שוק חופשית

[vc_row][vc_column][vc_single_image image="28720" img_link_target="_self" img_size="full"][vc_column_text]

השוק חופשית הוא מין מקום כזה, שאם היינו עובדים באנגלית היינו קוראים לו flow market. כלומר, שדה תעופה של רעיונות יצירתיים שמתבטאים במבצע, ומזיזים מוצרים ושרותים בקהילה במהירויות משתנות. בחרנו בדבורה כסמל של השוק כי דבורים הן עסוקות, קהילתיות (חיות במושבה) חרוצות, תזזזיתיות, חיוניות להפריה, הן נעלמות במסתוריות (כמו עסקים קטנים?) ואנחנו רוצים לעודד אותן!

ולכן – אם יש לכם הערב הופעה ואתם רוצים להדליק את מכירת הכרטיסים, אם אתם מסעדה שנשאר לה סיר טעים לעת ערב ובא לה לפנק בחצי מחיר, אם טוב לבכם בבירה מקומית ואתם רוצים להכריז על שעות שמחות ספונטניות, ואפילו – אם קמתם בבוקר עם פול מרץ ובא לכם לעשב גינה בשביל צרור מזומנים – בואו לפתוח דוכן בשוק חופשית!

שוק חופשית מאפשר לכם ליצור דרכים להתפרנס, גם מעבר למקצוע שלכם. למשל: אם יש לכם מתכון מצויין לעוגת פרג ממש טובה, שאתם אופים רק יום בשבוע ורוצים למכור למחרת, זה אפשרי. תתחילו אפילו עם כמויות קטנות.  תהיו יצירתיים! ונסייניים.

הוספת מבצע

בשוק חופשית אפשר ליצור מבצע גמיש, או קבוע

המבצע הגמיש –  יש לך שבועיים בין לבין עיסוקים ואת גם צובעת קירות מצויין? תציעי! החלטת לעשות סייל על כל המדף של הקיץ? קדימה! השקת מוצר חדש? מיקום חדש? ועכשיו זה הזמן לתקופת הרצה מפנקת? תפרי לה מבצע גמיש!

מבצע גמיש יכול לנוע בין יום אחד לחודש. זה יכול להיות מבצע יומי מהיר על משהו שפשוט חייב לעוף היום מהמדף, וזה יכול להיות מבצע ארוך וסבלני יותר, כזה שקשור באסטרטגיה שיווקית. נגמר המבצע? צרו חדש! הפתעה וגיוון הם שם המשחק.
את המבצעים הגמישים תוכלו למצוא  רצים בסרגל הצד של האתר.
כל מבצע אפשר לקשר גם לאירוע בקלנדר.

מבצע קבוע – פה אפשר לתפור הטבה מיוחדת לגולשים שמגיעים אליכם ממושבה חופשית. המבצעים הקבועים מגיעים ישירות מתוך דפי האינדקס של חברים שעדכנו בהם מבצע קבוע לגולשי מושבה חופשית.

איך פותחים דוכן בשוק חופשית?

באחת משלוש הדרכים הבאות:

1) נרשמים לאתר ומקבלים מתנה: 8 קרדיטים להעלאת מבצע לשוק / אירוע לקלנדר.

2) נגמרו 8 הקרדיטים? עושים מנוי חבר, ומקבלים 10 קרדיטים להעלאת מבצעים לשוק / אירועים בקלנדר.

3) מצטרפים לאינדקסים, ומקבלים 20 קרדיטים לשימוש בקלנדר ובשוק חופשית.

לפירוט מלא של אפשרויות הפרסום במושבה חופשית >

[/vc_column_text][vc_teaser_grid grid_columns_count="2" grid_content="teaser" grid_layout="thumbnail_title_text" grid_link="link_post" grid_link_target="_self" grid_template="grid" grid_layout_mode="fitRows" orderby="rand" order="ASC" grid_posttypes="freemarket" grid_teasers_count="4" grid_thumb_size="290×166" title="מבצעים לדוגמא"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][/vc_column][/vc_row]
Close