2012 זה עכשיואקולוגיהבעלי מקצועזוגיות ומשפחה

מים חיים בפרדס חנה

"What we know is a drop, what we don't know is an ocean" (אייזק ניוטון)

פוסט שיווקי במושבה חופשית…המממ. אנחנו?
מי שקצת מכיר אותנו, יודע היטב עד כמה אנחנו רחוקים מעולם העסקים, השיווק, המכירות, הצריכה.. כבר שנים שאנחנו מחפשים את דרכנו החוצה ממרוץ העכברים, מה'בבילון' הזה (המילה שיצאה מפיו של גדעון בתדירות הגבוהה ביותר בשנתיים האחרונות וכבר הפכה לסוג של בדיחה).

ובכל זאת – הנה אנחנו כאן, חוככים בדעתנו מאיפה להתחיל, ואיך להכניס בפוסט קצר וקולע את כל האוקיינוס הזה, שמציף את ראשנו לאחרונה. וכי למה?

ראשית – כי באמת חשוב לנו לפתוח לכם דלת לעולם המופלא הזה, הקרוי מים.
אנו חיים בנקודת זמן, בה גוברת המודעות לנזקי האדם לסביבתו. בד בבד, עולה המודעות לקשר הבלתי ניתן להפרדה בין כל גורמי החיים, ולכך שלכל פעולה ישנן השלכות מרחיקות לכת על כל מכלול החיים. עם הזמן מחלחלת בנו ההבנה, כי קיימים תחומים רבים, שאינם ניתנים לבחינה בכלים חומריים, אך כוחם והשפעתם על הקיום הנם אדירים, וברוב המקרים נשגבים בהרבה מבינתנו. לפיכך, עולה הצורך לחזור ולתקן, להשיב לחיינו פשטות וטבעיות, לחפש דרכים, אשר גוזלות מהטבע פחות משאבים ואנרגיה, ומחזירות את ההרמוניה והאיזון בהם פגענו אנושות. המים, כמקור ובסיס לכל חי, הנם בעלי תפקיד מהותי ביותר בתפקודי היקום והחיים בו, ולכן ישנה חשיבות עצומה להפניית תשומת ליבנו לדרך בה אנו נוהגים בהם.

שנית – הסוגיה האישית של איכות מי השתייה, היא סוגיה שמטרידה רבים (לפחות מהסובבים אותנו). אנחנו, באופן אישי, חיפשנו כבר זמן רב פתרונות למי השתייה בביתנו. מאז שבתנו הגדולה הסכימה לטעום מים, בנוסף לחלב אֵם, גברה דחיפותו של הנושא. ידוע לכל שהמים שאנו מקבלים בברז, במיוחד באזורנו, רחוקים מאד מלהיות מים ראויים לשתיה. שפכים תעשייתים, מתכות רעילות, כלור, פלואור, צנרות עבשות וחלודות, ובעצם, מה לא?

תהינו ובדקנו את שלל הפתרונות המקובלים למי שתייה (מתקני סינון וטיהור ביתיים, קניית מי מעיינות מבוקבקים), ונדהמנו מגודל האיוולת. גילינו שמתוך הסתכלות משולבת על איכות המים ואיכות הסביבה, מתוך התחשבות במחירים (הפיזיים, הכלכלים, והרוחניים), שמשלמים האדם הפרטי והעולם הסובב אותו בפתרונות אלו, מי הברז הם הראויים ביותר לשתיה. ובכן, שתינו מי ברז, לעיתים מסוננים בקנקן בריטה ביתי, שרק מי שאי פעם פתח אותו לעומקו וראה את כמות הירוקת והג'יפה המצטברים בו, יכול לשאול את עצמו האם עדיף איתו או בלעדיו. שתינו והדחקנו לקרקעית המוח את המחשבות השליליות.

ואז, רצה הגורל, שנושא זה ישוב ויעלה על פני השטח, בעקבות חשיפתנו לחלקיקי מידע חדשים על מהות המים ולידע חדש, שהולך ומתגלה בשנים האחרונות במחקרים על הפלא הזה, המים.

