2012 זה עכשיואינטרנטאקולוגיהיוזמות חופשיותניו אייג'

היום ב- 12:00: תפילה לטיהור המים ביפן

אימייל הזוי – אבל הגיוני לפי אמונתי – הגיע מהגר שיר ניצן, ואני מפיצה. כי זה המעט שאפשר לעשות:

ד"ר מסארו אמוטו מחבר הספר "מסרים מהמים" יוזם את התפילה, בקשה לשליחת תפילות של אהבה והכרת תודה על המים של מתקני הגרעין בפוקושימה, יפן. בוידאו ביפנית, מתורגם לאנגלית, הוא אומר:

ברעידות אדמה מאסיבית בהיקף 9 ו צונאמי סוריאליסטי ענק, יותר מ -10,000 בני אדם עדיין נעדרים … אפילו עכשיו … כבר 16 ימים כבר מאז האסון שקרה. מה שמחמיר את המצב – מים מהכורים גרעיניים בפוקושימה החילו לדלוף, וזה מזהם את מולקולות מי האוקיינוס, והאוויר באזורים הסובבים. חכמת אדם לא הצליחה לעשות הרבה כדי לפתור את הבעיה, ואנחנו מנסים לצנן את הכעס של חומרים רדיואקטיביים בכורים על ידי פריקת מים אליהם.

האם אין באמת דבר נוסף לעשות? אני חושב שיש ! במהלך המחקר מעל עשרים שנה של מדידת האדו וטכנולוגיית הצילום של מי קריסטל, הייתי עד, כי אנרגיית המים יכולה להפוך חיובית כאשר היא מקבלת רטט טהור של תפילה אנושית, לא משנה כמה רחוק המתפלל. נוסחת האנרגיה של אלברט איינשטיין, E = MC2 פירושה באמת – אנרגיה = מספר האנשים בריבוע התודעה של האנשים.
עכשיו זה הזמן להבין את המשמעות האמיתית. בואו כולנו נצטרף לטקס תפילה, כאזרחי כדור הארץ. אני מבקש מכל האנשים לא רק ביפן, אלא מכל רחבי העולם לסייע לנו למצוא דרך לצאת מהמשבר של הפלנטה הזאת!

אהבה ותודה התפילה:
שמו של הטקס: "הבה נשלח את אהבתנו והכרת התודה שלנו לכל המים במתקני הגרעין בפוקושימה וסביבותיה"
יום ושעה: יום חמישי מרס 31, 2011 12:00 בצהריים באזור כל הזמן.
נא לומר את המשפט הבא:
"המים שבמתקן הגרעיני בפוקושימה, אנו מצטערים על שגרמנו לכם סבל. אנא סלחו לנו. אנו מודים לכם, ואנחנו אוהבים אתכם ! נא לומר את זה בקול או בראש שלך. ולחזור שלוש פעמים תוך שאתה מניח את הידיים ביחד בתפילה. יש להתכוונן כוונה מלאה וכנה !

תודה רבה לך מעומק לבי.

באהבה ובהכרת תודה,

מאסארו אמוטו השליח של מים

הראה עוד

10 thoughts on “היום ב- 12:00: תפילה לטיהור המים ביפן”

  1. למה הזוי? זה אמיתי. לו יהי והמים יקבלו את התפילות שלנו… יצא לי בתחילה ה"פילות" שלנו… לו יהי ונחזור למצב של חיבור לטבע ולחיה הפנימית שבתוכנו, שנבין שאנו חלק מהמחזוריות של כדור הארץ והשלמות היחידה שלנו היא להשתלב בה. להיות חלק מהשלום- פירושו היחיד- להיות שלם.
    תודה

  2. זה המינימום – והמקסימום שאנחנו יכולים לעשות. תפילה/איחול היא כוח חזק למעלה משאנו משערים – ואכן משנים את המצב האנרגטי. אני אעשה את זה, כמו עוד דברים אחרים דומים. יאללה, בואו נתעורר מהנמנמת שלנו. מחר זה יכול להיות כאן, בצורות אחרות. ותפילות עוזרות.

    אה, וגם זה.

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close