אמנות ועיצובאקולוגיהבילוייםסביבה וקהילה

פסטיבל יוצרים מיחזור – סוכות – 23-24/09 מתחם ECO נחל חדרה

מחפשים מה לעשות בסוכות עם הילדים? מוזמנים ליומיים של חווית יצירה מתוך מיחזור לכל המשפחה

פסטיבל יוצרים מיחזור נולד מתוך רצון ליצור זמן איכות ליצירה משותפת של הורים וילדים ולתת במה לעוסקים בתחום המיחזור. השאיפה שלנו היא לגרום לאנשים, בעידן המאד טכנולוגי שבו אנו חיים, לזכור כי שימוש בטכניקות יצירה עם הידיים אינה פחותת חשיבות מפיתוחים טכנולוגיים.

כאשר אנו יוצרים תוך שימוש בחומרים ממוחזרים כבסיס לעשיית מוצרים חדשים, אנו אומרים בעצם שאנו מקדישים מחשבה נוספת לפני שאנו רצים לקנות מוצר חדש, ומצמצמים את כמות הזבל הנטמנת באדמה.

בפסטיבל יהיו מגוון סדנאות ליצירה מתוך מיחזור של חומרי גלם רבים שאנו אוספים מהזבל שיהפכו להיות מוצרים מעוצבים ושימושיים. לדוגמא, נלמד איך להכין גוף תאורה מעוצב משאריות בקבוקי פלסטיק , או עציץ ממכלי שתייה ושאריות קפה, משאית מקרטון חלב ופקקים, סללות מעוצבות משאריות בדים ועוד הרבה הפתעות..

בכל יום בשעה 11:00 יוצג מופע לילדים של ד"ר מולקולה – נלחם לשמירה על כדור הארץ , עורך תחרויות מיחזור, נלחם בחומרים בלתי מתכלים, ומכין עם הילדים תזמורת זבל קצבית.

ביום שני ה-23/9 בשעה 13:00 וביום שלישי בשעה 14:00 – סדנא ומופע תיפוף של דרבוקומניה – ממחזרים את הקצב – בהשתתפות אמיר יעקבי – חוויה אינטראקטיבית סוחפת ומעוררת חושים.

במתחם המעצבים יציגו למכירה מוצרים של מעצבים ואמנים אשר יוצרים מתוך שאריות גלם וחומרים ממוחזרים: תיקים משלטים של מכוניות, קערות מניירות עיתון דחוסים, שטיחים משאריות בדים, נדנדות מצמיגים, תכשיטים מכפתורים ועוד…

במתחם יוצגו מיצגי אמנות של אמנים העוסקים במיחזור או בשאריות זבל.

הפסטיבל יתקיים במתחם אירועים ECO בנחל חדרה – מדשאות, טבע פראי לאורך נחל חדרה, עצים וצמחייה עשירה בשילוב מבנה אדריכלי אקולוגי המתייחס לתנועה במרחב.

כרטיס כניסה בעלות 35 שקלים כולל סדנא והופעות. שעות הפתיחה 10:00-17:00.

יש הנחה לקבוצות.

להזמנת כרטיסים – 054-335-0705

פסטיבל רימייק

חפשו אותנו בפייסבוק: re:make או פסטיבל יוצרים מיחזור

אתר האינטרנט www.remake.org.il

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close