השימושון

2012 זה עכשיו: פרק ראשון

תחזית המאיה, דרונבלו מלכיצדק, נאסים הראמיין, תיקיית הסימניות שלי (או בשפת אקספלורר: 'המועדפים') מתמלאת בקצב מסחרר בחקירה לכל הכיוונים. שלא לדבר על מה שקורה מחוץ לאינטרנט, במיוחד בתוך הקהילה שלנו, המלאה בעובדי אור מפותחים ומתפתחים (איך, איך לא שותלים פה לוטוסים בכיכרות! אולי בגינה הקהילתית שעמליה זוממת?). ועל זאת עוד יסופר.

אז הלכתי לפגוש את ארג'ונה, שפירסם כאן לפני 3 חודשים הזמנה מפורשת.  במהלך הפגישה עלה רעיון לטור בשם 2012 זה עכשיו. כי זה באמת עכשיו, במובן של אפשרות להיות נוכח/ת ברגע נתון, עם תאים פטורים מקרמה ועם לב פתוח, יכולת להתחלף בן רגע וכל זה תחת צפיפות תדרים הולכת וגוברת.
יצאנו ממנה עם ראשי פרקים ל- 13 טורים. קבלו את הראשון:

***

מאת: ארג'ונה (*)

אז מה יקרה ב2012? שאלה שנשאלתי מאות פעמים ותשובתי היתה איני יודע תלוי מה נברא כולנו יחדיו עד אז.
התאריך 21.12.2012 הוא סמן של סיום עידן תקופת זמן בת 26,000 שנים. זהו מחזור זמן אותו ביצע כדור הארץ פעמים רבות ובו אנחנו מקיפים קונסטלציה כוכבית שנקראת הפליאדות ומונה 7 כוכבים אותם ניתן לראות על הסמל של כל סובארו מצויה.

מחזור זה מחולק לפעמיים 13,000 שנים, בהן הפלנטה עוברת שינוי דרסטי תוך כדי המעבר שלה דרך רצועת הפוטון. רצועת הפוטון הינה חגורה מרוכזת של פוטונים, שהינם מעין חבילות אור קטנות אשר בנויות תדרים תדרים, שלהם יכולת לשנות אנרגיה להתמיר ולהעצים. ככל שהפלנטה חודרת עמוק יותר לעובי הרצועה אנחנו "מופצצים" יותר ויותר באותם פוטונים והללו משנים את המציאות שלנו כאן ועכשיו.

כאשר אנו בכוונה של התפתחות וטיהור והעצמה של הכלי הפיזי והנפשי שלנו, הרי שחשיפה אינטנסיבית זו לפוטונים הינה מבורכת ומפעילה יכולות אנרגטיות רדומות בתוכנו וכלים רבי עוצמה שטמנו בד.נ.א שלנו לפני עידנים, כהכנה לתקופה מאתגרת זו.
באם אנחנו חיים בתדר של פחד יאוש והפרדה, הרי שהשהיה בחגורת הפוטון תעצים אצלינו את אותם פחדים ותגרום לטלטלות רגשיות קיצוניות – ממחלות פיזיות ועד למצבים קיצוניים של שיגעון או מוות. נרחיב על כך בפרק על מערכות אמונה והגוף הרגשי שלנו.

נבואות עתיקות רבות דברו על קיצו של העולם ב2012: ארמגדון, גוג ומגוג ואחרית הימים. זה היה פוטנציאל ממשי אשר התבטל באוגוסט 1987 באירוע המכונה ההתכנסות ההרמונית. באירוע זה בוצעה החלטה קולקטיבית ברמת הנשמה הגבוהה של כל תושבי כדור הארץ לשנות מסלול צפוי ולהתמיר את תודעת ההפרדה [דואליות] לתודעת אחדות. כמו רכבת המשנה מסילה אנחנו נמצאים כרגע על מסלול חדש בו אנו מניחים את האדנים לפני הרכבת הנוסעת ואיש אינו יודע בודאות לאן, אך אותם פוטנציאלים ישנים של הרס והשמדה אינם קיימים יותר. אנחנו נגיע לאן שנבחר להגיע והשאלה האמיתית היא האם נבחר באחדות ואהבה או בפחד והפרדה.

למעשה, אין ברירה ובסופו של דבר נגיע לתדר האור והאחד אלא שאנחנו נקבע כמה טלטלות ואירועים דרמטיים נעבור בדרך. השינוי המתרחש הינו עצום ורב מימדי וקורה בבריאה כולה. כדור הארץ הינו רק חלק קטן באותה בריאה ענקית, אך בעל חשיבות רבה. נרחיב על כך בהמשך. זוהי הזרימה הטבעית של הקיום לעבור מתודעת הפרדה לתודעת אחדות.

