אקולוגיהבעלי מקצוע

לעשות תיקון עם אבי ברוכים

האינסטלטור האלטרנטיבי

היי רונית,

מה דעתך על פינה באתר בה יוכלו הגולשים לשאול שאלות טכניות כמו:
איך תולים תמונה על קיר גבס?
באיזה חומר להשתמש לסגור חורים?
מה עושים עם סדק בקיר שלא מפסיק להיפתח ?
איך פותחים סתימה בכיור?
וכיוצא באלה שאלות שעליהן יקבלו תשובה מקצועית.

ד"ש, אבי ברוכים

דעתי שזה רעיון מצויין. מההכרות האישית (והמקצועית) שלי עם האיש, מדובר ביוזמה ברוכה. קיצור דרך לדף הזה יחכה לכם מעכשיו קבוע בקטגוריית "תחזוקת בית" באינדקסים של מושבה חופשית. אתם מוזמנים.
חוצמיזה אבי גם לוכד נחשים מוסמך, אם נתקלתם במקרה באיזה צפע בחצר.

הראה עוד

420 thoughts on “לעשות תיקון עם אבי ברוכים”

  1. הי חגית , בהמשך לשיחתנו הטלפונית אני מביא כאן ציטטה מגולש בפורום אחר –

    הסיבה כבר נכתבה – צנרת גברית היא צנרת רציפה, מולחמת בחיבורים ומקדם ההתפשטות שלה דומה לבטון ולכן היא הכי מתאימה להיות מיושמת ביציקות של קורות, תקרות ועודים.

    ללא קשר – קונסטרוקטור חייב לקחת בחשבון צינור כזה בבואו לתכנן את חוזקו של העמוד בהתאמה לדרישות התקינה.

    בדרך-כלל, עמוד עם צינור מסוג זה, יהיה גדול יותר ומחוזק יותר בברזל מעמוד דומה שחייב לשאת את אותו משקל.

    יש איסור להשתמש בצנרת מכל סוג שיש לה חיבורים, עם או בלי גומיות מחשש להתקפלות הגומיה בהתקנה ויצירת מפגע נוזל שיפגע ביציבות המבנה.

    צנרת כתומה נועדה להיות מוטמנת בקרקע בלבד. היא כתומה בדיוק בגלל סיבה זו.

    צנרת מסוג "גברית" (שחורה) –  אסורה להטמנה בקרקע ואם משתמשים בה לניקוז או ביוב, מתחת למשטחי חניה יצוקים (למשל), חובה לבטן אותה מכל צדדיה ב-10 ס"מ עובי בטון לפחות, כולל ברזל למניעת סדיקה.

    ועל זה נאמר : כל המביא דברים בשם אומרם כאילו הביא גאולה לעולם.

  2. היי אבי שמי חגית אני משפצת את הבית והבנתי שיש לצנרת מים שני סוגים sp ופקסגול. אמרו לי ש sp יותר טוב והשתכנעתי .עכשיו לביוב זרקו כל מיני שמות של סוגים ואני קצת איבדתי את הראש.איזה צנרת ביוב עדיפה?ולמה?תודה אשמח לתשובה מהירה.

  3. מהיכרות קרובה מאוד עם עולם העשייה הטלוויזיונית אני מניח שהיו לא מעט מניפולציות בתכנית של חיים הכט ובה יצא אבי ברוכים לא טוב כול כך.
    מניסיון חיים ארוך טווח של כ-12 שנים בקירוב עם אבי אני יכול לאמר שתמיד ובאופן עיקבי היה מקצועי,אדיב,מהיר,יסודי ולעולם לא היו ריג'קטים על עבודתו.
    נכון שלא תמיד היה הכי זול אבל אני כבר מזמן הבנתי שלאיכות יש את המחיר התואם לה.
    במקרה של אבי,עלותו בכול מקרה אליו הוזעק התבררה לאורך זמן כעלות תועלת הכי משתלמת וזה בדוק.
    אצלנו בבית וכך אצל רבים אחרים אבי יוצא תמיד צדיק.
    הלוואי וכול בעלי המלאכה נותני השירותים היו כמוהו.

  4. לא צופה בחיים הכט (וטוב שכך).
    הזמנתי אתמול את אבי לאחר שהומלץ ע"י מספר אנשים לתיקון חירום.
    אבי הגיע מתי שאמר שיגיע, בדק, תיקן, התקין אריח בעבודה נקייה והיה אדיב ומקצועי מאוד. אני אמשיך לעבוד איתו במקרים עתידיים.
    אייל

  5. מזה מספר שנים שהננו משתמשים בשירותיו של אבי ברוכים, והוא ביצע עבודות עבורנו הן בעסק והן בבית…
    אני מרגישה צורך רב לציין את המקצועיות של אבי, את ההיענות המיידית שלו לכל קריאה, את נועם ההליכות שלו, ובכלל…
    כן ירבו אנשי מקצוע כמוך אבי!

  6. טוב, מילים לא נעימות נאמרו וגם הרבה מילים טובות.
    יכולה להגיד שמקרבה לעולם הטלוויזיה – המניפולציות שנעשות על מנת להשיג את הרייטינג הן גדולות. בכל תחומי הטלוויזיה – ואין לי ספק שגם בתכנית הזו.
    ומקרבה למשפחת ברוכים – יכולה להגיד שזו חבורת אנשים הגונה ונעימה. מאד אוהבת את אבי ומעריכה אותו כאדם, כמו גם את כל בני המשפחה.
    גם לי אין טלוויזיה בבית ולא ראיתי את התכנית המדוברת. אני כן ראיתי פעמים רבות את אבי, גם כחבר וגם כאיש מקצוע. לא התאכזבתי אף פעם.
    אמשיך להמליץ עליו – מכל הלב.

  7. שלום לכולם.
    אבי האינסטלטור הקבוע שלי מזה שנים. ממליצה עליו בחום!
    מקצועי, ישר, אחראי, רגוע והמחירים הוגנים!
    הוא גם לוכד נחשים, למי שלא ידע, לכן הבנות שלי מעריצות אותו!
    היום יצאה לי מיזרקה מהקיר ואבי הגיע להושיע, תוך דקות.
    על הדרך תיקן גם את המקרר. אין כמוך!
    תודה רבה רבה!