משתכשכים במים חייםלמים יש זיכרון, הידעתם?
המים יכולים לשנות את מהותם בצורה קיצונית, ללא כל שינוי בתצורתם הכימית. הייתכן?
אופן זרימת המים בטבע הוא חוק בסיסי ליסוד המים, הוא חלק נכבד ממהותם ושם נמצאת חיותם. זרימתם היא דרכם של המים לטהר עצמם, להחזיר לעצמם את תצורתם ואיכותם המקורית ולהפטר מזיכרונות מזיקים. האם העליתם בדעתכם שכך הדבר?

המים הם הרכיב העיקרי של כל החי, והמוליך העיקרי ביקום. הם סופגים מידע מהירח, מהשמש, מהכוכבים, וכמובן גם מהתדרים על פני הכדור שלנו עצמו. כאשר מבינים זאת, בודאי שמתחילים להבין כיצד כל היצורים החיים מושפעים ישירות ממהות המים שהם צורכים, בכל תפקוד שהוא, ברמה הפיזית והרוחנית. ושוב, נזכיר כי עדיין רב הנסתר על הגלוי, וכי עלינו לשמור על ענווה נוכח הבריאה החכמה מאיתנו עשרות מונים.

וכאן זה הזמן להתמקד בחיותם של המים. מים חיים הם מים זורמים. אם ברוגע, כשהנחל רדוד ושקט, ואם בשצף קצף, כאשר מפלי המים מתנפצים בדרכם אל הים, בערוציהם. מים חיים, כפי שהיו מבחינת טעמם ויכולתם להכיל ולשחרר עד לפני כמה עשרות שנים, כבר כמעט ואין על פני הכדור. שרידים לאלה אפשר שנמצא בהרי ההימלאיה או בקרחוני עד – וכדאי למהר, בטרם אלה ימסו אל הים. מים חיים, אם כך, כבר אין בטבע במובן הטהור של המילה, מכיוון שהמים בכל הכדור כבר מזוהמים, מתוקף זיהום הימים והאגמים. כן, זה עצוב לגלות, אך מחקרנו הוביל אותנו גם לתוצאות משמחות, שהן למעשה הסיבה השלישית והעיקרית לכתיבת פוסט זה.

גילינו כי בשקט בשקט, מתחת לאפנו, כבר עמלים זה שנים רבות חוקרים יקרים וחשובים על טכנולוגיות 'מים חיים'. טכנולוגיות אלה כולן מחזירות למים את הזרימה הטבעית, את התנועה המתבקשת בהם. מים חיים אלה, אם כך, הם הקרובים ביותר למה שהיו המים בעבר, ואלה ניכרים בכמה וכמה תכונות ברורות: טעם משופר; יכולת ניקיון; העדפה ברורה של בעלי חיים לשימוש במים אלה; צמיחה מוגברת של צמחים; בריאות כללית טובה יותר, ואפשרויות נוספות, שעוד לא נתגלו. מכשיר, המבוסס על ידע זה, פותח לראשונה באוסטריה ומשווק בארץ כבר מעל עשור, כאשר מי שרכש אותו, על אף מחירו הגבוה ביותר, נשאר לקוח מרוצה לשנים רבות. אנחנו, לפחות, הופתענו לגלות כי אנשים משתמשים במים חיים זה שנים, מעידים על תוצאות טובות ביותר, ובכל זאת- רק מתי מעט זכו להכיר את המוצר.

כצעד הבא במסענו גילינו את צפריר שפרון, ישראלי שהחל דרכו בתחום זה בעיסוק בתמציות "פרחי באך", ולאחר לימוד תורת המיצוי, מצא כי הרטטים הממוצים יכולים להשפיע גם חיצונית. במחקר של שנים פיתח שיטה ייחודית להאצלת התדר של אותו מקור והחתמתו בחומרים מוליכים שונים, שיטה המכונה על ידו "חותמ-זפיר".