הבורא המקור הינו אהבה טהורה ואהבה טהורה בלבד. אנחנו עשויים מאותו אור, מאותו תדר אהבה כי אנחנו חלקיקים של אותו מקור. ככל שנסיר ונקלף מעלינו את קליפות הפחד והאגו שעטינו במשך השנים נתקרב לאותה ליבה פנימית מוארת בתוכנו שהיא האני הנני האמיתי והיחידי שלנו והיא בצלמו ודמותו של המקור.
את צעיפי ההסתרה והשכחה של אור המקור בנו עטינו על עצמינו על מנת שנוכל להשתתף במשחק הקוסמי של כביכול הפרדות מהבורא והתנסות אינדיוידואלית בזמן ומרחב מוגבלים. הבורא שאף להתנסות חדשה מורחבת ולשם כך יצאנו כולנו למסע מרתק בו שכחנו שאנו אהבה טהורה והתחלנו להתנסות במגוון התנסויות ורגשות חדשים, אך אותה הפרדה הינה אשליתית ואנו מוזמנים בכל רגע להתעורר ולראות מעבר לצעיף את האני האמיתי שהוא אנו.

2012 קורית כאן ועכשיו. כולנו חווים את האצת הזמן, את יכולות בריאת המציאות המועצמת ואת ההתפתחויות הרוחניות האנרגטיות והטכנולוגיות שעוברות על הכוכב. עברנו את המסה הקריטית של האצה וקפיצת מודעות ואנו הופכים מרגע לרגע למסטרים בוראי מציאות מועצמים. כשאנו זוכרים את אינסופיותנו, שאנו נצחיים וכל יכולים אנו מרפאים את עצמנו ואת עולמינו סביבנו.
זה הזמן כאן ועכשיו, הכל אפשרי והכל הוא תוצאה של בחירה וכוונה.

וכך קורה.

***

(*)  ארג'ונה – מרפא מתקשר ומנחה סדנאות באנרגיה החדשה.
החל מיום ראשון הבא (4/10) יתקיימו אצל ארג'ונה בבית ערבי מדיטציה ותיקשור בנושא האנרגיה החדשה. המפגשים מתחילים בשעה 19:00, ברח' ירושלים 69 כרכור. לתיאום:  052-2738536 | אימייל >>

הראה עוד

24 thoughts on “2012 זה עכשיו: פרק ראשון”

  1. והנה התחזית הפרטית שלי – 2012 תהיה שנה פחות או יותר כמו כל השנים שקדמו לה. אולי יהיה משבר כלכלי (ואז כולם יגידו, "הא! אמרנו לכם! 2012 היא שנה דרמטית") ואולי תהיה שנה מצוינת מבחינה כלכלית (ואז כולם יגידו, "הא! אמרנו לכם! 2012 היא שנה דרמטית") אולי יהיו המון פיגועי טרור (ואז כולם יגידו, "הא! אמרנו לכם! 2012 היא שנה דרמטית") ואולי ייחתמו הסכמי שלום (ואז כולם יגידו, "הא! אמרנו לכם! 2012 היא שנה דרמטית"). ואולי אובמה ייבחר לכהונה שנייה, ואולי יהיה לארה"ב נשיא חדש. ויהיו רעידת אדמה או צונמי או בצורת אחת או שניים (כמו בשנים האחרונות) וכל פעם מישהו יגיד "הא! אמרנו לכם, תתכוננו".
    וככל שנלך ונתקרב לתאריך המפתח (21.12) יהיה יותר ויותר מתח וקשקושים. ואז יגיע ה-21/12, ואחריו נקום בבוקר והכל יהיה כמו שהיה אתמול. וכולנו נמשוך בכתפיים ונגיד "אח, איזה קשקשנים היו הגורואים הללו" אבל הגורואים הללו ייצאו בהכרזות נרגשות "בזכותנו! בזכותנו העולם לא נחרב. בזכות כל הפעילות שלנו הכל ממשיך בדיוק אותו דבר".
    אולי הם צודקים. אבל כך או כך, אני לא מודאג.

