2012 זה עכשיואינטרנטכתיבה פרטיתניו אייג'

על ספרים ועל תיקשורים

מאז שנורה נכנסה אל חיי אני צורכת תכנים מתוקשרים ביתר קפדנות.
חוקרת בזהירות את ההבדל בין קולות חיצוניים ופנימיים, בין אינטואיציה ובין ידיעה ישירה,
בין מי ומה שיש או אין לו שם.
טקסט שהצליל שלו הוא מתכתי בלי רגש, מרחיק אותי אחרי שלוש שורות.
בארון הברית ישנן הרבה בריתות, ולא כולן מסכימות עם כולן, חלקן סותרות אחת את השניה, מתווכחות ביניהן.
בהקשר הזה ארון הבריתות נראה לי כמו תיבת פנדורה, כולל התיקוה.
(אני מקווה שזה לא חילול הקודש להגיד את זה).

***

נוכחותם של ספרים.
העיניים שלי עוברות על הספריה בסריקה תקופתית לראות מה לא מתאים לי יותר.
"אדמה" של הפליאדות – אאוט. עם כל הכבוד להם, בקיץ לפני שנתיים הספר הזה היכה בי בעוצמה צפופה. כל פרק גרם להתעלפות של שעה. מיציתי את תכנית הלימודים הפליאדניאנית, ששלחה לי ספרים ביצירתיות מעוררת הערכה: "מבשרי השחר" חיכה על הגדר של הבית במלך כורש ב- 98', את "אדמה" מצאתי אצל הנס ואילנה בחצר על השולחן מתחת לאלון העתיק לפני שנתיים, "משפחת האור" קפץ אלי מהמדף של רני. אחותי, שהיתה אז גם השכנה שממול, עקבה אחרי ההתעלפויות בערנות. היא דגמה את הספר, הגיעה למסקנות שהגיעה, באה עם מצ'טה וחתכה את הסיפור.
שומר פתאים אדוני והעיקר והעיקר לא לפחד כלל.

***

עם ההתעדנות באה ראיה.
"התנ"ך של המכשפות" (The witches bible) שמתי לב, מונח במדף השלישי ממש באמצע. ספר עבה עם כריכה רכה שחורה, שקיבלתי פעם באיזה תחקיר להצגה. גם אותו לא קראתי מעולם. לא בא לי להלעיט את המוח שלי בידע הזה בלי מורה. ומסתבר שגם לא מעניין אותי למצוא מורה לחומר שהספר הזה מציע. אני מתלבטת מה לעשות איתו ואז פתאום רואה שמימינו נמצא "אסטרולוגיה ומאגיה בהגות היהודית" של דב שוורץ, ולשמאלו "טוב ורע בהגות היהודית" של שלום רוזנברג. כמו שני זקיפים ששומרים את האנרגיה שלו בפרופורציות.

***
ובכל זאת, אנרגיות גלקטיות.
זה לא רק סטיבן הוקינג שיוצא מהארון, יש עוד היבטים.
הדיבור על 2012 שהעסיק אותי בהתלהבות גדולה לפני כמה חודשים נבלם. המעקב הגלקטי נהיה יותר מחובר למציאות (תהא אשר תהיה). התחזית של טליה טוקר ממקדת אותי ביום יום. נורה אמנם בסנטה-פה, אבל זמינה דרך גוגלצ'ט כמעט 24/7 (מתי היא ישנה?)
למרות דיאטת התכנים, יש על הפיד שלי כמה חבר'ה קבועים. בהוצאת אהבה של סמדר ברגמן, קריון מהשירות המגנטי מדבר על התפלת מים בננו-טכנולוגיה ועל דרכים להפיק חום מליבת כדור הארץ, באתר הקפיצה הקוונטית של חמדה טלאור, קיראל (זה שמדבר על שלושת ימי החשכה ועל רצועת הפוטון) ממשיך להכין לשינוי. אני מרשה לעצמי לצטט את הפיסקה התחתונה שלו:

למדתם על המוצא הגלקטי שלכם, על האופן בו תוכלו לתקשר עם אחיכם ואחיותיכם הגלקטיים, ואף על האופן בו ניתן לתקשר עם האני הגבוה, מדריכים וכו'. למדתם על שערי כוכבים, היבטים, על ה- DNA ואהבה. אם היה עלי לבחור בנושא האחד שייקח אתכם הכי רחוק, הייתי בוחר באהבה. האהבה תביא לכם את כל תשוקותיכם במסע הזה. רק באהבה תוכלו להיות במודעות מלאה. האהבה קיימת ב- DNA שלכם. זהו האוכל עליו מתקיימת נשמכתם. היו באהבה. היו מאוהבים.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “על ספרים ועל תיקשורים”

כתיבת תגובה

Close