2012 זה עכשיואינטרנטאמנות ועיצובבילוייםיוזמות חופשיותמציאותסביבה וקהילהצדק חברתישיטוטים

לילה לבן – כל ההתרחשויות!

ח"י באהבה –  לילה לבן פרדס חנה כרכור – 16/8/2012

יותר מ 30 בתי עסק יהיו פתוחים וייארחו עשרות מוסיקאים, הופעות, אומנים, מטפלים, מספרים ומג'נגלים… מסיבות שתיה ואוכל מפנק יהיה כמעט בכל מקום, צלמנייה כמו פעם על רקע הקרנת פרסומות ישנות, מיצג וידאו ארט ווידאו דאנס, ציור גרפיטי בהתהוות, מבצעי מכירה, תאטרון הידית שיסתובבו בין כולם, יריד ביזרי, חגיגות ומסיבות והשוס – יהיו שאטלים – "חופשי לילי" – במחיר סמלי תוכלו לנסוע בכל רחבי המושבה, לרדת ולעלות בכל מתחם, כי אי אפשר יהיה להפסיד כלום… הכל יהיה מהמם 🙂

או כמו שאומר מפיק העל:
ללילה אחד אפשר לשכוח מהמינוס, מהחום, מהמחאה, מביבי, מאחמדינג'אד, מהמשקל העודף, מרמי לוי, מהכלור בבריכה, מהפלואוריד במים, מחומרי הניקוי בחלב, מחומרי הניקוי בכלל. ללילה אחד אפשר פשוט להנות, להרגע, להשתולל, להתלכלך, להשתכר (יש הסעות לילה לבן למקיאים, אבל אתם עשויים להסתבך עם דויד!), לשחק עם הילדים, להיות ילדים, להתחפש, להתפשט ובין לבין פשוט לשמוח!

לדף האירוע בפייסבוקלדף העסקים למפה בגוגללתכניה בjpg >

ציר הואדי פרדס חנה

בוטיק יד שניה-second love, רחוב המעלה, פרדס חנה:
זה קורה רק פעם בשנה – לילה לבן בפרדס חנה, והפעם יהיה אקשן משגע בבוטיק הבגדים הרומנטי SECOND LOVE בפינת חמד נסתרת: מבחר עצום של פריטי יד שניה, מיוחדים, ווינטג',שמלות, חצאיות, שמלות ערב, נעליים, אקססוריז, וחפצי חן.
בלילה הלבן יתארחו ברחבה של הבוטיק: נעמה מלכת הבירה שתביא לנו בירות מכל העולם ואפשר יהיה לטעום כל מיני סוגים וגם אוכל מכל העולם: סושי ואמפנדס ארגנטינאי. למי שרוצה להתרגע – יהיה מתחם טיפולים של נילי: טיפול בעוצמת הרכות. יהיה שמח ערב של כיף, כולם מוזמנים באהבה! מתחילים ב- 20:00 וממשיכים עד שהלילה יהפוך ללבן!!

ריקרדו פסנתרים ו"יופיטר" – תצוגת רהיטי זולה – האורנים 17, פרדס חנה:
זולות מפנקות ובמה פתוחה לאומנים. משחקי חצר ענקיים למשחק חברתי מלהיב של חדווה, סיפורים, פיצות, פוקצ'ות, בר והרבה מוסיקה טובה: להקת פלמנקו בריקודים סוערים, קברט – חני ריקרדו שירה בליווי הפסנתרן אסף פינקלשטיין, מיקה דוארי בשירים מקוריים, שרה גילאון בשירי תאטרון ושנסונים, סוזן פלומבו שירה, להקת הדירקטוריון בהופעה משלהבת….

קפה המושב – המעלה 34, פרדס חנה:
מארחים מעצבות בגדים ואומנים. המבורגר + בירה 35 ש"ח, קפירינייה חופשי לאורך כל הלילה…

סטודיוגה – רבי עקיבא 11 – פרדס חנה:
חגיגת הודו, סרטונים, טאלי – אוכל הודי צמחוני, Lila– תכשיטים ובגדים מהודו.
Goldenavatar– תמונות קיר, קטורות ועוד…

גבריאלה ורות – קפה והגר קדמי – בגדים – החרובים 10, פרדס חנה:
מסיבת ריקודים מטורפת עם DJ MIKA, קולנוארטנס – וידאו-ארט של שחר דור מ"ארטנס", סייל בגדים ומיטב המינגלינג והנישנושים (וכל הנעליים אצל הגר ב- 20% הנחה, ויהיה גם סטנד בגדים ב- 50-100 ש"ח).