  2. אני מחזקת את דברייך איילת מטיילת שכמותך ומוסיפה שבין הדפוסים הישנים נמנים גם התנשאות, צרות אופקים, פטפטת של אגו בלתי פוסקת…. בכל פעם שאני נכנסת לאיזה דיון במושבה חופשית אני נאלצת להיתקל בצמד חמד הללו, עמלמול ויעלה, שאין לי מושג מי הן ולמה הן מעייפות אותנו ואותן בלשונן המושחזת והצינית ויש לומר מבטלת את דעתו של האחר בזלזול ודאחקה. שימי לב עמלמול מה הבסיס שאת יוצאת ממנו לפני שאת משחיזה את לשונך. שנים טובות עד 2012…

  3. "עם תאים פטורים מקרמה ועם לב פתוח"

    ב -2012 לפי המיידעים שבהם נתקלתי ועודכנתי, ישנו תהליך התפתחות מואץ עד 2012 שבו כל אדם נדרש לעשות עבודה כנה עם עצמו, לבחור להרפות מדפוסים ישנים וקלוקלים, לקחת אחריות על דרכו ולהתמסר לדרך של אור.
    אדם כזה יקבל תמיכה אנרגטית מימון אנרגטי והדרכה ותהליכיו יואצו, ואכן הקרמה תמחק והלב יפתח.
    אך אם אדם לא יעשה בחירה כזו וימשיך להתנהל מתוך דפוסים ישנים שאינם מקדמים את האור שבו ואת כיוון הבריאה אזי המציאות תערים עליו קשיים שלא יוכל להתעלם מהם עוד.

  4. נזכרתי במדורה שארגנת לפני הרבה אמשים…
    אני חושבת שלא נחכה עד 2012 אחרי פסטיבל עכו בו אני שקועה עד הלב ומעבר לו ..נארגן איזו מדורה סתווית בתנאים מועדפים ונעשה חזרות אינטנסיביות עד 2012 כדי שכשנגיע לשם זה יהיה קטן עלינו . מומלץ לכל קוראי האתר מדורות שבט בחצרות הנכחדות ובשולי השכונות..
    ואפרופו עכו -אז תיאטרון הידית משתתף בהפקה הנקראת אולמי סן סט במסגרת התחרות בפסטיבל -שווה פוסט. ההצגה תעלה שבוע אחרי הפסטיבל במרחבי הידית
    וכמו שגולן אומר כבוד למגזר.

  5. על פי היהדות או יותר נכון דעה ביהדות מלחמת גוג ומגו זוהי המלחמה שאנו כל יום נלחמים בה אינספור רגעים בין האני שרוצה לשלוט ובין ההכנעה שלתת לאלוהים לשלוט-להוביל שממילא זה מה שקורה -סוףאו השיא של המלחמה שבעיקר בתוכנו כנראה יק רו ב2012

  6. לאלה שרוצים לבלות ב2012 על הפיסטין בגינת הירק הקהילתית שתקום במהרה בימינו אמן ,פה באמצע מושבתינו המעטירה ,אנא צרו קשר במייל או טלפון או ביונת דואר או אפילו על גלי התודעה הערטילאיים. בקרוב הפוסט.. ההרשמה בעיצומה [כל הקודם זוכה להיות קודם].

  7. אז האמת היא שלפני כשנה אולי יותר עשיתי ממש תחקיר על 2012 אז כה על קצה המזלג – לוח האי צינג מסתיים בדיוק אז, יש נבואה של שבט ההופי ויש עוד כמה..מרוב נבואות הלכתי לבשל איזה מרק.
    יש תוכנת מחשב שעסקה בסריקת הסייבר על מנת לחזות ענינים כלכליים והנה התחילו להגיע מסרים על המעד האמור. מדענים חוזים שינוי במערך הקטבים של כדור הארץ והתאריך המציין את תחילת החורבן העברי ממש נופל בהתאמה והכי חשוב לביוגראפית שכמותי שבדיוק אז אני בת 49 שזה בשפתי כניסה לשנת שחרור העבדים אני ביחד עם הקטבים שחרור ענק של דובים ואריות ים
    יהיה שמייח ביומולדת המיוחל הזה – יפסקו המחזורים האלה והאחרים ונתחיל ספירה חדשה או שאולי נבין ש-אין או יש זמן אלא יש מה שאנחנו עושים איתו..אולי נפסיק לספור ולחשב את הקץ קדימה ואחורה- ככה – השאיפה הכמוסה של האנושות להגיע לאבדון תוריד אותנו למאורת הארנב שכתובתה 2012 ונצא מהצד השני בסווזילנד או ללנד או בבדולינה המשוחררת
    אז נו כן צריך להתכונן לארוז קונסרבים ושמיכה חמה גפרורים ונרות אולי סירה אולי מעיל אולי תודעה בהירה
    מה עוד חדש- כמו שעמליה אומרת כל יום חדש
    אם נוצף ונשאר על ראש הגבעה כמו פו אז נהפוך איזה מטריה ונשוט להציל את חזרזיר המוקף מים רבים אם תבקע האדמה נעשה באנג'י לצד השני
    אם ואם … ומבלי להפחית מעוצמת הנבואה שאולי תגשים את עצמה כך או אחרת…
    האם אמרנו בוקר טוב יפה ושנה טובה האם חייכנו האם נתנו זכות קדימה האם נשכנו את הלשון לפני שקללנו קללה איומה האם ביקשנו סליחה האם היית ילדה טובה?
    צחצחת שיניים עשית ספונג'ה זכרת לעשות מעשה טוב לתת חיבוק האם את/ה אוהב/ת המון האם יצרתיצירה? נטעת עץ? הולדת ילד?
    האם השקת את הפרחים ושיחקת עם הילדים? האם כל זה כבר קרה היום או יקרה מחר או מחרתיים או ב 2012 כמתוכנן
    האם נהיה אנשים טובים יותר מלאי חמלה וחסד? האם נעשה את כל המעשים ה"קטנים והגדולים" רק מול גזרת יום הדין או ככה סתם כי בשביל זה הגענו לכאן וכי זה מה שיש לעשות
    עם כתמי אור הסתיו עם רגשות ענוגים עם הבנת הנקרא והסבטכסט?
    כן נכין אולר וסיר פויקה גדול כמה חבלים נחביא מתחת לסלע יחד בקבוק שיבאס ומיץ פטל לילדים , נלמד להדליק אש בלי גפרורים נכיר את צמחי המאכל ועדיף להיות עם עמליה על אותו פיסטין ואולי עוד כמה בעלי מיומנויות מיוחדות
    ניפגש באמת ,סביב מדורה מקורה , מוקפי שטפון וגשם זלעפות ונשיר עד הבוקר ונספר סיפורים מבלי להקליד אותם – יהיה סבבה
    תודעה חדשה או תודה חדשה — שנשמח במה שיש
    והעיקר- לא לפחד כלל