  8. מצטרפת לכל המילים הטובות שנאמרו כאן על אבי. מכירה אותו כמה שנים כאיש מקצוע, ועד לא מזמן גם כשכן. אדם שנכון להושיט עזרה ולייעץ, עושה עבודה מעולה, והכל באדיבות ובנועם. לשמחתי לא נזקקתי להרבה תיקונים בבית שגרתי בו, אבל כשבא עשה עבודה מעולה וזריזה תמורת תשלום סביר, ומיוזמתו גם עזר לי באטימה של כמה נזילות מבלי לדרוש תשלום נוסף. איש קשוב ששמח ללמד ולהסביר, להשיא עצה שיכולה לחסוך כסף וזמן, ובכלל בן אדם שטוב לב ואכפתיות פשוט קורנים ממנו.
    בהצלחה, אבי, בריאות ואושר ופרנסה טובה.

  9. שלום,
    אין לי טלוויזיה כך שממש לא ידעתי על כל הסיפור.
    אני מכיר את אבי 5 שנים במהלכן פתח לי סתימות כ – 5 פעמים, החליף כיור והתקין ברז.
    אבל מהכירותי עם אבי נראה לי לא הגיוני שאדם יהיה ישר והגון ודווקא בתוכנית יהפוך את עורו ויהיה נוכל. נראה לי שטויות לגמרי.

    למשל רק לא מזמן הוא היה אצלי להחליף ברז, ולאחר כחודש הברז שוב התפרק.
    החלק שהוא התקין נשבר, קורה. לא קשור למתקין עצמו. לאחר שצלצלתי לומר לו שהברז שהוא תיקן התפרק, אבי בא, לקח אחריות על התיקון, החליף את החלק שוב, לא דרש תשלום נוסף, בדיוק כפי שמצופה מאדם שלוקח אחריות על עבודתו.
    ואני חשבתי לעצמי איזה כיף שעוד יש בארץ אנשים עם מספיק כבוד עצמי לקחת אחריות על העבודה שלהם.

    בהזדמנות אחרת שהיה אצלי הראיתי לו אסלה שמטפטפת. יכול היה לומר שצריך להחליף אסלה. יכול היה לומר שהוא מוכן לתקן ושזה עולה כך וכך. במקום זה אמר לי לקנות "דבק איסטלטורים" (או משהו כזה, אל תתפסו אותי במונח המקצועי) והסביר לי איך למרוח על הנזילה.
    אז אם הוא היה כזה נוכל, הייתה לו פה הזדמנות מעולה לשנורר ממני, לא?

    אבי עובד מעולה, נעים הליכות, רגוע ושקול.
    על איכות יש לשלם.
    נכון, יש איסטלטורים יותר זולים, ולפעמים ניתן להעזר בהם.
    אבל אם אתם מחפשים שקט, ושיתקנו לכם את הבעיה שלכם בפעם אחת, ולא תצטרכו להתעסק עם בעיות חוזרות, או בעיות שקרו כתוצאה מתיקון לא טוב, אז אני ממליץ בלב שלם על אבי, כי הוא פשוט מקצוען, מבין עניין ומתקן כמו שצריך.
    יש משפט שאומר "מה שיקר זול, ומה שזול יקר" והמבין יבין.
    יש כאלה שילכו על האינסטלטור הזול ביותר שימצאו ויש כאלה שיעדיפו לשלם קצת יותר על תיקון איכותי.

    בנוסף אני יכול לציין שבדרך כלל אני מקפיד להיות בבית כשבא איזה טכנאי לתקן אצלי משהו, אבל עם אבי אני מרגיש בטוח לגמרי שהוא יבוא גם כשאני לא בבית.

    בברכת הצלחה גדולה ופרנסה טובה והמון לקוחות מרוצים ושמחים ממך אבי,
    ליאור רונן

  10. ת'אמת לא ראיתי את התוכנית יצאת צדיק כך שאינני יכול להתייחס לגופם של דברים, אבל אני יכול לומר שהעיקרון שלי להימנע מצפייה בטלווזיה (אנחנו לא מחזיקים במכשיר בבית מתוך עיקרון) כיון שיש שם הרבה שטויות ודברי בלע – מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.
    על כל פנים, את אבי אני מכיר כבר 3 שנים הן כבעל מקצוע והן כשכן. אבי איש נעים, לבבי, ישר ורציני. בכל אחת מהפעמים שקראתי לו עקב תקלה כאן בביתנו (ולצערי, זה קרה לא מספר פעמים רב יחסית) הוא מיד התייחס, מיהר להגיע, טיפל עם המון תשומת לב ופתר את הבעיה. אני גם המלצתי על אבי למשפחתי כאן בסביבה והם כולם איתי באותה הדעה.
    בקיצור, אבי איש טוב ובעל מקצוע ראוי ואני משוכנע שהוא ימשיך להצליח כפי שעשה זאת עד כה.

  11. שלום לכולם,
    לאחר היכרות של למעלה מ- 5 שנים עם אבי אנחנו יכולים להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות המפרגנים לאבי בזכות ולא בחסד. אבי איש מקצוע מעולה, אמין ומסור. אבי הוא בעל מקצוע נדיר בהוויה הישראלית המשלב מקצועיות גבוהה עם אמינות ומודעות שרות גבוהה. לעניין הביקורת שהושמעה כאן הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה. בעניין התוכנית רבים מאיתנו שכחו לפתח הסתכלות ביקורתית. למנוע הרייטינג יש יכולת גבוהה לשחוק את המוסר והאמינות של מפיקי התוכנית. אבי ללא ספק ימשיך להיות הבחירה שלנו לספק שרותים מעולה ואמין.

