בעלי מקצועזוגיות ומשפחהטיפולים

מקום וזמן לטפל בעצמך – דר' עירית בלובשטיין

"ריפוי הוא עניין של זמן, אבל לפעמים הוא גם עניין של הזדמנות" (היפוקראטס)

לכולנו יש תקופות בחיים בהן אנו מרגישים שקשה לנו. לעיתים הרגשה זו מופיעה כאשר משהו שהיה משמעותי עבורנו השתנה ולעיתים יש קושי המלווה אותנו מזה זמן, מתסכל וכואב וכעת אנו מרגישים שהגיע הזמן לקבל עזרה.
הטיפול שאני מציעה יכול לסייע בהתמודדות עם משברים הנובעים משינויים פתאומיים בחיים או עם קשיים ממושכים, כמו למשל

♦ פירוק זוגיות, פיטורין, גילוי מחלה ואבדן.
♦ הרגשה של חוסר מימוש עצמי בתחומי חיים שונים כמו קשרים חברתיים, עבודה, לימודים ויצירה.

כמה פרטים עליי:
אני דר' לפסיכולוגיה ועוסקת בפסיכותרפיה דינאמית-ממוקדת ובפסיכולוגיה חיובית. בנוסף השתלמתי בפסיכולוגיה בודהיסטית, בפילוסופיה ובטיפול בעזרת כתיבה. מלבד עבודתי הטיפולית אני עוסקת במחקר ובהוראה במוסדות ציבוריים (בית-חולים איכילוב ואוניברסיטת תל-אביב) תוך התמקדות בקשיים הנמצאים על קו התפר שבין רפואה לפסיכולוגיה.
אני מאוד סקרנית ולכן נמצאת בתהליך מתמיד של למידה עצמית.

בעבודתי הטיפולית אני משלבת את הגישה הדינאמית-ממוקדת, עם כלים ותובנות מפסיכולוגיה חיובית, בעיקר בנושא של חוזקות אישיות וצמיחה לאחר משבר. הקשב בטיפול מופנה להתבוננות בגוף ובנפש כביטויים משלימים של העצמי.

אבל אלו הן רק "כותרות", הייתי רוצה לספר בקצרה על מה שקורה בטיפול ועל איך זה עובד.

על הטיפול ועל איך הוא עובד –
הטיפול מתקיים בשיחה במפגשים פנים אל פנים. לעיתים ניתן להעזר גם בהתכתבות. בעזרת שימוש בזיכרונות מוקדמים, בחלומות ומתוך דיאלוג פעיל בין המטפל והמטופל, מאותר המוקד הטיפולי. מוקד זה הינו דפוס חשיבתי-רגשי המלווה ומכוון את התנהגות הפונה והתנסויותיו. המוקד גם קשור לפנייה לטיפול ולמצוקה שהפונה חווה. במקביל לאיתור המוקד הטיפולי נאתר גם את ליבת החוזקות של הפונה. חוזקות אלו הם משאבים אישיים אשר סייעו לאדם להתמודד בעבר עם מצוקה ועשויים לסייע לו גם בהווה.

הטיפול כולל עיבוד של המוקד הטיפולי כפי שהוא משתקף בהקשרים שונים, בעבר ובהווה. באופן זה מתקבלת הבנה מוחשית של האופן בו המוקד הטיפולי משפיע על התנהלות הפונה, מגביל את חופש הבחירה שלו ואת האפשרות לתת ביטוי לחוזקות שלו. הבנה זו מהווה בסיס להרחבת אפשרויות הבחירה בתוך מצבי משבר ולביצוע שינויים בפועל.

התחדשות וצמיחהלעיתים קשה לראות זאת בעת מצוקה, אבל התמודדות טובה עם קושי עשויה להביא עימה גם התחדשות וצמיחה אישית.
מפגש טיפולי מספק את המרחב והזמן המוגנים המאפשרים התמודדות וצמיחה. טיפול מתאים למי שרוצה להבין את הבסיס לכאב, סבל ותסכול בחיים כמו גם את מה שמקדם את הרווחה הנפשית שלו.

המפגש הטיפולי עשוי להיטיב איתך באופן משמעותי. הוא דורש נכונות להשקיע מאמץ ואומץ לבצע שינויים. עם זאת, מאחר והטיפול שאני מציעה הוא ממוקד, ברוב המקרים הוא גם קצר או קצוב בזמן.

את המפגשים ניתן לקיים בקליניקה בזיכרון יעקב, איזור בנימינה ותל-אביב.

עלות הטיפול נוחה.

אני מזמינה אותך ליצור קשר על-מנת לשמוע פרטים נוספים, או לתאם פגישת היכרות.

עירית

יצירת קשר: טל. 052-5735227 דואר אלקטרוני, מידע נוסף ניתן למצוא באתר: www.iritblv.com

[צילום: אילן נחשון]

תגיות
הראה עוד

6 thoughts on “מקום וזמן לטפל בעצמך – דר' עירית בלובשטיין”

כתיבת תגובה

Close