לעשות הוא בדיוק מה שרונית כתבה לפני.אין מקום להעלב ואין גם צורך.

    נשמח להכניס אותך למפה ונשמח שתהני מפירות הלילה הלבן. את גם מוזמנת להיכנס לפייסבוק והצטרף לדף הקבוצה: התאגדות עסקים מקומיים בפרדס חנה כרכור. הכל פתוח בפנייך.

    שבת שלום.

  29. רונית, אני מחפש רעיונות מהסוג הזה. על אילו אתרי בניה את מדברת? לגבי תכנית אמנותית.. אולי יש מצב לשילוב כוחות? אני אמן די קטן אבל המושבה התברכה באמנים גדולים.

    נדמה לי שהמסה הזאת דווקא צריכה להיות מבוזרת. יהיה מאוד נחמד אם אנשים ידוושו בחופשיות בין כל האירועים המגניבים, כל אחד ימצא את הנישה שלו. אם יהיו הרבה מדוושים ברחובות עם שלטים של המסה – בכלל נפלא.

    דוגמה אישית בכל מקרה תהיה (o:
     

  30. עופרה, זה מתגבש כמו קריסטל.
    המקום להוסיף את עצמך אליו הוא ממש כאן, בתגובות.
    את מוזמנת פשוט להכריז כאן ובפייסבוק שהחנות שלך פתוחה, ואולי אפילו תעשי איזה מפגש אבנים.. או מבצע כלשהו, מה שבא לך.
    שלחתי לך באימייל הזמנה למפה. תוסיפי את עצמך גם שם.
    תבדקי עם גיל ומאיה, אולי גם אצלם פתוח?
    בהצלחה!

  31. הנכם מוזמנים לחצר של משפחת שפירא ברח' הדקלים 112 (צמוד לגן איתין) משעה 21:30 עד 23:00 למפגש בנושא:

    חג האהבה – מוסיקה ועיון במקורות ט"ו באב

    המפגש כולל שירי אהבה ויין עם ה"כליזמרים" שלנו: אודיה והחלילים, מירי והקלרינט, חנניה והאקורדיון.
    כלי נגינה נוספים מוזמנים מאד.

    מנחה: מיכל קן-תור – מנחה בתי מדרש, מרצה ליהדות

    המפגש הוא חלק מפרויקט "תרבות יהודית בקהילה" בשיתוף החברה למתנ"סים.

    בואו בשמחה ובאהבה!

    להתראות

    יהודית אבני, קתדרה (מתנ"ס) 6378551 שלוחה 3, 050-6661177
    יחיעם שפירא 6377202, 050-5607108

כתיבת תגובה

Close