השימושון

התפנה מקום בגן תמר לשנה הבאה

גן תמר
לגילאי שנתיים עד חמש

מקום של שקט, שמחה ואהבה – אהבת ילדים, אהבת ספרים, אהבת טבע.

מהי המהות של הגן ?
אני מאמינה שהאדם מגיע לעולם שלם, עם נפש שיודעת את היעוד שלה ואישיות בעלת סגולות ייחודיות. הקשר של האדם עם אותו מימד עמוק ואישי שבתוכו מהותי בעיניי.
כאשר אני פונה אל ילד – ויודעת וזוכרת זאת כל הזמן – אני מסייעת לאותו מרכז מופלא שבתוכו לצמוח.

ילדים שמחים

אז איך נראה יום בגן ?

שלושה דברים חשובים בעיניי:
• סדר יום קבוע ומוכר
• הרבה זמן למשחק חופשי
• קבוצת ילדים קטנה

סדר יום קבוע מעניק לילדים מציאות ברורה ומוכרת. הילדים יודעים שנאזין למוסיקה בארוחת העשר ושאחריה נציע להם התנסות בחומרי יצירה. הם יודעים שאחרי שעת הסיפור נגיש להם ארוחת צהריים. סדר יום מוכר מעניק תחושה של בטחון.

אני משאירה זמן רב למשחק חופשי של הילדים. באמצעות המשחק החופשי הילדים חוקרים את העולם – הם מתבוננים, מגלים, יוזמים ויוצרים… ואני מאפשרת להם את הזמן הזה.

קבוצת הילדים הקטנה. בגן יש עשרה ילדים בלבד ושני אנשי צוות. כשאני עובדת עם קבוצת ילדים אינטימית אני יכולה להכיר כל ילד מקרוב. יש לי זמן אליו… העבודה עם קבוצת ילדים קטנה היא שקטה, נינוחה ונעימה לילדים ולגננות…

איך אני יודעת שהגן משרת את המהות שלו ?
כאשר הילד נותן בי אמון, כאשר הוא בא בשמחה לגן ולא חושש לבטא את עצמו. כאשר הוא משחק בריכוז והוא מלא חיוניות, עניין ויצירתיות. כאשר עיניו בורקות. אז אנחנו מביטים בו וחשים התפעמות והתרגשות.

התפנו בגן מקום לילד בן 4 לשנה הבאה. אתם מוזמנים לבוא להתרשם, בתיאום מראש.

תמר פרחי,
טלפון: 04-6376244

הראה עוד

6 thoughts on “התפנה מקום בגן תמר לשנה הבאה”

  1. פינגבאק: גן תמר
  2. לכל המחפשים והתוהים- יש הרבה גנים באזור. אבל תמר היא אחת ויחידה… היא לוקחת את הילדים ממש ברצינות, מתיחסת אלהם בכבוד יוצא דופן, ומתוך הבנה נדירה של עולמם. היא מלאת עוצמה- וגם עדינה מאוד- לכו לדבר איתה!!!
    הבת שלי היתה בגן שלוש שנים.
    אפשר להתקשר גם אלי 052-3743956 הדס . אני אמליץ בחום וגם אפרט למה.

  3. גן תמר זה המקום הכי מדהים בעולם. אנחנו בקליפורניה עכשיו,מצאנו גן זרוק ולא אמריקאי…. ועדיין הוא רחוק כל-כך מהעוצמה של תמר. תמר מניחה לילדים. להיות ילדים, לשחק, פשוט להיות. זו המתנה הכי גדולה שנתנו לבת שלנו גילי. אין עוד מקום כזה!! תודה תמר

כתיבת תגובה

Close