מעצב שיער ariel adinayev- החרובים 10, פרדס חנה:
15% הנחה על כל פעולות השיער, כשברקע – DJ MIKA

הסביח, הדקלים 100, מול בנק לאומי, פרדס חנה:
ערב של ביטלס, חברים וסביח, סיפורים ומופעי אש. אייל עמית, מספר הסיפורים הכי מדהים שיש ישעשע אותנו באחת מעלילותיו, הסבתא תפתח קלפי טארות לכל מי שמחפש את גורלו, איילה סיני, הזמרת הצעירה תשיר את אדל, הזמנו ג'אגלר, אלוף אירופה, אולי גם הוא יבוא, וכרגיל, מוזיקה, אוכל, שתיה. יאללה פרדס חנה, עופי לשמים.

ציר דרך הנדיב:

סטודיו שיהר – דרך הנדיב 102, פרדס חנה:
אופנה פראית אצילית בהנחות מיוחדות. קאווה ודרינקים לכולם…

אנטיתזה – דרך השדה 2, פרדס חנה:
חנות הבוטיק בלילה מפנק של הנחות ומתנות…

פופים אופיר – דרך הנדיב 29, פרדס חנה:
חגיגה צבעונית ומכירה אטרקטיבית של הפופים והמוצרים הייחודיים שלנו…

נקודות – דברים יפים לילדים ולבית – דרך הנדיב 13 , פרדס חנה:
חנות קונספט ייחודית במחירים מוזלים ומשמחים…

ראגה: דרך השדה 2 (בדרך למשמרות):
21:30 – "המופע המהותי" – שירים בהשראת ימימה אביטל – רונן הלוי.
אח"כ ג'ם סשן…

כרכור – רחוב המייסדים

קפה כרכור וטבע כרכור – המייסדים 54, כרכור:
אודי בן כנען (מטבוחה פרוג'קט) ושיר אום מארחים את אייל פארן. בר אלכוהול ותפריט לילה מפנק….

סיפורי בגדים – המייסדים 29 כרכור:
מבצע מיוחד ללילה הזה… כל החנות ב 10 ₪, מוסיקה וכיבוד עלינו…

רוניה בגדי מעצבים – המייסדים 33, כרכור:
לילה חגיגי ומפנק במיוחד עם יין ומתנה על כל קנייה.

החסידה – המייסדים 26 כרכור, כרכור:
מרוקנים חביות ורוקדים כל הלילה בסטורק פאב! DJ Bush Beats יהיה שם, DJ Liroy יהיה שם וחברים נוספים בגרוב עולמי, צבעוני ומרומם! בירות בוטיק מקומיות (מהברז) מנות גורמה ועוד הרבה מאוד הפתעות ומבצעים! פתיחת שערים 20:00 .

בוסתן Eco-Tal בגדים – רח' המייסדים 22, כרכור:
מתחם אקולוגי-חברתי, זולות בין עצים, חנות בגדים, אוכל משובח. וגם הופעות! ‎21:00 שני מילמן ודני אמיר, 24:00 שרון עזריה

אחותי ואני – כל מה שנשים אוהבות – המייסדים 25, כרכור:
הנחות נשנושים ומשקה אלכוהולי ON THE HOUSE.
22:30 – שרון עזריה בהופעה.

ALEX – חנות קונספט לביגוד וריהוט – המייסדים 15, כרכור:
בגדים מעוצבים בקו רך ונשי, 50% הנחה על קולקציית הקיץ, אקססוריז ותכשיטים…

טבע לו – אחוזה 43, כרכור:
קפה, אוכל, ואלכוהול משובחים תחת עצי הפקאן וחגיגה של מוסיקה אומנות ומפגשים סביב הבר שבחצר… וגם: מפגשים על הבר! מופע ריאליטי בהשתתפות הקהל.. יודעים איך זה מתחיל, לא יודעים לאן זה יתגלגל..

כרכור – רחוב נעורים

אולפני השניים – רחוב השניים 6, כרכור:
בית לאומנים ומוסיקאים. ג'ם בחצר האולפן, בר שתייה, הופעות ועוד הפתעות…

מתחם דורותיאה, הנעורים 35 כרכור:
מתחם דורותיאה גאה לארח את סירק דה לון ( Cirque du lune ), ללילה אחד מיוחד, היישר מסיבוב ההופעות האחרון ברחבי אירופה, תל אביב, המשולש הגדול והמשולש הקטן, הקרקס המשוגע והנודע של אנשי הירח ינחת ברחבה שלנו.

