התפתחות האתרטורים אישייםכלליכתיבה פרטיתסביבה וקהילה

מעביר את זה הלאה – מושבה חופשית למכירה!

אז אחרי הודעתה המרגשת של רונית על עזיבתה את מושבה חופשית, נשארתי אני כבעלים יחיד ובמצב קצת בלתי אפשרי… כאן בפורטוגל, אחרי מעבר לארץ חדשה, עם אישה ו-3 ילדים קטנים – ובמיוחד, כי אני לא שם, אצלכם, במושבה המופלאה הזאת פרדס חנה-כרכור… ועד כמה שאני אוהב את האתר ואת המושבה – החיים שלנו הם עכשיו כאן הרחק… ומכיוון שאין לנו כל כוונה לחזור בקרוב, כנראה שנכון והגיוני, להעביר את מושבה חופשית לידיים חדשות.

אז מה זה אומר?

אני מחפש מישהו או מישהי שמושבה חופשית יקרה להם. שחיים באזור והם חלק מהקהילה של פרדס חנה כרכור. ושרוצים לנהל אתר עם נשמה, שהוא הרבה יותר מעסק.

כשרון כתיבה מומלץ מאוד (אף שיש הרבה כותבים מדהימים מסביב שניתן ללקט).

כדאי גם לדעת למכור (אבל בעדינות ובאנושיות)

ידע בוורדפרס ויכולות תכנות הם יתרון ענק – תמיד יש מה לעדכן ולתקן במאחורי הקלעים של האתר

אבל הכי חשוב הוא החיבור למהות של אתר קהילתי כמו של פעם ושכמעט לא רואים היום, שהוא קודם כל למען הקהילה ורואה אנשים לפני עסקים. הלוחות החינמים של האתר, שממשיכים להיות פעילים מאוד ולשרת את כולם – יישארו פתוחים וחינמים לתמיד (זה יהיה בהסכם המכירה). הזכויות על הפוסטים של כותבים יישארו תמיד בידיהם.

לגבי השאר – זו בחירה של הבעלים הבא.

האתר חי ובועט, נכון שחלה ירידה מאז שהפייסבוק השתלט על כל חלקה טובה, אבל עדיין נשאר קהל נאמן של קרוב ל-20,000 גולשים בחודש, עם זמן שהייה באתר של כ-2 דקות (נדיר במחוזות האינטרנט). על המוניטין אין צורך להרחיב, אם אתם קוראים את זה, אתם מכירים את ההיסטוריה של האתר. מבחר אפיקי הכנסה, לקוחות נאמנים (חלקם יותר מ-4 שנים!) ואינסוף פוטנציאל ואפשרויות פיתוח (מה עם "גליל חופשי"? או אפליקציה לסמארטפון שעוזרת למצוא דירות ועבודות באזור?…). ואחרי 9 שנים ואלפי מילים, גוגל "מאוד אוהבים" את מושבה חופשית, כלומר, האתר הוא פלטפורמה אורגנית לקידום אתרים!

אשמח בפרטי לספר עוד

ולגבי המחיר – מחיר רצפה באמת – במטרה למכור עד סוף השנה (אבל אדגיש – אעדיף לסגור את האתר מאשר למכור אותו בנזיד עדשים לאדם לא מתאים).

המעוניין/ת, אנא שלחו אלי מייל אישי: royema@gmail.com

אני מגיע בסוף השנה לארץ ומתכנן לעשות אז הליך מסודר של העברה (התמיכה והחפיפה בתפעול תינתן כמה שצריך).

אז אם תמיד חלמתם שיהיה לכם אתר משלכם… אם רציתם להשמיע את הקול שלכם, להניע תהליכים ובאמת להשפיע…

פנו אלי

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close