השימושון

יצירת מציאות עם רמטה

סדנת יצירת מציאות

27-28 בנובמבר, קפה אננדה, פרדס חנה-כרכור

"אתם יוצרים את חייכם ברגע זה ממש לפי איך שאתם חושבים" – רמטה

אנו יוצרים מציאות בכל רגע ורגע, אך האם זו המציאות שאותה אנו רוצים ליצור?
בלי אמירות כלליות ולא באוויר, בסדנא זו נלמדת יצירת מציאות כמדע, בהתבסס על הכרת המגנונים הפיזיים במוח ובגוף והבנה מעמיקה של האשליה לה אנו קוראים מציאות.

בסדנא נלמד ליצור מציאות בצורה מעשית ומכוונת בסוף שבוע שכולו חוויה, ידע ותגליות. יצירת המציאות נעשית בשיטת "תודעה ואנרגיה" (E&C) של בית הספר להארה של רמטה. אלפי תלמידים ברחבי העולם משתמשים בשיטה זו עם תוצאות מוכחות, ומדידות מתרגול לתרגול.

בסדנא מלמד רמטה ידע מופלא המתבסס על חוכמה עתיקה, תגליות מכניקת הקוואנטים, נוירולוגיה ומבנה המוח, ומסביר את המנגנונים הטבעיים המאפשרים לנו ליצור מציאות בצורה מכוונת. הסדנא כוללת לימוד ותרגול מעשי של טכניקת E&C (תודעה ואנרגיה) המאפשר להשתמש בה מדי יום כדי ליצור שינוי אפקטיבי בחיים. אנחנו יכולים ומסוגלים ליצור מציאות, זה יכול להיות עניין פשוט ויומיומי גם עבורכם!

מי הוא רמטה?
רמטה הוא ישות אדירה, ומורה רוחני מהגדולים שהיו כאן. הוא מתקשר דרך ג'יי.זי. נייט משנת 1977. התקשור נעשה בצורה מיוחדת, בה ג'יי.זי נייט עוזבת את גופה לגמרי ורמטה מתפעל אותו דרך המוח האחורי. רמטה אומר שזהו בעצם לב השיעור אותו הוא מלמד – שאנחנו יותר מגוף בלבד, כולנו בעצם תודעות שמתפעלות גוף בדיוק כפי שהוא עושה, אך שקענו בחומר ושכחנו את מהותנו האמיתית.
רמטה וג'יי.זי נייט הקימו את בית הספר להארה ב-1988, שם נערכות סדנאות עם התכנים אותם מלמד רמטה. גישתו של רמטה ייחודית – הוא משלב נושאים מדעיים כמו מבנה המוח, תהליכים ביוכימיים, פיזיקת הקוונטים, ועוד, כדי להסביר מה מניע אותנו וכיצד אנו יכולים לחדד ולפתח את היכולות שלנו.
רמטה מדגיש שהמידע שאנו לומדים הוא תיאורטי או פילוסופי בלבד ואינו מוביל להארה, אולם תרגום המידע להתנסות חווייתית סולל את הדרך לשם. התכנים אותם הוא מלמד אינם רק הרצאות עיוניות או ניתוח אינטלקטואלי, אלא תרגולים מעשיים שניתן למדוד את תוצאותיהם ולראות שיפור עקבי וצמיחה של יכולות חדשות מתרגול לתרגול. יש בבית הספר עושר רב של שיעורים ותרגולים רבים שקצרה היריעה מלתאר: טכניקות מיקוד, הילינג, מדיטציות, טכניקות יצירת מציאות ועוד.

רמטה מתקשר דווקא דרך אישה כדי לצאת נגד הגישה הרווחת בדתות הגדולות שנשים הן נחותות (אם לא טמאות) ואסור שיהיה להן קשר ישיר לאל. רמטה רוצה להראות שאישה יכולה להגיע לרמות הרוחניות הגבוהות ביותר ואין משמעות למגדר בכל מה שקשור לאל שאותו הוא מכנה עקרון האם/האב.
רמטה הגיע לכאן דווקא עכשיו כדי לעזור לנו לעבור את התקופה הזו שהיא אחת הדינמיות ביותר בהסטוריה האנושית. הוא מלא אהבה לאנושות ולאנשים, ונמצא כאן כדי ללמד את אלה הרוצים ללמוד. הוא אומר שכאשר התלמיד מוכן – המורה מגיע.

פרטים נוספים:
• אורך הסדנא כ-12 שעות המחולקות על פני יומיים בשישי ושבת. הוידאו מלווה בכתוביות בעברית.
• הסדנא תתקיים בקפה אננדה בפרדס חנה-כרכור בתאריכים 27-28 בנובמבר (שישי ושבת).
• מחיר: 100 ש"ח (לכל הסדנא)

הרשמה – בשמת –  050-3232226 ובאימייל >> פרטים מלאים באתר הבית >>

הראה עוד

1 thought on “יצירת מציאות עם רמטה”

כתיבת תגובה

Close