יריד "אמנים במושבה" פרדס חנה כרכור פסח 2016

מתי הארוע

תאריך: 07/04/16 - 09/04/16
שעה: יום שלם

פרטי הארוע


אירוע "אמנים במושבה פרדס חנה כרכור" פסח 2016
בסימן THE MAKERS

אירוע "אומנים במושבה פרדס חנה כרכור " נחשב למוסד ותיק וגדול בהיקפו המושך אליו מדי שנה חובבי אומנות ומשפחות מטיילים מכל רחבי הארץ. השנה ישתתפו באירוע מספר שיא של 110 אמנים.
קהילת האמנים הענפה של פרדס חנה כרכור מזמינה את הקהל הרחב אל תוך ביתם וחללי היצירה הפרטיים. בשונה מהשנים הקודמות בהן הציבור נחשף ליצירות רק בשלב הסופי כשהן הוצעו למכירה, הדגש השנה יהיה על השלב הראשוני כלומר, תהליך היצירה עצמו. האמנים מזמינים את המבקרים להתנסות – להיות שותפים פעילים בזמן אמת בתהליך העשייה.

בשלושת ימי האירוע קהילת האמנים הגדולה של פרדס חנה- כרכור תזמין את המבקרים אל תוך חללי היצירה הפרטיים שלהם ובסדנאות אומן מגוונות הם יוכלו ליצור בשיתוף עם האמנים בתחומים השונים. כך למשל אלינה אורן תזמין את הקהל ליצור פורטרטים עצמיים על פי תמונה שיביאו איתם, עם הצורפת בוני ברנר ניתן יהיה לעצב טבעת בעלת אמירה אישית, ענבל לייטנר תאייר עם הילדים אגרות ברכה ייחודיות לחג, לימור אלימלך תלמד שזירת פרחי משי לסיכות ושרשראות, התכשיטנית ננסי כץ קוראת לקהל להביא שרשראות ישנות ולשפץ אותן בסדנא, הקרמיקאית דנה בלייר תייצר עם המבקרים כד באבניים ועוד.

אירוע האמנים נחשב לחג בפרדס חנה כרכור שבו המבקרים מסיירים ברחובותיה הקסומים של המושבה, נכנסים אל חללי היצירה והעבודה של האמנים והשנה אף מתנסים יחד ביצירה אמנותית. אמנים מתחומים שונים כגון: ציור, פיסול, תכשיטנות, אמנות שימושית , נגרות, צילום, חפצי נוי, קרמיקה, זכוכית, אופנה, צורפות ועוד ימתינו לכם בבתיהם הפרטיים ובמתחמים מרוכזים עם מגוון רחב של תצוגות מרשימות ומתנות מעוררות השראה לחג.
כמו כן, השנה החל במושבה פרויקט "מעבירים את זה הלאה" במסגרתו אמני המושבה מעבירים את הידע לדור הבא. בתוך כך האמנים העבירו סדנאות קבוצתיות לתלמידי תיכון בישוב שחולמים לעסוק באומנות ואף אימצו תלמידים שעבדו ולמדו בלימוד חוויתי כ"שוליות" לאמנים. באירוע תוכלו לפגוש את האמנים והתלמידים מהפרויקט ולהתרשם מהחוויה והתוצרים המיוחדים.

השנה יוצע גם לקהל המבקרים שירות סיורים בפרדס חנה- כרכור של פעם בהדרכת מורות דרך תושבות המושבה.

בנוסף לסדנאות האמן צפוי שפע של פעילות אמנותית לילדים ולמבוגרים כגון: הכירות עם עיסת נייר, יצירת רובוטים, יצירת בובת סמרטוטים, יצירת מריונטה, יצירה בחמר והתנסות באבניים, משחקי חשיבה לכל המשפחה, יצירת חמסות ויצירה מחומרים ממוחזרים, סדנת "תאטרון צלליות", הדפסה על תיק ועוד.

במסגרת האירועים במושבה יתקיימו ‫תצוגת אופנה , ערב מדורה שירה מקודשת ושירת בוליווד, קבלות שבת מוסיקליות , שריפת ראקו והגרלת כלים, מופע אביב עם אמנים מקומיים, הופעות של אמנים צעירים ועוד.

אירוע "אמנים במושבה" פרדס חנה -כרכור יתקיים בימים חמישי-שבת 7-9/4. הכניסה חופשית. שעות פתיחת המתחמים: חמישי 10:00- 20:00 שישי: 10:00– 17:00 שבת: 10:00- 20:00 .
פרטים נוספים ומידע לגבי מיקום ושעות הפעילויות השונות בדף הפייסבוק של האירוע "אמנים במושבה פרדס חנה כרכור"


מחיר: כניסה חופשית

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://www.facebook.com/Amanim.Bamoshava

מיקום הארוע

מעלה מפה...

כתיבת תגובה

Close