2012 זה עכשיואינטרנטטורים אישיים

ירח חדש בדגים – 4 במרץ 2011

עוד מעט (שבועיים!) עברה שנה מאז שמושבה חופשית עלתה בתבנית הנוכחית. שינוי הסאב-טייטל מ"פרדס חנה כרכור והסביבה" ל"פרדס חנה כרכור והגלקסיה" מובן לי עכשיו יותר. בתוך גודש התכנים המוניציפליים והשיווקיים שהאזור שלנו מציע, הבחירה בגלוקליזציה מאפשרת לי חופש יצירתי ואדיטוריאלי.
אז ביקשתי מגלי ליבנה (אין קשר לירון ליבנה) לפרסם פה את התחזיות האסטרולוגיות שהיא מעלה לאתר שלה בשקט כבר זמן רב. אני אוהבת את הזוית שלה – אסטרולוגיה בשיטת התפתחות הנשמה והמודעות – כמה שונה מההורוסקופים בעיתונים, שחשודים בעיני כבר שנים בשתילת דיכדוך בזדון בלבבות הציבור. בסוף התחזית תמצאו מדיטצית קונדליני תומכת.
תהנו!

——-

ירח חדש בדגים – 4 במרץ 2011
מאת: גלי ליבנה

שלום וברכות לתושבי פרדס חנה, כרכור והגלקסיה,

החודש אנחנו מתחילים מחזור חדש של הירח ב- 4 במרץ במזל דגים. המזלות דגים וטלה יהיו דומיננטיים בחיים שלנו במרץאפריל, שהם חודשים חשובים בשנת 2011. אחרי פתיחה דרמטית לשנה אנחנו עדיין לא נרגיש את היציבות והשלווה שאנחנו רוצים, אולם יש תחושה כאילו אנחנו מקבלים השראה מהאנרגיה האוניברסאלית, האינסופית כדי לפרוץ למקומות חדשים, לעשות וליזום. בחודש הזה קורים כמה דברים חשובים מאוד שאפרט בהמשך המאמר, ואנחנו ללא ספק נמצאים על סף עידן חדש, מרגש ומרתק.

השילוב של דגים וטלה מביא איתו משב רוח רענן וסוחף ואנחנו יכולים להרגיש שאנחנו רוכבים על גל ההזדמנויות של החיים. ואכן זה זמן שיספק לנו בהחלט הזדמנויות, חלקן יתפשו וחלקן לא, אולם זה לא הזמן להיות בררנים. זה זמן שעוזר לנו לאזור אומץ ולנסות דברים שאולי לא חשבנו שיכולים להיות חלק מעולמינו.
האתגר שלנו הוא שאנחנו צריכים לתת לחיים לקחת אותנו למקומות שאנחנו לא מכירים ולתת אמון שהכול יהיה בסדר לכאן או לכאן.

במימד הפוליטי חברתי, הרבה דברים יהיו תלויים באוויר מצד אחד, ומצד שני סדרים חדשים יתחילו להתהוות. מבחינה אסטרולוגית מה שמסמל את התהליך הזה הוא בעיקר מעברו של אוראנוס (שליט מזל דלי) למזל טלה ל-7 השנים הקרובות.
המעבר הזה ייקח את האנרגיה הטלאית והחזקה ופרץ המחאתיות וההפגנתיות של יופיטר בטלה, ויתחיל לעשות משהו יותר מאורגן מבחינה חברתית. כמו שציינתי זו רק ההתחלה, אולם אנחנו יכולים לראות בתקופה הזו רפורמות חברתיות רציניות או קבוצות שונות שרוצות להשמיע את קולן.

המטרה של אוראנוס בטלה היא להתחיל מחזור חדש בהתפתחות שלנו כאנושות וכחברה, לקדם אותנו קדימה במהירות האור. המעבר הזה יכול להביא איתו גם המצאות, חידושים וכל מיני פטנטים מתקדמים. עם אוראנוס בטלה החיים על מאדים כבר לא נראים רחוקים כל כך…. אוראנוס גם רוצה חופש ושחרור מכל המגבלות וההתניות שמעכבות אותו. כשהוא מגיע לטלה המלחמות על הצדק והשוויון החברתי לכל השכבות באוכלוסיה ולכל תת הקבוצות יעלה לפני השטח.

בחיינו האישיים נוכל להרגיש גם צורך להתקדם בחיינו בתחום שעליו ישפיע אוראנוס במפה האישית שלנו. נרצה להיפרד מכל מה שמסמל את הישן ולפרוץ קדימה. חשוב עבורנו לזכור להיות סבלניים כלפיי אלו שלא נמצאים באותו הקצב וההתלהבות שלנו, וגם לדעת להלחם למען אחרים מסביבנו כשצריך.
הדבר החשוב להבין הוא שזו תקופת מעבר, ועם כל ההתלהבות וההתחלות החדשות אנחנו לא נמצאים עדיין במקום בטוח ושום דבר לא סופי.

