אקולוגיהשיטוטים

ארררררר!

ברחוב קק"ל פינת חבצלת, באלכסון לגן וייל, יש שורת עצים וצמחי תבלין שאחד מתושבי הרחוב שתל ומטפח. סביבם גומות השקיה ותלמי מגרפה עדינים. משני צדי השורה הוא הציב אבנים, כדי להבדיל את השטח ולעורר תשומת לב של העוברים ושבים, שלא ידרכו על השתילים המתפתחים.
כל פעם שאני עוברת שם זה משמח אותי לראות את היוזמה הפרטית המקסימה הזאת.

כשעברתי שם אתמול בערב ראיתי טרקטור עם מיכלזון גוזם את ענפי האורנים הרחוקים יותר. והנה הבוקר – אוי!!! ערמות גזם מוטלות ממש על הפרוייקט הפרטי, מתוכם מציצים אניצי עצים שבורים, מעוכים, בום בלב.

בדרך חזור מהגן עצרתי כדי לצלם ופגשתי את הקבלן, מה קבלן – קצב. יאמר לזכותו שהוא הקשיב לטענותי בסבלנות (וגם אני התאפקתי שלא להתלהם) אבל בשורה התחתונה ראיתי שזה לא מזיז לו בשיט. שאלתי אותו אם הוא זה שאחראי על כל עבודות הגיזום במושבה והוא אמר כן. אז נכון שאני מתרחקת מנושאים מוניציפליים פה באתר אבל הפעם אין ברירה – שמישהו במועצה ישלח את האיש הזה הביתה! אין לו שום טאץ' לעצים, הוא מסתובב במושבה עם המשור, מעיף גדרות חיות, טוחן גזעים עתיקים, ומתנהג כמו בריון בוטאני. שניה אתה לא מסתכל – הופה עפה בוגונביליה של שנים, איזדרכת מיטיבה ועוד.
"מה יש לעשות" הוא אומר להגנתו, "גם ברחוב האורנים מישהו שתל גינה ונפל עליה ענפים".

ברגל גסה

(אניץ של כליל החורש תחת רגל גסה)

תגיות
הראה עוד

4 thoughts on “ארררררר!”

  1. כן באמת אין כאן יד מכוונת בנושאים האלה באמת כאב לב
    חבל שראש המועצה לא רואה את החשיבות של בדיוק הדברים האלה לפני שנהיה הוד השרון
    (זה כתגובה לאנשים שמחכים שאכן נהיה) ואני אומר לא בואו נהיה פרדס חנה משודרגת אבל בעדינות המתבקשת..וזה לא עניין של תקציב. אוף

  2. סיפור דומה היה באביב עם איזה קבלן ריסוסים שריסס את חצי המושבה בשוליים של הכבישים. גדרות חיות ,גינות קטנות שהזדחלו לשפת הכביש וסתם עשבים שלפחות מסתירים את הגועל .לזאת שהתלוננה במועצה אמר..תגישי חשבון עם פרוט כל מה שניזוק ונפצה אותך…ואיך תפצו על פיטנגו רב שנים שמניב פירות נפלאים,או על לפופית שכבר הגיעה עד ללמעלה של הסככה ועכשו שוכבת לה שרופה מעודף כימיקלים. אצלי עד עכשו אפילו הארכובית חרוכה.רוצים להועיל ויוצאו מזיקים .והנזק לשנים. אוף אוף אוף….

כתיבת תגובה

Close