  12. רב הניסתר על הגלוי בכל הקשור ל״מכון התקנים הישראלי״. אל תתנו לשם לבלבל אתכם : מכון התקנים איננו מכון ממשלתי . רק אחוז וחצי מתקציבו ממומן על ידי המדינה.
    מתוך ויקיפדיה :מכון התקנים הישראלי משתתף בתהליך יצירת התקינה ובדיקתה. יש פה משום חשש לניגוד אינטרסים. לדוגמה, יכול להיווצר מצב בו יצירה של תקינה מחמירה יתר על המידה תיטיב עם הכנסות המכון. זהו מודל שונה מהמקובל במכוני תקינה בעולם, למשל מכון התקנים האמריקאי.
    התקנים אינם מפורסמים במלואם בחינם ברשת האינטרנט כמקובל, לצורכי עיון הציבור לתועלתו האישית ולטובת הגברת השקיפות בקרב הממסד. ניתן לקראו את תקצירי התקנים ברשת והדרך היחידה לקרוא את התקנים היא ברכישתם בחנות המכון‏[1].
    למכון התקנים יש מונופול בינלאומי מתוקף חקיקה על בדיקת טובין מיובאים לישראל ונתינת תו תקן ישראלי.
    המכון לא מפרסם את כל נהלי בדיקת הטובין שהוא עורך. לאדם שמזמין בדיקה של מוצר על ידי מכון התקנים ישנה חשיבות גבוהה לשיטה שבה ייבדק מוצרו. שיטה זו אינה תמיד גלויה לציבור (בהנחה שהיא לא מפורטת בתקן). כך נוצר מצב של תלות של יבואנים/יצרנים בבדיקות של המכון מפני שהם אינם יכולים בהכרח לשחזר את מהלך הבדיקה. כמו כן נוצר מצב שבו אי אפשר לבקר את נוהל הבדיקה של המכון (שעלול להיות לא מדויק או מפלה) מפני שהוא מוסתר.

    מכאן שבכל מוצר שקונים מומלץ לבדוק לא רק האם יש ״תו-תקן״ אלא גם באיזה תקן מדובר והכי טוב אם יש תקן נוסף , גרמני או אמריקאי למשל. 

  13. שלום רב,
    למען הגילוי הנאות אומר כי לא ראיתי את התוכנית.
    לא כ"כ מעניין אותי אם אבי יצא צדיק בתוכנית מכיוון שאיתי הוא יצא צדיק אמיתי, במציאות.
    ומעשה שהיה…., אני שומר שבת, ובערב שבת חורפי במיוחד בין השמשות, הבחנתי בסתימה בפתח הניקוז בביתי.היה ברור לי , שבמידה ובדקות הקרובות לא יגיע אלי בעל מקצוע בדחיפות, הבית יוצף.הזעקתי את אבי, והוא בגדלות נפש, תוך שהוא מוריד מעליו את חולצת השבת הלבנה, סייע לי בפתיחת הסתימה, תוך שהוא עומד לאורך כל הזמן בגשם שוטף.
    וכל זאת בחיוך ובסבר פנים יפות.
    אבי , אצלי יצאת צדיק.
    חזק ואמץ, אריה לוין.

  14. את אבי פגשתי ביום הראשון שנכנסתי לבית, לפני כשנתיים. מהר מאוד גיליתי אדם מקצועי מאוד ,אמין, נעים ,רב פעלים. עם הזמן,ראיתי את המגנטים שלו אצל אנשים רבים (כולל ההורים שלי,עורך הדין שלי ועוד) ולכולם הייתה אותה תשובה חיובית מאוד כששאלתי על אבי. אני יודע שאני יכול לסמוך עליו,וזה הדבר החשוב ביותר

  15. אני רוצה להגיב בשני כובעים שלי. בכובע הראשון כבמאי ואיש תקשורת, אני חייב להגיד שהתכנית"יצאת צדיק" ערוכה בצורה מגמתית ולא אובייקטיבית, שמטרתה להציג דמות מסויימת כרעה ודמות אחרת כטובה כאילו שזה סרט מצוייר ולא החיים. ואני לא היחיד שחושב כך- http://www.nrg.co.il/online/47/ART2/386/926.html?hp=47&cat=307&loc=12
    ובכובע השני שלי כלקוח של אבי האינסטלטור, אני השתמשתי בשירותיו מספר פעמים, תמיד הוא היה מקצועי ביותר, לפעמים לא הסכמנו על המחיר ולפעמים כן, אבל אני לא מכיר ישראלי שחושב שהבעל מקצוע שלו לוקח מעט מדי.
    כשתפסו פוליטיקאים, שרים שגנבו מיליונים לא תלו אותם בכיכר העיר כמו שעשו לשרברב מפרדס חנה, קצת פרופורציות.
    בקיצור הכלבים נובחים והשיירה עוברת, והלוואי והפוליטיקאים במדינה שלנו מראשי מועצות ועד ראשי ממשלות יהיו נוכלים ורמאים כמו האינסטלטורים שלנו.

  16. ב-6 שנים שאנחנו מכירים את אבי, אנחנו יכולים להעיד על עבודה מקצועית, זמינות, עמידה בלוחות זמנים , שירות מעולה והכי חשוב אנושיות .
    מנסיוננו האישי , גם כלקוחות וגם כנותני שירות, אנחנו בדעה כי שווה לשלם עוד כמה גרושים ולקבל עבודה טובה. שנאמר הזול יוצא יקר, והיקר יוצא זול.
    כולנו מנסים לשלם פחות כשאפשר אבל זה לא תמיד נכון.
    בעיננו השילוב של כל הגורמים שציינו עושים בעל מקצוע לטוב או לא,
    ולכן אנחנו מוציאים את אבי צדיק.
    עם כל הכבוד לחיים הכט ויש כבוד, אנחנו מטילים ספק בתכנית שלך ולו רק לאור העובדה שבניגוד לתושבי האיזור שבאמת מכירים את אבי ואת פועלו, הוא והתכנית שלו , לא מכירים, ולכן לא נוכל להתייחס ברצינות למי ייצא צדיק ולמי לא.

    אבי טלוויזיה צריך לקחת מאוד מאוד בערבון מוגבל.

    תזקוף קומה ותחזור לחייך.

  17. אני עובד עם אבי כבר עשר שנים. אין בעיה שלא נפתרה. מדובר באיש מקצוע טוב, אמין ואחראי שנעים לעבוד איתו. אני רוצה להדגיש את עניין האחריות המקצועית שלו כי זה באמת דבר יוצא דופן ונדיר במחוזותנו.

  18. גם אנחנו יצאנו נשכרים מרוצים ושמחים משרותיו של אבי.

