אמנות ועיצובסדנאות, קורסים, חוגים

למידה והתפתחות דרך המנדלה

קבוצת מהות – ללמידה והתפתחות אישית דרך המנדלה

את המנדלה ניתן לראות באינספור מימדים, היא מייצגת את הגרעין היכול להתפתח במעגלים עד אין סוף.
כחלק מתהליך שינוי בריאתי אותו אנו עוברים, קיימים שינויים רבים המתחוללים במעריכנו האנושיים והפיזיים, כמו גם הנפשיים והמנטאליים. דרך המנדלה ניתן לחוות את תהליך השינוי והצמיחה על ידי פיתוח ראיה רב ממדית, אשר נותנת ראיה רחבה על מהותנו הכוללת.

מנדלה מאת אסנת שחר

בקבוצת מהות ללמידה והתפתחות אישית דרך המנדלה, אנו נפסע מעגל אחר מעגל ונשחרר את הדרוש לו שחרור, נעצים את שיש להעצים, הן במעגלי חיינו הפנימיים והן בחיצוניים. את הפסיעות ואת המשמעויות יעניק כל משתתף בעודו מגיע לרכוש כלים להעצמתו האישית והאנושית. למן הרגע שבו אנו בוחרים מהות נושא, אשר אותו נעביר אל המנדלה בפעולת הציור, שזוהי פעולה פשוטה (ואין זה משנה מהי רמתם בטכניקת הציור של המשתתפים), אנו לומדים להעביר מהות, עולם תוכן או נושא מעולמנו הפנימי אל החיצוני ואז ביתר קלות לבחון בראיה כוללת ומלאה את הנקודה אותה אנו אמורים לשחרר בכדי לעבור למעגל הבא.

קבוצת מהות המנדלה, מעניקה למשתתפיה התבוננות רחבה על חייהם, פיתוח הקשב וההקשבה הפנימית הייחודית לכל אחד ואחד, ממפגש למפגש, ננסה להרחיב את המודעות לאפשרויות ופתרונות חדישים תוך בחינה מחדש של דפוסי חשיבה מגבילים. הקבוצה פתוחה בפני כל אחד, אשר אי השקט הפנימי אוחז בו, אשר מרגיש כי השינוי הוא הכרחי ונחוץ, או אשר סקרן ומעוניין להתנסות בדגימה שונה של נקודת מבט והסתכלות.

אסנת שחרבמהלך המסע שלי בעולם, טיפלתי, לוויתי ותמכתי בבני נוער בסיכון. עברתי איתם ודרכם קושי והצלחה, ראיתי שחור לבן ובניהם הרבה צבע. הבד והמכחול קראו לי בעיצומו של תהליך התפתחות אישי. בעיצומה של השאלה ועכשיו לאן? זה לא שאל אותי זה פשוט הווה. עם הצבעים ודרכם אני גדלה מיום ליום צומחת. מצאתי שדרך ציורי המנדלה אני מגלה עולם ומלואו ממקום שלא הכרתי עד היחשפותי למנדלות ולציור בכלל. אני מרגישה וחווה שקט פנימי למרות כל "האקשן" מסביב, הבנתי שאני חושפת את הסביבה שלי, מבוגרים וילדים כאחד למודעות פנימית, להעזה לראות ולדבר דרך תהליך יצירה אינטואיטיבי אנו חווים מדיטציה, חיבור פנימי שקט וריפוי. כיום מלווה באופן פרטני וקבוצתי תהליכי התפתחות רגשיים באמצעות ציורי מנדלות וכלים אנרגטיים.

הנכם מוזמנים להצטרף לחוויה מעצימה, חווייתית ומאתגרת. קבוצת המהות כוללת 8 מפגשים, מפגש בשבוע, משך המפגש כשעתיים.

* קבוצת ערב תפתח בתאריך 14/3/11 בשעה 20:00 יום שני
* קבוצת בוקר תפתח בתאריך 17/3/11 בשעה 9:30 יום חמישי

לפרטים והרשמה – 052-8879944 – אסנת שחר, אימייל >>

תגיות
הראה עוד

4 thoughts on “למידה והתפתחות דרך המנדלה”

כתיבת תגובה

Close