באמצעות ידע זה פיתח צפריר מתקן להשבחת והחייאת מי ברז. המתקן משלב את אפקט הערבול של המים, ע"י הכוונה של פרצי מים לספיראלה בליבת המתקן,כנביעה חיה, עם שיטת ההאצלה האנרגטית "חותמ-זפיר". במתקן החייאת המים של אקווהניטי, 'אפקט זפיר' מיושם ע"י מכלול של מוקדי אנרגיה, אשר מהדהדת מתוך אבקת קוורץ מטוהרת ומוחתמת בהרכבי תדרים שונים. ההדף האנרגטי של תדרים אלו וסידורם ביחסים נכונים ביניהם, מכוון להזכיר למים את זרימתם,תנועתם וחיותם הטבעית, את מקורם; אותו מעיין או באר מים חיים, את מקוריותם ואת אחידותם, את יכולת החייאתם – שהרי מביאים חיים לכל אשר פונים.

נשמע הזוי, לא? לחלקנו לפחות, נשמע הזוי מאד, אבל בהחלט עובד.
אנחנו התנסינו, ועדיין מתנסים, בתוצאותיו של המתקן. אנחנו שמחים לספר, כי מהברז בביתנו הישן במרכז פרדס חנה יוצאים מים באיכות גבוהה בהרבה מזו שהורגלנו לצרוך. מים טעימים יותר, מים שמְחַיִים את עור הגוף ומותירים את העור והשיער רכים ביציאה מהמקלחת, ללא שימוש בקרמים וסבונים, מים שמסירים בקלות רבה לכלוך ואבנית מהכלים, הכביסה, מהכיורים ואפילו המרצפות, מים שמשמרים היטב  איכויות חיות (למשל, צמחים באגרטל או נענע בלימונדה). כמו כן, חשוב לציין, כי המכשיר של אקווהניטי אינו צורך אנרגיה מכל סוג שהוא, אינו מתבלה, ואינו דורש כל תחזוקה או החלפת מסננים. עם זאת, אין מדובר בניקוי המים במובן ה"מסורתי". מבחינת הטיהור הפיזי והכימי של המים, יתקבלו תוצאות מקסימליות אם תותקן מערכת אקווהניטי בנוסף לסנן חול פשוט, המותקן אחרי הברז הראשי. את המתקן ניתן לפרק ולהעביר בקלות עם מעבר בית, והמחיר, אם תשאלו – אמנם אינו נמוך, אך לפחות לדעתנו, אם מסתכלים על החיסכון במים, בחומרי ניקוי, בתחזוקה שוטפת של הצנרת, בהחלפת מסננים או בקניית בקבוקים- משתלם בהחלט.

אנחנו מזמינים גם אתכם להמיר את השימוש המזיק והבזבזני במי מעיינות מבוקבקים או במים מסוננים, ריקים ומתים (דוגמת המכשירים המבוססים על אוסמוזה הפוכה), לשימוש מושכל במי ברז חיים!

כהרגלנו, יצא פוסט ארוך. מקוים שלא מדי, אך כל זאת על קצה קצהו של מזלף..

טיפת מידע בים שלםאת אתר החברה (אקווהניטי) ניתן למצוא בקישור הבא.
אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לשאלות, בירורים, והרחבות. כמו כן נשמח מאד לארח אתכם בחצרנו, כדי לטעום, לראות ולחוות את התוצאות בשטח, שכן אין טוב מחוויה כדי ללמוד. וחוץ מזה – נשמח מאד להמשיך ולפטפט עמכם, תושבי פרדס חנה רבתי בכל נושא (כמעט). מאז סגרנו את החומוס אנחנו מתגעגעים לפרצופים שלכם, אנשים יקרים!

בברכת י(מים) טובים לכולכם.

גדעון ולירון

04-6373881   |  נייד: 052-3794926 | אימייל >>

תגיות
הראה עוד

23 thoughts on “מים חיים בפרדס חנה”

  1. אתם טוענים:
    "המים יכולים לשנות את מהותם בצורה קיצונית, ללא כל שינוי בתצורתם הכימית. הייתכן? זרימתם היא דרכם של המים לטהר עצמם, להחזיר לעצמם את תצורתם ואיכותם המקורית ולהפטר מזיכרונות מזיקים. האם העליתם בדעתכם שכך הדבר?"
    – לא. מעולם לא התגלה כל זיכרון למים. התוכלו להביא ראיות מחקריות שכך שיש למים זכרון?