    ואני רוצה להוסיף עוד משהו: אבי כשהגיע אלינו עמד באמצעה של סיטואציה שכיחה מן הסתם: אנחנו הדיירים מאד רוצים תיקון יסודי שגם ימנע מבעיות נוספות לצוץ בעתיד, בעלי הבית מצדם מעונינים בפתרון הבעיה הנקודתית בלבד כי מה לעשות שזה עולה פחות כסף .
    אבי באופן מקצועי ואדיב הסביר את המצב , בסבלנות ואדיבות חיכה להחלטת בעלי הבית על איזה סדר גודל עבודה הם רוצים ללכת, תוך כדי תיקן את הבעיה הנקודתית, והכל הכל תוך שלוות נפש, הקשבה אמיתית , והצעת מחיר הוגנת.

    בלי לנסות לדחוף לשום כוון שמן הסתם יכניס לכסו עוד כסף, הכל בשקיפות מלאה, ובסיום העבודה השטח נקי ומסודר, שזה גם חשוב אישית לי…ההרגשה שאדם בא אלי הביתה, מתייחס לספייס בכבוד לא משאיר אחריו ערמות ג'אנק – וזה קורה לא מעט – כבר וויתרתי על החינוך הזה מזמן, ופתאום לפגוש אדם שממש אכפת לו מהמקום והאנשים שלהם הוא נותן שרות – זו חוויה נהדרת.

    ולגבי עיתונות וטלוויזיה – את השיט שקורה שם מזמן החלטנו להוריד באסלה מה שנקרא 🙂

  19. אם כל הכבוד למקצועיות של אבי, ואכן יש לו מקצועיות, אי אפשר להתעלם מן המחירים המופרזים שהוא גובה על עבודתו.
    גם אני ״נפלתי״ במלתעות הרמאות כאשר נזקקתי לשרותיו להחלפת ברז נוזל, אשר לטענתו לא ניתן לתקן אלא רק להחליף בחדש.
    טענה אשר בדיעבד התבררה כשקר גס, כי ניתן היה בעלות של 20 שח להחלף צינורית בברז ולא להחליף את כל הברז בעלות של 500 שח…..
    אז מי פה הצדיק ומי פה בעל המקצוע שמנסה לדפוק קופה על גב הלקוח שאינו מבין בצנרת וברזים ?????

  20. זכיתי להכיר את אבי לפני שש שנים כשהזמנתי אותו לתקן בעית אינסטלציה בביתי. מאז אבי תיקן עבורי כמה וכמה תקלות, ועשה כמה עבודות, תמיד לשביעות רצוני. גם באיכות העבודה וגם במחיר. עם הזמן הפכנו חברים, גידלנו ביחד עיזים, וזכיתי שאבי יהיה לצידי בזמנים קשים וטובים. אני מרגיש שזכיתי להכיר אדם טוב לב, הגון ואיש מקצוע מצוין.

    במשך השנים, לצד המון תשבוחות, יצא לי לשמוע אדם או שניים שלא היו מרוצים מהעבודה של אבי. אני מניח שאין אדם אחד בינינו שכולם תמיד מרוצים מהעבודה שלו. אם מפני שאף אחד מאיתנו (לפחות שאני מכיר) לא נמצא כל הזמן בשיאו, ואם מתוך חוסר הבנה של לקוח, או אי הבנה בין אנשים. וכן יש גם אנשים לא ישרים, אך אבי הוכיח לי שוב ושוב שהוא לא אחד מהם.

    אין לי טלויזיה, אבל הסתכלתי על התוכנית באינטרנט. על פניו לא תוכנית הכי רצינית בעולם (למשל, למה לא נבדקו החלקים שהוחלפו? למה לא מצוין כמה זמן היה בעל המקצוע בבית? למה לא מאמתים את בעל המקצוע על המקום ובכך נותנים לו הזדמנות להראות את התקלות שמצא?)

    בכל מקרה, מההתרשמות שלי מחיים הכט כפי שהוא בתוכנית, אני שמח שאבי הוא חבר שלי ולא חיים הכט. שמח שאבי הוא האינסטלטור שלי ושחיים הכט הוא לא איש התרבות או הבידור שלי.

  21. שלום לכולם,
    ברצוני להוסיף לנאמר ולספר שבכל הפעמים שהיינו צריכים את עזרתו של אבי והיו לא מעט מקרים כאלו, אבי תמיד הגיע בזמן מבלי שנצטרך לנדנד כמו לבעלי מקצוע אחרים שקובעים שעה ואינם מגיעים. אבי עבד בצורה מקצועית ונעימה, אנו מאוד מרוצים מעבודתו ומהתיקונים שעשה ונמשיך לעבוד איתוגם בהמשך.

  22. הצילו!!! אבי עומד כרגע לידי עם אקדח מכוון לרקה ומכריח אותי לכתוב דברים בשבחו…

    אז זהו, שלא! אני עושה את זה מרצוני הטוב ובשמחה, כי אבי ביקש. למה לא להירתם בשמחה עבור מישהו שאני כל כך מעריכה את עבודתו ואת יושרו?
    ונראה שאני כאן לא לבד. רק עצם העובדה שיש לבעל מקצוע עשרות, אם לא מאות אנשים, המוכנים לדבר בשבחו, רק זה אומר הרבה.
    את הסרט המדובר לא ראיתי. ליתר דיוק, אינני צופה כלל בטלוויזיה בשנים האחרונות. במשך שנים רבות הייתי עיתונאית ועבדתי בתקשורת, כדי להבין שמה שנראה על המסך כ"עובדות", הוא לא המציאות. כל כך קל להוציא אייטם על חשבון מישהו אחר, בלי לקחת אחריות על התוצאות, גם אם חלק מן הדברים אינם מחוברים למציאות. זה הדבר הכי פשוט בעולם. לא סתם אינני צופה יותר בטלוויזיה.
    אבי עשה אצלנו בשנים האחרונות כמה עבודות בסדר גודל די גדול. זה התחיל מבעיית רטיבות עיקשת שכמה בעלי מקצוע לפניו פישלו ולא הצליחו לגלות (ככה הגעתי אליו), והוא בנחישות ובהתמדה, צעד צעד, בדרך של שלילת אפשרויות, מן הקל אל הכבד, חשף את הבעיה ופתר אותה, תוך שלקח אחריות גם על העבודות הנלוות שהיו פועל יוצא. אחר כך התקין מערכת אקולוגית של ניצול מי מכונת הכביסה, ועד כל בעיה או שירות בנושא שיש לנו צורך בו.
    למעט המקצועיות, שעליה אני לא מתווכחת בכלל, אבי הוא אדם שניתן לסמוך עליו. תמיד יגיע בזמן, תמיד יודיע אם יש איזה איחור. כשיש בעיה מורכבת, יתקשר לאחר עבודתו לוודא שזה אכן הסתדר. כשצריך לראות איזה מוצר לפני התקנה, הוא שולח מייל עם הדגם ועוד ועוד ועוד דוגמאות.
    בקיצור, מדובר באיש מקצוע שהוא כבר בן בית אצלנו. וככה זה גם יישאר.

