פרסמו אצלנו

למה כדאי לפרסם במושבה חופשית?

  • קידום אורגני בגוגל
    12 שנה של קשר ישיר עם מנועי החיפוש של גוגל (כולל מעל 4,400 פוסטים) הובילו למצב שמושבה חופשית נהפכה לכלי קידום אורגני אדיר בגוגל. ב-80% מהמקרים תוכלו להגיע לדף הראשון בגוגל בתחום שלך תוך פחות מ-3 חודשים!
    חפשו ביטויים כמו "לוח אבידות ומציאות", "סדנה פרדס חנה", "בריכה פרדס חנה" – וראו היכן מופיעה מושבה חופשית בתוצאות…
  • תפוצה ומוניטין
    מאז 2006 התפרסמו במושבה חופשית מעל 4,400 פוסטים, ומעל 65,000 תגובות. הסטטיסטיקה מראה על ממוצע של מעל 15,000 כניסות בחודש (מתוכם מעל חצי יוניקים), זמן שהייה ממוצע באתר: כ-2 דקות (!) כמות דפים נצפית:  1.7 דפים לביקור.
    המון מהגולשים שלנו הם גולשים ותיקים וכל הזמן מצטרפים חדשים. לגבי המוניטין יעידו על כך אלפים שמצאו דרך מושבה חופשית עבודה או בית, יצרו שת"פ מגניב או מצאו חברים חדשים.
  • ל-20% מהאנשים באזור אין פייסבוק!
    ומאוד כדאי לא לשים את כל הביצים במדיה אחת.
  • כל המידע במקום אחד
    מושבה חופשית הוא סוג של ארכיון חיים של פרדס חנה והסביבה ב-12 השנים האחרונות. תוכלו למצוא כל אירוע או פוסט מרגש שהתפרסמו. במקביל תוכלו כמובן להתעדכן בהרבה מה שקורה עכשיו ובמיוחד למצוא את כל האירועים באזור בלוח אירועים מסודר. שדרגנו את מנוע החיפוש הפנימי של האתר כך שהכול נגיש.
  • ניוזלטר
    ניוזלטר נשלח אחת לחודש לכ-2,000 כתובות מייל (אמיתיות). תזכורת ותקציר של התוכן שהתפרסם באתר ושאר הפתעות. שיעורי הפתיחה וההקלקה שלו גבוהים מהממוצע בשוק.
  • עסק מקומי
    מאחורי האתר עומד רואי עמנואל, בעל משפחה מפרדס חנה ואב ל-4 ילדים. לכן כשאתם מפרסמים במושבה חופשית אתם עוזרים לפרנסה של שכנים שלכם ולא של טייקון או פייסבוק.
    האתר מתופעל מתוך אהבה למקום, שליחות אישית ומחוייבות לקהילה מעל 12 שנה.
  • יש עם מי לדבר
    פוסט מתפרסם באתר רק לאחר בחינה מקצועית ואכפתית – ומתוך מטרה שייצג אתכם ו/או העסק שלכם בדרך הכי אותנטית ומתאימה לפרסום שלכם. מושבה פתוחה למתן עיצות, למענה על שאלות ולתמיכה וליווי לפני, בזמן ואחרי הפרסום שלכם. הפוסטים שלכם ממשיכים "לעבוד" גם שנתיים ושלוש אחרי פרסומם ואנחנו כאן לוודא שזה קורה ויקרה וגם ליידע אם מחפשים אתכם.


אנחנו פתוחים לשמוע כל הצעה או בקשה, תרגישו חופשי!

 

Close