    "הם סופגים מידע מהירח, מהשמש, מהכוכבים, וכמובן גם מהתדרים על פני הכדור שלנו עצמו."
    – זה כבר בכלל קישקוש. מה זה בדיוק "תדרים על פני הכדור שלנו?" איזה תדרים? תוכל לפרט מספרים בבקשה?
    איזה "מידע" בדיוק הם סופגים מהירח? אפשר לפרט?

    "טכנולוגיות אלה כולן מחזירות למים את הזרימה הטבעית, את התנועה המתבקשת בהם."
    – כיצד אתם מודדים את הזרימה הטבעית? באילו יחידות? התואילו לצרף מחקרים שמדדו את רמת הזרימה הטבעית של המים?

    "במחקר של שנים פיתח שיטה ייחודית להאצלת התדר של אותו מקור והחתמתו בחומרים מוליכים שונים, שיטה המכונה על ידו "חותמ-זפיר".
    – מה זה? אפשר בבקשה פרטים טכניים כיצד אתם "מאצילים תדרים ומחתימים אותם בחומרים מוליכים"? אני מבין שזו מהפיכה חדשה במדע שאף מדען לא שמע עליה עדיין. אשמח לקרוא חומר מדעי בנושא.

    "במתקן החייאת המים של אקווהניטי, 'אפקט זפיר' מיושם ע"י מכלול של מוקדי אנרגיה, אשר מהדהדת מתוך אבקת קוורץ מטוהרת ומוחתמת בהרכבי תדרים שונים. ההדף האנרגטי של תדרים אלו וסידורם ביחסים נכונים ביניהם, מכוון להזכיר למים את זרימתם, תנועתם וחיותם הטבעית, את מקורם; אותו מעיין או באר מים חיים, את מקוריותם ואת אחידותם, את יכולת החייאתם – שהרי מביאים חיים לכל אשר פונים."
    – אני יכול להמליץ לכם על אתר אינטרנט שממציא טקסטים כאלה בצורה אקראית, אולי תשלבו אותם במוצר הבא שלכם.

    "נשמע הזוי, לא? לחלקנו לפחות, נשמע הזוי מאד, אבל בהחלט עובד."
    – עובד? אפשר בבקשה תוצאות מחקרים מבוקרים ע"י מעבדה בלתי תלויה בהתאם לתקנים כלשהם? יש פיקוח של משרד הבריאות? משרד התעשייה והמסחר? יש אישור ממכון התקנים? עובד?!

    "המכשיר של אקווהניטי אינו צורך אנרגיה מכל סוג שהוא, אינו מתבלה, ואינו דורש כל תחזוקה או החלפת מסננים. עם זאת, אין מדובר בניקוי המים במובן ה"מסורתי". מבחינת הטיהור הפיזי והכימי של המים, יתקבלו תוצאות מקסימליות אם תותקן מערכת אקווהניטי בנוסף לסנן חול פשוט, המותקן אחרי הברז הראשי."
    – לא הבנתי. האם המכשיר שלכם משפיע באיזושהי צורה על המים במובן פיזי-כימי-בילוגי כלשהו שניתן למדידה? או שלא? אני מבין שמסננים רגילים הם שיעשו את כל העבודה האמיתית?

    "והמחיר, אם תשאלו – אמנם אינו נמוך, אך לפחות לדעתנו, אם מסתכלים על החיסכון במים, בחומרי ניקוי, בתחזוקה שוטפת של הצנרת, בהחלפת מסננים או בקניית בקבוקים- משתלם בהחלט."
    – כלומר פתאום המכשיר שלכם כן מטהר את המים במובנים פיזיים-כימיים-בילוגיים רגילים? לא הבנתי. לפני רגע אמרתם שלא. איך אם כן הוא יכול לתרום משהו לחיסכון במים? תחזוקה של הצנרת? החלפת מסננים? הסבר בבקשה.