  23. מה? הוא יודע גם ללכוד נחשים? – אז חוץ מאינסטלציה אקרא לו גם בשביל זה אם יהיה צורך, כי אם הוא לוכד נחשים כמו שהוא עושה אינסטלציה, אז אני בטח אצא מבסוט.
    המחירים יכולים להיות נתונים לויכוח, אבל לא יושרו ומקצועיותו!

  24. הארה הבהרה ומענה להרבה לקוחות וחברים/חברות ששאלו אותי –

    בסעיף 11 לתדריך האתיקה של הרשות השנייה כתוב כך:

    "העורך הראשי יתיר הקלטה נסתרת והתחזות רק אם שוכנע כי מטרת הפעולה הינה לחשוף ביצוע פעילות לא חוקית אשר יש עניין ציבורי בחשיפתה, או אם קיימות נסיבות אחרות המצדיקות נקיטת פעולה כאמור לפי שיקול בעל הזיכיון.

    לא ישדר בעל זיכיון מישדר שנעשה בדרך של הקלטה נסתרת או התחזות לשם בידור, אלא אם קיבל לכך את הסכמתם בכתב של האנשים המופיעים במישדר".

    שמתם לב לסתירה האיומה ולפרדוקס שיש בסעיף הראשון ? לכאורה אין לצלם אלא אם נעשית פעילות

    לא חוקית (!) ומצד שני הכל מותר לפי שיקול בעל הזיכיון (!).

    איך אמר סבר פלוצקר :"הטלוויזיה הולכת ומתרחקת מהעם, בסוף היא תהיה יעד למחאה החברתית".

  25. שלום לכולם, את אבי אני מכיר מס' שנים ודרך הילדים נהיינו חברים מה גם שאנו שכנים קרובים.
    לשמחתי הרבה לעולם לא ראיתי את תוכנית הטלוויזיה המדוברת (אף פרק…) ולכן ברצוני להתייחס לחווית ההכרות האישית שלי עם אבי.מקצועית,מלבד עבודות אינסטלציה אני נעזר רבות בו בכל הקשור לבניין,שיפוץ וכד' והוא עזר לי רבות בנושאים שונים (ארובה לקמין, תליית נברשות ועוד… ).
    ברמה האישית אני לומד רבות מאבי על נתינה ואהבת חינם.ליבו פתוח והוא אוהב אדם וזה מספיק לי… אני תמיד מעדיף להיות בקשר עם אנשים כאלה .
    אבי היקר תדע שאני ומשפחתי אוהבים אותך ואת משפחתך מאד!

  26. אבי,
    אמנם מדובר בפורום "קהילתי", אך תרשה להפנות את דברי אליך אישית.

    ראשית, אני מזועזעת מהגל העכור שנקלעת אליו, אך יחד עם זאת ולאחר שקראתי את כל התגובות עד כה, אתה בהחלט לא לבד וזה משמח מאוד!!

    מדהים אותי, בעיקר בשבוע בו ראש ממשלה לשעבר, מזוכה מרוב האישומים המשמעותיים, כשלכולנו ברור שטיפה התלהמנו מדי, שטיפה הגזמנו, איך לא לומדים את הלקח.
    אני לא נמנית עם אוהדיו של אולמרט וגם אתה, אבי ברוכים אינו חבר אישי שלי, על אף אישיותך החביבה, אך ברור לי כשמש שנפלת קורבן למכונה שכל מטרתה היא ביזוי, הבלטת האפל, תוך הזנת צרכים אפלים בנפשנו המציצנית.

    אני לא מאמינה שהכט חיפש אותך אישית אך אין ספק שיש לו את כל האמצעים (הרי הוא שולט בעריכה ובתכנים ועושה בהם ככל העולה על רוחו…) על מנת להכשיל אותך וכך אכן קרה, היית במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. מי שכשל פה, אבי, זה לא אתה, לא אתה נפלת קורבן אלא אנחנו. כולנו קורבן למפלצת שטוחנת את הכל בדרכה ותוצריה לעיתים הורסים חיים של אנשים (דברו עם סער שיינפיין…).

    אני מבינה את כעסך, בעיקר לאור התעוררותם מעוררת הפלצות של כל צמאי הדם המלעיזים, שהם בוודאי אנשים שהיו עוברים כל בחינה בטוהר המידות…אך עיצה אחת לי לך: המשך להיות מי שאתה: קודם כל בן אדם וכמובן איש מקצוע מעולה, אדיב, אינטיליגנט, ישר ואחראי ועצור את נשימתך עד הגיעו של הקורבן הבא…

