התפתחות האתרטורים אישייםכתיבה פרטיתמקום בזמןסביבה וקהילה

רק על עצמי לספר ידעתי?

נעים מאוד, אני רואי. ב-א. כל מי שמכיר אותי יודע שחשוב לי שיאייתו את השם שלי נכון. וזאת רק אחת מהנוירוזות שלי, נגיע לעוד בהמשך.

חשבתי שהגיע הזמן שאציג את עצמי, עכשיו כשאני שותף של רונית במושבה חופשית.

איך מתחילים? או שהתחלתי כבר?…

לפני חמש שנים וקצת עליתי על האופניים שלי ברח' ביאליק בת"א, עם תיק גב קטן וחיוך בלב, ורכבתי לפרדס חנה (למה על אופניים זה סיפור ארוך). יציאת תל-הביב.

חוץ מלבוא לערבי המחווה למאיר אריאל לא ממש הכרתי את האזור ולכן, כשהגעתי למה שהיום קוראים לה צומת איטונג ועדיין לא ראיתי יישוב מסביבי, הייתי בטוח שצריך לפנות שמאלה. ירדתי את שדרת העצים הקסומה והחלטתי שהגיע הזמן לשאול איפה אני בתחנת הדלק שליד צומת עדה… חזרתי (העצים עדיין היו יפים, העלייה פחות…) והגעתי לגורן לקפה ראשון בפרדס. הייתי אופטימי.

למחרת מצאתי בית. נהפכתי לתלבל"ש (תל אביבי לשעבר) רשמי.

מאז, כמעט כל יום אני מציץ במושבה חופשית. תמיד יש משהו חדש ומעניין, איזה אח אובד או שת"פ מעניין, בית לחבר או עבודה מזדמנת.

והיום, כשיש לי כבר משפחה מופלאה, חברים נפלאים ועבודה שאני אוהב, נפלה לידי הזדמנות. כשחבשתי כובע אחר, בראגה, פגשתי את רונית ומייד נרקמה בינינו מזימה, להקים את ההאב המקומי, מקום בזמן (שנפתח ביום שלישי האחרון!). נתמזל מזלי להכיר את אחת הנשים המקסימות שהכרתי בחיי, רונית, שיודעת לחבק בכל כך הרבה צורות. השותפות איתה היא רק בונוס לחברות האמיתית שמתגבשת בינינו, לפגישות שלנו אנחנו לא מפחדים להביא את השדים והמקומות שבהם אנחנו לא תמיד אוהבים (את עצמנו), אבל רונית יקירה, "I think this is the beginning of a beautiful friendship!".

אז נהייתי יותר ויותר עסוק (אבל לא מוותר על צהריים עם המשפחה) ויש לי פחות זמן והנה הגענו לנוירוזה שנייה, תמיד יש לי זמן למשחקים של מנצ'סטר יונייטד… ולמדתי שכשעובדים נכון עם הזמן (זה לא תמיד קל) הוא בול, בול בזמן…

רוצה לנצל את הזמן והמקום הזה לומר שאני מבטיח לשמר את הרוח של מושבה חופשית, אני חש שרונית ואני אולי ננווט קלות את הספינה, אבל את הרוח במפרשים נותנים אתם. אני מתכוון לראות כל אחד בעיניים חדשות, אשתדל לראות את האנשים מאחורי העסקים שאיתם נעבוד והלואי שנוכל יחד להרגיש אנשים חופשיים בתוך מושבה חופשייה.

תגיות
הראה עוד

12 thoughts on “רק על עצמי לספר ידעתי?”

כתיבת תגובה

Close