השימושון

בית ונוס

לוגו!

שלום לכולם.

כמה טוב להיות פה, בפרדס חנה. כבר ארבעה חודשים אנחנו כאן – משפצות את הבית, שרות, בוחרות בדים לריפוד, רוקדות, תולות עוד תמונה על הקיר, זורעות זרעים של אהבה בשטיח… וכל פעם מופתעות מחדש מהחום והחברות שמקיפים אותנו מכל עבר. השכנה מהבית שמאחורינו מביאה לנו מתנות לתינוקת של ציפי ונשארת עוד קצת, מאירה לנו עיניים וחיוך. השכנה ממול מגיעה עם הילדה, מתעניינת, שואלת, יושבת לשוחח אתנו בהתלהבות ושמחה. נשים אוהבות להיפגש, לבוא יחד, להזין זו את זו, לשם כך בדיוק אנחנו פותחות את "בית ונוס".

אז מה בעצם עושות שתי נשים ותינוקת בבית אחד? הרבה פעמים אנחנו נתקלות בשאלה האם אנחנו זוג… והתשובה היא לא, אנחנו שותפות ליצירה וחברות נפש. את מהות החיבור שלנו וההחלטה לגור ביחד אנחנו מתארות כ'התכלס של האחווה הנשית'. כשהכרנו לפני כשנה וחצי, שמחנו לגלות שאנחנו חולקות להט מאוד גדול לעשייה בתחום ההעצמה הנשית. ביחד התרגשנו מהתפקיד הגדול שיש לנשים במערכה על החזרת השפיות לתרבות בה אנו חיות, ואפילו העלנו חזונות מרחיקי לכת בדבר רשת נשית של תמיכה הדדית – אחוות אחיות אמיתית. אבל אז הגיע השלב הקצת מלחיץ, שבו הבנו – נאה דורש, נאה מקיים. כמו ששרי אומרת – "השלום מתחיל בי"… כי מה בעצם המשמעות של כל הרעיונות היפים והדיבורים על הכלה, תמיכה הדדית וריפוי – אם בסופו של דבר אמא חד הורית צריכה לגדל ילד לבד?

ציפי

אז החלטנו לעשות את הצעד הלא פשוט ויצאנו להרפתקה של מגורים משותפים. הרפתקה של שיחות אל תוך הלילה, גמילה מהנקה, התנגשות חזיתית בהתניות נשיות, בכי, חיבוקים והתגברות. ציפי למדה ממני איך לבשל, אני למדתי ממנה איך לסלוח וביחד למדנו לאהוב כמו שמעולם לא ידענו שחברות יכולות. כך, מתוך הקשר שבנינו ועם הרבה השראה ותמיכה מצד מורנו, שי טובלי, נולד "בית ונוס" – בית שמוקדש כל כולו להעצמה נשית, לגילוי המחודש של כוח האהבה שטמון בנו ולהנעת הכוח הזה מתוכנו החוצה, אל עבר העולם.

ליאור

ומה בעצם יקרה בבית? האמת שהמון… בשיתוף עם עוד ארבע מנחות נפלאות, נעביר מידי שבוע מעגלי נשים בנושאים מגוונים, סדנאות עומק וערבי מבוא (אם יש מנחות שמעונינות להצטרף לחגיגה, הן כמובן מוזמנות להתקשר). בקומה למעלה פתחתי סטודיו לצילום נשים בהריון – אחת מהאהבות הגדולות שלי כצלמת וכאישה, ובקומה למטה יש חדר טיפולים מקסים ואינטימי של ציפי שמטפלת בתרפיה בתנועה, בשיטת אייפק ובטאכיון. בקיצור, המון יצירה, המון שיתוף פעולה והרבה שמחה ואחווה נשית.

אתן מוזמנות באהבה לפתיחה החגיגית של הבית, למעגל של הכרות ואיחולים לשנה החדשה – יום שלישי 8.1, בשעה 20:30, רח' הדקלים 26 (בקצה הדרומי של הרחוב לכיוון נווה אשר). לפרטים נוספים: ליאור 050.5268829 | אימייל | אתר (בבניה)

פעילויות חודש ינואר:

בכל יום שלישי, בשעה 20:30,
מעגל נשים עם ציפי שמעוני וליאור מן

פעילויות נוספות בחודש הקרוב:
יום ד' 16.1 ערב מבוא סדנת מסע הנשמה עם הלה אשחר
יום א' 20.1 ביירון קייטי עם תמר טובלי
יום א' 27.1 מבוא והכרות עם הטנטרה של הלב עם חדוה שפרעם (פתוח לגברים ונשים)
יום א' 3.2 חשיבה יצירתית עם ליאת דיין

* כל המפגשים יתקיימו בשעה 20:30
* ייתכנו שינויים בתכנית, אנא התעדכנו באתר והתקשרו להירשם לפעילויות השונות
* ערבי המבוא וערב הפתיחה ללא עלות כספית

בקרוב יפתחו:
קורס נשים מצלמות
קבוצת תראפיה בתנועה
סדנת קלפי המאיה ולוח הטצולקין הקדוש
קבוצת העצמה לנערות בגיל ההתבגרות

הראה עוד

17 thoughts on “בית ונוס”

  1. תודה לכולכן, על המילים החמות והנוכחות. אני נרגשת מאוד לקראת הפתיחה, כל כך הרבה חודשים של עשייה והכנות והנה זה סוף סוף קורה. זה מרגיש כאילו אנחנו בהריון ועכשיו מתחילים הצירים… איך תיראה הלידה? איך יראה התינוק? איזה אמהות נהיה? כל כך הרבה שאלות, כל כך הרבה מסתורין.

    תודה מקרב לב על התמיכה, ליאור

  2. ליאורי (וציפי שאני עוד לא מכירה אבל זה כנראה עניין זמני)
    אחרי שהתקשרת אלי, הצצתי ואני לא מתאפקת
    להגיד לכן, שזה נראה מקסים ונגע לליבי.. האמת, האהבה והיופי
    (ואני לא בתקופה רוחנית במיוחד שאוהבת מילים רכות ומלטפות שכולם אומרים על הכל)
    אלה הן המילים המדוייקות שעלו לי
    אשתדל מאד לבוא
    חיבוק
    ענת לידרור

כתיבת תגובה

Close