  27. אבי ברוכים עובד בביתנו בשבוע האחרון בשיפוץ מערכת המים. פנינו אליו לביצוע עבודה גדולה, זאת לאחר היכרות עמו בעבודות קטנות שביצע אצלנו בעבר. אבי עובד במקצועיות רבה עם צוות מיומן וחביב.
    הצעת המחיר שלו סבירה מאוד. לא היה כל נסיון מצידו לעשות משהו שלא בידיעתנו, או כל פעולה לטובתו האישית. נהפוך הוא: אבי נתן רק עצות טובות וחכמות והכל בנועם ובכנות מלאה.
    תוך כדי תקופת העבודה הופיע אבי בטלביזיה בתכנית שמגמותיה לטובת הציבור, כביכול, אך בראש התכנית עומד אדם אשר נהנה כנראה לרמוס אנשים. ידוע כי חיים הכט מושמץ בציבור בשל תכניתו זה זמן רב. את ההסבר המלא למקרה שהובא בתכנית קיבלנו מאבי עצמו.
    אינני מטיל כל ספק ביושרו האישי וכמובן המקצועי של אבי. אינני צריך את חיים הכט בשביל להבין מי האדם שבחרתי לעבוד איתו, זאת מתוך אינטואיציות ומיומנות אישית שיש לי בעבודה עם אנשים.
    אני מאחל לאבי ומשפחתו שיעמדו בפרץ וישמרו על אורח חיים תקין למרות כל הספקנים, המלעיזים והרשעים.
    מי שמעוניין לעבוד עם אבי ברוכים ורוצה חוות דעת מצויינת מוזמן ליצור איתי קשר: 050-2829951

  28. את זה הם אמרו – מעניין במיוחד מה שאומר העיתונאי סבר פלוצקר –

    "ניתן לנו כוח עצום ביד. כוח מאוד אפקטיבי ומיידי. אנחנו עוסקים הרבה פעמים בדימויים כי אנשים, גם אם הם לא מבינים את העובדות לגמרי, מבינים את הדימויים: זה גנב, זה רימה. כוחה של העיתונות לא פרופורציונלי. לאדם שנאשם בפלילים, יש יכולת להתגונן בבית משפט. לעיתונות אין איזונים. הרבה פעמים היא הבריון השכונתי. הכוח הזה עצום ועלול להשחית. לכן אני משתדל כל הזמן לשמור על מידתיות, שהשתן לא יעלה לי לראש, לא לאבד את הפרופורציות, בטח ברמה האישית. לא לעקוף בתור, לא לקבל דברים כי אני עיתונאי".
    מיקי רוזנטל
    08.06.2012
    "בסופו של דבר, האזרחים לא באמת רוצים או צריכים לשמוע את פרטי הפרטים של האירוע המזעזע. הם יסתפקו גם בלהבין שהיא אירוע קשה ושחייבים להיות ערניים ולהישמר לנפשותיכם. אבל מדובר גם בכלי תקשורת מתחרים, בעורכים וכותבים, ובעלי עיתון – סוג של אמבה שאיננה שבעה לעולם, שצריך להאכיל בלי הפסקה, שגדלה וגדלה וגדלה."
    הדס שטייף, כתבת המשטרה של גלי צה"ל
    15.05.2012
    "אנחנו, העיתונאים, הפכנו לערפדים מוצצי דם, תחרותיים ופוצעים, והכל כדי להאכיל את המפלצת – כלי התקשורת שלנו."
    הדס שטייף, כתבת המשטרה של גלי צה"ל
    15.05.2012
    "העיתונאות הישראלית של ראשית 2012 היא עיתונאות אידיאולוגית, עיתונאות מוטת אג'נדה. בעולם תקשורתי שבו אין אמות מידה ואין דברות מחייבות – הכל מותר" 
    עוזי בנזימן, העין השביעית,
    07.01.2012
    "זאת לא עיתונות! אין לנו עיתונות אמיתית, אין לנו מדיה מסקרת, יש תקשורת שמנסה לעצב מציאות ,לא לסקר. התקשורת יוזמת פועלת בוחשת ואז מסקרת את הגולם המדומה לעיתים שהיא יצרה במו ידיה"
    יאיר לפיד
    29.12.2011
    "הטלוויזיה הולכת ומתרחקת מהעם, בסוף היא תהיה יעד למחאה החברתית".
    סבר פלוצקר
    05.12.2011
    "העיתונאות, שהוא מקצוע מאוד נוח, יש בו הרבה כוח ומעט אחריות ובמקרה של עיתונאים בכירים, גם שכר נאה". – עושים צהריים
    אמנון אברמוביץ
    07.12.2008
    "התקשורת הישראלית מנצלת את החולשה של המערכת הפוליטית כדי ליטול לעצמה כוחות שאינם קיימים במדינות מתוקנות אחרות". אולפן שישי
    אהוד יערי
    26.09.2008
    "ישנם הרבה מקומות בתקשורת, גם הכתובה וגם האלקטרונית, שבהם עיתונאים לא מקיימים כלפי עצמם את מה שהם דורשים מאחרים, מהמרואיינים שלהם". גלובס.
    עמנואל רוזן
    11.12.2008
    "נחום ברנע נטל על עצמו תפקיד של קובר שחיחויות. ברנע הוא סמל להשחתה של התקשורת ולשיתוף פעולה עם צמרת שלטון מושחת!" מקור ראשון, דיוקן
    שלי יחימוביץ
    13.06.2008
    "עיתונאים רבים נוהגים לקבל טובות הנאה מגורמים שונים שעליהם הם כותבים. זכ מקובל כמעט בכל העיתונים." הארץ – MARKER WEEK
    גיא רולניק
    20.06.2008
    "אנשים נבונים אינם מאמינים לכל מה שהם קוראים בעיתונים; זו עצה טובה גם לעיתונאים."
    תום שגב, הארץ
    04.07.2007

  29. ברצוני להגיד דבר על התוכנית השקרנית הזו של חיים הכט,
    אני חשמלאי רכב ומזגני רכב, בעונה השעברה חיים הכט שלח מכוניות למוסכים בלי גז במערכת מיזוג והרבה נפלו בתוכנית הזו, רק דבר אחד הוא שכח לציין גז במערכת מיזוג לא בורח סתם בלי סיבה.
    אותו הדבר יכול לקרות בתוכנית המדוברת, בורג כזה גדול בסיפון לא יכול לישתחרר סתם כך…….

    תחשבו על זה

  30. אבי משמש כ"אינסטלטור הבית" שלנו מזה שנים,תמיד נענה,ברצון ובמהירות,גם אם נקרא ביום שישי בצהרים לתקן נזילה או סתימה.
    עבודותו המקצועית תמיד הייתה לשביעות רצוננו,המחיר עליו התחייב היה במחיר בו עמד, גם כאשר "הסתבכו" דברים.
    אנו סומכים עליו באופן מוחלט וכאשר שיפץ עבורנו את חדר האמבטיה נתנו בידיו את מפתח ביתנו בלב שלם ושקט כי אין לנו ספק ביושרו,אמינותו והגינותו.
    אין לי כל ספק שאנו נמשיך להעזר בשרותיו גם בעתיד.