מיססאנשיין -זוכת מדליית הזכוכית בתחרות השחיה הצורנית ללא כיוון, ברטה מדיסלדורף, האישה החזקה בעולם, אריק- הגורו המלהטט, דון ליאנרדו מאלף הנמרות, אלין דו אגלה, האישה המכוערת בעולם ועוד ועוד. כולם ביחד ועוד רבים וטובים יעניקו לתושבי העיירה המנומנמת מופע ביזארי בסגנון הוודוויל הנודע. סינדרלה היר ווי קום.
ובין לבין לאכול מהמטעמים של רותי, לשתות את השייקים של אוקי והילה, לגוון בערק תאנים ולשמוח! ואחרון חביב: להשתתף בתחרות הורדת הידיים על התואר הגבר/האישה החזק/ה בכרכור. יש גם גביע. חידושה של מסורת עתיקת ימין.

לבנדר – מתחם של אהבה – הנעורים 54, כרכור:
20:00-22:00 סרט לילדים, 22:00-24:00 סרט למבוגרים שהם ילדים בנפשם. תהיה מכירה של מוצרים ייחודיים ומתחמי ומטפלים. בשעה 22:30 תתקיים סדנת E.F.T טכניקת החופש הריגשי עם שרית למפרט שושן, למטפלים ולקהל הרחב. הסדנה ללא תשלום.

סטודיו מיה כרמי-דרור לצילום מסחרי רח' קדמה 18 כרכור:
אויא אוי אוי איזה כיף הולך להיות אצלנו במתחם "מנהרת הזמן" בו כולנו נלך אחורה בזמן, ואיפה תעצרו? כל אחד איפה שהוא רוצה…כי יהיה כאן הכל, אוכל טוב, שתיה כיד המלך, תלבושות מכל התקופות (כמעט מאז האדם הקדמון) איפור מקצועי, סטודיו מלא עם תאורה וריהוט עתיק, הדפסת תמונות במקום, מוסיקה מעולה, פרסומות ישנות ומשעשעות. ובשעה 22:00 מה שכולכם חיכיתם לו הרצאה של יוני דרור "סודות מהאלבום המשפחתי".

דידי – מתחם -east vilage:
20% הנחה על כל המוצרים ומתנה לכל אורח. קפה ותה עלינו. בילוי מתאים לכל המשפחה.
מארחים את האומנים: נועם נבו- עורות מקרמה וטקסטיל- קולקציה מדהימה מקולומביה.
רועי שרז- קריסטלים ואומנות שימושית, כיתת אומן – סדנת הכנת מאלה אישית, בהנחיית רועי – אמן רב תחומי. מהשעה 18.00- 19.00- בעלות סימלית, מספר משתתפים בסדנא מוגבל.

כרכור – רחוב המושב

הירוקה – מזון ומוצרים מהטבע, המושב 29, כרכור:
20% הנחה על כל מוצרי הירוקה, שוק איכרים, אומנים ויד שניה, צ'אי שופ ומוסיקה חיה.
מסיבת התה הכי רטובה בכרכור!! כי בעצם היא לא באמת מתקיימת אלא למי שיהיה נוכח בה! אז מי שרוצה לקיים אותה מוזמן להיות שם, כאן, אז, כש…. ברחוב המושב 24, במתחם הירוקה, צ'אי שופ! צ'אי שופ מחוץ לזמן! לילה לבן היר איי קם! (וגם בגדי ילדות עד גיל 4 בערך)

מכללת כרכור – המושב 40, כרכור:
ספא לילי מפנק באווירה קסומה ובמחירים מוזלים. מומלץ להירשם מראש בטלפון 04-6377716

קולוניה קפה גלריה המושב 33, כרכור:
יום הולדת שנה לקולוניה בדיוק בלילה הלבן! די ג'י יפתח נתיב במסיבת רחוב מטורפת, מיכל שמעוני עם תערוכת ציור חדשה, אילן לוי מהוצאת ספרים פראג עם היבול החדש, ענת בר שלום במופע האורות בשיתוף קהל וכמובן מנדלות, איילת פוגל עם קצת מיסטיקה וקבלה, פיקוק אילן
אייל עמית ידאג שניצחק, דנה תביא כלי קרמיקה יפיפיים שבחלקם יוסף יאפה עוגת שוקולד…. ויוני על הבר ישקה אתכם כמו שצריך..

בית בנגורה – ריקוד ותיפוף אפריקאי המושב 35, כרכור:
במה פתוחה למחול ולתנועה, ומסיבת ריקוד חופשי. הקרנת קליפים לקידום יום השלום הבן לאומי. מכירת אגרות ברכה מנצנצות לראש השנה.

