השימושון

ריבי פלג מלמדת תיקשור ופילאטיס

ריבי פלג היא דוגמה קלאסית לגם וגם. מלמדת גם תיקשור וגם פילאטיס. ביקשתי ממנה לספר למה היא מתכוונת בתיקשור. הרי יש כל כך הרבה נוכחות במישורים העליונים. האם זו נוכחות ספציפית? ואיך זה מתקשר עם הפילאטיס? והיא ענתה תשובה מצויינת:

אני מתעסקת בהתפתחות אישית כבר שנים. לתקשר התחלתי לפני כ 10 שנים אצל מורה ומתקשרת נפלאה שקוראים לה תמר שחר מרעננה.

אני מתקשרת אנרגיה לבנה ועדינה שעוברת דרכי ומעבירה דרכי מסרים. האנרגיה משתמשת במילותי, התנסויותי, הדימויים והמטפורות האישיות שלי. אין לה שם מכיוון שהיא מתאימה עצמה לכל אחד שמגיע אלי לתיקשור. זוהי אנרגיה שמכוונת עצמה על פי הצרכים -יש כאלה שעוסקים בהתפתחות אישית דרך חיפוש זוגיות, יש כאלה שדרך מימוש אישי בעבודה, בצמתי הדרכים שם אני משמשת ככלי לתמיכה. פורשת נקודת ראות רחבה יותר על המציאות שלכם. מראה, מכוונת, פותחת חסימות אנרגטיות דרך מילים.

כל אחד יכול לתקשר. תקשור הוא השראה. אצל כל אחד התקשור מתבטא בדרך אחרת. מעונינת ללמד אתכם להיות בקשר עם ההדרכה הפנימית הרוחנית שלכם.

זה נעשה בדרך קלילה. מתוך אמונה שכאשר אנו משחקים יש איזון בין האונה הימנית והשמאלית של המוח. והאיזון הזה יוצר את הפתיחה לתקשור.

מה חשוב לי בהוראת התקשור?

מכבדת כל אדם באשר הוא. יסודית ועושה סדר. עוזרת להשתחרר מתלות בפחדים שמפעילים אותנו כאשר אומרים את המילה תקשור. בכדי לתקשר עלינו לעשות הסכם עם האגו (כדי שלא יבהל ויחשוב שכבר לא צריך אותו). חשוב להיות מקורקעים בגוף ובמציאות הרלטיבית, כך שלא יווצר פער בין יכולת ההכלה של הגוף ליכולת הרוחנית. לדעת לחכות, להיות בשקט, ליצור ולשחק.

זה הכל.

כלי פשוט, אוהב, לא שופט, נוכח.

אשמח לשמוע מכם.

ריבי.

ריבי פלג, טל' 052-8959925 | אימייל

קבוצת תיקשור מתכנסת בימי שני ב 10:30 בבוקר בסטודיו של מלכה בכרכור [קיימת אפשרות גם לשיעורים פרטיים].
שיעורי פילאטיס מתקיימים בימי ראשון בשעה 08:30 בבוקר בסטודיו של מלכה / בימי רביעי בשעה 20:30 ובימי שישי בבוקר, במשחקיית אננדה. שיעור ניסיון חינם.

הראה עוד
Close