    מחכה לתשובות מפורטות. כל הסיפור הזה מריח מאוד לא טוב.

  2. הי לירון,

    לא ידעתי על הערב אחרת הייתי בא… אני לא מתעדכן כל הזמן במושבה חופשית (רק עכשיו כשנמחק לי הזכרון של הנייד והייתי צריך לדבר איתך ועם גדעון אז נכנסתי לחפש 🙂
    מאמין שרבים כמוני לא ידעו על הערב המעניין הזה. אממ… לכן אולי ממליץ בחום לעשות רשימת תפוצה משלכם, אפילו אם היא קטנה.. וכשעושים מפגש או יש כל חדשה שהיא אפשר לעדכן את החברים מלב אל לב…

    אז צרפו אותי כבר 🙂
    lev_haolam@walla.com

    יישר כח
    ונדבר בקרוב בע"ה

    אוהב
    סיון

  3. אהלן נעמה,
    א. הערב שתוכנן היה הצלחה גדולה מבחינת כמות המשתתפים. הגיעו שלושה אנשים(!!!), ובכל זאת היה ערב מרתק ומעשיר למי שבחר לבוא. ערב נוסף יתקיים רק אם הקהל המקומי יגלה קצת יותר חיות ופתיחות לצאת מכבדותו ואחיזתו בשגרה ובמוכר.
    ב. אני לא ממש בקיאה במערכות של ניקן, עד כמה שידוע לי הן מושתתות על מגנטים וזו טכניקה שונה לחלוטין מזו של אקווניטי. המערכת הביתית של אקווניטי תקפה אנרגטית ל-5 שנים לפחות.
    ג. אין שום בעיה להעביר את המערכת לאן שרוצים וכמה שרוצים. מדובר בחלק קטנטן שרוכב על הצינור הראשי ולכן ההתקנה והפירוק פשוטים להפליא.
    ד. המתקן אינו מסנן את המים, ולכן ממומלץ להתקינו בנוסף לסנן בסיסי. עם זאת, הוא משנה את תדר המים, ולפיכך גם משפיע פיזית על כמות ותצורת גורמים שונים במים (כגון כלור, אבנית וכו,). ניתן לומר (עד כמה שאפשר לקבוע באופן מדעי), כי המתקן מפריד את המים מחומרים זרים להם. כמו כן, נבדק והוכח שתאי הגוף מגיבים באופן שונה למים חיים, ועל כן גם אם קימים במים חומרים רעילים, תאי הגוף לא יספגו אותם, והגוף יוציא אותם בהפרשות. מוזר, הא? רב הנסתר על הגלוי. נשמח להרחיב באופן אישי. אם מעניין אותך, את מוזמנת ליצור קשר. וחוץ מזה אני ממליצה שוב על הסרט שציינו בפוסט – הוא מדבר על הדברים האלו ונותן תשובות מעניינות ומרחיבות אופקים…
    יום טוב.

  4. א. מתי יש שוב ערב כזה?
    ב. מה ההבדל בין המערכת הביתית הזו, לזו של ניקן? האם צריך להחליף כל שנתיים?
    ג. האם אפשר להעביר דירה את המערכת הביתית? נראה לי שכן, רק חשוב לי לוודא.
    ד. אני מבינה שזה הופך את מי השתיה לבריאים ונקיים גם ממתכות כבדות, האם זה כך?

    בתודה רבה!

  5. מקפיצים שוב את ההזמנה לכל המתעניינים:
    לאור המחקר פורץ הדרך בתחום המים, ולאור הפיתוח המופלא שמתרחש בימים אלו, אנו מזמינים גם אתכם לבוא לטעום טיפ-טיפה מאוקיינוס בלתי נדלה של ידע חדש ומדהים, ולהצטרף לשינוי תפיסתי עמוק!
    ביום ג' ה-1/3
    בשעה 19:30
    בראגה פרדס חנה
    יתקיים מפגש בנושא עם צפריר שפרון, מפתח מתקן המים החיים של חברת אקווהניטי.
    צפריר ירצה, יסביר, ידגים ובעיקר יפתח את ראשינו לאופקים חדשים-ישנים. ערב חווייתי ומעניין, הנותן הזדמנות להתנסות בתחום שהמילים עוד רחוקות מלתארו.
    מוזמנים בחום!
    לפרטים נוספים- 0523794926