דבר חשוב נוסף קורה עם מעבר הדרקונים של הירח לציר המזלות תאומים קשת. המעבר מהמקום של מזלות סרטןגדי שהביאו איתם צורך לעבוד על ההתפתחות והגדילה שלנו, ללמוד לצאת החוצה ולקחת אחריות על חיינו, למקום של תאומים קשת שהוא ציר של ידע, תנועה וחקירת החיים ומה שמסביבנו מנקודות מבט שונות. זה החיבור של המוח השמאלי והמוח הימני. זה בעצם יהיה הבסיס לכל מה שנעשה בשנה וחצי הקרובות.

מבחינת החיבור הרגשי לחיים ולנשמה נמצא את עצמנו חוקרים, לומדים, מלמדים ומחברים קצוות ודעות שונות, והופכים אותן למשהו אחד גדול יותר. יש לנו הזדמנות להבין את הפוטנציאל שהחיים מביאים איתם ולהתחבר לחוויה האותנטית. זוהי בעצם המהות של עידן הדלי – לצאת מהידע ומהשכל ולהתחבר לחוויה עצמה. רק דרך החוויה אנחנו יכולים באמת להבין את הדברים ולפתח אינטואיציה וראיה רחבה יותר.

תאריכים חשובים החודש:

3 במרץ – מעבר הדרקונים של הירח מציר סרטןגדי לציר תאומיםקשת, שם ישהו בשנה וחצי הקרובות.

12 במרץ – אוראנוס עובר לטלה וישהה במעלת האפס של טלה עד סוף החודש. המעלה הזו היא קריטית ומסמלת מחזורים חדשים ואנרגיה ראשונית. ממש לידה חדשה והתחדשות.

19 במרץ – יום חשוב וגם הימים מסביבו. זהו יום של ירח מלא (השמש מול הירח) בציר בתולה (ירח) ודגים (שמש), ויוצרים מבנה שנקרא גרנד סקוור ביחד עם הדרקונים של הירח. בדר"כ בליקויים השמש והירח נמצאים במגע עם הדרקונים ולכן הפעם זה לא ליקוי אבל האנרגיה מאוד דומה. זה קורה בציר של מזלות משתנים שמדברים איתנו על הסתגלות,תנועה וראיה יותר הוליסטית של החיים. מה שמוסיף עוד רובד חשוב הוא מיקומו של ראש הדרקון על המרכז הגלקטי, שהוא נקודה שקשורה לידע אוניברסאלי ממימדים אחרים. אז או שיגיעו אותות חיים מיקומים אחרים או שהמדיטציות שלנו יביאו איתן תובנות עמוקות שמחוברות לאמת האוניברסאלית. (ויש כמובן עוד אפשרויות יותר משעממות…)

21 במרץ – השמש עוברת למזל טלה ונצמדת לאוראנוס. זה נותן לנו עוד דחיפה והוצאה לפועל של הדברים בצורה סופר יצירתית.

27 במרץ – יופיטר בטלה יהיה במולות לסטורן במאזניים, זווית שתביא איתה צורך בהגדרה מחדש של מערכות היחסים שלנו, עימותים של אנשים שרוצים שינוי מול הממסד הישן והזדמנות לבחון את המנהיגים שלנו. ביחד ובהמשך לכל מה שקורה, זה בהחלט יכול להביא נפילה של מנהיגים ברחבי העולם ועליה של חדשים, כולל ממשלות או שליטים יחידים.

1 באפריל – מרקורי עובר לנסיגה התלת חודשית שלו במזל טלה עד ה-24 באפריל. עוד על נסיגת מרקורי אתם יכולים לקרוא כאן.

2 באפריל – מרס עובר לטלה ונצמד לאוראנוס…זו אנרגיה מאוד היפראקטיבית ותזזיתית. מערכת העצבים שלנו מאותגרת מאוד, אנחנו נראה אנשים יוצאים לרחובות והרבה רעש,בלגאן ואש. תיקחו את האנרגיה הזו למקומות יצירתיים ותדאגו לשחרור הכעסים שלכם בצורה מאופקת וסבלנית.

3 באפריל – ירח חדש בטלה בצמידות ליופיטר(צדק) ומול סטורן(שבתאי) , תחילתו של חודש מרגש במיוחד שכולל גם את מעבר נפטון למזלו הטבעי דגים – תקופה שבה נגלה את עוצמת החיים.

כדי שנוכל לעבור את התקופה הזו בצורה מאוזנת, מצורפת מדיטציה מהמסורת של הקונדליני יוגה (כפי שלימד יוגי בהג'אן) לאיזון האלמנטים מעבר ללחץ ודואליות. היכנסו לקישור לכל הפרטים…

שיהיה לכולנו חודש מופלא ומרתק

גלי

www.galilivneh.com

שיעורי קונדליני יוגה מתקיימים בימי שלישי בשעה 20:00 עד 21:30 ב"סטודיוגה", רחוב רבי עקיבא 11 בפרדס חנה. השיעורים פתוחים לכולם בכל הרמות, עם או בלי רקע קודם בתרגול יוגה. שיעור ניסיון ב- 35 ש"ח. פרטים נוספים כאן.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “ירח חדש בדגים – 4 במרץ 2011”

כתיבת תגובה

Close