2012 זה עכשיואוכליוזמות חופשיותמציאותסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

גילויים חדשים בתחום המים

ארבעה חודשים אחורה –
במטוס מעל שוייץ מלא מקורות מים. אגמים מתוקים שזה כמעט שחיתות.
מחוץ לבית בלוכלי זורם נחל נקי שמוביל לנהר רחב, או שאולי זה פלג שובב שמוביל לנחל רחב (אין שם נחל אכזב). בבית עצמו המים בברז צלולים ומרווים. אני לוגמת מהם ונאנחת בקול. איזה אושר, כאילו המים עצמם משקפים סדר וניקיון, בהירות מחשבה וצלילות רגש.
אני נוהגת בהם כמו היו עשויים יהלום נוזלי, פותחת ברז וישר סוגרת, שלא לבזבז. לשכת הפרסום הממשלתית נטעה בי חזק את הקונספט של ישראל מתייבשת, וזו אחוזה כמו צמח מדברי בתודעה הישראלית שלי.

אחרי שבוע, שלוש לפנות בוקר, אנחנו נוחתים בתחנת הרכבת של בנימינה. ענן צהבהב השאיר טיפות מאובקות על שמשת הרכב והאויר סמיך לנשימה. בברז בבית המים קשים ועייפים. לבריטה יש טעם לוואי, למתקן של ניקן לא הצלחתי להתחבר, הבקבוקים נמאסו כהוגן. להתקין מסנן על השיבר – הוצאה של כמה אלפי שקלים – זה עניין שנדחה מטעמי בית שכור.
לאט לאט נרדמנו לתוך הקיים.

בערך שעה אחרי שהתעוררתי גדעון התקשר לשאול אם אנחנו רוצים לנסות את מתקן המים החיים של אקווניטי.
יאללה תבוא!
הגיע עם ספרינג – משהו שנראה כמו חצי פרסה לבנה, קטן, נייד וקל. התקין תוך רגע, שתה איתנו תה ואמר שאם לא נהייה מבסוטים נוכל להחזיר. השינוי מורגש די מהר – המים באמת.. חיים יותר. כמו יש להם איזו שמחה או רטט חדש, וזה מורגש בטעם. ינאי לוגם ומאבחן: הם כאילו דלילים יותר. זה נכון, מעבר לטעם משופר גם הרבה פחות אבנית מצטברת בקומקום. 4 חודשים עברו וזה ממשיך לקרות, ויותר מזה – משהו השתנה ביחסים שלי עם המים. כמו נפתחה איתם תיקשורת חדשה. עוד לא עשיתי ניסויים למעט העניין עם הקומקום, אבל גדעון עשה והוא מתעד אותם בבלוג שלו. בעקבותיו גם אני נשאבת לחקור את הנושא.

מחקרים שנערכו בעשור האחרון מציעים שמולקולות המים מסוגלות לחבור ל"צבירי מים" גדולים ואף לזכור את נוכחותם של חומרים שהושרו בהם בעבר. שהמים הם נושאי הזיכרון של הכוכב. מים נהדרים הוא סרט המתעד את המחקר היוצא דופן שנעשה במים ואת יכולתם של המים להגיב לתודעה האנושית, באופן מדעי שניתן למדידה. הסרט, 7 פרקים בני 10 דקות של ניסויים ומסקנות, מתמקד בפרק 5 ו-6 בתודעה האנושית: "ברמה המחשבתית, אדם השולח מחשבות שליליות מזהם את המים שמרכיבים 70% מגופו. אגרסיה גורמת לשינוי חד בזיכרון המים".

[רגב קונטס, ממובילי מאבק האהלים]

…וכך עוברים ארבעה חודשים של צפיה בסרטים וקריאת מאמרים, והפוסט מתמהמה כי לא יכולתי לענות על שאלה אחת: תכל'ס, איך זה עובד? האם מסנן פחמי? מגנט? אוסמוזה? או קיי, שינוי תדרים, אבל איך בדיוק? צפריר שפרון, אוטודידקט, מפתח השיטה, מסביר באתר:

חברת אקווהניטי מייצרת ומשווקת מתקני החייאת מים בטכנולוגיה ייחודית של 'חותם זפיר'. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מים חיים – מוצרים להשבחת איכות המים והחייאתם באמצעות אנרגיה נקייה וללא שימוש בכימיקלים. מתקני החייאת והשבחת המים של החברה משלימים את מערכות טיהור המים ומעניקים לצרכן בנקודת הקצה מים חיים, מים איכותיים הדומים למי מעיין בטעם ובמרקם. הטכנולוגיה של אקווהניטי מבוססת על השראה אנרגטית המופעלת על המים באמצעות החומר הפעיל במתקן המורכב מגבישים בצורת אבקה יחד עם תמציות צמחים בהרכבים מיוחדים.

הצלחנו להגיע למתקן ביתי טוב לפחות לחמש שנים, ללא צורך בחידוש, שאינו מחייב התקנה מסובכת, מתקן שמבחינת עבודתו האנרגטית נשען על נוסחאות שפותחו על סמך ניסיון אישי מאז 1995. יש לנו עניין שכל אחד יכול להרשות לעצמו לקבל מים חיים בביתו, ובכך להשביח את מי הברז, בלי כל קשר למערכת פילטרים או בר מים כזה או אחר.

על צפריר עצמו ועל עבודת התדרים שהוא עושה אפשר לפתוח סוגריים ארוכים מאוד, כרוחב היריעה של מפעל החיים שלו, הכולל (בין היתר) 7 ילדים בחינוך ביתי ועבודה עם תמציות צמחי ארץ ישראל. הכי פשוט לפגוש אותו וזה קורה מחר, יום שני 25/7/11 בשעה 20:30  בכרכור. הנה ההזמנה:

מפגש בנושא מים חיים עם צפריר שפרון, מפתח טכנולוגיית המים החיים של חברת Aquanity:
לאור המחקר פורץ הדרך בתחום התדרים ולאור הפיתוחים החדשניים שיצאו לאחרונה, אנו מזמינים אתכם לבוא לטעום טיפ-טיפה מאוקיינוס בלתי נדלה של ידע חדש ומדהים, ולהצטרף לשינוי תפיסתי עמוק!
ביום ב' ה-25/7, בשעה 20:30 בביתה של מאשה דולב ברחוב הגליל (מול המרכז המסחרי החדש) כרכור.
צפריר ירצה, יסביר, ידגים ובעיקר יפתח את ראשינו לאופקים חדשים-ישנים. ערב חווייתי ומעניין, הנותן הזדמנות להתנסות בתחום שהמילים עוד רחוקות מלתארו. מוזמנים בחום!
לפרטים נוספים- גדעון 0522-851550 מאשה 0523-647576

אקווהניטי – מים חיים | לאתר | לפייסבוק

תגיות
הראה עוד

1 thought on “גילויים חדשים בתחום המים”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close