  31. שלום לכולם,
    אנחנו שכנים של אבי, ומכירים אותו שנים,
    נעזרנו בו בכל סוגי בעיות האינסטלציה, סתימות ביובים, עכברים שכירסמו צנרת, שלחנו אותו בעיניים עצומות לבתי קרובים ומכרים, שם נזילה, שם סתימה, ותמיד הכל היה לשביעות רצון כולם. פעם, אבי עבד אצלי בבית כמעט יום שלם, שבר, חפר, תיקן והחזיר. כשבאתי ב7 בערב, עשיתי לו קפה, ושאלתי כמה מגיע, הוא אמר 800, שילמתי 1000.
    אנחנו יודעים שתמיד אפשר להתקשר, להתייעץ, ולהזמין תיקון, אנחנו לא צריכים לחכות בבית, הוא יבוא, יתקן וגמרנו.
    אנחנו דוקא חושבים שהוא כן מבעלי המקצוע שהיינו רוצים לראות ולעבוד איתם.
    ואנחנו גאים להיות שכנים שלו ולקוחות שלו.

    שחר וטל.

  32. שלום גיא – אשמח מאוד שניפגש בעניין! בינתיים על הנ"ל אין לי תשובות :

    אם הייתי שם כשעה או יותר למה הוצגתי מספר דקות בודד ? (לא מדדתי – לא רוצה לראות שוב)

    למה לא הוצגו החלקים שהוחלפו אחד לאחד מול החלקים שהיו ?

    למה לא הוצג עלות החומרים שהורכבו ?

    למה לא הוצג שבוצעה עוד עבודה ?

    למה לא הוצג שהראתי בעיניים את הסדק והנזילה שדורשת החלפה ? (אם רוצים)

    למה הגדלת ראש ומקצועיות הופכת לגניבה ושקר בניגוד לפסיקת השופטת (שושנה אלמגור) 'חננאל אלפרד נגד חיים הכט'

    למה אין בכלל קרדיטים בסיום התוכנית ?

    למה קיבלתי לנייד והביתה טלפונים (רק ממספרים חסויים) לאורך כל שעות היום והלילה
    (מההפקה ?) תוך איום לכאורה, שאם לא אגיב ייאמר בתוכנית מה שהם יחליטו ?

    למה כשביקשתי שם ושם משפחה של המדבר בקושי נאמר השם הפרטי (לירון / אורלי) ?

    למה התקשרה (אורלי) שאלה אם מדבר אבי ברוכים טרקה ואחרי דקה התקשרה שוב בטון מאיים ?

    למה אני צריך לעמוד למבחן בפריים טיים ע"י "מומחה מטעם" ואיש שכולו רוע צרוף , כשאני נושא את ההסמכות לכמעט כל סוגי הצנרות +הסמכה לעסוק באינסטלציה+ תעודת מפקח בנייה (חתומה גם על ידי מכון התקנים)?

    למה לא התבקשתי אני ואחרים להציג תעודת הסמכה ל"לקוחה" לפני תחילת העבודה ?

    למה הרשויות והמימסד מאפשר לכל מי שקורא לעצמו אינסטלטור לעסוק בכך ללא תעודת הסמכה ?

  33. אנחנו נעזרים בשירותיו של אבי קרוב לעשר שנים בכל הבתים בהם גרנו וגרים בפרדס חנה. הוא עשה אצלנו עבודות גדולות וקטנות ואני יכולה להעיד עליו שהוא איש אמין והגון ונעים הליכות. ואם משהו לא היה מאה אחוז וקראנו לו להשלים עבודה הוא תמיד בא. המחירים לא תמיד זולים אבל זול הוא לפעמים בסוף יותר יקר… בכלל, איזו מן תוכנית זאת? אני לא מכירה אותה אבל הבנתי פה מהדברים על מה מדובר. איזה מן בן אדם צריך להיות כדי ליזום כזה רעיון, להפיץ נגטיביות בחדווה…

  34. את אבי אני מכיר מעל עשר שנים, ואני מזעיק אותו בכל פעם שיש לי בעיה שאינני מצליח לפתור בעצמי.
    מיותר לציין שאבי הוא מקצוען בחסד, ותאמינו לי שאני יודע לזהות בעל מקצוע.
    לא אשכח פעמיים שהזעקתי את אבי, פעם אחת לקראת חצות ביום גשום ביותר ופעם ביום שישי בערב. בשני המקרים אבי הגיע במהירות מעל המצופה, הגיע עם הציוד המתאים ופתר את הבעיה במהירות.
    המחיר שגבה היה סביר ביותר והגון.
    אבי הוא אנסטלטור בהחלט לא קונבניונלי שעובד גם עם הראש, ולעיתים נותן פתרונות יצירתיים.
    ולך אבי, כל מי שמכיר אותך, אולי הופתע ממה שראה בתוכנית הטלויזיה, אבל בהחלט יודע שכדי ליצור רייטינג ודרמות, ההפקה עורכת בצורה מגמתית שבהחלט מוציאה קטעים מהקשרם.
    אני בהחלט אמשיך להיות לקוח שלך וגם חבר, ומחזק את ידך שתעבור את התקופה הזו במהירות.

    אודי וטללית בוסי

  35. גם אני השתמשתי יותר מפעם אחת בשירותיו של אבי
    ואני יכול לומר שפעמים הייתי מרוצה ופעמים פחות אך בכל מצב
    יכולנו לדבר על הדברים ולהגיע לעמק השווה.
    אישית כעורך וידאו שעורך תכניות פריים טיים של הערוצים המסחריים
    אני יכול לומר כמעט בוודאות שתכניות מסוג זה מגמתיות ברמה שהן לא נותנות
    לעובדות לבלבל אותן ובדרך כלל אין שום קשר בין מה שצולם למציאות.
    יש מעט מאוד מחשבה מה יקרה עם האדם שניה לאחר שהתכנית תשודר
    והמפרסם ירשום את הצ׳ק.
    בכל מקרה אשמח לשמוע את גרסתך במלואה ואולי גם לייעץ.

