לאור בקשת תושבי האזור קולנוע yes planet זכרון יעקב ייפתח בימי שישי בבוקר

מתי הארוע

תאריך: 09/03/18
שעה: יום שלם

פרטי הארוע


הודעה חשובה לתושבי האזור: לאור בקשת תושבי האזור קולנוע yes planet זכרון יעקב ייפתח בימי שישי בבוקר

מתחם הקולנוע יס פלאנט yes planet זיכרון יעקב ייפתח החל מיום שישי הקרוב, לאור בקשות חוזרות ונשנות של הקהל, בימי שישי בבוקר החל מהשעה 11:00 כמו בימי שבת, לרווחת תושבי האזור. יצוין כי במידה ובמהלך החודש הקרוב תהיה הענות להקרנות בימי ו' בבוקר, בתי הקולנוע ימשיכו לפעול באופן קבוע בבקרי יום שישי. בקולנוע יוקרנו סרטי ילדים, סרטים לנוער וסרטים למבוגרים. מתחם ה VIP- ייפתח ביום שישי החל מהשעה 17:00 ללא שינוי. הסרט הראשון שיוקרן בשישי הקרוב יהיה "פיטר ראביט" והסרטים הנוספים שיוקרנו בבוקר ובצהריים לילדים הם "לעוף עם ערפד" ו"טד החוקר" ובנוסף הסרטים: "הפנתר השחור" (לנוער ולמבוגרים), "גרינגו", "דרור אדום" ו"משאלת מוות".

יס פלאנט יצאו השבוע עם חידון האוסקר הגדול – פעילות דיגיטלית שתתקיים עד 11.3.18 . במהלך תקופת הפעילות, הגולשים מוזמנים להיכנס לאתר הפעילות ולענות על חידון האוסקר . החידון מורכב מאייקונים אשר מרמזים על שם של שחקן, שחקנית, סרט וכדומה. מעל האייקון מצויינת הקטגוריה אליה משתייך האייקון ומתחת יש אותיות מהן יש להרכיב את התשובה. התשובות הן כולן זוכי אוסקר לשעבר או מועמדים מהשנה האחרונה. אלו הקטגוריות: סרט, שחקנית ראשית, שחקן ראשי, שחקנית משנה, שחקן משנה, סרט אנימציה, במאי, מועמדי 2018.
כל תשובה נכונה תזכה את הגולש בנקודות, באמצעותן יוכל ל"רכוש" לעצמו פרס מ"חנות הפרסים" שתהיה באתר זה ולהמיר את הנקודות לפרסים כגון : כרטיס רגיל במתנה, פופקורן קטן מתנה, 1+1 על כרטיס רגיל ועוד. את הפרס יקבלו הזוכים בהודעת סמס עם קוד למימוש בבתי הקולנוע של הרשת.
הפעילות מתקיימת באתר : oscarquiz.yp-apps.com

צילום : איל תגר


מחיר:

אתר אינטרנט / פייסבוק:

מיקום הארוע

Loading Map....

Close