מאפיזו- מטבח פיצות שף, המושב 35 , כרכור:
די ג'י אורלי תקפיץ אתכם במסיבת גינה משובחת לתוך הלילה… ופיצות יעופו באוויר

פי סי לוג – המושב 31, כרכור:
חנות ומעבדת מחשבים עם מבצע שווה לרגל הפתיחה, ומוצרי רוקחות טבעית לחוויה…

״מרכז טאיפו – הסטודיו של מיכל״ – המושב 37, כרכור:
הופעות, שעורי פילאטיס, אלכסנדר וזומבה, הרצאות (״עזרה ראשונה הומאופתית שכל בית צריך״) טיפולי גופנפש במהלך כל הערב, מכירת בגדי ארובי, ״דבר אלי בזכוכית אהובי״ – מכירת כלי זכוכית בנושא אהבה.
20:45 מופע אש הגר שאקטי, 21:00 המופע -ד"ר י. פיתום חוזר – מופע דיבור מהבטן, סאטירי, המציג את הדרך שעובר תושב חוזר בשובו ארצה. ויהיה גם כיבוד קל!

לדף האירוע בפייסבוק > לדף העסקים > למפה בגוגל >לתכניה בjpg >

לאור בקשת הקהל להלן ההסברים בנוגע להסעות לילה לבן:
מיניבוס אחד, ינוע בכרכור. הוא יתחיל ביובלים, וייסע על רחוב המייסדים. התחנות: כל הכיכרות. כיכר בית הספר (מאפשר ירידה והליכה קצרה לרחוב המושב), מול הדואר (קפה כרכור), כיכר אחוזה, מתחם החסידה/רוניה/אלכס/אקו טל , כיכר הנעורים שהוסבה לכיכר הדלפין, ממשיך על רחוב הנעורים, תחנה בהצטלבות עם המושב (מאפשר הליכה קצרה לסטודיו השניים ולרחוב המושב כולו), מתחם דורותיאה, לבנדר, ממשיך עד השופר סל (סטודיו מאיה כרמי), פונה בכיכר ימינה, עולה שוב על דרך הבנים, מוריד בכיכר היין -יאנג של הנס וגבי (למי שרוצה להגיע לרוב המושב) ממשיך לכיכר בית הספר הממלכתי, ופונה ימינה שוב ליובלים. וחוזר חלילה.

מיניבוס שני, ינוע בפרדס חנה. התחנות שלו: מתחם פופים אופיר נקודות (דרך הנדיב), משם דרך כיכר החקלאי, יורד לוואדי דרך בית פעם , עוצר בסטודיו של אירה, בהמשך עוצר מול מתחם ריקרדו /יופיטר, ממשיך עובר את כיכר השמינייה , מוריד מול קפה המושב, ממשיך ופונה ימינה ברחוב החרובים (תחנה אחרי הפניה,למי שרוצה לקפוץ לסטודיוגה), ממשיך על החרובים בהצטלבות עם הדקלים תחנה למי שרוצה לתת בסביח או לרדת למסיבה של מיקה בגבריאלה ורות ועל הדרך לתפוס תספורת אצל אריאל. המיניבוס ממשיך בחרובים, פונה שמאלה לכיוון של סטודיו שיהר, מוריד נוסעים, נוסע לכיכר של איטונג, מסתובב וחוזר על דרך הנדיב. בכיכר של המשטרה, אוסף נוסעים שרוצים להגיע לכרכור. נוסע על הבנים, מוריד אותם בכיכר בית ספר ממלכתי, וחוזר לפרדס חנה. אלו שירדו בממלכתי יכולים ללכת רגלית לרחוב המושב/המייסדים או לחכות למיניבוס של כרכור.

בעקרון, ההסעות יפעלו החל מ-20.00. המחיר הוא 10 ש"ח, חופשי לילי (מקבלים חותמת לילה לבן). תיסעו בהן זה חוסך חניה, דלק טוב לנוער וטוב לסביבה.

ולהיות סבלניים. זה חדש כל העניין הזה.

תגיות
הראה עוד

17 thoughts on “לילה לבן – כל ההתרחשויות!”

  1. בקיצור התכוונתי להחמיא על מה שכבר היה ולהגיד שיש ביקוש לעוד.
    יותר משמישהו הרוויח מיליונים מהערב הזה, יש פה שרות לקהילה, ונראה לי שפה זה מקום טוב לפידבקים חיוביים ממי שנהנה. זה הדלק לפעם הבאה.

  2. לבנות צמא ורעב? חסר מזה בעולם שאולי עוד נייצר קצת צומות והלקאות והתאפקויות עצמיות וסיגופים? אולי נשלב כולנו גם כוחות ונייסד תכנית הרעבה וצימאון בכל העולם? זה יתפוס פיצוץ, אנשים ימותו על זה.