  8. כדור הארץ נמצא במצב מתמיד של התמרה ושינוי ,גלו גלו. זה שאנחנו ממקדים את השינוי הזה במרחב הזמן נובע מהעילגות המחשבתית שלנו וקבעונות המחשבתיים… גם הדינוזאורים חוו שינוי משמעותי [התמרה היא יחסית.. למה..] וגם האוסטרולופיטיקוס אפריקנוס חווה שינוי וגם וגם וגם.. כשאדם מביא בפניינו מושגים שנגררים הישר מהפיזיקה המודרנית ,המדעית [אל לו להתחבא מאחורי הגדרות "אסטראליות".] אם קיימת רצועת פוטונים..ניתן יהיה לראות ולזהות אותה באמצעים מדעיים [הוכחה ,כן הוכחה]. ובקיצור ,האיש חביב' התאוריה גם.. ומה חדש ???
    כל יום חדש.. זה הכל.

  9. אני חושבת שלא כדאי לבלבל כאן את מהות הדברים עם הרצון לקבל הוכחות. אני מכירה את זה מהתהליך שאני חווה עם תלמידי באוניברסיטה. הוכחות הוכחות. אם לא מרפים לרגע מאותו שביל במוח שרוצה לראות בעיניים, אי אפשר להיכנס לתוך מרחב אחר של הקשבה וראייה.
    נכון, השדה הרוחני מכיל כמות מזיקה של קשקשנים, אבל, קוראים נכבדים ואינטליגנטים, אל תקישו מכאן על הכלל. לא כל מי שמדבר משהו שאנחנו לא יכולים מיד לתפוס בחושינו המוכרים והישנים הוא קשקשן.
    יש להפעיל את ההקשבה הרחבה, וזו משימתו של כל אחד מאיתנו.
    האיש אומר דבר: כדור הארץ והאנושת נמצאים בתהליך של התמרה ושינוי, וזה לא סוד. ויש לו הצעה.
    אני לא אומרת שהוא צודק, יודע וכו'. אבל אני פותחת טוב את האוזניים להקשיב.
    time will tell.

  10. רציתי לשאול, איך זה ש"התאריך 21.12.2012 הוא סמן של סיום עידן תקופת זמן בת 26,000 שנים"? כי 2012 זה בספירה של הנוצרים, שהתחילה לפני אלפיים ומשהו שנים בלבד, עם הולדתו של ישו. אז איך זה שבדיוק בתאריך הזה מסתיים עידן של 26,000 שנים? הרי אז לא היה בכלל תאריך כזה.

  11. אפשר בבקשה להביא ציטוטים והוכחות מה שאתם מספרים כאן.. איפה נמצאת רצועת הפוטונים הזאת? איפה מדברים ארמגדון וגוג ומגוג על השינוי שיחול?.. איך ומתי בדיוק ומי ביטל את "ההתרחשות הקוסמית" שהייתה אמורה לקרא.. באיזה אופן ההתרחשות הזאת הייתה אמורה לקרא..מאיפה אתם מוציאים את כל הנתונים האלה בכלל…??? יותר מדי ממבו ג'מבו ועורבא פרח פה .. פחות מדי עובדות..

כתיבת תגובה

Close