כרטיסים לאסף אבידן ובלקן ביט בוקס – 23/7 פסטיבל לילות קיץ בפארק הבשור (פארק אשכול)

מתי הארוע

תאריך: 23/07/15
שעה: 19:30 - 23:30

פרטי הארוע


ערב אחד – שני מופעים תחת כיפת השמיים בפארק הבשור (אשכול)
אסף אבידן במופע החדש "gold shadow" & הבלקן ביט בוקס במופע להקה

23/07/15 פתיחת שערים 19:30, תחילת מופע 21:00
מופע עמידה/ישיבה על הדשא – לא מסומן
לכרטיסים מוזלים: https://www.kartis.co.il/

אסף אבידן
מופע חדש בליווי להקה לרגל צאת האלבום החדש 'GOLD SHADOW' לאחר שתי הופעות סולד אאוט בהאנגר 11 ופעם שלישית בקיסריה, מגיע אסף אבידן למופע קיץ מיוחד בפארק הבשור!

השנתיים האחרונות בחייו של אבידן כללו הופעות סולד אאוט באירופה ומופעי הדליין בפסטיבלי ענק, אלבום פלטינה שנמכר ביותר מרבע מיליון עותקים וסינגלים ששהו בראש המצעדים וסחפו אחריהם מאות אלפי מעריצים חדשים.

Gold Shadow מצליח, בעזרת שילוב מדויק של מרכיבים ואלמנטים שנטוו באולפן יחד עם תמיר מוסקט שעב – ובראשם קולו האייקוני של אבידן, להדהד אל העבר ובמקביל לשמור על אותנטיות ועכשוויות. בחברת התקליטים מסמנים את האלבום כאחד הריליסים החשובים של המחצית הראשונה של 2015.

עם צאת האלבום יצא אסף יחד עם להקתו בסיבוב הופעות חדש ותלת יבשתי בארה"ב , ישראל ובכמה מהאולמות הגדולים והנחשבים באירופה וזאת לקראת קיץ 2015 , שיהיה כולו בסימן הופעות ענק בפסטיבלי מוסיקה מהגדולים בעולם.

האלבום החדש, שהגיע למעמד של אלבום זהב בצרפת, יצא בישראל, אירופה וארה"ב בינואר 2015 והביא את אבידן לשיאים חדשים. בדיוק שנתיים לאחר צאת אלבום הסולו הראשון שלו , אבידן ממשיך בדרכו כמוסיקאי שחווה הצלחה חסרת תקדים בזירה הבינלאומית. כשהוא מלווה בלהקת נגנים מהשורה הראשונה , אבידן מביא לבמות הישראליות מופע מושקע ובלתי נשכח , שכולל ביצועים מהאלבום החדש לצד עיבודים מחודשים לשירים האהובים מאלבומים קודמים.

בלקן ביט בוקס
במופע עם ההרכב המנצח שכולל את אייל תלמודי, רון בונקר, בנו הנדלר-איתמר ציגלר אחרי יותר מעשור של פעילות וארבעה אלבומים פורצי דרך -BBB ממשיכים לחזק את מעמדם כאחד ההרכבים המשמעותיים והאהובים הפעילים בתחום מוסיקת העולם, תוך שהם מצליחים להרחיב את גבולות הז'אנר בכל אלבום.

ההופעה החיה של BBB היא מהחוויות הסוחפות והמפתיעות שנראו על הבמות בארץ ובעולם: השפעות אלקטרוניות חזקות, שמחוזקות במוטיבים של היפ הופ, כליזמר, סוקה ומוזיקה ערבית, כלי נשיפה שזוכים לפרשנות חדשנית וטקסטים בועטים יותר. המסיבה הנוכחית של בלקן ביט בוקס כבר לא מתקיימת בכפר צועני בבלגרד, היא עברה למועדוני האנדגראונד של ניו יורק: מגמות סאונד חדשניות והפקה חותכת קצוות, עם חתימת האיכות הבלתי מתפשרת שמזוהה כל כך עם ההרכב ומביאה אותו להופעות ענק בארה"ב, אירופה, דרום אמריקה, דרום אפריקה, יפן וקוריאה , מהופעות בפסטיבלים הגדולים ביותר ועד למועדונים אקסלוסיביים.

לכרטיסים מוזלים: https://www.kartis.co.il/


מחיר: 124-149

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://www.kartis.co.il/

מיקום הארוע

מעלה מפה...

כתיבת תגובה

Close