  3. תודה לכולם 🙂
    היה ממש כייף לעשות סיבוב ולראות המון אנשים, חדשים וישנים.
    איזה קהילה…
    אותי ממש הרשים שהשכנים לא השביתו את השמחה באף מתחם.. די מדהים, ונראה לי שגם מהבחינה הזאת הגיוני לעשות פעם בשנה, אולי אולי חצי שנה… מהנסיון שלי, כמה שהאירוע גדול יותר, ככה כדאי יותר לרווח, ולעשות אותו בהפרש זמן ממש גדול… כדי לבנות צמא ורעב, ולשמור על החגיגיות החד פעמית של האירוע. ושלאנשים יהיה זמן ומקום להסתנכרן על אותו ביט ענק..
    כל רצון ליותר מזה יכול למוסס ולפזר אירועים מקיפים.. באירועים קטנים יותר באמת אפשר פעם בחודש (שיקשוק, שוק החלפות, ירח), או אפילו פעם בשבוע (קבלת שבת או ארטיק בקיוסק) …
    היה כייף 🙂

  4. "בוא נעשה משהו גדול שיחקוק ת'שם של המקום הזה על המפה של המדינה-
    ותשמע מה אני אומר לך: מהמקום הזה תצא המהפכה!"
    (ציטוט מהסרט "קלרה הקדושה").
    אנחנו מושבת אומנים. בואו נחזיר את הכבוד למי שמתפרנס מאומנות בארץ. למה שהאומנים שגרים פה ילכו עד תל- אביב וקיסריה? יבואו תל- אביבים וקיסרייתים לפה ויראו כי טוב.
    זה בן בן בן לאומי מה שקורה פה: הנס מהולנד יפתח נתיב וכולם יעברו בו בסך, האפריקאים מבנגורה יגבירו לנו ת'דופק עם פעימות התוף, מארק יעשה יודל עם תיבת הנגינה המקסימה שלו ויביא ת'חברים.
    אין תייר שיגיע לישראל ולא בא להיות חלק מהחוויה האוטנטית, המקומית, האקולוגית והמצחיקה הזאת. מכל גיל, דת, מין וצבע.
    אמן.

  5. אני בעד אינפלציה, הגזמות, כיופים ומה שעושה לנו טוב- לעסקים, לקהילה, לחשיפה בכל הארץ (כשתהיה שגרה ישמעו על זה יותר ויבואו יותר) למצברוח של כל אחר מאיתנו ומה שהוא סוחב עליו לבד-
    כעיקרון- אני בעד. זאת תפיסת העולם שלי.
    נראה לי שכל הקטע הראציונאלי מזמן פאסה, בטח בחום הזה, ופשוט צריך לזרום בטבעיות: אם משהו טוב, להביא אותו לרוב.
    אתה תראה איך זה ישתפר וישתדרג מפעם לפעם. מישהו זוכר את המקום הזה לפני השיקשוק?
    מישהו יזכור מה עשינו פה בערבים לפני לילה לבן?
    אתה יודע מה? משווה ומעלה: אני בעד כל ליל חמישי בשבוע.
    חיים רק פעם אחת.
    והלוגו: סוהו זה פה.

  6. תודה רבה!
    נהנייתי מאד להסתובב באמצע הרחוב בלילה ולפגוש את כולם. הגירסה הפנאנית של יום כיפור.
    דברים שהייתי משפרת לפעם הבאה: מרחיקה קצת את שני הדיג'ייאים ברחוב המושב, שנהנה מכל אחד ואחת מהם במקסימום,
    בונה את הדמויות בקרקס ומפתחת לכל אחת מהם קטע שלם ממש משלה במופע עם התחלה, אמצע וסוף ויותר הקשבה ותשומת לב שלהם לדמויות האחרות שמופיעות באותו זמן (אהבתי את מנהל הקרקס, השחינית האומנותית, הגיטריסט שהלך עם זה עד הסוף וכמובן- האשה החזקה ביותר בעולם.
    אני יודעת שזה מורכב- אבל אולי אפשר לחשוב איך סוגרים חלק מהרחוב למן מדרחוב של שניים- שלושה בלוקים והולכים בגדול על מסיבת רחוב?
    אם יש שכנים רגישים במיוחד אפשר מסיבת אוזניות.
    אני יודעת שכל העושים במלאכה שפוכים כרגע- אבל לאור הצלחת הארוע המשמח- האם ניתן לשקול תדירות של יותר מפעם בשנה? פעם בחודש נניח?

כתיבת תגובה

Close