סדנת מבוא לקורס תקשור וחיבור למודעות על

מתי הארוע

תאריך: 27/10/14
שעה: 19:00 - 20:30

פרטי הארוע


אם במקרה היה לעולם כולו דובר רשמי, והיינו גם יכולים לדבר אתו ולשאול אותו: תגיד, למי מגיע כאן להיות גם עשיר, גם בריא וגם שמח? הוא היה עונה מן הסתם: מזתומרת? לכולם!

ואם היינו מקשים ושואלים: אז למה לא כל בני האדם עשירים, בריאים ושמחים? למה בעצם רק מתי מעט זוכים בכל הקופה? סביר להניח שהדובר הרשמי של העולם היה עונה כך:

1.מעטים האנשים שמכירים את עצמם באמת; שיודעים בדיוק מי הם, מה הם ומהו מלוא הפוטנציאל הגלום בתוכם.
2.מעטים האנשים שמכירים ו/או מבינים את החוקיות המלאה על-פיה פועל העולם באופן בלתי מפלה וללא שיקולים סנטימנטליים.
3.רוב האנשים מעבירים את עיקר זמנם ברעש גדול בין האוזניים ובעומס רב על הלב. רוב האנשים גדושים עדיין ברגשות כבדים, בדפוסים מעכבים ובהתמכרויות כאלה ואחרות – שמפריעים להם לראות את העולם כפי שהוא ולפעול בתוכו בקלות וביעילות.

הקורס להכשרת מתקשרים, המכונה ברוב בומבסטיות “חיבור למודעות על”, מתייחס בצורה שלמה ומעמיקה לשלוש הנקודות הללו ועוד. לאור הביקוש הגובר אנחנו פותחים מחזור נוסף וההרשמה בעיצומה. הפוסט הנ”ל הוא בגדר הזמנה להירשם או לפחות לשמוע פרטים נוספים, משום שעוד כחודש וחצי אנחנו יוצאים למסע. אכן, מסע של גילוי וחשיפה והצטיידות ב-37 כלים משני מציאות, 37 מפגשים במשך 37 שבועות לפחות, סוג של היריון אם תרצו, סוג של לידה מחדש.

המידע שמועבר בקורס מושתת על ידע קדום שמומלץ בחום לכל האנשים באשר הם – בלי הבדל דת, צבע, מין, רקע סוציו-אקונומי, השכלה, מקצוע ואיפה שאתם מתגוררים. זהו ידע שהוא בגדר חובה לכל מי שמעוניין לעלות רמה בחייו, לכל מי שמאמין שמגיע לו להיות גם עשיר (ברוח ובחומר), גם בריא (בגופו ובנפשו) וגם שמח ולא רק בפורים כי אם 365 יום בשנה.

אתם מוזמנים לערב מבוא לקורס תקשור (ללא עלות) בתאריך 27.10.14 יום שני בשעה 19:00

בתוכנית: שיחה איתי על תוכן הקורס וטיפול קבוצתי, המכונה “הקוד”.

גילבר רובננקו דיין


מחיר: חינם

אתר אינטרנט / פייסבוק: http://www.bespirit.co.il/publication/mobile/publication.asp?np=5

מיקום הארוע

מעלה מפה...

כתיבת תגובה

Close