  36. שלום שמי טלי תושבת פרדס חנה כרכור לפני מספר חודשים השתמשתי בשרותך להחלפת ברז מים השרות היה מצויין והסכום היה בסדר ואפילו זול הייתי אומרת שפשוט נפלת קורבן למערכת צמאת דם ורייטינג ,שצריכה להתבייש

  37. שלום לכולם רציתי באמת רק להגיד את מה שאני מרגיש על כל הסיפור הלא פייר הזה אני תושב פרדס חנה ולאחר ששמעתי על מה שנעשה לאבי פשוט כאב לי בלב ,אני מכיר את אבי מספר שנים ושמח על זה שיש לי זכות להכיר בן אדם שכזה ישר נאמן חרוץ עוזר לכולם ועוזר מהלב ,דעתי ברורה לגבי העניין נעשה לו הבל ,פשוט מלכודת דבש מה שעשו לו פה ,בושה וחרפה לתוכנית ובושה וחרפה למגיש .מה שנעשה פה זה תוכנית של שנאת חינם ולהפיץ רוע לגרום לבן אדם לא לישון בלילות ,ולהרגיש שפל ,אבי יקירי אני בטוח שמי שמכיר אותך יודע מי אתה ויודע איזה כייף להיות חבר שלך ובחברתך אתה בן אדם נפלא וטוב ובאמת שנעשה לך הבל ,תאמין לי שאתה צדיק בעיני כל מי שמכיר אותך ,תעבור את הגל הזה ותראה שזה רק יחזק אותך

  38. אבי, אני מאושר לראות שאתה לא לבד.

    מבחינתי תוכנית הטלויזיה של חיים הכט היא בבחינת "לשים מכשול בפני עיוור" והעונש על כך הוא "ארור משגה עיוור בדרך". בדומה לגיא גם אני לא צופה בה ולא אצפה בה מהטעם שציינתי ( סיטואציה בלתי אפשרית שמעמידים בפני בעל המקצוע, עריכה מגמתית, ביזוי וכו').

    אנחנו בתקופת בין המצרים ודומה שבכל מקום ומקום "העם כבר לא רוצה צדק חברתי אלא רוצה דם". חבל. אבל כאן בבית שלך זכותך להרגיש מוגן. בפורום הזה שקיים מאז שנת 2007 (!) לא נשמעה נגדך אפילו תלונה אחת ורק דברי שבח וקילוסין, ולכן זכית.

    ועכשיו זכית פעמיים, כי התייצבו פה לא מעט אנשים ובפיהם מילים טובות עליך כאיש מקצוע וכאדם. וגם זה לא קורה כל יום. כי אומרים חז"ל שאין לומר שבחו של אדם בפניו.

    אני מתרגש ושמח לגלות שוב את החברים בקהילה שמבינים את החשיבות של הקהילה ויפים בעיניו דבריו של גיא לרוני רות שלב שאת שניהם אני מכיר ומוקיר. אני שמח עוד יותר על כך שהמושבה החופשית ממשיכה לשמש בית ומקום ללא מעט אנשים , ועל כך שהיא תמיד הייתה כיכר עיר אולם מעולם לא תלו בה אדם כפי שקורה בפורומים אחרים במדיות אחרות.

    אבי שתהיה לך שבת שלום לך ולמשפחתך, בעיני תמיד נתפסת כאדם ישר והגון. מספיק הדיבור והמבט בעיניים.

    וברונית הקירה: אני יודע עד כמה לקחת קשה את המקרה של אבי, את השיטנה ואת הרוע שלפעמים קשה ואולי לא צריך להכיל. המושבה שלך היא שמורת טבע.זכינו.

  39. אבי,
    הכרתי אותך ממש מעט אבל תמיד התרשמתי שאתה אדם טוב, ובוחר מילים וכיוונים פרדס חנאיים לחלוטין. ועם כאלה תומכים כאן בפורום אני משוכנע בזה עוד יותר. מאחל לך בהצלחה, ואתה מוזמן למצוא דרכים יצירתיות לצאת מהבועה הקטנה הזאת שניסו להכניס אותך אליה… לפעמים צריך להיות יצירתיים בחיים (תביעה? דף אינטרנט שלך ובו המלצות ברמהע האישית והמקצועית? או פשוט להמשיך ולהיות באמונה…)

    המון בהצלחה
    ושבת שלום
    סיון

  40. אבי ברוכים עובד בביתנו בשבוע האחרון בשיפוץ מערכת המים. פנינו אליו לביצוע עבודה גדולה, זאת לאחר היכרות עמו בעבודות קטנות שביצע אצלנו בעבר. אבי עובד במקצועיות רבה עם צוות מיומן וחביב.
    הצעת המחיר שלו סבירה מאוד. לא היה כל נסיון מצידו לעשות משהו שלא בידיעתנו, או כל פעולה לטובתו האישית. נהפוך הוא: אבי נתן רק עצות טובות וחכמות והכל בנועם ובכנות מלאה.
    תוך כדי תקופת העבודה הופיע אבי בטלביזיה בתכנית שמגמותיה לטובת הציבור, כביכול, אך בראש התכנית עומד אדם אשר נהנה כנראה לרמוס אנשים. ידוע כי חיים הכט מושמץ בציבור בשל תכניתו זה זמן רב. את ההסבר המלא למקרה שהובא בתכנית קיבלנו מאבי עצמו.
    אינני מטיל כל ספק ביושרו האישי וכמובן המקצועי של אבי. אינני צריך את חיים הכט בשביל להבין מי האדם שבחרתי לעבוד איתו, זאת מתוך אינטואיציות ומיומנות אישית שיש לי בעבודה עם אנשים.
    אני מאחל לאבי ומשפחתו שיעמדו בפרץ וישמרו על אורח חיים תקין למרות כל הספקנים, המלעיזים והרשעים.
    מי שמעוניין לעבוד עם אבי ברוכים ורוצה חוות דעת מצויינת מוזמן ליצור איתי קשר: 050-2829951

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close