  6. הודעה חשובה
    לאור הביקוש וההתעניינות הגוברת בנושא המים החיים החלטנו לערוך ערב בנושא
    הערב יתקיים ב1 למרץ ב1930 בראגה
    צפריר שפרון ירצה יסביר ידגים ובעיקר יפתח את ראשינו לאופקים חדשים-ישנים
    ערב חווייתי שבסופו יוכלו המתעניינים לקחת מתקן(כנגד צ'ק דחוי) ולהתנסות בביתם
    זהו ערב המשלב המון ידע וחוויה וגם כמובן קצת שיווק –על הדרך…..

    מקווים לראותכם

  7. אכן, האתר בבניה, יעלה בעוד כמה ימים מחודש ומעודכן במוצרים החדשים.
    אכן, יש טעות בנייד, ניתן לתפוס אותנו ב-052-3794926,ויהיה ניתן גם בקוי, אם למישהו יש מכשיר לתרום לנו!
    זה גם המקום לתקן טעות שנפלה במחיר המכשיר החדש לברז ראשי – מחירו 975, ולא כפי שפורסם.
    וגם המקום לשוס- מכשיר יעודי למקלחת, מוזמנים לנסות מקלחת מים חיים נטולת סבונים וקרמים…
    נעה- בת"א אפשר לטעום במסעדת 'צפרה', רק שהם הרחיקו לכת ומוכרים בקבוק מים ב-25 ש"ח… אם תכתבי מייל, נשלח לך בתים פרטיים שכבר מחוברים.
    לילה טוב.

  8. שלום אנשים,
    רצינו להביא לידיעתכם, שבמסגרת המאמצים העילאיים שנעשו ונעשים להוזלת עלויות מתקני המים החיים, על מנת שכל בית בישראל יוכל להנות מאיכות מים ראויה, פותח מתקן חדש לברז הראשי, המספק מיים לכל הבית והחצר. עלותו 870 ש"ח, התקנתו פשוטה במיוחד, והוא אינו דורש כל תחזוקה. במקביל, מתקדמות הבדיקות המחקריות, שנתנות תוצאות מרשימות מאד. ובקיצור – התחום מתבסס והופך להיות נגיש לכל רמת תודעה ולכל איש – שווה בדיקה מחודשת לכל מי שהתעניין!

  9. תודה. רציתי באמת טווח מחירים, ולא ספציפי בשלב זה.
    קראתי משהו על מתקנים כאלה לפני כמה שנים, וזה היה אפוף מסתורין. היה כתוב על מנול שהיה כמעט סתום והתנקה, על צנרת כנ"ל וכו'.
    האמת, לא יכולה להגיד שזה נראה פחות מסתורי עכשיו…
    אבל לפחות יש איזה כיוון על מה מדובר.

    אשמח לקבל באימייל טלפונים של לקוחות שאינם משווקים.

  10. חמוטל שלום. המחירים משתנים בהתאם לסוג המתקן, גודלו ויעודו. קיימים מתקנים יעודיים, למשל, לבריכות. ולכן, עדיף ליצור קשר אישי ולברר את הפרטים המדויקים. בגדול – מערכות שמתאימות לכל צריכת המים בבית ובחצר, נעות בטווח מחירים של 3000 עד 6000 ש"ח. יום טוב.

  11. חמוטל,
    המחירים משתנים בהתאם לסוג המוצר, גודלו ויעודו. מחיר המתקנים המיועדים לכל הבית והחצר נע בין 3000 ל-6000. עדיף ליצור קשר לפרטים קצת יותר מדויקים, בהתאם לצורך. למשל – יש מכשיר יעודי לבריכות שחיה, הוא אמנם אינו יקר יותר אבל למישהו יש כאן בריכה בחצר??? לקיסרייתים שלום. לילה טוב.

כתיבת תגובה

Close